Tuna chcem riesit cisto GO TS motora 8V. Aj ked to nebude zajtra ani otyzden kedy s tym zacnem, ale chcem info uz vopred. Predsa len vybrat motor, rozobrat, vycistit, zgeneralkovat... chce to svoj cas, hlavne ked ho mam tolko kolko mal hitler ked zacali bombardovat berlin a samozrejme prachy. Vopred viem ze pomoci ci uz financnej alebo pracovnej sa dockam tazko, takze zase nato ostanem sam.
Ako som spomianl inde, do konkretnych oprav sa dam len vtedy, ak sa tu aspon vacisa polovica zhodne na odpovediach. Vysvetlim. Napr. hodim otazku, akym momentom dotiahnut domecky na vackach, tak chcem jednoznacnu odpoved od uzivatelov ktory budu postovat, resp. berem v uvahu nadpolovicnu vacsinu zhodnu odpoved. A odkazovat na prirucku asi tiez nebude mat zmysel, nakolo sa podla mna najde jedinec ktory povie ze prirucka stoji za prd
![:smt021](./images/smilies/021.gif)
Chcel by som tu riesit dve verzie GO motora. 1. SERIOVU 2. UPRAVENU
1. bez ohladu nato ako sa motor teraz sprava. V com spociva celkova GO motoru, moja predstava: vybrus kluky, nove loziska na kluku(!??), nove salky na kluku, nove ojnicne loziska(!??), nove salky na ojnice, nve piestne capy, nove kruzky, nove piesty. Komplet vycistenie celeho motoru(blok, hlava...) od karbonu a bordelu(ultrazvukova vana!??), nove vlozky. Veci ako vodna pumpa, olejove cerpadlo, moze ostat povodne, resp. aj tie poradne precistit. (pochybujem zeby sa dali zohnat nove, a ked aj tak palky to budu riadne).
Coho sa este tyka GO, co mi tam chyba, resp, co je prebytocne.
2. opat bez ohladu na terajsi stav motora. S tym ze motor by som uz nachsytal na pripravu na turbo (turbina napr. z 2.0TD) naladena tak, aby to stihalo este s povodnou ECU, pripadne do buducna ak by ju vystriedala programovatelna. Myslim, ze ked uz idem do GO, a spravil tu druhu verziu, tak to turbo uz vyzera realne. Material: okrem toho co je aj vo verzii 1. predpokladam ze vymena piestov za kovane, a s inym kompresnym pomerom (akym??), posilnenie kluky - robi sa to vobec? ked ano v com to spociva, ojnice silnejsie, pieste capy? tie by mohli ostat seriove abo tiez nieco posilnene(kovane)? Hlava by bola znizena, zvacsene kanaly sacie aj vyfukove, lestene samozrejme, pripadne uprava vaciek. Po pridani turba by myslim variator isiel prec, resp. by nebol zapojeny.
Blok motora, mam v podstate dva, este aj povodny(toby bola aj vyhoda nakolko mi by mi znova sedelo cislo motora podla TP). Co sa moze dodrbat na bloku motora okrem toho ze moze prasknut? Treba si dat na nieco pozor, skontrolovat? Aby som vybral ten lepsi.
To by bolo zatial asi vsetko. Skoda, takto nestiham uzatvaraci AR zraz na slovensku, co su cisto len sprinty, tesil som sa, uz sa netesim, za najblizsiu vyplatu som mal v plane spravit geometriu napravy a konecne prehodit auto na slovenske tabule, nic z toho sa nekona. Namiesto toho ma caka minimalne rok bez auta(financie, cas), najviac ma ale serie ze ide zima, v zime som alfu sice moc jazdil nemal v plane, ale zasa som nemyslel ze celu zimu stravit vonku na mraze s generalkovanim motoru.
Este k tej druhej verzii, a vlastne aj k prvej. Nebude mat zmysel sa dotoho pustat, pokial niektore komponety nebudu zohnatelne! Takze by som bol rad kto vie, pozna, ma kontakty, ceny... hlavne na verziu 2.
K realizacii GO ako som pisal dojde o nieco pozdejc, kvoli casu a financii, takze pls netlacte aby som postoval co je nove, daval foto...
![:smt064](./images/smilies/064.gif)
Trocha dlhsi text, ale som trocha (dost) nastvany, aj na KGB, ale skor asi viac na alfu, ze to nezniesla, pritom sa jednalo o kratkodobejsiu zataz
![:smt102](./images/smilies/102.gif)
Som myslel ze po vymene motora, GO naprav a prevodovky ma caka uz len vizualna stranka auta, ale ze budem veselo jazdit, zial nestalo sa
![:smt056](./images/smilies/056.gif)