Příspěvek
od rossogtv » 22.2.2016, pon 12:41
[quote="Strawberry156"]Toto je opravdu hustý..
Každopádně nechápu jak se mohl s použitím dvou dvojitejch karburátorů dostat na 160 kobyl - ty karbecy tam byly montovaný standardně,takže to asi nebude jedna z úprav vedoucích ke zvýšení výkonu..Docela by mě zajímalo čím ten výkon u tohohle motoru zvýšil,jestli vůbec..Navíc jak tam nebylo origo sání a filtr,jelo to na houby..A tam je nějakej trychtýř či co..
Jinak těch 120 kobyl měl 1,8 v základu - nikoliv 2 litr jak je psáno-ten měl v základu víc..
No,při tý váze a výkonu je maximálka 220km/h celkem nic moc..Podle mě by to jelo alespoň 260km/h,ale asi je omezenej převodovkou.
tak tech 121 HP je zpravny udaj, az pozdeji se zvedl na 130 HP, jsou to motory meho mladi, hlavni rozdil ve vackach, 2000 a 2001 koncove cislo byly "standartni" vacky a s koncovkou "48" byly odjakziva hledane 130 HP vacky. Tech 160 HP bude velmi optimisticky odhad, to uz jsou zapotrebi 45ky karbece + ostre vacky + pisty s vysokou kompresi, minimalne 11:1
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk