Ja mam este euro2 verziu s jednou lambda sondou. Lambdu som uz mesiac dozadu menil lebo naposledy ked som bol na diagnostike mi to vyplulo hned chybu lambdy. Auto bolo vtedy uplne mrtve a doslova neslo poriadne, po vymene lambdy ozilo ale stale je to proste take kazdy krat ine
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Rano ked idem do roboty ide krasne, odozva na pedal aj tah odspodu, doslova by som si vtedy trufol aj na ferrari
![:-D](./images/smilies/003.gif)
a poobede ked sa vracam tak to citim ze to je doslova jak vymenene
Katalyzator tam nemam, mam tam takuto bypass trubku :
http://www.alfaholics.com/admin/uploade ... 7a7d63.JPG
Stredovy tlmic mam celonerez ragazzon, dal to tam este povodny majitel, je mi to luto vyhadzovat aj ked bez neho by to mozno bolo lepsie
Koncovy tlmic mam este seriovy origo alfa, uz dost nahniva a mam taky dojem ze aj to ma moze teoreticky brzdit lebo uz ma dost pofiderny zvuk, ale stale si to neviem dat do suvysu s tym striedanim pocasia .... v kazdom pripade ho mam v plane menit coskoro
Co sa prehrievania tyka, pocas jazdy mi to drzi konstatnych 90stupnov na budiku, ked zastanem v kolone tak to sem tam vystupa na 100stupnov, potom to ventilator stiahne na cca 95 kde sa to drzi, taky normal asi, vzhladom na to ze tam mam len jeden ventilator, co je mi dost divne, kedze 166 V6T aj 156 V6 co viem maju dva, ale zasa mensie.... na diagnostike ked som bol mi teplotu kvapaliny ukazovalo na PC 87stupnov cca, na budiku vtedy bolo tych 90 cize to ukazuje cca presne ten budik. Pocas jazdy sa teda motor urcite neprehrieva. Chladic oleja je asi jedine co nemam preverene ako je na tom.
Skusim niekde pozhanat teda tu pasku na tie zvody.