Poloosy (vibrace při zrychlení)
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Poloosy (vibrace při zrychlení)
Dovolte abych se podělil s problémem který mě provázel snad 5 měsíců.
Šlo o to že při zrychlovaní na 2 a 3 převodový stupen se celý předek rozkmital či rozvibroval. takže sem zjištoval kde co a zjistil že to může být vnitřní kloub....také že byl .a to po včerejší výměně . dělal to prevý což sem trefil správně .a je klid.
stačilo povolit táhlo od honího ramene a dole povolit a vytáhnout spodni dlouhy šroub s vydlice poté to cele šlo krásně vyklonit a kloub vyměnit.
ještě neco k tomu kloubu...tento kloub nabízí všichni dodavatelé nahradních dílů ale to je velký omyl. kloub podle nich pasuje na skoro všechny alfy fiaty a lancie ale je to fakt blbost...
2.4JTD má totiš atypický kloub který jde sehnat pouze nový a to ve fiatu a je nabízen ne jako samostatně ale i s celou osou.a to stojí několik tisíc...jediné řešení je vrakač.kopil sem ho ze 166ky 02rok najeto 40 000 za 1000 kč.
jen pro zajmavost podle přibližné rozměry kloubu jsou ....
vnější průměr je 108mm
počet drážek je cca 36 zubů
kloub na šířku je cca 45mm
síla poloosy cca 27mm.
kdežto kloub který si objednate je
ozubeni -25
vnejsi prumer [mm] 98 mm a to je velká chyba všech dodavatelů a klamaní zakazníků.měli by si v tom udělat pořádek.
takže mnoho zdaru a dnes měním zadní ramena .boužel také z vrakarny ale za 500 kus neberte to....máme to dobrej zdroj dílů tak proč toho nevyužít...je to dovoz s italských vrakeren...takže vše je zanovní ale co je důležite je to že to je origo a to vydrží víc než s kelly.fuj fuj.
Šlo o to že při zrychlovaní na 2 a 3 převodový stupen se celý předek rozkmital či rozvibroval. takže sem zjištoval kde co a zjistil že to může být vnitřní kloub....také že byl .a to po včerejší výměně . dělal to prevý což sem trefil správně .a je klid.
stačilo povolit táhlo od honího ramene a dole povolit a vytáhnout spodni dlouhy šroub s vydlice poté to cele šlo krásně vyklonit a kloub vyměnit.
ještě neco k tomu kloubu...tento kloub nabízí všichni dodavatelé nahradních dílů ale to je velký omyl. kloub podle nich pasuje na skoro všechny alfy fiaty a lancie ale je to fakt blbost...
2.4JTD má totiš atypický kloub který jde sehnat pouze nový a to ve fiatu a je nabízen ne jako samostatně ale i s celou osou.a to stojí několik tisíc...jediné řešení je vrakač.kopil sem ho ze 166ky 02rok najeto 40 000 za 1000 kč.
jen pro zajmavost podle přibližné rozměry kloubu jsou ....
vnější průměr je 108mm
počet drážek je cca 36 zubů
kloub na šířku je cca 45mm
síla poloosy cca 27mm.
kdežto kloub který si objednate je
ozubeni -25
vnejsi prumer [mm] 98 mm a to je velká chyba všech dodavatelů a klamaní zakazníků.měli by si v tom udělat pořádek.
takže mnoho zdaru a dnes měním zadní ramena .boužel také z vrakarny ale za 500 kus neberte to....máme to dobrej zdroj dílů tak proč toho nevyužít...je to dovoz s italských vrakeren...takže vše je zanovní ale co je důležite je to že to je origo a to vydrží víc než s kelly.fuj fuj.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poloosy
Naprosto souhlasim. Ja jsem takhle cestoval pres 200 kilometru. Bylo mi receno, ze maji origo vnitrni kloub poloosy na moji 147 1.9 JTD (2001)... Byla to totalni kravina. Meli kloub na 1.9, ale na 156. Prodavac nasledne delal totalne prekvapeneho (mozna i byl), kdyz jsem mu vysvetlil, ze tyhle klouby nejsou zamenitelne, protoze ve 147 je prumer kloubu mnohem vetsi...drtikols píše:.
ještě neco k tomu kloubu...tento kloub nabízí všichni dodavatelé nahradních dílů ale to je velký omyl. kloub podle nich pasuje na skoro všechny alfy fiaty a lancie ale je to fakt blbost...
Pozdeji jsem zjistil, ze se kloub samostatne jako ND nedela. Je k dispozici pouze jako original Alfa repas, ale to prosim s celou poloosou za 8 tisic, popripade jako fungl new za cca 22.000...
Chce to obcas tyto "zarucene informace" overovat na forech, protoze nekteri prodejci opravdu netusi.
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Re: Poloosy
Rebby,to plati jen pro 147 nebo i 156tku?Rebby píše:Pozdeji jsem zjistil, ze se kloub samostatne jako ND nedela. Je k dispozici pouze jako original Alfa repas, ale to prosim s celou poloosou za 8 tisic, popripade jako fungl new za cca 22.000...
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poloosy
ano melo by to platit jak 1.9 jtd tak 2.4 jted..ale 1.9ka 156ka ma ten kloub pouze jeden co 2.4ka.a nemam overeno ze to je stejne...nekolik lidi tvrdi ze to je stejne a nekdo ze neRaddik píše:Rebby,to plati jen pro 147 nebo i 156tku?Rebby píše:Pozdeji jsem zjistil, ze se kloub samostatne jako ND nedela. Je k dispozici pouze jako original Alfa repas, ale to prosim s celou poloosou za 8 tisic, popripade jako fungl new za cca 22.000...
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poloosy
Na 156 je vnitrni kloub leve poloosy (o ten mi slo) normalne k dispozici jako nahradni dil, byl mi nabizen jako triangl i jako homokyneticky.Raddik píše:Rebby,to plati jen pro 147 nebo i 156tku?Rebby píše:Pozdeji jsem zjistil, ze se kloub samostatne jako ND nedela. Je k dispozici pouze jako original Alfa repas, ale to prosim s celou poloosou za 8 tisic, popripade jako fungl new za cca 22.000...
Duvodem absence toho dilu pro 147 2001+ je fakt, ze puvodne je do 04/2001 ten kloub zamenitelny. Nasledne ovsem 147 prosla drobnou zmenou predni napravy a od te doby je pouzit kloub s vetsim prumerem + tlustsi persona. Nikoho uz ovsem nenapadlo, ze by bylo dobre zacit ten novy kloub vyrabet samostatne :-) App., jeden clovek mi rikal, ze je to stejny kloub, jako na 147 GT. Ale to uz se mi fakt nechtelo zkouset...
Pro upresneni, ten kloub na 147 je trinagl.
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Re: Poloosy
Ahojky,
Právě jsem se vrátil z Chorvatska s podobným zážitkem. Po meste sem jezdil v poho ale na 4,5,6 pri akceleraci a vlastně v každém kopci kdy byla alfička v záběru a při tom naložení se celá rozklepala
Dovča nic moc a cesta 2000km se 140 chromejma kobylama, no fakt drsný. Jeste druhej den sem se citíl jako bych vypad z šejkru
Dnes už mám objednanej kloub na levou poloosu. Origoš a bude mě stát 4700k
Právě jsem se vrátil z Chorvatska s podobným zážitkem. Po meste sem jezdil v poho ale na 4,5,6 pri akceleraci a vlastně v každém kopci kdy byla alfička v záběru a při tom naložení se celá rozklepala

Dovča nic moc a cesta 2000km se 140 chromejma kobylama, no fakt drsný. Jeste druhej den sem se citíl jako bych vypad z šejkru

Dnes už mám objednanej kloub na levou poloosu. Origoš a bude mě stát 4700k
TomaSo
............
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD 16V 6speed r.v. 2003
............
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD 16V 6speed r.v. 2003
Re: Poloosy
Je možné,aby to dělal taky kloub poloosy,když při zrychlování v rychlosti kolem 140km/h,se mi rozvibruje volant?Když pustím plyn nebo vyřadím,tak v poho.Je zajímavé,že vždy kolem té 140-tky.V nižší či vyšší rychlosti ne!Nutí mě to na dálnici jet nad povolenou rychlostsouczech píše:Ahojky,
Právě jsem se vrátil z Chorvatska s podobným zážitkem. Po meste sem jezdil v poho ale na 4,5,6 pri akceleraci a vlastně v každém kopci kdy byla alfička v záběru a při tom naložení se celá rozklepala![]()
Dovča nic moc a cesta 2000km se 140 chromejma kobylama, no fakt drsný. Jeste druhej den sem se citíl jako bych vypad z šejkru![]()
Dnes už mám objednanej kloub na levou poloosu. Origoš a bude mě stát 4700k

AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
Jedna malá skromná rada všem
Stejně jako drtikols i já využívám služby vrakovišť a občas, když už to něco neseženu na svém vrakovišti
jedu na jiné.
Občas mě udivují lidé, kteří jsou ochotni dát i několik tisíc peněz za neoriginální díl, při tom stačí zajet na vrakoviště a zde sehnat stejný díl, ovšem v originále a při troše štěstí i v uvozovkách nový, nebo jen málo jetý za "pár korun". Příklad drtikolova kloubu.
Lidi nepodporujte tu zlodějinu, která se děje při obchodování s díly. Vím o čem mluvím.
Pozn. Připouštím, že ne vždy jde vše vyřešit vrakovištěm
čest práci

Stejně jako drtikols i já využívám služby vrakovišť a občas, když už to něco neseženu na svém vrakovišti

Občas mě udivují lidé, kteří jsou ochotni dát i několik tisíc peněz za neoriginální díl, při tom stačí zajet na vrakoviště a zde sehnat stejný díl, ovšem v originále a při troše štěstí i v uvozovkách nový, nebo jen málo jetý za "pár korun". Příklad drtikolova kloubu.
Lidi nepodporujte tu zlodějinu, která se děje při obchodování s díly. Vím o čem mluvím.
Pozn. Připouštím, že ne vždy jde vše vyřešit vrakovištěm

čest práci

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano ano. Levou predni poloosu na JTD 2001+ proste nesezenes, ani kdyby ses rozkrajel...Petan píše:Jedna malá skromná rada všem![]()
Stejně jako drtikols i já využívám služby vrakovišť a občas, když už to něco neseženu na svém vrakovištijedu na jiné.
Občas mě udivují lidé, kteří jsou ochotni dát i několik tisíc peněz za neoriginální díl, při tom stačí zajet na vrakoviště a zde sehnat stejný díl, ovšem v originále a při troše štěstí i v uvozovkách nový, nebo jen málo jetý za "pár korun". Příklad drtikolova kloubu.
Lidi nepodporujte tu zlodějinu, která se děje při obchodování s díly. Vím o čem mluvím.
Pozn. Připouštím, že ne vždy jde vše vyřešit vrakovištěm
čest práci

Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Re: Poloosy (vibrace při zrychlení)
Čau chlapy taky mi to dělalo při akceleraci poloosy meli obrovskej vakl tak jsem koupil oba dva nové triangly vakl zmizel ale bohuzel se to drnčení jen trošku uklidnilo nevízte čím by to ještě mohlo být? 

Re: Poloosy (vibrace při zrychlení)
u GT vibrace při zrychlení způsoboval homokineťák
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Poloosy (vibrace při zrychlení)
přesně tak vnitřní homokinetický kloub ten jsme u mě měnil a jen se to trošku zlepšilo ale nevyřešiloKubas píše:u GT vibrace při zrychlení způsoboval homokineťák
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti