Slysim z motoru takove cvakani, jde to slyset treba na neutral, kdyz lehce seslapnu plyn, pri klesani otacek....tesne nad volnobehem.
Nebo kdyz se rozjizdim pomalu jen pres spojku.
Nevite, co to muze byt ?

no prolezl jsem to tam a tim to nebude, jde to spis z motorove casti, pres ten chrochtajici rachot to jde ale blbe poznat, ale od laufu to nejdeKůrkyn píše:nedrnčí někde výfuk? Prasklý vlnovec? Takhle se taky projevuje.
no je to mozne, ale s tou spojkou jsem to nezkousel,ale nedela to pri volnobehu, spis kdyz seslapnu lehce plyn a jak padaji otacky, tak tesne nad volnobehem to tak rychleji zacvaka, kazdopadne s tou spojkou to vyzkousim, ale ted mam rozdelany predek, tak behem pristiho tydne napisu.neeo603 píše:a vychází to jako z levýho podběhu?? no ještě než najedeš na jámu...tak zkus při volnoběhu sešlápnout spojku, jestli to přestane....
nedavno mi ulitla, takze je nova a cvakalo to i pred tim.Kůrkyn píše:odpružená řemenice?
Fuj, to ti to nestačilo u Bravakecka píše:No mne take neco klepka ( cvaka) a je to tu posledniho valce ( u prevodovky )![]()
![]()
![]()
A nikdo nevi co to je ( volna ojnice , pistrni cep.... )![]()
Cus prde ty jeste zijes....coyote píše:Fuj, to ti to nestačilo u Bravakecka píše:No mne take neco klepka ( cvaka) a je to tu posledniho valce ( u prevodovky )![]()
![]()
![]()
A nikdo nevi co to je ( volna ojnice , pistrni cep.... )![]()
neeo603 píše:a vychází to jako z levýho podběhu?? no ještě než najedeš na jámu...tak zkus při volnoběhu sešlápnout spojku, jestli to přestane....
no prave pre par dny mi to zacalo strasne vibrovat uz pri rozjezdu pres spojku bez plynu, tak to chci dat na jamu a mrknout na to, doufal jsem, ze by to mohl byt jen silentblok motoru, ale jestli je pravda, co pises, tak je to asi pekne v cuduShoddy píše:Setrvák trochu vibrovat bude, určitě má něco najeto, každopádně co sem pochopil, tak když je hodně špatnej tak to zozechvěje celý auto
Ak ti to vibruje z rozjezdu bez plynu,tak to zotrvak nebude. Alias,moze byt chyteny,ale tieto priznaky sa jemu nepodobaju. On sa prejavuje trosku inak.Zion píše:no prave pre par dny mi to zacalo strasne vibrovat uz pri rozjezdu pres spojku bez plynu, tak to chci dat na jamu a mrknout na to, doufal jsem, ze by to mohl byt jen silentblok motoru, ale jestli je pravda, co pises, tak je to asi pekne v cuduShoddy píše:Setrvák trochu vibrovat bude, určitě má něco najeto, každopádně co sem pochopil, tak když je hodně špatnej tak to zozechvěje celý auto
no prave vibrovalo to na 4.-5. prevodovy stupen v nizkych otackach, kdyz jsem seslapl cely pedalAlfik píše: Ak ti to vibruje z rozjezdu bez plynu,tak to zotrvak nebude. Alias,moze byt chyteny,ale tieto priznaky sa jemu nepodobaju. On sa prejavuje trosku inak.
Na tie rozjazdy by som to tipol na silentbloky,alebo videl som uz prasknute pritlacne lozisko s takymito priznakmi.
no s tema ventilama to budu muset dat nekomu zdatnejsimu, nikdy jsem to nedelal.autickar21 píše:Ak mas dobry popis a mas jtd 77kw, skontroluj ventilove vole. Mozno sa ti klepot odstrani. A otazka, kolko tis. ot. su u teba nizke otacky?
V takych otackach jazdis na 4-5?Zion píše:no s tema ventilama to budu muset dat nekomu zdatnejsimu, nikdy jsem to nedelal.autickar21 píše:Ak mas dobry popis a mas jtd 77kw, skontroluj ventilove vole. Mozno sa ti klepot odstrani. A otazka, kolko tis. ot. su u teba nizke otacky?
nizke otacky myslim tesne nad volnobehem kolem 1000 ot.
Setri na novy zotrvak a silenbloky motora. Rychlo ho odpises... A kedze predpokladam ze to auto ma dost za sebou, poradil by som ti vyplachnut motor, nevies kde mas ake olejove usadeniny. skontroluj ventily, vstrekovace a precisti palivovy system, popripadne este skontroluj aj nadrz ci je cista. A ten klepot moze byt aj ventil, aj vstrekovac, aj spojka a pri najhorsom ojnica. Kazdopadne ak ti uz vibruje na 5ke pri 2000ot a plnom plyne, mas chyteny zotrvak. Setri na novy aj s novou spojkou.Zion píše:no s tema ventilama to budu muset dat nekomu zdatnejsimu, nikdy jsem to nedelal.autickar21 píše:Ak mas dobry popis a mas jtd 77kw, skontroluj ventilove vole. Mozno sa ti klepot odstrani. A otazka, kolko tis. ot. su u teba nizke otacky?
nizke otacky myslim tesne nad volnobehem kolem 1000 ot.
Alfik píše:V takych otackach jazdis na 4-5?Zion píše:no s tema ventilama to budu muset dat nekomu zdatnejsimu, nikdy jsem to nedelal.autickar21 píše:Ak mas dobry popis a mas jtd 77kw, skontroluj ventilove vole. Mozno sa ti klepot odstrani. A otazka, kolko tis. ot. su u teba nizke otacky?
nizke otacky myslim tesne nad volnobehem kolem 1000 ot.![]()
Myslim,ze keby ma zotrvak ruky,tak ta![]()
![]()
![]()
no same dobre zpravy, jo musim to dat do servisu, at se tim prohrabou, nechce se mi cekat na to, za se mi to nekde rozsypeautickar21 píše:Setri na novy zotrvak a silenbloky motora. Rychlo ho odpises... A kedze predpokladam ze to auto ma dost za sebou, poradil by som ti vyplachnut motor, nevies kde mas ake olejove usadeniny. skontroluj ventily, vstrekovace a precisti palivovy system, popripadne este skontroluj aj nadrz ci je cista. A ten klepot moze byt aj ventil, aj vstrekovac, aj spojka a pri najhorsom ojnica. Kazdopadne ak ti uz vibruje na 5ke pri 2000ot a plnom plyne, mas chyteny zotrvak. Setri na novy aj s novou spojkou.Zion píše:no s tema ventilama to budu muset dat nekomu zdatnejsimu, nikdy jsem to nedelal.autickar21 píše:Ak mas dobry popis a mas jtd 77kw, skontroluj ventilove vole. Mozno sa ti klepot odstrani. A otazka, kolko tis. ot. su u teba nizke otacky?
nizke otacky myslim tesne nad volnobehem kolem 1000 ot.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host