dík, ale kámoš má 30% slevu v servisu tak to už beru přes něho a to co mám s hvězdičkou z autorizákuKůrkyn píše:Jestli dobře počítám, tak je to 36330 s DPH za materiál, jestli to chceš cca za polovic, tak dej vědět.
Rozvody
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Jak chceš, třeba ta zapalovací svíčka NGK PFR6B stojí u mě beze slev 478,- Kč. Viz nabídka o pár stránek dříve, kterou lze doplnit a upravit.
Je vidět, že kamarádi vidí, že jsi připraven vysolit ranec za rozvody
Je vidět, že kamarádi vidí, že jsi připraven vysolit ranec za rozvody
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
já tu svíčku můžu mít bud za 350 s DPH ale nevím jestli není z polska tak beru za 400 s DPH z německa. s těsněním v náhradě nemám dobré zkušenosti, tak tam radši beru origo, řemen by teoreticky nemusel ale taky a ještě ten jeden stavitelnej napínák, jinak všechno už pak od SKFkaKůrkyn píše:Jak chceš, třeba ta zapalovací svíčka NGK PFR6B stojí u mě beze slev 478,- Kč. Viz nabídka o pár stránek dříve, kterou lze doplnit a upravit.
Je vidět, že kamarádi vidí, že jsi připraven vysolit ranec za rozvody
Naposledy upravil(a) George.KHE dne 30.9.2009, stř 21:16, celkem upraveno 1 x.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
OK, 850 bez daně za svíčku je příliš, tak jsem to psal proto, aby ses nenechal obrat.
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
zas tak bohatej nejsem abych platil za stejnou věc dvakrát víc, ale i přesto dík za nabídku, pokud by jsi i ty potřeboval něco levněji klidně napiš a já ti zjistím cenu za kolik by to šlo sehnat.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Rozvody
NGK / teda NGK PFR6B/ Kupuju přes net,pod 10$ kus..
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 18.10.2009, ned 17:52, celkem upraveno 2 x.
Re: Rozvody
Sada na T.S. vyjde 4+4 něco přes 2t
ty malý 4 běžně asi okolo 50-55 $
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ngk++P ... &_osacat=0
a tohle je reál okolo našich servisů
Stačí brnknout do Imofy zač by u nich byly..
ty malý 4 běžně asi okolo 50-55 $
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ngk++P ... &_osacat=0
a tohle je reál okolo našich servisů
Stačí brnknout do Imofy zač by u nich byly..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 18.10.2009, ned 17:49, celkem upraveno 4 x.
Re: Rozvody
Jinak bych z toho "mystiku" nedělal, pořád jsou to jen rozvody na V6 tak za+- 20t
je to u zkušenýho mechanika jistě.
Jinak hra na "značkový" servis je fakt úsměvná, i tam na našich autech skládají
za zavřenýma vratama na jámě učedníci "pastevecký zkoušky".
Výměna vakuový pumpy na komůrkovým dieselu se zásahem mojí ženy,která to odvezla do "značkovýho" servisu "vyšplhala" na asi 18t, /učedník mi stihnul odlomit přetaženým domečkem vačku/kromě nadrbnutý olejový hadice od chladiče, která praskla následně při cestě ze servisu a v Imofě kam to žena nachala odtáhnout vyměnily obě hadice i chladič tak toho s prací bylo dalších deset... suma skoro třicet..jako vtip dobrý
to umí Kurkyň vakuovku asi výrazně levnějc..a hlavně
U Kurkyně nebo Kamenickejch by se tohle stát nemohlo.
Když jsem po koupi dával dohromady roze..raný GTV, ve značkovým pro Alfu nevěděli co s tím,kroutili hlavama,starej Kameník se s tím zavřel do garáže a jsou to varhany doteď..
Tahle "strategie jen značkovej servis"je bohužel neúčinná..Cesty do Imofy mě po čase přestaly bavit,naposled mi dělali rozvody na V6 Kameničtí a k naprostý spokojenosti..
A na Imofu a podobný dílny mám po zkušenostech jasný názory.
A přidávám pro zasmání.
Žena před 5lety odvezla 145 do Imofy, ozývaly se od podvozku divný skřípavý zvuky..
Prej paninko, to bude vážný, tohle není žádná sranda..
Málek to předběžně odhadl na komplet výměnu zavěšení předku i zadku a nacenil to.
To už mi došla trpělivost, zajel jsem za jedním starým kusem před důchodem, ten se smál
že se skoro protrhnul a říkal něco v tom smyslu že jemu na uživení stačí aby mi to
horní uložení předních tlumičů namazal, Imofa je holt na tom hůř...
je to u zkušenýho mechanika jistě.
Jinak hra na "značkový" servis je fakt úsměvná, i tam na našich autech skládají
za zavřenýma vratama na jámě učedníci "pastevecký zkoušky".
Výměna vakuový pumpy na komůrkovým dieselu se zásahem mojí ženy,která to odvezla do "značkovýho" servisu "vyšplhala" na asi 18t, /učedník mi stihnul odlomit přetaženým domečkem vačku/kromě nadrbnutý olejový hadice od chladiče, která praskla následně při cestě ze servisu a v Imofě kam to žena nachala odtáhnout vyměnily obě hadice i chladič tak toho s prací bylo dalších deset... suma skoro třicet..jako vtip dobrý
to umí Kurkyň vakuovku asi výrazně levnějc..a hlavně
U Kurkyně nebo Kamenickejch by se tohle stát nemohlo.
Když jsem po koupi dával dohromady roze..raný GTV, ve značkovým pro Alfu nevěděli co s tím,kroutili hlavama,starej Kameník se s tím zavřel do garáže a jsou to varhany doteď..
Tahle "strategie jen značkovej servis"je bohužel neúčinná..Cesty do Imofy mě po čase přestaly bavit,naposled mi dělali rozvody na V6 Kameničtí a k naprostý spokojenosti..
A na Imofu a podobný dílny mám po zkušenostech jasný názory.
A přidávám pro zasmání.
Žena před 5lety odvezla 145 do Imofy, ozývaly se od podvozku divný skřípavý zvuky..
Prej paninko, to bude vážný, tohle není žádná sranda..
Málek to předběžně odhadl na komplet výměnu zavěšení předku i zadku a nacenil to.
To už mi došla trpělivost, zajel jsem za jedním starým kusem před důchodem, ten se smál
že se skoro protrhnul a říkal něco v tom smyslu že jemu na uživení stačí aby mi to
horní uložení předních tlumičů namazal, Imofa je holt na tom hůř...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Hosi,
mam na ruke 156 v6 2.5 s roztrhnutym rozvodom, majitel povedal, ze sa roztrhol pri volnobehu A potom uz auto neskusal startovat - tomu tak verim
Chcem sa spytat, keby sa to stalo pri vyssich otackach (comu aj verim), tak ci sa tam mohli ohnut ventily, ak hej, tak kolko, ci sa daju kupit nove ventily, kolko asi stoja a co vsetko tam budem musiet spravit - v podstate "len" zhodit hlavy, zarovnat ich, porobit ventily, gufera a nahodit naspat, a rozvody - treba na rozvody pripravky? Kolko kladiek? Nasiel som tam tri kladky - su vsetky rovnake, alebo kazda ina? A jedna napinacia, rozvodak je jasny. Co vy na to, ist do toho, neist do toho... ? Inak alfa biela koza, vybava... d.
EDiT: ci treba kvoli vybratiu hlavy zadnej vyberat motor von, alebo sa to da, aj ked je motor dnuka? D.
mam na ruke 156 v6 2.5 s roztrhnutym rozvodom, majitel povedal, ze sa roztrhol pri volnobehu A potom uz auto neskusal startovat - tomu tak verim
Chcem sa spytat, keby sa to stalo pri vyssich otackach (comu aj verim), tak ci sa tam mohli ohnut ventily, ak hej, tak kolko, ci sa daju kupit nove ventily, kolko asi stoja a co vsetko tam budem musiet spravit - v podstate "len" zhodit hlavy, zarovnat ich, porobit ventily, gufera a nahodit naspat, a rozvody - treba na rozvody pripravky? Kolko kladiek? Nasiel som tam tri kladky - su vsetky rovnake, alebo kazda ina? A jedna napinacia, rozvodak je jasny. Co vy na to, ist do toho, neist do toho... ? Inak alfa biela koza, vybava... d.
EDiT: ci treba kvoli vybratiu hlavy zadnej vyberat motor von, alebo sa to da, aj ked je motor dnuka? D.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
misokgb píše:Hosi,
mam na ruke 156 v6 2.5 s roztrhnutym rozvodom, majitel povedal, ze sa roztrhol pri volnobehu A potom uz auto neskusal startovat - tomu tak verim
Chcem sa spytat, keby sa to stalo pri vyssich otackach (comu aj verim), tak ci sa tam mohli ohnut ventily, ak hej, tak kolko, ci sa daju kupit nove ventily, kolko asi stoja a co vsetko tam budem musiet spravit - v podstate "len" zhodit hlavy, zarovnat ich, porobit ventily, gufera a nahodit naspat, a rozvody - treba na rozvody pripravky? Kolko kladiek? Nasiel som tam tri kladky - su vsetky rovnake, alebo kazda ina? A jedna napinacia, rozvodak je jasny. Co vy na to, ist do toho, neist do toho... ? Inak alfa biela koza, vybava... d.
EDiT: ci treba kvoli vybratiu hlavy zadnej vyberat motor von, alebo sa to da, aj ked je motor dnuka? D.
No to je těžký a taky záleží, za kolik to pořídíš. Jestli se to potkalo, tak počítej nějaký ventily, určitě hydro zdvihátka, ty bejvaj proražený od ventilu, gufera pod ventily, modlit se, aby to neodsral nějakej píst, těsnění pod hlavy a rovnou svíčky. Předběžnej odhad cca 30 000 Kč oprava. může to bejt míň, může to bejt víc.
Na rozvody příprravky nepotřebuješ, to říkaj lidi co ten motor neznaj atd... Stačí jen přemýšlet a vše udělat pořádně a přípravek není potřeba.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody
Ahoj,
u 166 3.0 166KW je predepsana vymena rozvodu 120000Km nebo 6 let.Ja mam najeto 125000Km za 11 let takze uz riskuju a musim s tim neco delat.
Do servisu auto dat nemuzu, tolik penez jim za to nedam.
Takze zbyva udelat sam doma, nejake rozvody jsem uz delal, ale V6 ee.
budu menit remen, pumpu, 2x vodici kladka,1x napinaci kladka.
Mam vymenit i svicky?
Mam takovou predstavu:
Sundam prave přední kolo tak, ze povolim nahore tlumic,kulovy cep rizeni, dole rameno, poloosu u prevodovky a cele to vyndam v kuse.
Je to tak OK?
Mel bych spustit motor dolu, aby byl lepsi pristup?
Co me zaskocilo je, ze v navodu na rozvody nejsou znacky na vackach respektive na ozubenych kolech.(navod je jako priloha)
Takze to nejspis bez tech aretacnich pripravku nejsem schopen udelat?
Mam si dat na neco specialne pozor?
Dekuji predem za Vase rady
u 166 3.0 166KW je predepsana vymena rozvodu 120000Km nebo 6 let.Ja mam najeto 125000Km za 11 let takze uz riskuju a musim s tim neco delat.
Do servisu auto dat nemuzu, tolik penez jim za to nedam.
Takze zbyva udelat sam doma, nejake rozvody jsem uz delal, ale V6 ee.
budu menit remen, pumpu, 2x vodici kladka,1x napinaci kladka.
Mam vymenit i svicky?
Mam takovou predstavu:
Sundam prave přední kolo tak, ze povolim nahore tlumic,kulovy cep rizeni, dole rameno, poloosu u prevodovky a cele to vyndam v kuse.
Je to tak OK?
Mel bych spustit motor dolu, aby byl lepsi pristup?
Co me zaskocilo je, ze v navodu na rozvody nejsou znacky na vackach respektive na ozubenych kolech.(navod je jako priloha)
Takze to nejspis bez tech aretacnich pripravku nejsem schopen udelat?
Mam si dat na neco specialne pozor?
Dekuji predem za Vase rady
- Přílohy
-
- Timing166_3.0.zip
- (986.85 KiB) Staženo 143 x
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Proč vyndat Kolo i s tlumičem? Tam se v pohodě dostaneš bez těchto demontáží. Jen sundáš plastové nadkolí. Motor se spouštět nemusí, dá se tam dostat normálně. Jen sundáš kryty rozvodů. Bez přípravků to jde taky v pohodě. odmontuj horní výka ventilů a značky najdeš na vačkách a musíš je nastavit proti klemám na vačkové hřídele. Zároveň se podíváš na setrvačník a tam bude ryska proti nule. Takže rysky jsou. A svíčky určitě vyměň, vždiť šest svíček Bosch vyjde na 600 Kč a NGK na 700, takže není co řešit
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody
Tady Ladin 164V6 psal, ze aretacni pripravky jsou treba u AR166.Ladin 164V6 píše:No tak mi ukaz kde koupit napinaci kladku na 12V, napinanou olejem nebo mechanicky, proste nejsou... Na ty olejovy alfa zrusila nahradni dil na repas (sada tesneni), kdysi se dal koupit za 800,- ale uz to nejde... Takze to neni jen o penezich (stala cela kolem 5500,-) ale uz i spis o tom to sehnat...kejml píše:Když řemen namažeš speciálním přípravkem na renovaci gumy, tak nemusíš měnit ani ten.Ladin 164V6 píše:Jestli maji kladky jen 25tkm tak by mel stacit remen, kladky jen zkontrolovat pripadne namazat...
Jinak jsem zjistil ze na svuj motor jeste nepotrebuju pripravky, meli by byt jeste postaru znacky na vackovych kolech a i na koncich vacek, takze o shaneni min, az u 166/156 V6 jsou potreba ty aretacni "kameny"...
A taky uz nemuzu sehnat kladky, vsude mi nabizi jen 1/4
JakubSW: jj GTA ma jiny saci vacky
Ale nejspis ty aretacni kameny mit nebudu, nikoho neznam kdo je ma a pujcil mi je za nejakou uplatu.
Takze nez ty rozvody rozhodim poznacim si je radeji barvou, ale asi bych to mel nejak zafixovat.
no bude to mazec uz to tusim.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
Pokud si označíš kola rozvodů, tak jsi v háji. Znova říkám, přípravky nejsou potřeba. Značku máš jak na setrvačníku, tak na vačkách proti klemám vaček. Já nevím jak ti víc poradit. Já ten motor skládal od píky dohromady, koupil jsem jednu Alfu s tímto motorem přidřenou na klice, tak jsem to komplet vše rozebral, udělal GO a dal dohromady Bez jakýchkoliv přípravků. A ten Motor má od té doby najeto 40 000 Km bez problémů.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Rozvody
Ja to psal proto ze mi to nekdo duveryhodnej rikal, kdo netusim... Ale pokud jsou i na pozdejsich 24V vackach znacky, neni co resit...
Jen na GTA si nejsem jistej, saci vacky maji mit jinej profil, tak ASI nebudou drzet samy v poloze "na znacce"... (coz se da poresit klicem a pridrzet si ji)
To znaceni barvou je docela nepresny, chtel jsem to tak taky delat, ale je lepsi sundat ventildekly a mit to 100% jisty...
Jen na GTA si nejsem jistej, saci vacky maji mit jinej profil, tak ASI nebudou drzet samy v poloze "na znacce"... (coz se da poresit klicem a pridrzet si ji)
To znaceni barvou je docela nepresny, chtel jsem to tak taky delat, ale je lepsi sundat ventildekly a mit to 100% jisty...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
na 24V žádný značky nejsou, proto jsou potřeba přípravky. Značky jsou jen na 12V pod krytama.
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re:
v6 TB byl první motor kterej jsem skládal od Alfy, potom 2.5 V6 z černé 156 kterou jsem měl a poslední byl z mojí AR 166 3.0 V6 24. Tam padlo těsnění pod hlavou a motor se přehřál. Zkroutila se jedna hlava a připekly kroužky. Tak jsem ten motor rozhodil celej a vyměnil všechny kroužky, těsnění pod palicema a jedna vačka byla vymletá jak sviňa. Páč ten typan co tom měl předtím, tam snad lil vyjetej olej z Liazky. Vše jsem to poskládal bez přípravků výše popsaným postupem. A pokud se mu nechtějí značky na vačkách proti klemám hledat, tak jestli jsem dobře pochopil, tak mu motor jezdí a má tam rozvody. Tak A´t sundá výka ventilů, motor dá proti ryskám na setrvačníku a značky si udělá sám na klemách proti vačkám. no a pak to poskládá zpět a když mu bude sedět setrvák na ryskách plus vačky proti klemě ať už na origo značky nebo své vlastní, tak to prostě bude sedět..myc155 píše:foli, neskladal jsi nahovou V6TB?
to je trochu jinej sport
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Rozvody
Souhlas, mel jsem remen po 40tkm vytahlej o zub, takze znacky barvou jsou k nicemu. Ale pokud jsou na vackach rysky, tak opravdu nevidim problem udelat to bez tech pripravku, ja to taky tak na 24V udelal Jen to neni tak pohodlny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
na V6 12 ventilu jsou nálitky na víku ventilů a při nastavování se nemusí sundavat víka, ale ještě sem to s ním nedělal, chtělo by to nacvičit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody
Ahoj,gonzalos16v píše:Ahoj,
u 166 3.0 166KW je predepsana vymena rozvodu 120000Km nebo 6 let.Ja mam najeto 125000Km za 11 let takze uz riskuju a musim s tim neco delat.
Do servisu auto dat nemuzu, tolik penez jim za to nedam.
Takze zbyva udelat sam doma, nejake rozvody jsem uz delal, ale V6 ee.
budu menit remen, pumpu, 2x vodici kladka,1x napinaci kladka.
Mam vymenit i svicky?
Mam takovou predstavu:
Sundam prave přední kolo tak, ze povolim nahore tlumic,kulovy cep rizeni, dole rameno, poloosu u prevodovky a cele to vyndam v kuse.
Je to tak OK?
Mel bych spustit motor dolu, aby byl lepsi pristup?
Co me zaskocilo je, ze v navodu na rozvody nejsou znacky na vackach respektive na ozubenych kolech.(navod je jako priloha)
Takze to nejspis bez tech aretacnich pripravku nejsem schopen udelat?
Mam si dat na neco specialne pozor?
Dekuji predem za Vase rady
rozvody mam za sebou.
pumpa neni soucast rozvodu, tak pokud netece neni treba menit.
Jestli jsou znacky na vackach, nebo nejsou, ja nemohu potvrdit.
Ja sani ani kryty na ventilech nesundaval.
Pouze kolo a plastovy podbeh, jak radil FOLI.
Delal jsem si vsude znacky barvou.(zuby na rozvodovych kolech + znacku smeru pohledu),
Stary rozvodovy remen jsem vytahany oproti novemu nemel.
Vse klaplo OK
Ale na remenici je matka o velikosti 41. a to jsem musel orech zbrousit, aby tam vlezl
Cena rozvodu 7500(ale mel jsem na dily slevu)
To je asi vse Diky za rady
Naposledy upravil(a) gonzalos16v dne 11.11.2010, čtv 15:24, celkem upraveno 1 x.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Re: Rozvody
tak tu pumpu jsi mohl udělat taky, to už by taková pálka nebyla... pumpa mi taky netekla a byla dost před smrtí, když mi šla ven... u TDS (BMW), pumpa netekla taky, ale uvnitř se obrousily lopatky a pak špatně chladila poslední dva válce, křivily se hlavy
Re: Rozvody
na spoustě diskusí zaznívá, že by se ta pumpa měnit měla.... (a to nejen u V6, ale třeba i u JTD). Osobně jsem ji u svého auta při rozvodech vyměnil.... Ta tisícovka nebo kolik to stojí už mě nezabije....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody
Ta pumpa stoji okolo 3000kc.Kubas píše:na spoustě diskusí zaznívá, že by se ta pumpa měnit měla.... (a to nejen u V6, ale třeba i u JTD). Osobně jsem ji u svého auta při rozvodech vyměnil.... Ta tisícovka nebo kolik to stojí už mě nezabije....
Nechtel jsem kupovat polsko,tak jsem ty rozvody musel risknout bez pumpy.
Uvidime.Co uz ted.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů