sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 13.10.2009, úte 21:54

nezkoušel už náhodou někdo kontaktovat firmy jako HP sporting nebo Protlum (obojí prý špička) ohledně podvozků na naše auta?..Pokud né, zkusím je otravovat já :)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 13.10.2009, úte 22:34

zkus... Na Ford Ka to vycházelo okolo 25t od HP..

Levná sranda to nebude
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 13.10.2009, úte 23:13

na podvozek prý jedině Blistein B6 koni jsou zastaralé a proto laciné


dneska sem zjistil, proč mi alfa tolik, žere, že se ekonomickou jízdou nedokážu dostat pod 6,5 litru nafty :smt013

mám špatně nastavěný naklápěcí lopatky a turbo mi tam působí jako špunt :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 13.10.2009, úte 23:31

Milano75 píše:na podvozek prý jedině Blistein B6 koni jsou zastaralé a proto laciné


dneska sem zjistil, proč mi alfa tolik, žere, že se ekonomickou jízdou nedokážu dostat pod 6,5 litru nafty :smt013

mám špatně nastavěný naklápěcí lopatky a turbo mi tam působí jako špunt :D
Naopak ja sa spotrebe na trojlitri tesim :D Vychadza priemer 10L/100, mimo mesto 100-120km/h, v meste FULL nakladacka a to uz mam sport filter sania, deravy vyfuk + sport. tlmic, palivo 100 v power racing... Parada! :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 14.10.2009, stř 07:12

a až si necháš seřídit předstih tak bude ještě nišší

určo se s ním dá jet i za 7,5 možná mín :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 14.10.2009, stř 09:41

Já mám teď žlutý KONI nastavený full hard a je to skoro tvrdý, ale jízdním vlastnostem to pomohlo. HP sporting nebo Protlum udělají cokoli, ale za menší peníze než osvědčenej RS racing to nebude.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 14.10.2009, stř 09:46

No, ja ked by som bral, tak zlute koniky. A teraz idem na SK si nechat prerobit seriove tlmice na sportove. Oni spravia dierku, stary olej vypustia a daju tam nejaky hustejsi = auto je potom citelne tvrdsie, a stoji to cca 600Sk za kus tlmica... Uvidime.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 18.10.2009, ned 16:28

tak jsem dnes seřídil tlak turba v nízkých otáčkách aby mi začlo tlačit od 2300 a né od 1500, ted sem zvědav na spotřebu měl bych s tím zase dokázat jet za 5 litrů :D
další ladění bude až s delším stálým převodem a motorem 2,8....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Harous » 18.10.2009, ned 16:33

Všichni výrobci a ladiči si lámou hlavu nad tím jak to posunout dolu a Ty to posouváš nahoru... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 18.10.2009, ned 22:04

Harous píše:Všichni výrobci a ladiči si lámou hlavu nad tím jak to posunout dolu a Ty to posouváš nahoru... :-D

jop, jde oto že ted sem to měl nevědomky naladěný na výkon, ale tím pádem turbo působylo v nízkých otáčkách jako špunt(prostě jako když strčíš banán do vejfuku :D ) proto sem měl větší spotřebu, respektive ted musím vyzkoušet za kolik dokážu jet :drivers:

ale ten kopanec od 1500ot mi chybý :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 20.10.2009, úte 08:51

Chtěl bych slyšet Váš názor a to jak na kardan který by mněl u 75 vydržet 600nm kroutící moment.....motor i převodovka budou bez silentbloků natvrdo přidělány do kastle,co s hardyspojkama?????Kolega leteckej technik mi řiká že by se dalo vše udělat napevno-žádný hardyspojky a pružný středový uložení.....Jak se to řeší na závodních alfičkách????
něco italskýho mám....

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 20.10.2009, úte 10:11

jednodílnej kardan? Pokud je vše na tvrdo, tak "jen" vyosit motor aby byl s převodovkou v jedný lajně a na tvrdo? U 200sx to jde, ale to nemá převodovku vzadu
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 20.10.2009, úte 10:17

Proboha co stavíš za monstrum ? Jinak hardyny sem viděl hliníkový a vsazený gumový špunty. Kolik to ale vydrží nevím. Tý převodovce bych nevěřil. Někde jsem slyšel číslo 300koní 400Nm.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 20.10.2009, úte 17:08

ja som nadtym uz tiez rozmyslal, teda nie priamo aby to znieslo taky krutak, ale kvoli absencii HS. Ist do jedneliateho kardanu, co ja viem, musel by si mat presne v jednej lajne motor+prevodovku, samo ze by to islo, ale bolo by s tym prace, nehovoriac o tom sedet v takom aute vsetko natvrdo. Mna napadlo prerobit kardan na kardanove krize. Kardan servis u nas by to pravdepodobne vedel, ked som s nimi telefonoval zeby to slo, vratane prepocitania sil a coja viem coho, aby ten kardan zvladol kolko si povies, ale cena by bola vysoka. A aj to by bol len kardan, este by bolo treba poriesit upravu svornikov na strane motora a spideru na strane prevodovky. Kamos co ma tiez 75ku mi vravel ze z toyoty tusim cellici by tam slo kardan upravit, ale aj on to mal od niekal, nema o overene...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 20.10.2009, úte 17:49

krosmen píše:Chtěl bych slyšet Váš názor a to jak na kardan který by mněl u 75 vydržet 600nm kroutící moment.....motor i převodovka budou bez silentbloků natvrdo přidělány do kastle,co s hardyspojkama?????Kolega leteckej technik mi řiká že by se dalo vše udělat napevno-žádný hardyspojky a pružný středový uložení.....Jak se to řeší na závodních alfičkách????

ono pozor kardan nepřenáší to co poloosa, proto může bejt mín dimenzovanej, k destrukcím dochází vinou nevyvážením a steřelýma HSkama

ze svýho kardanu budu chtít vymáčknout cca 500nm

na zíávodních alfičkách se to řeší HSkama s tím, že se dají do takového obalu který je chrání před rozlítnutím a prolítnutím kardanu do podlahy

na pevno je to na pytel do běžnýho provozu na speciál buduž, ty HSky tam nejsou jen tak , bez HSek ti odejde převodovka :smt023

EDIT:

docela by mě zajímal oco tam nacpoš, protože 600Nm vytáhneš je n z bi turba V6 a nebo z diesla :smt023

EDIT II : když motor i převodovku přiděláš na pevno tak se ti to utrhne
a pokud chceš použít mermomocí jinej kardan tak tak jedině klasický křížky, které jsou ale těžké....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 2.11.2009, pon 14:34

motor mám odbržděnej na 400PS a 580nm proto chci aby kardan něco vydržel,problém vidim hlavně v tom že motor točí 7800otáček....takže kardan musí takový otáčky zvládnout a zároveň unýst i ten krouťák....je to trochu perpetum mobile.....rozhodně nemůžu použít klasickej karden ktrej má pouze stovky rpm a ne tisíce....proto mě zajímalo jak to řešej v závodní verzi.a ano auto rozhodně nebude na denní ježdění,chtěl bych jezdit jen tak pro zábavu,doteď byl motor v předohrbu a to prostě neni uřiditelný,sem musel na jedničku a dvojku redukovat plnící tlak abych to vůbec uřídil....proto alfička se zadnim náhonem....převodovka bude upravená se silnějšíma vnitřnostma a ještě vyřešim diferák a poloosy,vzadu mám kotouče z fiatu coupe a vepředu čtyřpístky z AR 166 3,2 310mm kotouče a 16" kola....ještě mi toho hoooodně zbejvá a nemám na to ani čas,poslední dobou bych se potřeboval naklonovat....
něco italskýho mám....

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 2.11.2009, pon 18:19

kuchnuls Coupe?

Jen tak mimochodem- sériovej kardan přece nepřenáší pouze stovky otáček- točí se přece rychlostí kliky, tzn měl by bejt taky v řádu tisíců. Jen nepřenáší krouťák násobenej převodovkou jako u ostatních zadohrabů, tzn není stavěnej na takovej Mk...

Takže bych neměl strach co se týče otáček, "pouze" o kroutící moment schopnej přenést bez toho aby se roztrhnul
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 3.11.2009, úte 12:21

pozapomněl sem dodat ýe mám kardan z naftalína ktrej má pouze 4500rpm....proto strach o otáčky.....
něco italskýho mám....

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 3.11.2009, úte 12:42

Čau kucí.

Chtěl jsem se zeptat, jakej je rozdíl mezi zapalováním pomocí rozdělovačů (AR 75 Ts) a nebo bezkontaktní (AR 164 Ts). Na zahraničních webech jsem tuhle úpravu viděl několikrát u laděných motorů (místo rozdělovače měly bazkontakt). Je složitý předělat zapalovaní z rozdělovačů na bezkontakt??? Jakej to bude mít efekt??
Díky za odpověď.

Jo a ještě jedna maličkost: jaké časování mají vačky z 2.0(ts), z 1,8 a z 1,6, je tam nějaký rozdíl?? dá se někde sehnat info, kolik mají vyčky stupňů???

Předem díky za odpověď.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 3.11.2009, úte 14:14

jindřich 333 píše:Čau kucí.

Chtěl jsem se zeptat, jakej je rozdíl mezi zapalováním pomocí rozdělovačů (AR 75 Ts) a nebo bezkontaktní (AR 164 Ts). Na zahraničních webech jsem tuhle úpravu viděl několikrát u laděných motorů (místo rozdělovače měly bazkontakt). Je složitý předělat zapalovaní z rozdělovačů na bezkontakt??? Jakej to bude mít efekt??
Díky za odpověď.

Jo a ještě jedna maličkost: jaké časování mají vačky z 2.0(ts), z 1,8 a z 1,6, je tam nějaký rozdíl?? dá se někde sehnat info, kolik mají vyčky stupňů???

Předem díky za odpověď.
Tu zamenu zapalovania som riesil aj ja, no nik mi tu na to nevedel odpovedat :smt102 Kazdopadne vyhodu som videl oproti analogovemu zapalovaniu (rozdelovace) vs digitalne - cievky v tom, ze mechanika sa skor moze pokazit - palec rozdelovaca, kontakty, a elektronika by mohla vydrzat viac. Mechanicke diely - rozdelovace su pod vplyvom nahlych zmien teploty, vysoke teploty, ktomu vibracie, vlhko a pod. (i ked s TS motorom v 75 sme so zapalovanim nikdy nemali problem)... Efekt to nebude mat ziadny vykonovo urcite, mozno tak esteticky a trosku do spolahlivosti, no ked mas rozdelovace v dobrom stave, nevidim dovod na paniku... Je to skor strat casu a penazi, pokial ti to funguje korektne tak ako to mas teraz...

2.0TS ma variator na sacej vacke, ma natacanie sacich ventilov, to 1.6 a 1.8 vacky nemaju takze docela pochybujem, ze zamenitelnost bude mozna. Ak chces do TS dat ine vacky, tak by nefungoval variator asi, resp by si tam vacku asi ani vobec nedal. V pripade, ze by si NEnatacaciu vacku dal na motor, ktory ma jednotku prisposobenu na variabilne casovanie sacich ventilov, minimalne do 3000 otacok by bol motor riadne mrtvy, mozno by nesiel vobec... Tato zamena tiez vidim ako nemozny krok. Ked tak origo zohnat ostre vacky na TS motor (cca 8000kc kus?), a k tomu potom treba patricne upravit mapu riadiacej jednotky (vyladenie na mieru na brzde cca 7000Kc cca). Pri tychto upravach sa motor ale stavia na otacky, kde je pouzivany takmer stale od 3000rpm vyssie a posuva sa aj vyssie obmedzovac (7000rpm), tak sa odpaja variator aj tak...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 3.11.2009, úte 14:18

Zapalování se na bezkontakt předělat dá, s klasickou jednotkou Bosch efekt nula. Vačky z 1,6 a 1,8 použít nejdou. TS má stejně největší zdvih i úhel otevření takže si nepomůžeš. Použít jde vačka z 1,8 TS ze 155, efekt taky nula jelikož 1.8 TS nemá variátor. Hodnoty Ti seženu. Mám časování od Richarda Jamesona, ale nikdo mi to nechce v čechách udělat .
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 3.11.2009, úte 17:20

pokud už máš odbržděn motor s 400ps a téměř 600Nm, tak bych uvažoval nad tím, že převodovku umístím dopředu.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2009, úte 17:33

andy_xx píše:pokud už máš odbržděn motor s 400ps a téměř 600Nm, tak bych uvažoval nad tím, že převodovku umístím dopředu.

jop musel by tam dát převodovku z BMW a k tomu i zbytek jako kardan a rozvodovku, což si ale myslím, že je zbytečný, protže by stejně řešil problém(jestli to kardan vydrží)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 3.11.2009, úte 17:36

andy_xx píše:pokud už máš odbržděn motor s 400ps a téměř 600Nm, tak bych uvažoval nad tím, že převodovku umístím dopředu.
jenže to potom ztrácí to kouzlo vyvážení celého auta a neni tam moc místa,musel by se upravovat celej tunel...to už bych raději namontoval motor dozadu i s převodovkou z coupe se samosvorem a byl by klid....
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2009, úte 17:44

krosmen píše:
andy_xx píše:pokud už máš odbržděn motor s 400ps a téměř 600Nm, tak bych uvažoval nad tím, že převodovku umístím dopředu.
jenže to potom ztrácí to kouzlo vyvážení celého auta a neni tam moc místa,musel by se upravovat celej tunel...to už bych raději namontoval motor dozadu i s převodovkou z coupe se samosvorem a byl by klid....

jop předělat poosy a nacpat brzdy ke kolům

osobně bych vyskoušel kardan po go a pak by se vidělo

max použít hliníkové věnce jako ochranu proti roztržení HSky a porlítnutí do podlahy
Go kardanu je do 10 000, ale ideál by byl ten tlustčí z V6ky nebo 2,4Tdčka
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů