-podlaha u míst pro zvedáky
- přední podběh tam kde se stýká s prahem a podlahou (většinou ukryto pod plastovým podběhem)
-prahy (všude, občas ukryt pod plastovým, chráničem )
-lemy zadních blatníků (zase často důmyslně skryto pod plasty)
-nádrž,nejvíc v místě kde to není vidět, ale pokud má někde puchýřek na tom místě to bude komplet death)-týká se všech modelů kromě V6-nádrž už má uvnitř
-piksla pro rezervu,vyndej si rezervu, bo hnije věršinou jak je hák na nouzový tažení a odspod to není vidět
-kufr v rozích (odkrýt tapec), v extrému prohnije až k zadním světlům)
Pohon:
-hardyny KO se hlásí vibracemi se zvyšujícími se otáčkami, popř. rachocením při startu a chcípání (to může dělat i vejfuk)
-mizerně řadí (to pozná každej hned)
- u V6 pozor na spojku, stojí balík
Brzdy
-zadní se často zaseklýmy samostavy, popř. třmeny
-nebrzdí ručka (souvisí s předchozím bodem)
-shnilý hadičky, trubičky
Nápravy
-KO všechny gumový díly (a že jich je)
-vepředu čepy ramen
-zarezlý štelování sbíhavosti a záklonu
Motory
-u V6 tekoucí napínák rozv. řemene a z toho plynucí problémy
-často odrbaný vačky a zničený zdvihátka (je většinou slyšet)
-u TS zteřelý gumy kolem sání a škrt.klapky
-u TS siláče na motoru a pak prasklý litinový svody
-tekoucí posilovač řízení
-časté defekty benzínové pumpy uložené pod podlahou a vystavené všemu bordelu ze silnic (je vidět zespoda, včetně schnilejch palivovejch trubek)
Ostatní
- osleplý přední světla
- různý elektrický "radosti" většinou plynoucí ze špatnýho ukostření
S autem je zábava jezdit, i s naprosto zanedbaným a vymláceným podvozkem jede poměrně tiše a dobře sedí. Někdo mě určitě ještě doplní .Skoro si připadám jak óbr šulín Vaculík. Všechno jde řešit, seznam vypadá hrozně, ale v podstatě jsou to nedůležitý drobnosti. Až se projedeš, chytne tě to tak, že zapomeneš na perfektní stav.
Ještě chceš 75-ku ?
