sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 9.5.2009, sob 16:38

a co silnější torzka vepředu?...sice se asi trochu zvýší nedotáčivost, ale náklony karoserie už takové nebudou.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 9.5.2009, sob 20:50

Silnější torzky stojí ranec, ale andy myslel asi silnější přední stabik a to považuju za velmi dobrý řešení a není ani tak drahý. Viz. třeba tohle : http://www.alfaholics.com/parts_by_car/ ... 48_184.php
Ono jde o to i vyztužit to uložení, jelikož úchyt je stavěnej jenom na tlumič. Podomácku se to udělat dá, třeba DD to dělal, ale nakonec stejně koupil RS racing.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 10.5.2009, ned 03:24

Primarne znizenie auta ma sluzit najma k estetickosti, 17" je uz moc vysoko a ja rad auto prilepene na zemi :P + samozrejme fakt, ze cim nizsie tazisko = lepsia stabilita... Neviem tie pruziny do zadu ak zozeniem stahovat, tak skusim zohnat pruzky na pickupa ale potrebujem nieco TVRDE do zadu... Seria je makka a vysoko, naviac je TS nakloneny dopredu... Potrebujem tvrde, nizsie a vyrovnat cele auto bez zataze... Mohla by byt aj lepsia stabiltia...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Kůrkyn » 10.5.2009, ned 20:15

Vymýšlíte ptákoviny, ale zase bude co dát do tématu o tuzingu... :)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 10.5.2009, ned 20:57

Kůrkyn píše:Vymýšlíte ptákoviny, ale zase bude co dát do tématu o tuzingu... :)
Tuzing jasne... Pak pojedem na projizdku a pak: "tamhle kolem toho stromu je Kurkyn" a tam v cili je misokgb s perama z pickapa :D

Nedam na auti 17" aby to vypadalo jak offroad, chce to niz, kazdopadne snizovani/stvrzovani podvozku je soucast tuninku :smt026 :smt098
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1931
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 10.5.2009, ned 21:26

ake oznacenie, ma guferko na prevodovke co je na hriadeli co ide na spojku? Co ide tiahlo na radenie z prevodovky tak to guferko som dl nove, ale to na spojku co ide jriadel nemam nove a neviem ake tam ide, v sekcii prevodovka som to nenasiel, a ako mi radil sejny pozret thread o jeho alfe kde by to mohlo byt spomenute to tiez nieje. Ak som si pred sejmuti tej matky z hriadela prevodovky nepoznacil ako tam bola, a teraz som to proste utiahol tak aby ten hriadel v tom medzikuse prevodovky nebol volny, je to velky problem? Ale hlavne to guferko, ked uz to mam otvorene tak dam nove, aj ked funkcnost prevodovky je nejasna.

P.S. "...tam okolo stromu je kuryn..." LoooL

SRY
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 11.5.2009, pon 01:12

No k té matici... pokud byla fest dotažená když jsi rozdělával tu převodovku(má tam být 112-124Nm) a nezaměňoval jsi vymezovací podložky a vložky co jsou uvnitř kol za kusy z jiné převodovky tak po dotažení správným momentem musí být vše v pořádku.
RV147 píše:Tak jsem vydoloval starý gufera. Převodovka sice netekla, ale gufera moc důvěryhodně nevypadala. Na spojce je 22x38x10,na řadícím táhlu je 18x32x8. Obě jsou s plechovým vnějším kroužkem a nevím jestli to není něco spešl, jako dvoubřitý apod.Pokus už víš co je to za tip, díky za info.
Jsou dvoubřitá.... plechový vnější kroužek není nutnost. Nedoporučuju silikonová... jsou určená do aplikací s vysokými teplotami a nejsou tak odolná a trvanlivá jak obyč v tomto případě.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1931
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 11.5.2009, pon 11:59

aha, takze sa tesim jak sa ta prevodovka rozpadne. To je tak skombinovane ze az. V prvom rade som pouzil druhy ten medzikus prevodvoky vktorom su tiehriadele, nakolko na origo na jednom hriadeli bola zlamana ta umelohmotna podlozka aboi co to je. Hriadel na ktorom su synchrony uz neviem ktory som pouzil, jeden bol namodraly, vyhriaty, ale myslim ze som pouzil ten isty, vymedzovacie podlozky som pozuiltieiste, aj lozisko samotnych kol, az nato ze dve kola som pouzil druhe... Mno uvidime, ak to neprezije, tak nakupim nove synchrony,mozno aj kolecka ak sa budu dat, a dalsie skladanie prenecham niekomu kto v tom ma prax :smt026
Za ten rozmer dik, hento som nenasiel, alebo som to prehliadol.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Sejny » 11.5.2009, pon 15:38

To záleží jaký tam měli italští soudruzi tolerance... možná ta převodovka bude v záběru hučet více či méně podle toho jak se ti povede trefit správný rastr toho hypoidního soukolí. No pokud to bude hučet nějak rozumně nechal bych to asi tak... aspoň si budeš připadat jak ve WRC :-({|= :D
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 23.5.2009, sob 19:50

Mam powerflex fialove silentbloky na predne horne ramena napravy. Ako to mam vymenit? Treba odpojit len tlmic, vrchny cap, srob zo silentbloku skrz vyklepem, vyberem horne rameno, vymenim silent a hodim to naspat? Na alfabb som niekde videl, ze medzi ten powerflex a karoseriu este davali tvrde tlste podlozky - menil niekto silentbloky ramien? Ci uz obycajne, alebo powerflex? Inak toto je zavada, preco mi auto "lieta" na ceste, lava strana jak tak ok, ale prava, uplne ramienko volne :smt021
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 23.5.2009, sob 22:09

Postup výměny jsi v podstatě popsal sám, pokud není šroub přirezlej v trubičce, je to brnkačka. origo silnet je z jednoho kusu a powerflex je tuším dvoudílnej. Já ty gumy nahoře měl úplně KO, při zatáčení na místě to vydávalo zvuky jako když se má auto rozsypat, origo jsou tam takový vymezovací trubičky, to by mohlo stačit, ale až se to trochu vyčochtá tak to alespoň s těma velkejma podložkama nebude tolik skřípat.
Myslel jsi tohle ?
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano- ... ar-17.html
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 24.5.2009, ned 19:29

Ja to rozoberem na druhej Alfe a pred demontazou na mojej Alfe si to vyskusam na druhom aute... Myslel som tieto podlozky http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... rlarm7.jpg


Inak ako sa dostanem na druhu stranu toho sroba, resp. ako ho potom dat dnu? S racnou sa tam dostanem? V karoserii je akoby taky nosnik kryty ten srob a tazko sa tam dostat :( :smt064
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 24.5.2009, ned 21:46

krosmen píše:Chtěl bych založit tohle téma kde by sme si mohli poradit kde a jak pořešit nějaký dílečky na naše miláčky...
Můj první dotaz je,jak na přední nápravu,rád bych šel k zemi ale nevim jak,když přesadim torzky,sem už moc nízko a zaslech sem že se dají vyřešit dopředu přídavný pružiny....má s tím někdo zkušenost????

jo tak mě napadlo abys otočil spodní čepy v uložení :) měl to jeden tejpek z brna(okolí) co jezil s 75 najaký hobby okruhy (rosso) ???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 25.5.2009, pon 08:55

Je tam díra a s ráčnou se tam dostaneš, ale musíš mít nástavec,klíč 17. Musí bejt sání dole.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 27.5.2009, stř 00:14

Chlapci, dnes sme nahodili vyfuk. Ide o original Remus, dvojkoncovka... Na aute je hola rula az do zadu a tam je jeden koncovy tlmic... NEJDE TO ANI RIT! Bol som zvyknuty chodit len kat a koncilo to rovno za katom - pod kardanom pod stredovou hardyspojkou... Vtedy mal motor brutalny zvuk a podla mna isiel aj lepsie... Toto.... to je serbel ... Bud som si moc zvykol na jazdu bez katu, ale toto tak nedokaze zatlacit do sedacky ako ked som chodil only kat! Nechapem tomu :( Stale viac uvazujem o prerobeni auta na kazdodenne jazdenie, ze ho vykucham a bude to ozaj len auto na zabavu... Nejde to ani rit, feliciu obieham polhodinu...

Je to mozno aj preto, ze cez den bolo dost teplo, ale ani teraz v noci to nebolo nic moc slavne :( A benzin nemam 100 v power, ale obycajny 95 OMV, vo stvrtok natankujem v power a uvidime co z toho bude... Ale ani zvuk to nema! Proste nic, je to ako nejake seriove auto, moc je to tiche, vyfuk je vrely po celom obvode, koncovky tlmica neudrzim ked dojazdim, su uplne vrele!

Ozaj mam chodit len s katom? :( Resp. bolo by to najviac vykonne bez nejakeho tlmica? Asi to tak vyskusam... :smt077
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 27.5.2009, stř 06:25

Nevím co je serbel :-D . Já mám tu zkušenost, že bez posledního tlumiče je to OK, ale jakmile jsem vyhodil ten mezikus za katem, kde se dvě rouryszbíhají v jednu tak to nejede jak píšeš ani riť. Holt kluci italský to měli asi vymakaný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 27.5.2009, stř 16:30

Obrázek


Serbel, cili nocnik! :D

Takze podla teba von kat, konec, a stredak nechat? V piatok sobotu je tu nejaky zraz, po nom skusim ten tlmic odmontovat a jazdit LEN RULA, ze ako to pojde... Je to na pikacu, niekto povie tak, druhy tak, niekto, ze vyfuk potrebuje protitlak, druhy povie, ze vyfuk musi mat presne vypocitany odpor, priemer, dalsi povie, ze staci hola rula na vykon, tak ozaj neviem komu co verit :( Ale toto ozaj nejde ani p. ... Skusim bez tlmicov... Ale aj zvuk je chaby! Uplne, tiche, neostry zvuk :smt102 Potom pisnem...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 27.5.2009, stř 19:23

no, říká se, že žádný protitlak výfuku se hodí jen pro turbomotory...pokud možno jen rovná trubka o co největším průměru. U atmosféry nějaký protitlak je třeba. Konkrétně na mém GTV6 kat nemám, výfuk před zadním kolem ven...rachot, ale jede to neskutečně.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 27.5.2009, stř 19:38

mno turbo motor nepotřebuje tak velkej proti tlak, ale nějakej přece, známej má golfa3 TDi cca 200hp a říkal, že když měl na konci krátkou rouru(70mm nerez roura bez tlumičú od turba až po konec) tak říkal, že kkdyž jí prodloužil až za auto, tak se mu zvedl tlak na turbo o cca 0,3 bary, kdyby tam dal ještě nějakej perforovanej tlumič tak by mu to ještě třeba šlo o něco málo nahoru.

mno a u atmosferickejch motorů je třeba aby výfukový plyny nešly lehko ven, protže jinak dochází ke špatnému vyplachování válce(dalo by se říci, že směs při vykuchaným vejfuku opustí spalovací prostor dřív než stačí řádně schořet) proto se třeba montuje místo katu sportovní kat nebo rezonátor. protože pro dosažení výkonu jsou důležité tlakové pulsy v samotných svodech, během fáze otevření výfukového ventylu, když dochází k odchodu horkých spalin z pracovního prostoru válce. Tlaková vlná, která vzniká při otevření ventilu, šířící se rychlostí zvuku, se na konci potrubí odráží a míří zpět do válce. Pokud je u vyústění spalovacího prostotu dříve, než se uzavře výfukový ventil, může za jisté situace nahradit jeho funkci. To znamená, že zašpuntuje cestu pro zbytky odcházejících spalin a ty zůstávájí spolu ve válci s čerstvou směsí. Tato rezonanční délka potrubí je důležitá pro optimalizaci točivého momentu. Prostě s krátkým potrubím, vyvedeným před zadním kolem budeš mět větší krouták ve vyšších otáčkách a naopak.


každopádně na benzínovým autě bych vyhodil max kat a koncovej tlumič bych dal perforovanej(absorbční) prostě "ladák"



Navíc můžež mět kat zapečenej, proto to sním jezdí hůř


proto nemám rád benzínáky-atmosféráky :smt068
musíte všechno dobře slícovat,vyhladit nadit sání vejfuk a nárůst výkonu je malej a hafo práce
u TDi , poladíte turbo, čerpadlo a za hodinu práce hned máte 35% výkonu se spotřebou 6 l/100 :-({|=
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 27.5.2009, stř 19:40

jinak už jsem přišel na co je o TD kontrolka na alfacontrolu ta s nápisem turbo :D

to je když tlačíte víc jak seriovejch 0,9 barů, tak svítí :smt077
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 27.5.2009, stř 20:39

Andy: a hned pred kolesom mas aj tlmic, resp. mas stredovy tlmic a potom koncak, alebo mas len holu rulu? Chcem vykon vo vysokych otackach najma... Resp. od 3000 po obmedzovac...



Milano: ty myslis ze by pomohla montaz origo stredoveho tlmica? Ja to vyskusam bez tlmicov, len trubka, resp, odpojim koncovy tlmic, ale az po vikende a zreferujem, ako to jazdi komplet bez vyfuku. Len s katom to totiz jazdilo moc moc super na otacky! Islo to ako motorka, islo to super a teraz... :(
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 27.5.2009, stř 21:34

mám jen jeden tlumič na tomto místě http://valachnet.cz/~andrysm/EPS-uitlaat-6.jpg

ale uvažuju nad druhým tlumičem, stejně jak je zde: http://valachnet.cz/~andrysm/EPS-uitlaat-2.jpg
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 27.5.2009, stř 21:40

A ten jeden mas vyrabany svojpomocne, alebo je to nejaky original kus? Preco chces aj druhy, neutlmi to trochu vykon?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 27.5.2009, stř 21:41

misokgb píše:Andy: a hned pred kolesom mas aj tlmic, resp. mas stredovy tlmic a potom koncak, alebo mas len holu rulu? Chcem vykon vo vysokych otackach najma... Resp. od 3000 po obmedzovac...



Milano: ty myslis ze by pomohla montaz origo stredoveho tlmica? Ja to vyskusam bez tlmicov, len trubka, resp, odpojim koncovy tlmic, ale az po vikende a zreferujem, ako to jazdi komplet bez vyfuku. Len s katom to totiz jazdilo moc moc super na otacky! Islo to ako motorka, islo to super a teraz... :(

vlastně tys to odpojil za katem, kat ti tam zůstal, tak dej za kat jen trubku a bude :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 27.5.2009, stř 21:47

Ne ne, ja mam teray od motora trubku do zadu a tam koncovy remus a nejde to ani p... Predtym som mal len kat a tam to koncilo, ako to ma andy, len miesto tlmica som mal kat... A vtedy len s katom to slo paradne..
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti