
"EX POST" - ARC Cup Kámen 2007
Chlapi,zase se neopíjejte rohlíkem.Na takové trati zas člověk nemá šanci využít potenciál silnějšího motoru.Samozřejmě o řidiči to je vždycky.Raddik píše:ja jel proti stopkam a chtel jsme si to uzit, to je cely. jen me pak zajimalo o kolik budu za GTAckama a tou Q4. a kupodivu Q4 jsem (nejen ja) udelal celkem vyrazne a v zavode jsem byl rychlejsi i nez 156 GTA SW, ackoliv mi na nej chybi 110koni.. ostatni GTA byli samozrejme prede mnou. perlicka je ze GTAcka udelala nakonec 2.5 V6, ale mel uz defacto suchou trat..
+++No sound,no fun+++
Letos jsem bohužel nemohl přijet, takže nemůžu hodnotit, ale na prvním ročníku ARC Cupu několik 2.5 V6 vyprášil človíček s nickem Stehla, který měl AR147 105 HPforza156 píše:Chlapi,zase se neopíjejte rohlíkem.Na takové trati zas člověk nemá šanci využít potenciál silnějšího motoru.Samozřejmě o řidiči to je vždycky.Raddik píše:ja jel proti stopkam a chtel jsme si to uzit, to je cely. jen me pak zajimalo o kolik budu za GTAckama a tou Q4. a kupodivu Q4 jsem (nejen ja) udelal celkem vyrazne a v zavode jsem byl rychlejsi i nez 156 GTA SW, ackoliv mi na nej chybi 110koni.. ostatni GTA byli samozrejme prede mnou. perlicka je ze GTAcka udelala nakonec 2.5 V6, ale mel uz defacto suchou trat..

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Já tam nebyl, jen jsem o tom slyšel, takže nemůžu hodnotit. Ale co vím, tak stehla měl tu 147 přitvrzenou, sníženou, snad na osmnáctkách, prostě motokára. Navíc 147 kralují dost často kvůli mrštnosti, přece jen za sebou netahají velkej zadek. Neříkám, že to není o řidiči, ale výkon a parametry auta tam hrají hodně velkou roli. Navíc trať 2005 byla taky mnohem motokárovější a narozdíl od forzy si myslím, že na té letošní naopak výkon rozhodoval hodně, byly tam v podstatě dvě dlouhé rovinky do kopce, tam se výkon a hmotnost pozná. Navíc byla postavená pro šestiválce, tak aby to celé mohly projet na dvojku.Kubas píše:Letos jsem bohužel nemohl přijet, takže nemůžu hodnotit, ale na prvním ročníku ARC Cupu několik 2.5 V6 vyprášil človíček s nickem Stehla, který měl AR147 105 HPforza156 píše:Chlapi,zase se neopíjejte rohlíkem.Na takové trati zas člověk nemá šanci využít potenciál silnějšího motoru.Samozřejmě o řidiči to je vždycky.Raddik píše:ja jel proti stopkam a chtel jsme si to uzit, to je cely. jen me pak zajimalo o kolik budu za GTAckama a tou Q4. a kupodivu Q4 jsem (nejen ja) udelal celkem vyrazne a v zavode jsem byl rychlejsi i nez 156 GTA SW, ackoliv mi na nej chybi 110koni.. ostatni GTA byli samozrejme prede mnou. perlicka je ze GTAcka udelala nakonec 2.5 V6, ale mel uz defacto suchou trat..A to byla trať suchá, takže tam výkon využijete lépe než na mokru... Holt kdo umí ten umí...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
no myslim ze prave na tech dlouhych usecich by mela mit 159ka navrch a hlavne na mokru se Q4 mohlo predvest ne?forza156 píše:Chlapi,zase se neopíjejte rohlíkem.Na takové trati zas člověk nemá šanci využít potenciál silnějšího motoru.Samozřejmě o řidiči to je vždycky.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Ona by nepochybne rychla byt umela, ne ze ne... Jen me zarazi, ze clovek ktery schazuje vsechny starsi Alfy a dela z nich prekazky provozu a statisty, nedokaze zdaleka vyuzit potencial toho auta v jinem nez primem smeru...
Je to docela skoda, protoze by me zajimalo porovnani se 159 Q4 v rukou nekoho kdo umi ridit... A jak uz poukazal Richie, obzvlast na mokru se mohl projevit rozdil...
Je to docela skoda, protoze by me zajimalo porovnani se 159 Q4 v rukou nekoho kdo umi ridit... A jak uz poukazal Richie, obzvlast na mokru se mohl projevit rozdil...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak já to uvedu na pravou míru, ať tady nespekulujeme. Při zkušebních jízdách jela většina lidí na suchu, potom začalo pršet a Marc159Q4 jel už na mokru. Takže to měl těžší, nicméně ten hendikep neměl díky Q4 pociťovat jako by jej pociťovali ostatní. Vůbec bych podle toho, co jsme viděli na Kameni, neusuzoval na vlastnosti toho auta, natož ho s něčím porovnávat. Jediné, co můžete v klidu porovnávat, tak je řidičské umění majitele, který dělal takové školácké chyby, že by jej hnali i z autoškoly, natož ze závodní dráhy. Brzdil v zatáčce, takže auto "zapíchl" na jedno kolo, místo aby se nechal z té zatáčky v pohodě vytáhnout zvlášť se čtyřkolkou, atd. Takže nehodnoťte 159Q4, ale Marcovo řidičské (ne)umění.Richie píše:no myslim ze prave na tech dlouhych usecich by mela mit 159ka navrch a hlavne na mokru se Q4 mohlo predvest ne?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Ano souhlasím. Já to nemyslel jako že AR se předvedla, ale že právě řidič nám ukázal jak se jezdit nemá...Kleofáš píše: Tak já to uvedu na pravou míru, ať tady nespekulujeme. Při zkušebních jízdách jela většina lidí na suchu, potom začalo pršet a Marc159Q4 jel už na mokru. Takže to měl těžší, nicméně ten hendikep neměl díky Q4 pociťovat jako by jej pociťovali ostatní. Vůbec bych podle toho, co jsme viděli na Kameni, neusuzoval na vlastnosti toho auta, natož ho s něčím porovnávat. Jediné, co můžete v klidu porovnávat, tak je řidičské umění majitele, který dělal takové školácké chyby, že by jej hnali i z autoškoly, natož ze závodní dráhy. Brzdil v zatáčce, takže auto "zapíchl" na jedno kolo, místo aby se nechal z té zatáčky v pohodě vytáhnout zvlášť se čtyřkolkou, atd. Takže nehodnoťte 159Q4, ale Marcovo řidičské (ne)umění.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Taaak, ja to taky beru jako smulu, ze se nemohla 159 Q4 ukazat v plny parade. Chtelo by to v ni nekoho kdo to auto umi ridit no...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kleofáš píše:Já tam nebyl, jen jsem o tom slyšel, takže nemůžu hodnotit. Ale co vím, tak stehla měl tu 147 přitvrzenou, sníženou, snad na osmnáctkách, prostě motokára. Navíc 147 kralují dost často kvůli mrštnosti, přece jen za sebou netahají velkej zadek. Neříkám, že to není o řidiči, ale výkon a parametry auta tam hrají hodně velkou roli. Navíc trať 2005 byla taky mnohem motokárovější a narozdíl od forzy si myslím, že na té letošní naopak výkon rozhodoval hodně, byly tam v podstatě dvě dlouhé rovinky do kopce, tam se výkon a hmotnost pozná. Navíc byla postavená pro šestiválce, tak aby to celé mohly projet na dvojku.Kubas píše:Letos jsem bohužel nemohl přijet, takže nemůžu hodnotit, ale na prvním ročníku ARC Cupu několik 2.5 V6 vyprášil človíček s nickem Stehla, který měl AR147 105 HPforza156 píše: Chlapi,zase se neopíjejte rohlíkem.Na takové trati zas člověk nemá šanci využít potenciál silnějšího motoru.Samozřejmě o řidiči to je vždycky.A to byla trať suchá, takže tam výkon využijete lépe než na mokru... Holt kdo umí ten umí...
Myslím si, že právě díky mokru právě výkon nehrál zas až takovou roli. Právě že na mokru jsou těžké šestiválce víc neohrabané a přebytek výkonu je občas také na škodu. Na rovinkách měli ale pravda výhodu.
PS: krom startu a vracečky jsem to jel celé na trojku
- Zamin
- Příspěvky: 99
- Registrován: 3.7.2007, úte 20:58
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
To Harous, coyote, Kleofas a spol: Teda panove, pokud uz byl ridic te 159 skutecne tak slabej, nemyslite, ze tam bylo takovych ridicu vic? Nebudte na nej takovy zly 
PS: Treba ja bych se na trat asi moc nehrnul, protoze jsem nikdy v aute moc neblbnul a nemam vubec zadny zavodnicky navyky. Takze ja hodnotim kladne kazdeho, kdo sebere odvahu na drahu vyjet a riskovat, ze si udela ostudu...

PS: Treba ja bych se na trat asi moc nehrnul, protoze jsem nikdy v aute moc neblbnul a nemam vubec zadny zavodnicky navyky. Takze ja hodnotim kladne kazdeho, kdo sebere odvahu na drahu vyjet a riskovat, ze si udela ostudu...
EX AR 146 1.4 TS 16V Junior, AR 33 1.7 IE, ještě předtím AR 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...
Uznavam ze nekdo musi byt na ty trati nejrychlejsi a nekdo nejpomalejsi. Jina vec je, ze lidi kteri tu jizdu videli se shoduji na nekolika skolackych chybach... A co hlavne, od cloveka ktery napise nasledujici radky:
bych cekal trochu vic... Mohli jsme se vsichni sklonit pred 159 Q4 a uznat ze nase pochybnosti o velke vaze 159 jsou zcela mimo a zbytecne. Misto toho se ovsem ukazalo, ze fakt neni mozny zjistit jizdni vykony a vlastnosti auta "jednoduchým výpočtem poměru váha/výkon"...
(o 156)Po všech stránkách ovšem za 159 zaostává a neznám snad žádný objektivní parametr, který by měla lepší.
No jednoduchým výpočtem poměru váha/výkon zjistíme, že 159 je na tom mnohem lépe a ty a tví „zběhlí přítelé“ jste pro 159 leda tak překážkou v silničním provozu.
(o 159)Já nevím, jestli bych mohl napsat z pozice majitele něco objektivního. Spíše bych šel do nějakého srovnání. Přijde mi to více objektivní než popisování nějakých osobních pocitů.
bych cekal trochu vic... Mohli jsme se vsichni sklonit pred 159 Q4 a uznat ze nase pochybnosti o velke vaze 159 jsou zcela mimo a zbytecne. Misto toho se ovsem ukazalo, ze fakt neni mozny zjistit jizdni vykony a vlastnosti auta "jednoduchým výpočtem poměru váha/výkon"...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak to je zajímavá informace. S 2,5 jsem nikdy nejel, takže nevím, jak je zpřevodovaná, každopádně GTA to v pohodě dávalo celé na dvojku, která má omezovač přibližně ve 100km/h. Párkrát jsem ho ťukl, ale to bylo pár metrů předtím, než bych začal brzdit, takže řadit nemělo smysl. Při zkušebních jízdách jsem zkusil řadit trojku v úvodní rovince, ale sotva jsem ji tam dal, už jsem zase podřazoval. Nakonec jsem dal trojku jen jednou - kousek před průjezdem cílem.Pavel V6 píše:Myslím si, že právě díky mokru právě výkon nehrál zas až takovou roli. Právě že na mokru jsou těžké šestiválce víc neohrabané a přebytek výkonu je občas také na škodu. Na rovinkách měli ale pravda výhodu.
PS: krom startu a vracečky jsem to jel celé na trojku
Jinak s tou tratí jsme se možná nepochopili. Já mluvil o trati obecně, ne o dešti, tam je jasné, že šestiválce ztrácejí svoje výhody, protože mají těžký předek a nejsou schopny využít svůj výkon.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Nevím přesně, ale dvojka má omezovač někde u 80km/h.Kleofáš píše:Tak to je zajímavá informace. S 2,5 jsem nikdy nejel, takže nevím, jak je zpřevodovaná, každopádně GTA to v pohodě dávalo celé na dvojku, která má omezovač přibližně ve 100km/h. Párkrát jsem ho ťukl, ale to bylo pár metrů předtím, než bych začal brzdit, takže řadit nemělo smysl. Při zkušebních jízdách jsem zkusil řadit trojku v úvodní rovince, ale sotva jsem ji tam dal, už jsem zase podřazoval. Nakonec jsem dal trojku jen jednou - kousek před průjezdem cílem.Pavel V6 píše:Myslím si, že právě díky mokru právě výkon nehrál zas až takovou roli. Právě že na mokru jsou těžké šestiválce víc neohrabané a přebytek výkonu je občas také na škodu. Na rovinkách měli ale pravda výhodu.
PS: krom startu a vracečky jsem to jel celé na trojku
Jinak s tou tratí jsme se možná nepochopili. Já mluvil o trati obecně, ne o dešti, tam je jasné, že šestiválce ztrácejí svoje výhody, protože mají těžký předek a nejsou schopny využít svůj výkon.
S tou tratí jsme se opravdu nepochopili. Na suchu by bylo také hodně znát, kdo má jak tuhej podvozek.
S tímhle souhlasím... Taky se neřadím mezi žádné draky a vůbec nejsem schopný říct, jak bych jel... Další věc je že někdo může trošku šetřit auto a pneu a nejít do toho úplně na krev... Každopádně že se nemá šlapat na brzdu, když auto zatáčí, to vím... Jinak už si trošku dělám alibi, protože příští rok na 99% přijedu s GT Q2 a to je už auto, se kterým člověk něco předvést musí, že...Zamin píše:To Harous, coyote, Kleofas a spol: Teda panove, pokud uz byl ridic te 159 skutecne tak slabej, nemyslite, ze tam bylo takovych ridicu vic? Nebudte na nej takovy zly
PS: Treba ja bych se na trat asi moc nehrnul, protoze jsem nikdy v aute moc neblbnul a nemam vubec zadny zavodnicky navyky. Takze ja hodnotim kladne kazdeho, kdo sebere odvahu na drahu vyjet a riskovat, ze si udela ostudu...

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
VÝSLEDKY ARC CUP KÁMEN 2007
--- Skupina A ---
1.Limach 147 1.6TS 1:30:28
2.Jerremiash 75 1.8 1:31:24
3.Jirka146 146 1.6TS 1:32:24
4.Jirka 33 1,4 1:32:50
5.Jezek146 146 1.6TS 1:32:53
6.Hruška 155 1.8TS 1:33:44
7.Lavička 156 1.8TS 1:34:50
8.Milan 155 1.8TS 1:35:26
--- Skupina B ---
1.Antonin156 156 2.4 JTDM 1:23:60
2.Raddik 156 SW 2.4 JTD 1:26:15
3.Gionardi GT 1.9 JTDM 1:26:27
4.Boomer 155 2.5 1:27:18
5.RV147 147 1.9 JTDM 1:29:22
6.Milan156 GT 1.9 JTDM 1:29:60
7.Michal 155 2.0TS 1:33:71
8.Varadero 156 1.9 JTD 1:33:80
9.Coyote 147 1.9 JTD 1:35:17
10.Yarda155 155 2.0TS 1:38:57
--- Skupina C ---
1.John 33 1.7boxer 1:23:20
2.Ladin164V6 164 3.0 1:26:15
3.Rosso155 155 2.0 1:27:16
4.Martin 147 2.0 1:27:78
5.Hampi 164 3.0 1:30:14
6.Táta 156 2.0TS 1:30:49
7.Tom GTV 1.8TS 1:34:08
--- Skupina D ---
1.Paajik 166 2.5 1:24:32
2.Belmondo 155 Q4 1:27:97
--- Skupina E ---
1.Pavel V6 156 2.5 1:22:86
2.Třebinský 156 GTA SW 1:24:52
3.Kleofáš 147 GTA 1:24:69
4.AR 156 2.5 1:26:22
5.Diakon 164 QV 1:28:48
6.Holan 75 3.0 1:28:87
7.Forza156 156 2.5 1:29:29
8.Marek 156 GTA SW 1:30:46
9.Pavel Wide 156 2.5 1:32:19
10.VF GTV 3.0 1:36:78
--- Skupina A ---
1.Limach 147 1.6TS 1:30:28
2.Jerremiash 75 1.8 1:31:24
3.Jirka146 146 1.6TS 1:32:24
4.Jirka 33 1,4 1:32:50
5.Jezek146 146 1.6TS 1:32:53
6.Hruška 155 1.8TS 1:33:44
7.Lavička 156 1.8TS 1:34:50
8.Milan 155 1.8TS 1:35:26
--- Skupina B ---
1.Antonin156 156 2.4 JTDM 1:23:60
2.Raddik 156 SW 2.4 JTD 1:26:15
3.Gionardi GT 1.9 JTDM 1:26:27
4.Boomer 155 2.5 1:27:18
5.RV147 147 1.9 JTDM 1:29:22
6.Milan156 GT 1.9 JTDM 1:29:60
7.Michal 155 2.0TS 1:33:71
8.Varadero 156 1.9 JTD 1:33:80
9.Coyote 147 1.9 JTD 1:35:17
10.Yarda155 155 2.0TS 1:38:57
--- Skupina C ---
1.John 33 1.7boxer 1:23:20
2.Ladin164V6 164 3.0 1:26:15
3.Rosso155 155 2.0 1:27:16
4.Martin 147 2.0 1:27:78
5.Hampi 164 3.0 1:30:14
6.Táta 156 2.0TS 1:30:49
7.Tom GTV 1.8TS 1:34:08
--- Skupina D ---
1.Paajik 166 2.5 1:24:32
2.Belmondo 155 Q4 1:27:97
--- Skupina E ---
1.Pavel V6 156 2.5 1:22:86
2.Třebinský 156 GTA SW 1:24:52
3.Kleofáš 147 GTA 1:24:69
4.AR 156 2.5 1:26:22
5.Diakon 164 QV 1:28:48
6.Holan 75 3.0 1:28:87
7.Forza156 156 2.5 1:29:29
8.Marek 156 GTA SW 1:30:46
9.Pavel Wide 156 2.5 1:32:19
10.VF GTV 3.0 1:36:78
Naposledy upravil(a) Radim dne 4.9.2007, úte 22:08, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Třebinský
Byla to původně asi 2,0TS s nabastleným motorem 3,2 GTA, sání a svody ale byly (prý) z 2,5V6. Údajně to ještě bylo nějak poladěné, prý asi na 280k. Ale na sprintech to tak nevypadalo. Víc bude možná vědět Gionardi, kluk (Třebinský), co to řídil při okruhu i sprintu, přijel na Kámen s ním.Pavel V6 píše:Co měl vlastně tenhle člověk v autě za motor? To byla nějak upravovaná 3,2?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host