otvírání kufru (problémy)
Jak mas stary auto? Tak pocitej, ze to vydrzi to samy...
A to uz asi Tebe zajimat nebude... A jeste Ti zbyde ten puvodni na laborovani a muzes ho casek opravit. Jestli tam je ocesany nejaky kolecko, tak si ho muzes nechat nekde udelat...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Kolečko přávě přežilo. Ale z něj kouká hřídelka a ta se ukroutilaHarous píše:Jak mas stary auto? Tak pocitej, ze to vydrzi to samy...A to uz asi Tebe zajimat nebude... A jeste Ti zbyde ten puvodni na laborovani a muzes ho casek opravit. Jestli tam je ocesany nejaky kolecko, tak si ho muzes nechat nekde udelat...


Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: zámek
A cvkane ti při stisknutí tlačítka na středovém panelu relátko? Pokud ano, tak to zámkem nebude. O víkendu jsem to říkal coyotovi - moje první 147 občas měla "své dny" a kufr otevírala jen prvních 120 vteřin po vytažení klíčku ze zapalování. Jinak vůbec nereagovala, jen zablikala blinkry při stisknutí dálkáče. Já měl naštěstí ještě tu verzi se zámkem pod znakem.Yirka píše:Byl jem teď dva dny mimo, takže jsem na zámek kufru čas neměl. Dnes to prohlédnu, jestli mám v háji taky ten motůrek. Uvidíme, pořád doufám, že by to mohla být pojistka nebo podobná blbost.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: zámek
On mi to furt nevěříKleofáš píše:A cvkane ti při stisknutí tlačítka na středovém panelu relátko? Pokud ano, tak to zámkem nebude. O víkendu jsem to říkal coyotovi - moje první 147 občas měla "své dny" a kufr otevírala jen prvních 120 vteřin po vytažení klíčku ze zapalování. Jinak vůbec nereagovala, jen zablikala blinkry při stisknutí dálkáče. Já měl naštěstí ještě tu verzi se zámkem pod znakem.Yirka píše:Byl jem teď dva dny mimo, takže jsem na zámek kufru čas neměl. Dnes to prohlédnu, jestli mám v háji taky ten motůrek. Uvidíme, pořád doufám, že by to mohla být pojistka nebo podobná blbost.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: zámek
Uf, samozřejmě. Jsem se nějak upsal. Mně to tehdy při tom stodvacetivteřinovém erroru necvakalo:)coyote píše:On mi to furt nevěříKleofáš píše:A cvkane ti při stisknutí tlačítka na středovém panelu relátko? Pokud ano, tak to zámkem nebude. O víkendu jsem to říkal coyotovi - moje první 147 občas měla "své dny" a kufr otevírala jen prvních 120 vteřin po vytažení klíčku ze zapalování. Jinak vůbec nereagovala, jen zablikala blinkry při stisknutí dálkáče. Já měl naštěstí ještě tu verzi se zámkem pod znakem.Yirka píše:Byl jem teď dva dny mimo, takže jsem na zámek kufru čas neměl. Dnes to prohlédnu, jestli mám v háji taky ten motůrek. Uvidíme, pořád doufám, že by to mohla být pojistka nebo podobná blbost.A naopak, jestli relátko cvakne, tak to tím zámkem je... ;)
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: zámek
Kleofáš píše:Uf, samozřejmě. Jsem se nějak upsal. Mně to tehdy při tom stodvacetivteřinovém erroru necvakalo:)coyote píše:On mi to furt nevěříKleofáš píše: A cvkane ti při stisknutí tlačítka na středovém panelu relátko? Pokud ano, tak to zámkem nebude. O víkendu jsem to říkal coyotovi - moje první 147 občas měla "své dny" a kufr otevírala jen prvních 120 vteřin po vytažení klíčku ze zapalování. Jinak vůbec nereagovala, jen zablikala blinkry při stisknutí dálkáče. Já měl naštěstí ještě tu verzi se zámkem pod znakem.A naopak, jestli relátko cvakne, tak to tím zámkem je... ;)
.. tak teď v tom mám opravdu hokej, jeden říkáte, že když cvakne - je to zámek a druhý, že když to cvakne, tak to zámek není ?! Mě to relátko necvakne, jen buzzer pípne a směrovky bliknou. A to i v období do 120 sekund a i po 120 sekundách, už fakt nevím.. :-(
AR 147 1.6 TS Distinctive
Re: zámek
Já jsem se poprvé upsal, omlouvám se, Coyote to řekl správně. Pokud relátko cvakne, je to motorek, pokud necvakne, je to něco jiného. Tobě to necvaká, takže motorek to není. Možná bych začal tím relátkemYirka píše:Kleofáš píše:Uf, samozřejmě. Jsem se nějak upsal. Mně to tehdy při tom stodvacetivteřinovém erroru necvakalo:)coyote píše: On mi to furt nevěříA naopak, jestli relátko cvakne, tak to tím zámkem je... ;)
.. tak teď v tom mám opravdu hokej, jeden říkáte, že když cvakne - je to zámek a druhý, že když to cvakne, tak to zámek není ?! Mě to relátko necvakne, jen buzzer pípne a směrovky bliknou. A to i v období do 120 sekund a i po 120 sekundách, už fakt nevím.. :-(

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: zámek
JJ relátko, pojistky. Ale jak najít to správné relé když necvaká a schéma k elektrice nemámeKleofáš píše:
Já jsem se poprvé upsal, omlouvám se, Coyote to řekl správně. Pokud relátko cvakne, je to motorek, pokud necvakne, je to něco jiného. Tobě to necvaká, takže motorek to není. Možná bych začal tím relátkem

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: zámek
Tak buď kamoš a pomož, když tobě cvakácoyote píše:JJ relátko, pojistky. Ale jak najít to správné relé když necvaká a schéma k elektrice nemámeKleofáš píše:
Já jsem se poprvé upsal, omlouvám se, Coyote to řekl správně. Pokud relátko cvakne, je to motorek, pokud necvakne, je to něco jiného. Tobě to necvaká, takže motorek to není. Možná bych začal tím relátkem

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: zámek
Hm, na tom něco jeKleofáš píše:
Tak buď kamoš a pomož, když tobě cvaká

Jinak jsem byl dnes za Yabanem...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: zámek
a jaks dopadl? Kdyžtak mi napiš PM nebo mejla, ať tady neOTujemcoyote píše:Hm, na tom něco jeKleofáš píše:
Tak buď kamoš a pomož, když tobě cvakáTak já na to zítra juknu .
Jinak jsem byl dnes za Yabanem...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: zámek
Kleofáš píše:
a jaks dopadl? Kdyžtak mi napiš PM nebo mejla, ať tady neOTujem


Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: zámek
urcite jo PM=SZ (personal mesage)coyote píše:Kleofáš píše:
a jaks dopadl? Kdyžtak mi napiš PM nebo mejla, ať tady neOTujemTak jsem ti poslal soukromou zprávu. Snad je to to co jsi myslel tím PM


Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: zámek
NAd tou zkratkou jsem si lámal hlavu dlouho, ale toho mě nenapdaloRichie píše: urcite jo PM=SZ (personal mesage)![]()

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: zámek
Jo jo, Richie má recht, já tohle fórum znám jen v anglické verzi a tam je SZ PM:)coyote píše:NAd tou zkratkou jsem si lámal hlavu dlouho, ale toho mě nenapdaloRichie píše: urcite jo PM=SZ (personal mesage)![]()
Jinak tedy gratuluji k zdarma nabytému čipu:D
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: zámek
Ještě si ty mapy chci nechat zkontrolovat...Kleofáš píše:
Jo jo, Richie má recht, já tohle fórum znám jen v anglické verzi a tam je SZ PM:)
Jinak tedy gratuluji k zdarma nabytému čipu:D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Zamin
- Příspěvky: 99
- Registrován: 3.7.2007, úte 20:58
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: zámek
Tak jsem byl jen tesne vedle. Ja si to prelozil jako Private Message, ale taky jsem s tim nejaky cas zapasil :o)Richie píše: urcite jo PM=SZ (personal mesage)![]()
EX AR 146 1.4 TS 16V Junior, AR 33 1.7 IE, ještě předtím AR 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...
Tak u mne taky nic. V servisní příručce se uvádí, že by to měla být pojistka F60 (úplně nahoře vlevo) Šel jsem se tam tedy podívat, ale mám to tam trošku jinak. Mimochodem ta horní řada v servisní knížce je namalována přerušovaně, nevím proč. Cvakání slyším jakoby pod panelem s rádiem (lehké) a stejné pod plastovým krytem zadních dveří, z místa stěrače. Jinak jen bliknou směrovky. Pokusil jsem se sundat ten plast dveří, jestli tam něco neuvidím na tom motorku. No, problém. Vycvaknu ony 4 plastové samorozevírací špuntíky a tahám až plast bezmála praská, ale drží stále. Asi by praskl pokud bych víc zabral. Nevidím tam žádný šroub nebo čím to ještě drží. Tak nevím, štve mě to. Vím, že v servisu to bude stát majlant.
AR 147 1.6 TS Distinctive
.. ještě to malinko zpřesním. Pojistkovou skříňku mám stejnou jako v servisní knížce. Levý sloupec (o 6-ti pojistkách svisle) mám ale osazen pojistkami, nevím jestli náhradními, protože v knížce je neobsazen (obr. 41, str. 248) Vrásky mi dělá ale onen přerušovaně namalovaný 4-pojistkový blok nahoře. K zámku zadních dveří by měla být ta pojistka F60 (vlevo) zbytek by měl být pro Bose atd. Já to ale v autě nemůžu najít byť mám dobré oči :-) Taky je mi divné, proč u F60 na str. 253 je v závorce hvězdička. Nevíte někdo ?
AR 147 1.6 TS Distinctive
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
No tak to bude problém nejspíš v tom motorku. Protože ti to podle mě cvaká dobře, ale ten motorek je rozbitej. Zkus ho vyndat a rozebrat. Není to složitý a jestli to bude v něm tak to hned poznáš...
Tím plastem dveří myslíš ono víko kufru?
Tím plastem dveří myslíš ono víko kufru?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
jj, asi jsem se blbě vyjádřil. Jedná se o plast v pátých dveřích, chceš-li dveřích kufru. Jak jsem řekl, vytáhnu ony 4 špunty a rvu za to a nic. Sundával jsi to už ? Jinak se k tomu zámku nedostanu. S těmi pojistkami taky nevíš co znamená ten čtyřblok namalovaný přerušovanou čárou ?
AR 147 1.6 TS Distinctive
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Jsou tam 4 šrouby. Jsou vidět.Yirka píše:jj, asi jsem se blbě vyjádřil. Jedná se o plast v pátých dveřích, chceš-li dveřích kufru. Jak jsem řekl, vytáhnu ony 4 špunty a rvu za to a nic. Sundával jsi to už ? Jinak se k tomu zámku nedostanu. S těmi pojistkami taky nevíš co znamená ten čtyřblok namalovaný přerušovanou čárou ?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Tak už to mám opravené. Nechám to tu aby i next generation věděly, neboť zcela jistě se s tím setká každý. For coyote - s těmi 4 šroubky byl problém, protože předchozí majitel - žabožrout - je tam vůbec nedal zpět po nějaké výměně žárovky či čeho. Takže tam jsou jen 4 dírky a to mě mátlo. Plastová výplň držela jen na těch roztahovacích špuntech a to tak, že pořádně. Je jich celkem 8, ty krajní (u zámku) šly v pohodě, ale ty vnitřní držely jako hrom. Hrubou silou jsem je vytáhl, přičemž dva z nich jsou zničené. Takže plast dolů, vymontovat zámek (2xM10). Na zámku po vyjmutí je zezadu černá krabička s bílou tyčkou, která má otevírat mechanismus tím, že se vysune a vnitřní pružina ji vrátí zpět. Vytáhnout konektor, odšroubovat krabičku (2xsamořez) a krabičku opatrně otevřít. Uvnitř je motůrek, silonové ozubené kolečko, třmen rovněž ze silonu ve kterém běhá taky silonový pístek se závitem a dále kolečko nasazené za třmenem které se opírá o pístek. V něm je navinutá pružina vracející pístek zpět po uvolnění tlačítka DO. U mne byl problém v tom, že třmen v místech kde jím prochází pístek praskl na jedné straně. Nejpravděpodobnější příčinou je, únava materiálu v kombinaci s horkem a možná (a to je asi důležité) i delším držením tlačítka na DO než je nezbytně nutné !!! Vzhledem k tomu, že nemám náhradní třmen a nemám ani pořádné lepidlo na plast, zkusil jsem třmen nasadit obráceně (prasklinou dolů) závity namáznout vrstvou vazelíny, krabičku smontovat a zkusit. Funguje. Takže jsem to celé namontoval zpět a intenzivně zkoušel. Drží, takže na nějaký čas mám pokoj, ale třmen musím sehnat jiný. Využívám této příležitosti a prosím, zda někdo tuto součástku neprodá. Ještě na okraj - pružina z kolečka ráda vylétne - hledal jsem ji po celé garáži - takže pozor 

AR 147 1.6 TS Distinctive
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti