2.4 Je supr, docela hezky zvuk na diesel, ale ten motor je fakt na ty napravy tezkej, proste to moc nevydrzi, ale s tim musis pocitat. Jinak znam uz par lidi, kterym praskla klika pri prudkym zabrzdeni, nebo narazem. Pak me teda hodne zklamal pohon vyvazovaci hridele, retez co ji pohani se taky po case unavy a jde slyset a nejhorsi je to ze se vymacka ozubeny kolo na klice a s tim uz se asi moc udelat neda. Ale jinak hezky svezeni.:-)
2.4 JTD
2.4 JTD
to jsem zase nasel perly....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
nasem clovickovy zrejme mozna neco prasklo ale v kalhotech...j
jinak takle to vypada opravdu kdyz neco praskne.melo to zvukovy efekt slyset do vzdalenosti 5km.
jinak takle to vypada opravdu kdyz neco praskne.melo to zvukovy efekt slyset do vzdalenosti 5km.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Kdes to nasel? Chjooo.....Richie píše:to jsem zase nasel perly....
2.4 Je supr, docela hezky zvuk na diesel, ale ten motor je fakt na ty napravy tezkej, proste to moc nevydrzi, ale s tim musis pocitat. Jinak znam uz par lidi, kterym praskla klika pri prudkym zabrzdeni, nebo narazem. Pak me teda hodne zklamal pohon vyvazovaci hridele, retez co ji pohani se taky po case unavy a jde slyset a nejhorsi je to ze se vymacka ozubeny kolo na klice a s tim uz se asi moc udelat neda. Ale jinak hezky svezeni.:-)
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Re: 2.4 JTD
na www.alfa156club.czRebby píše:Kdes to nasel? Chjooo.....Richie píše:to jsem zase nasel perly....
2.4 Je supr, docela hezky zvuk na diesel, ale ten motor je fakt na ty napravy tezkej, proste to moc nevydrzi, ale s tim musis pocitat. Jinak znam uz par lidi, kterym praskla klika pri prudkym zabrzdeni, nebo narazem. Pak me teda hodne zklamal pohon vyvazovaci hridele, retez co ji pohani se taky po case unavy a jde slyset a nejhorsi je to ze se vymacka ozubeny kolo na klice a s tim uz se asi moc udelat neda. Ale jinak hezky svezeni.:-)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Takhle presne to vznika - Vaculik vyblije ze se to obcas stane a v tu chvili nejakej moula pise dal, ze zna par lidi, kterejm se to stalo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
me ani kapka...od vymeny do vymeny..najeto 230 000...to si se zas probudil a napadlo Te to nebo Te ubejva opravduRichie píše:jak vam ubyva ve 2.4 JTD olej?...dolevate casto nebo vubec?
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
rozdil mezi 2.4 JTD 100kw a 103kw. v praxi jsem se parkrat setkal s nazorem, ze 103kw verze R5 jede vyrazne lepe nez predchudce,ackoliv ma o pouhe 4 kone navic. proc?
"103 kW se podstatně liší aktivním řízením plnicího tlaku. Lopatky turbodmychadla zde naklápí pneumatický aktuátor podtlakem z vývěvy regulovaným řídicí jednotkou motoru. Tato verze mnohem lépe táhne odspodu, netrpí kolísáním tahu při akceleraci a zatuháváním lopatek turbodmychadla. 100 kW varianta má pasivní regulaci na limitní plnicí tlak v sání, tj. když tento dosáhne maximální hodnoty, tak skrz pneumatický aktuátor přetlačí lopatky a začne snižovat zátěž turbodmychadla. Krom toho že řídicí jednotka zde nemá možnost měnit plnicí tlak podle okolností a že například čipování zde je takřka k ničemu, tak i ovládací síly regulace turbodmychadla jsou zde daleko menší. Naklápěcí lopatky proto snadno zatuhnou, auto pak jede jako bez turba. Takřka vrozená vlastnost mnohých 100kw 2.4 JTD je různé kolísání tahu při akceleraci, obvykle se ještě zhoršuje při opotřebené váze vzduchu."
"103 kW se podstatně liší aktivním řízením plnicího tlaku. Lopatky turbodmychadla zde naklápí pneumatický aktuátor podtlakem z vývěvy regulovaným řídicí jednotkou motoru. Tato verze mnohem lépe táhne odspodu, netrpí kolísáním tahu při akceleraci a zatuháváním lopatek turbodmychadla. 100 kW varianta má pasivní regulaci na limitní plnicí tlak v sání, tj. když tento dosáhne maximální hodnoty, tak skrz pneumatický aktuátor přetlačí lopatky a začne snižovat zátěž turbodmychadla. Krom toho že řídicí jednotka zde nemá možnost měnit plnicí tlak podle okolností a že například čipování zde je takřka k ničemu, tak i ovládací síly regulace turbodmychadla jsou zde daleko menší. Naklápěcí lopatky proto snadno zatuhnou, auto pak jede jako bez turba. Takřka vrozená vlastnost mnohých 100kw 2.4 JTD je různé kolísání tahu při akceleraci, obvykle se ještě zhoršuje při opotřebené váze vzduchu."
Alfetta GTV L
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Toto se myslím týká pak i 1.9Raddik píše:rozdil mezi 2.4 JTD 100kw a 103kw. v praxi jsem se parkrat setkal s nazorem, ze 103kw verze R5 jede vyrazne lepe nez predchudce,ackoliv ma o pouhe 4 kone navic. proc?
"103 kW se podstatně liší aktivním řízením plnicího tlaku. Lopatky turbodmychadla zde naklápí pneumatický aktuátor podtlakem z vývěvy regulovaným řídicí jednotkou motoru. Tato verze mnohem lépe táhne odspodu, netrpí kolísáním tahu při akceleraci a zatuháváním lopatek turbodmychadla. 100 kW varianta má pasivní regulaci na limitní plnicí tlak v sání, tj. když tento dosáhne maximální hodnoty, tak skrz pneumatický aktuátor přetlačí lopatky a začne snižovat zátěž turbodmychadla. Krom toho že řídicí jednotka zde nemá možnost měnit plnicí tlak podle okolností a že například čipování zde je takřka k ničemu, tak i ovládací síly regulace turbodmychadla jsou zde daleko menší. Naklápěcí lopatky proto snadno zatuhnou, auto pak jede jako bez turba. Takřka vrozená vlastnost mnohých 100kw 2.4 JTD je různé kolísání tahu při akceleraci, obvykle se ještě zhoršuje při opotřebené váze vzduchu."
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
V podstatě ano. Ještě se dělal JTD s 81kW (ten asi v 147 nebyl), ale jestli byl již "upravený" nevím.Raddik píše:myslis rozdil mezi 77,81 kw a 85kw?coyote píše:Toto se myslím týká pak i 1.9
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
77kw ma turbo s obtokem, zadnou "elektriku" a naklapeni lopatek jak je to s 81kw netusim,ale myslim ze je to stale to same. 85kw by mela mit uz VTG turbo a tyhle elektronicky pomocnicky
dobra volba je 1.9 JTDm 103kw. neni tak tezky na predek a napravy jak R5 a jede velmi slusne, pri nizsi spotrebe..
dobra volba je 1.9 JTDm 103kw. neni tak tezky na predek a napravy jak R5 a jede velmi slusne, pri nizsi spotrebe..
Alfetta GTV L
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Ten multijet by se mi taky moc líbil, ale zatím se pohybují vysoko.Raddik píše:77kw ma turbo s obtokem, zadnou "elektriku" a naklapeni lopatek jak je to s 81kw netusim,ale myslim ze je to stale to same. 85kw by mela mit uz VTG turbo a tyhle elektronicky pomocnicky
dobra volba je 1.9 JTDm 103kw. neni tak tezky na predek a napravy jak R5 a jede velmi slusne, pri nizsi spotrebe..
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Tak jsem projížděl youtube se zvukama 2,4 a nejvíc se můj zvuk podobá tomuto: http://www.youtube.com/watch?v=j4Iw_lfaAZk Kolik stojí výměna řetězu olejovýho čerpadla a co všechno se musí vyměnit?
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host