Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)

Odpovědět
rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3256
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 7.3.2009, sob 02:30

jojo, údržba pětasedmy je dost náročná, ale za to se ti vždycky na silnici odmění, je to parádní jízda, tak ať ti šlape co nejlíp a co nejdýl :smt023
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 7.3.2009, sob 03:54

U 33 to nebylo jiné :wink: sehnat pětasedmu v slušném stavu jak je teď ta moje bude asi dost ořech... prostě už jsou dost olítané a prodávající vědí že potřebují investice atak prodávají. Kdo by jen tak prodával auto které perfektně funguje :wink: že... leda tak v totální nouzi.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 7.3.2009, sob 14:10

Pravda většinou se prodávají olítane mrchy kloudnou si majitel bud nechá nebo za ní chce ranec , taky ted plánuju upgrade podvozku (tlumiče ,hardyny ,kotouče , brzdové vedení , destičky) spočital jsem to tak baj voko do 15000 Kč se vejdu. Kotouče jsem chtěl zimmerman ale asi dám EBC brakes
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 9.3.2009, pon 00:36

Mě to vyšlo tak nějak podobně... cca 12tis. Hardyny a silentbloky jsem kupoval u Pop-Art a mohu vřele doporučit, vědí oco go... Zkusil jsem i Brněnské MJ Auto a ti mi dodali silenbloky motoru coby silentbloky převodovky, ale vzali je bez keců okamžitě zpátky, bral jsem u nich ale brzdové kotouče a desky dozadu. Pokud budeš dělat repas zadních brzd tak pérka a čepy vřele doporučuju vzít u Pop-artu, všichni ostatní je měli šíleně draho. Na různou drobotinu si zas nemůžu než vynachválit krámek v Tišnově Autodíly Stanislav Procházka, vynikající přístup a velmi dobré ceny... ty autodíly jsou v Tišnově odjakživa. Jinak když jsem sháněl převlečné matice a šroubení na brzdové a spojkové trubky... to byl boj, neuspěl jsem ani ve specializované prodejně Renova na Dornychu... jediný co měli tak čepičky na odvzdušňováky :roll:

Ještě chci vyměnit vepředu hadice, kotouče a desky. Hadice budou Goodridge opletené, u těch kotoučů a desek právě zvažuju EBC a desky Blackstuff, nebo vše od ATE.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 10.3.2009, úte 17:46

Tak objednané kotouče a desky ATE, alfa dneska dostala new Bosch stěrače a poměnil jsem popraskané žárovky v přepínačích kolem palubky, hned to vypadá líp :) Před generálkou zadku auto táhlo lehce do strany... nyní pustím volant a jedu rovně, takže pozor na to, vyšochtané silentbloky na zadku můžou mít i na tohle vliv. Nyní natočeno poctivě vychutnaných 300km od složení. :D
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 12.3.2009, čtv 13:07

Když to tu čtu, perka a čepy na zadní brzdy vyhrabali v ATU, vyšly mě komplet na 55,- a k tomu 2 čidla na olej po 15,-. Rušili nějaký skladový zásoby, tak sem se napakoval :D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 12.3.2009, čtv 20:38

Tak jsem objednal přední (ferodo) a zadní desky (icer) , kotouče nakonec Zimermany + 2x axiální tahlo a čepy řízení objednával jsem u e-cat.cz kromě kotouču , ještě jsem se chtěl zeptat kde jsi sehnal komplet brzdový trubky . Díky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 12.3.2009, čtv 23:19

Brzdové a spojkové trubky jsem si vyráběl sám... pokud máš sadu na výrobu koncovek je to brnkačka. :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 15.3.2009, ned 05:35

Tak najeto 500km bez závad :twisted: pouze jsem ladil detaily jako nefungující mikrospínač v centrálu PP dveří(projevovalo se to tím, že při zamáčknutí čudla v těch dveřích se nezamklo celé auto) Také jsem u řidiče vyměnil stahovačku okna, takže už možu až dolu :wink: v LZ dvěřích něco chrastilo... povolená matička držící mechanizmus čudlíku :D Přitom jsem zkusil zda by dozadu nepasovaly elektrostahovačky z 33, bohužel.. jsou moc dlouhé a bylo by s tím mrak práce. co mě překvapilo tak do zadních dveří vedou kable... takže stačí jen dát stahovadla, nacvaknout spínače do středového panelu, nasunout konektory a jeto. Včera jsem vezl soseda atak sme zkusili coto umí... no na suchu to i při řazení 3 v cca 5800 ot. prohrábne :smt077 Otom jak to mezi 1-2 trhne autem vůbec nemluvě... prostě mazec :) to byl první praso test(normálně takové chujoviny nedělám) a převodovka dokázala že funguje parádně.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 15.3.2009, ned 10:34

Sejny píše:Tak najeto 500km bez závad :twisted: pouze jsem ladil detaily jako nefungující mikrospínaè v centrálu PP dveøí(projevovalo se to tím, že pøi zamáèknutí èudla v tìch dveøích se nezamklo celé auto) Také jsem u øidièe vymìnil stahovaèku okna, takže už možu až dolu :wink: v LZ dvìøích nìco chrastilo... povolená matièka držící mechanizmus èudlíku :D Pøitom jsem zkusil zda by dozadu nepasovaly elektrostahovaèky z 33, bohužel.. jsou moc dlouhé a bylo by s tím mrak práce. co mì pøekvapilo tak do zadních dveøí vedou kable... takže staèí jen dát stahovadla, nacvaknout spínaèe do støedového panelu, nasunout konektory a jeto. Vèera jsem vezl soseda atak sme zkusili coto umí... no na suchu to i pøi øazení 3 v cca 5800 ot. prohrábne :smt077 Otom jak to mezi 1-2 trhne autem vùbec nemluvì... prostì mazec :) to byl první praso test(normálnì takové chujoviny nedìlám) a pøevodovka dokázala že funguje parádnì.
To zalezi hodne na spojce a zatizeni zadku - pokud mas vzadu alespon 50-100kg tak to prohrabnuti je minimalni, taky od sirky gum + hustoty gum... Po vymene spojky minuly rok to mne hrabalo i na ctyrku kdyz sem mel vyhazany zadek a 185ky gumy vzadu :DDD
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 18.3.2009, stř 17:30

No já mám na svojí 205/50/15... tak konečně jsem se rozhoupal a nahodil jsem fungl nový termostat místo toho mnou opravovaného...předtim se ohřívala na 75st. max., teďko má skoro 90. Od velké opravy má alfa odtočíno 700km :twisted: O víkendu se asi vrhnu na topení ve kterém na plné otáčky šramotí nějaký listí či co... jinak pětasedma a topení=teplíčko jak v žigulíku. Nyní jsem se tak trochu zakousl do myšlenky vybavit tu krysu palubním počálem ukazujícím aktulální i průměrnou spotřebu l/100 :-({|=
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 18.3.2009, stř 17:33

Sejny píše:No já mám na svojí 205/50/15... tak koneènì jsem se rozhoupal a nahodil jsem fungl nový termostat místo toho mnou opravovaného...pøedtim se ohøívala na 75st. max., teïko má skoro 90. Od velké opravy má alfa odtoèíno 700km :twisted: O víkendu se asi vrhnu na topení ve kterém na plné otáèky šramotí nìjaký listí èi co... jinak pìtasedma a topení=teplíèko jak v žigulíku. Nyní jsem se tak trochu zakousl do myšlenky vybavit tu krysu palubním poèálem ukazujícím aktulální i prùmìrnou spotøebu l/100 :-({|=
Existuje nejaky uni reseni? DiLucca ma na svoji V6 palubni pc, ktery ukazuje spotrebu. Muj kamarad zase vytvoril palubni pocitac, ktery ukazuje VSECHNO, pripaji se jen na signal od tacho + signal od jednoho ze vstreku... Funguje bezvadne, az na tu kalibraci ale to udelas jednou a je to supr... Ale vyvoj stal vice nez alfa :roll:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 19.3.2009, čtv 23:52

Hosi, teraz ma napadlo.... Salonka na motore - treti silentblok motora, centralny. Ma sa dat presne vodorovne, alebo je tam nejaky naklon??? Na AlfaBB som videl, ako to cavo nedaval moc rovno! Co vy na to? Rovno, alebo mierne zaklonit?


Vdak.a
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 20.3.2009, pát 00:02

U mojí je vodorovně... tady to asi nebude kritický. Ten tvůj kámoš to prodává nebo je to volně dostupný?
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 20.3.2009, pát 00:06

Sejny píše:U mojí je vodorovnì... tady to asi nebude kritický. Ten tvùj kámoš to prodává nebo je to volnì dostupný?
Ok, dam i ja vodorovne. Jo prodava, ale matros je 2500Sk + 7000Sk robota a oziveni, tudiz se to nevyplati. Je to ale uni reseni, mozne nakalibrovat na temer kazdy auto, ktere ma vstrik ci jednobod nebo ctyr a digi tacho.. Ale i to se da poresit. Ma to moc moc funkcii... Tudiz pro nas asi nezajimavi. Ja premyslel, wartburg ma ekonomer - ale ne jak bmw, ze vrtulka v sani a kolik vzduchu nasaje tak taka je spotreba, ale meri prutok paliva/h kdyz by se to zapojilo na spatecku benzinu, tak by se podle zbytkoveho paliva pomoci nejakeho prevodniku jiste dalo vypocitat spotreba aktualni, a podle naky logiky i na 100km a pod... Nevim jak to funguje treba u oplu - stary kadett nebo calibry to maji taky a nevim kam je to napojeny!
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 20.3.2009, pát 00:13

Tak ten jeho produkt asi nebude moc prodejnej typuju :wink: 75tka má elektronický tachec... za snímačem jsou pulzy/km... co víc si přát. To co říkáš nepůjde, musel bys mít ty průtokoměry dva, jeden na přívodu, druhý na spátečce a brát z nich diferenci. To už je mnohem elegantnější vzít měření z délky vstřiku. jediné úskalí(to nevím jestli to tvůj kámoš řeší) je, že tato hodnota závisí i na napětí baterky a tuto závislost origo palubní PC koriguje.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 20.3.2009, pát 00:18

Sejny píše:Tak ten jeho produkt asi nebude moc prodejnej typuju :wink: 75tka má elektronický tachec... za snímaèem jsou pulzy/km... co víc si pøát. To co øíkáš nepùjde, musel bys mít ty prùtokomìry dva, jeden na pøívodu, druhý na spáteèce a brát z nich diferenci. To už je mnohem elegantnìjší vzít mìøení z délky vstøiku. jediné úskalí(to nevím jestli to tvùj kámoš øeší) je, že tato hodnota závisí i na napìtí baterky a tuto závislost origo palubní PC koriguje.
To nevim, ale to jeho reseni funguje perfektne... Relane s presnosti na 1dcl benzinu, pocas kalibrace i mereni se obesla originalni nadrz a byla tam 10L prusvitna bandaska, a presne na deci meren obsah benzinu, tudiz je to temer 100%. Mne prubeh vstriku - delku otevreni a pod. ukazoval na osciloskopu, celkem hezky. Ja zas studuju knizku jak na chiptuning, mam i nejaky kabely, jeste chcu externi programator, ale chip na alfu si urcite necham poslat od skvadry NL. Jo jinak setrvaky uz budou, asi zitra, lamela od Renovaku je na ceste, zitra vybiram motor ze svy, pak jde na rad zadek, pak predek naprava i brzdy... :D juhu
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 23.3.2009, pon 02:09

Tak dneska jsem mrkl pod auto a utěsnění převodovky zatím zcela OK :) ikdyž pořád je to dost brzo něco posuzovat. Nicméně nekoukal jsem tam ani tak kvuli oleji ale odvzdušňoval jsem brzdy protože se mi furt zdálo že to strašně blbě brzdí... no nějaký vzduch vylítl, a zdá se to být lepší. Nyní už to netahá do škarpy při brždění což předtim dělalo(asi je to dané zapojením okruhů). Ovšem ani ručka se mi nezdá být bůhvíco, sice v pohodě drží na všech kopcích kde parkuju a dávám na pátý zoubek, ale když za pomalé jízdy vyřadím a zatáhnu ji tak zadek do smyku nejde... u 33 v tom samém místě kola jely smykem po generálce zadních bubnovek. Při normálním brždění nevím jak moc ten zadek brzdí...kotouče ale jsou pěkně oleštěné, takže to asi něco dělá.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 23.3.2009, pon 09:25

misokgb píše:
Sejny píše:No já mám na svojí 205/50/15... tak konečně jsem se rozhoupal a nahodil jsem fungl nový termostat místo toho mnou opravovaného...předtim se ohřívala na 75st. max., teďko má skoro 90. Od velké opravy má alfa odtočíno 700km :twisted: O víkendu se asi vrhnu na topení ve kterém na plné otáčky šramotí nějaký listí či co... jinak pětasedma a topení=teplíčko jak v žigulíku. Nyní jsem se tak trochu zakousl do myšlenky vybavit tu krysu palubním počálem ukazujícím aktulální i průměrnou spotřebu l/100 :-({|=
Existuje nejaky uni reseni? DiLucca ma na svoji V6 palubni pc, ktery ukazuje spotrebu. Muj kamarad zase vytvoril palubni pocitac, ktery ukazuje VSECHNO, pripaji se jen na signal od tacho + signal od jednoho ze vstreku... Funguje bezvadne, az na tu kalibraci ale to udelas jednou a je to supr... Ale vyvoj stal vice nez alfa :roll:
Tenhle palubní počítač mám na devadesátce, možná by se to dalo okopírovat, ale neumím si to představit. Jsou tam různé výpočty spotřeby, stopky apod. ptákoviny. A funguje to :-D

vpravo
http://www.cuoresportivo.net/karty/kurkyn/06.JPG

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 25.3.2009, stř 23:56

2Kurkyn: vyměním ho za svoje hodiny jo? Klidně i s doplatkem :-D Možná jste si z avataru všimli, že jsem tu moji krysu umyl :wink: Předchozí stav: http://martin.sejnoha.sweb.cz/75/DSC02290.JPG No každopádně cestou do práce se občas otáčím ve vyasfaltovaném areálu jednoho družtva když je problém zaparkovat... včera tam bylo krásně mokro atak si 75tkaři určitě dokážete představit jak to otáčení asi probíhalo :smt077

Jelikož zadek auta mám asi úspěšně za sebou tak začínám pracovati na předku... a proto na vědomost dávám, že sháním Twinspark motor ze 75tky :twisted: bych z něj vzal hlavu a zabrousil ventily abych nemusel na moc dlouho odstavit svůj povoz. Tlaky mám sice kolem 8 jenže to je nic moc.... zdravej Twinspark by měl mít 10 a víc.... na 100% vím, že za to můžou ventily... :wink: vyzkoušeno takovým tlakovacím přípravkem namontovaným místo svíčky. Když jsem měl dole vačky tak jejich rozměry jsou naprosto v pořádku. Možná s tím souvisí i to že dost dlouho startuju...za studena tak 3-4sec točí než chytne, při ohřátým motoru to je to samý. Nicméně jede to i přes to vše dost dobře :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 26.3.2009, čtv 06:40

Ty se pěkně opičíš ! Jinak startuje to dlouho kvůli tomu, že pumpa běží až když se startuje. Když jsem po montáži jiný pumpy připojil pumpu na baterku chytlo to coby škyt.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 27.3.2009, pát 02:09

RV147 píše:Ty se pìknì opièíš ! Jinak startuje to dlouho kvùli tomu, že pumpa bìží až když se startuje. Když jsem po montáži jiný pumpy pøipojil pumpu na baterku chytlo to coby škyt.
No... Mam jeden TS, ktory startuje fakt suprovo... Predchadzajuca tak isto - na studeny co by otocenim kluciku, a za tepla som musel tocit 3-4s a potom chytila. Tato moja tak isto. Musim tocit 3-4s... Ale idem to spravit rele na prvu polohu klucu, aby to startovalo lepsie - ked je uz lista pod tlakom... Je to sice hlucnejsie riesenie - pocut pumpu este pred nastartovanim, ale rychlejsie rupne...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 30.3.2009, pon 18:37

Tak jsem tomu dlouhýmu startu přišel na klub :wink: když vezmu plnou nádrž tak alfa startuje ukázkově... pokud už tam je blízko rezervy tak startuje 2-3x tak dlouho. Dneska jsem na rail napojil tlakoměr a při nastartovaným drží ukázkově 2.8atm a při prudkém přidání plynu tlak poskočí nahoru... to dokazuje že podtlak chodí jak má... ale jak to chcípnu tak než stihnu nakouknout k motoru tlakoměr je na nule.... čili nedrží mi to tlak.... tož motour je v tom nevinně.


Obrázek




Obrázek
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 30.3.2009, pon 18:39

tak je špatný zpětný ventilek v čerpadle.

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 30.3.2009, pon 18:54

No a když jsem rozpojil hadice po zhruba dvou hod stání tak ani žádnej benzín nevytekl ven... někdy tam zkusím dát čerpadlo z 1.7 16V 33tky která mi startovala perfektně.... u 33 je psán tlak v systému stejný, má stejné vstřikovače, velmi podobný výkon takže by to mělo být v pohodě.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů