Příspěvek
od Mira 36 » 30.8.2009, ned 22:57
ahoj všem, nejdřív bych rád poděkoval za účast fandů nejen alfy, slovimu za pěkná videa, škoda, že jsem Tě nezastihl, ale můžeme to napravit ;-) jinak k autu a třídě S+2000...
Nerad bych, aby to někdo bral jako výmluvy, spíše shrnutí faktů. Propozice umožňují neomezené úpravy motorů v této třídě což u Lancerů řady evo8-10 znamená obrovský potenciál. V sobotu na vodě byl rozdíl celkem přijatelný, voda výkonový rozdíl trochu maže.
Profil Laudonu je celkem netechnický, tedy docela na motor s třemi dlouhými rovinami kde se i s alfou jede kolem200 km/h. Tahle konkrétní Q4 v podstatě serie. Zmiňované Lancery podle finančních možností majitelů maj od 350PS DO 420PS. Imprezy STI cca330PS. Ale vše není jen o výkonu. Vývoj bude jistě dál pokračovat a tohle byl spíš test, jakým směrem se vydat a co udělat jako první. Určitě podvozek co se brzd a tlumičů s pérováním týká a potom dojde i na motor. Jinak ohlas u fanoušků byl neuvěřitelný, až jsem to opravdu nečekal. I děti se k autu chodili fotit a chtěli plakáty, martini livrej alfě vážně sluší.
Něco k závodu, k profesionalitě bych se raději navyjadřoval, ohlasy od jezdců, diváků i sponzorů máme 1A. Šternberk...krásná trať, nejdelší u nás, o tom žádná, ale právě ta profesionalita tam je asi trochu na štíru.viz Edlinger a jeho BMW letos-zásah hasičů a traťáci ta samé. Nechci a nebudu se k tomu dál vyjadřovat. Zmíněný traťový rekord 1.34.84 drží Miloš Beneš s Raltem F3000 z roku 2007, délka tratě je 4000 metrů.
Komentátor Roman Krejčí, je absolutní špičkou v moderování závodů do vrchu, je to tak trochu chodící enciklopedie ZAV a za pár přeřeků během dvou dnů neustálého komentování bych ho určitě neodsoudil. Chyby se najdou všude, o tom není sporu, v sobotu nám navíc nepřálo počasí, ale i tak se to podařilo dle mého názoru uspořádat celkem úspěšně.
Každopádně ještě jednou díky všem kdo vážili cestu