3,0 V6 rozvody tipo 116
Re: 3,0 V6 rozvody
Nicmoc jsem nepočital.... v tech doku přímo od alfy je uvedena rychlost všech verzí 75tek pro každý kvalt při 1000ot/min.
Připouštím, že ještě je tu jistá teoretická možnost, že máš auto dovezené z austrálie... pro australský trh se opravdu dělaly s převodovým poměrem, který těch 220km/h na čtverku dá. Nicméně nevim zda to je výhoda... zase to zabíjí akceleraci. Zajímavý je, že zároveň mají odost kratší jedničku.
Připouštím, že ještě je tu jistá teoretická možnost, že máš auto dovezené z austrálie... pro australský trh se opravdu dělaly s převodovým poměrem, který těch 220km/h na čtverku dá. Nicméně nevim zda to je výhoda... zase to zabíjí akceleraci. Zajímavý je, že zároveň mají odost kratší jedničku.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Dle tacho mi to ide 80km/h - 120km/h - 170km/h - 220km/h a patku som nezaradil Aj tak musim zmerat o kolko premeriava cez GPS, aby som vedel kolko mozem ist aby ma nenameraliSejny píše:Nicmoc jsem nepočital.... v tech doku přímo od alfy je uvedena rychlost všech verzí 75tek pro každý kvalt při 1000ot/min.
Připouštím, že ještě je tu jistá teoretická možnost, že máš auto dovezené z austrálie... pro australský trh se opravdu dělaly s převodovým poměrem, který těch 220km/h na čtverku dá. Nicméně nevim zda to je výhoda... zase to zabíjí akceleraci. Zajímavý je, že zároveň mají odost kratší jedničku.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Pěkná, jenom mi nějak nesedí ty potahy.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
dit je to amerika ty potahy to jen podtruhujíRV147 píše:Pěkná, jenom mi nějak nesedí ty potahy.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
No Mišo to už trošku přeháníš těch 220km/h na čtverku schválně jsem počítal kolik by v takové rychlosti na čtvrtý stupeň musel motor točit a vyšlo mi bez kousíčku 8000ot/min tohle říkej 15ctce na diskotéce kterou chceš opíchat, ne tady
Reálně čtverka na 3.0 V6 75tce jede při motoru v omezovači(6600ot/min) 180km/h [/quote]
3,0V6 má stálej převod jako 2,0TD nemůžež to tedy porovnávat z TSkem, který má převod kratší, 3,0V6 QV měl stálý převod ještě delší, ale i tak 220 na 4ku??
ale kdyby tam měl převodovku z 2,4 td tak si myslím, že by mo to jelo na 4ku víc jak 220:)
Reálně čtverka na 3.0 V6 75tce jede při motoru v omezovači(6600ot/min) 180km/h [/quote]
3,0V6 má stálej převod jako 2,0TD nemůžež to tedy porovnávat z TSkem, který má převod kratší, 3,0V6 QV měl stálý převod ještě delší, ale i tak 220 na 4ku??
ale kdyby tam měl převodovku z 2,4 td tak si myslím, že by mo to jelo na 4ku víc jak 220:)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: 3,0 V6 rozvody
rozdíl může dělat taky nestandartní průměr kol
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Takze... Nasledky prehriatia na dialnici na ctyrku su asi tesnenie pod hlavou, ohnuta hlava - modlim sa, aby to bola len jedna strana, pretoze len na jednu stranu sme zohnali nove tesnenie. Momentalne na hlave pracujeme, zarovnava sa, kriva bola tak dve desatiny. Vecer by mala byt hotova. Museli sme sundat aj vackove kolo, vacku, rozdelovac, proste oholit hlavu... Tak to snad bude fungovat ako ma... Len aby druha strana nemala podobny problem. Vybral som pravu stranu z pohladu vodica - tu, pre ktoru netreba vyberat posilovac brzd, servo a altik... Zajtra to snad bude nahodene. Inak rozdelovac ma rysku na kryte, a nan ma ukazovat palec kontaktom do stredu, alebo je tam taka ryska aj na samotnom koliku, kam sa strka palec? Idem rovnat hlavu, skusim aj nafotit priebeh :P
PS: potahy su uz dole, to bola jedna z prvych uprav Inak co vravite na ten naraznik? Kridlo zadne je uz dole... Dle stavu hlavy ma motor asi skutocne 130 tisic km
PS: potahy su uz dole, to bola jedna z prvych uprav Inak co vravite na ten naraznik? Kridlo zadne je uz dole... Dle stavu hlavy ma motor asi skutocne 130 tisic km
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
tak sem dal do kupy zbytek motoru a říkámsi: jen tak pro sychr s tím jetě párkát zatočím, mno tak točím a jak překonávám komprese tak najednou lup a byl sem o zub
takže vše znovu, tentokrát tedy s novým řemenem a při protáčení motoru s vymontovnýma svíčakma!!!
takže vše znovu, tentokrát tedy s novým řemenem a při protáčení motoru s vymontovnýma svíčakma!!!
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
TO Rasputin AND Mišokgb
za kolik jste kupovali kladku a rozvodák- jaké to jsou výrobci??
za kolik jste kupovali kladku a rozvodák- jaké to jsou výrobci??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1889
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
my mame len novy rozvodak, na kladku sa kaslat cenu a vyrobcu vie KGB
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: 3,0 V6 rozvody
Aby jste neodepsali už čtvrtý auto v krátký době...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Continental a stal tak do pjeti kila cca, neviem presne...
Harous: co sa ma stat, tak sa stane, ci s noym napinakom, alebo starym A toto by bolo ked tak druhe auto, prve je len LE
Tak, hlava stiahnuta o 0.25mm - bola dost kriva... Dlho sme ju podkladali, aby bola v rovine, ale podarilo sa Mam uz aj nove tesnenie, takze zajtra sa ide nahodit... Joj len nech nie je aj druha strana zla - tesnenie. A termostat tam pre istotu rovno supnem z 2.0V6T ak pasuje - lebo tam problem s teplotou nebol ani ked dostavala knedlik. Premerali sme aj vole ventilov - tie su ok a podla mechanika, s ktorym som robil hlavu ten motor moze mat realne 130 tisic km... Uvidime co to zajtra povie, ked to budem skladat, ryska na kryte rozdelovaca ma ukazovat na stred palca? A ryska na remenici dufam, ze ju najdem, Marek s QV mi pisal, ze tam musi byt voci koliku... Jo inak hlava - dotahovat 50Nm, chvilu pockat, potom 100Nm a po 1000km, nejakou otockou neviem ako presne to navod pisal... Drzte palce zajtra at to fici :P
Harous: co sa ma stat, tak sa stane, ci s noym napinakom, alebo starym A toto by bolo ked tak druhe auto, prve je len LE
Tak, hlava stiahnuta o 0.25mm - bola dost kriva... Dlho sme ju podkladali, aby bola v rovine, ale podarilo sa Mam uz aj nove tesnenie, takze zajtra sa ide nahodit... Joj len nech nie je aj druha strana zla - tesnenie. A termostat tam pre istotu rovno supnem z 2.0V6T ak pasuje - lebo tam problem s teplotou nebol ani ked dostavala knedlik. Premerali sme aj vole ventilov - tie su ok a podla mechanika, s ktorym som robil hlavu ten motor moze mat realne 130 tisic km... Uvidime co to zajtra povie, ked to budem skladat, ryska na kryte rozdelovaca ma ukazovat na stred palca? A ryska na remenici dufam, ze ju najdem, Marek s QV mi pisal, ze tam musi byt voci koliku... Jo inak hlava - dotahovat 50Nm, chvilu pockat, potom 100Nm a po 1000km, nejakou otockou neviem ako presne to navod pisal... Drzte palce zajtra at to fici :P
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Tak hosi, skontrolujte ma, ci to mam dobre, vacky su 100% vid foto, rozdelovac - ma ukazovat takto? Na kraji rozdelovaca je ryska, dufam, ze ju vidno na obrazku a na nu ukazuje palec kontaktovou castou... Aj to je dobre? A teraz spodok, remenica ma P a F, niekto mi povedal, ze P oznacuje HU a F oznacuje predzapal, takze ja to musim mat na Pcku ako mi to ukazuje na foto? Vdaka pls, uz len toto ma brzdi A inak ta spinava kladka nejak nenapina a olejovy napinak ma roztrhnutu prachovku :/
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
n ařemenici jsou dvě rysky, takže radši strč do prvního válce nějakou tyčku a zjisti si přesně horní úvrať.
Stejně jsi masér, že si necháš zkontrolovat rozvody přes forum.
Stejně jsi masér, že si necháš zkontrolovat rozvody přes forum.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Kůrkyn píše:n ařemenici jsou dvě rysky, takže radši strč do prvního válce nějakou tyčku a zjisti si přesně horní úvrať.
Stejně jsi masér, že si necháš zkontrolovat rozvody přes forum.
já sem mu je kontroloval přes ICQ
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Náhodou dobrej nápad, od toho fóra jsou.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Hosi, radsej sem dam 4 fotky rozvodov, ako maju byt, ako o hodinu neskor 6 fotiek ohnutych ventilov Tak, ale tie rysky, ktore su hore - tzn, vacky, rozdelovac a Pcko na remenici vyzera ako dobre nastavenie, pretoze ventily sa nestreti a auto nastartovalo. To je ta dobra cast mojho postu, ze vieme nastavit rozvody... Druha cast, ta horsia, ze je jebnute aj druhe tesnenie pod hlavou Vpredu, ako su natrubky na hadice, ktore idu termostat cez vodnu pumpu, tak cez pravy daval von tlak a trochu aj dym - spaleny. Takze aj toto tesnenie je zle, vid na foto, kadial mi utekal tlak z valcov...
Ide dole aj druha hlava, otazky: ako najjednoduchsie demontovat posilovac brzd kvoli vybraniu hlavy, servo, altik, vsetko musi dole?
A teraz to najdolezitejsie - KDE zozeniem prosim vas tesnenie pod hlavu vodicovej strany, znacky VICTOR REINZ idealne. Rad by som take iste - kvoli hrubke... To je skor otazka na Kurkyna... Ale inak samotna vymena tesnenia a nastavenie rozvodov nie je taky problem Dlhy den, idem
Ide dole aj druha hlava, otazky: ako najjednoduchsie demontovat posilovac brzd kvoli vybraniu hlavy, servo, altik, vsetko musi dole?
A teraz to najdolezitejsie - KDE zozeniem prosim vas tesnenie pod hlavu vodicovej strany, znacky VICTOR REINZ idealne. Rad by som take iste - kvoli hrubke... To je skor otazka na Kurkyna... Ale inak samotna vymena tesnenia a nastavenie rozvodov nie je taky problem Dlhy den, idem
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: 3,0 V6 rozvody
Modli se ať po té tvojí akci nejsou připečené kroužky Kamošovi vyvřela vectraB.... těsnění to ustálo, ale od té doby auto žere olej.... a to hodně.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Ono zralo olej i pred tym DD Ale toto mi staci jazdit na tom tak 2-3 mesiace, kym nenapadne prvy sneh - auto pojde do garaze a vymena motora spojena s GO karoserie a upravou... A snad po zime z toho vyjde rychle silne auto Uvidime ke to poskladamSejny píše:Modli se ať po té tvojí akci nejsou připečené kroužky Kamošovi vyvřela vectraB.... těsnění to ustálo, ale od té doby auto žere olej.... a to hodně.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
těsnění za 2000kč
za koliks ho kupoval ty???
jiank na tom MJ auto se mi podařilo najít ten kontitech za 500 tak ho vemu
těsnění za 2000kč
za koliks ho kupoval ty???
jiank na tom MJ auto se mi podařilo najít ten kontitech za 500 tak ho vemu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1889
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
na mjauto maju tri znacky, VICTOR REINZ stoji 1510czk, je najdrahsie z nich
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Ja som kupoval toho Victora z Autokelly za 58euro, jednu stranu, druhu stranu nemaju... Contitech continental je asi najlacnejsi, ten stary bol rovnaky tusim C575 oznacenie... Mal som ho kupeny na turbovy motor, ale praskol som ho radsej sem ;) Inak rozvody brnkacka uz teraz Zajtra dam dole druhu hlavu - snad... V pondelok/utorok dam zabrusit a v stredu musi auto slapat Inak mam dost oleja vo vode, napadlo ma, keby napojim na tie dva natrubky hadice - do jednej budem tlacit vodu a druha bude prepad - von bordel... + zapcham miesto na vodnu pumpu, precistil by som tak motor - vodu od bordelu?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
olje ve vodě tolik nevadí stačí to jen vypustit, respektive naplnit po okraj expanzku a pak to vypustit, aspon si ti promažou kanály a nebude to oxidovat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: 3,0 V6 rozvody
Stejnak by mě zajímalo.... když je zkroucená hlava a natolik že se musí brousit o 0.25mm tak co ta to říká ostatek? Tím myslím hlavně kluzné uložení vačky.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 V6 rozvody
Neviem, ten typek, ktory mi to robi, vravi, ze toto je bezna vec, ked sa po prehriati hlava skruti, tak sa len z nej zobere, aby sa zarovnala, vymeni tesnenie a vsetko bezproblemov... Ono mazat maze tu vacku, aj ulozenie, sice je tam vyssia teplota ale kratkodobo to asi tolko nevadi. Povedal mi, ze malokedy sa skruti aj blok od teploty, ale zarovnavanie hlavy je u neho bezne a vraj nema ziadne ine VELKE nasledky...Sejny píše:Stejnak by mě zajímalo.... když je zkroucená hlava a natolik že se musí brousit o 0.25mm tak co ta to říká ostatek? Tím myslím hlavně kluzné uložení vačky.
EDiT: zhodil som aj druhu hlavu... Ten posilovac nebola az taka palka, odpojil som ho od pedala, styri 13ky matky a brzdove trubky... Aj zvody isli v pohode, alternator som nechal na mieste... Je jebnuty 4ty valec tesnenie, behnem to nafotit potom. Takze nove tesnenie, zarovnat hlavu a dajme tomu v stredu by som mohol bezat
Inak podla vas by malo nejaky uzitok, keby trumpetky - natrubky na sanie dam z V6T motora aj so sacim kosom a klapku z mojho 3.0? Zeby tvar natrubkov na sanie mal nejaky vacsi vplyv na vykon, lepsi prietok vzduchu do valcov?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host