Ale co jsem se do auta koukal tak jsem ho nikde nenaselKonstrukce agregátu zahrnuje i olejový chladič, platinové kontakty zapalovacích svíček s dlouhou živostností, hydraulicky ovládaná zdvihátka atd...

Ale co jsem se do auta koukal tak jsem ho nikde nenaselKonstrukce agregátu zahrnuje i olejový chladič, platinové kontakty zapalovacích svíček s dlouhou živostností, hydraulicky ovládaná zdvihátka atd...


 )
 )Ferro píše:Tak jsem na to koukal v eperu zřejmě to vypadá tak, že chladic oleje ma u 156 jen 3,2GTA, a JTD se 4ventilovou technikou tedy 2400 JTD 20V 129 KW a 1.9 JTD 16V u 166 má téměr každá chaldič oleje až na 2,0ts a některý 2,4jtd a GTV ho má ve všech V6. Zbytek má tedy výměník na vodu/olej.

 / pokud se to zdá zbytečná investice, 2m topenářský měkký mědi /200/ a pájení natvrdo a silikon hadice z metráže./300/.to taky řeší..koncovky nalisujou v údržbovejch dílnách zemědělský techniky jak víno..
/ pokud se to zdá zbytečná investice, 2m topenářský měkký mědi /200/ a pájení natvrdo a silikon hadice z metráže./300/.to taky řeší..koncovky nalisujou v údržbovejch dílnách zemědělský techniky jak víno.. 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host