w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Odpovědět
Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Richie » 3.11.2009, úte 07:32

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19013
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Kubas » 3.11.2009, úte 08:53

Není nad to kupovat auto za x set tyček a mít u toho k ruce arogantního pana majitele :-D Jinak já mám z AF Centra Bravo a u Fiatu byli "obyčejní" prodejci, ale zato se chovali slušně.... Přeju s GT hodně zábavy, já bohužel až příliš často řeším nějaké nefunkční blbůstky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Sgt. » 3.11.2009, úte 09:30

Gratuluju k pěknému GT.
Kdo to chipoval? Je to poznat oproti sérii?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

w.o.l.f.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 3.11.2009, úte 11:04
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od w.o.l.f. » 3.11.2009, úte 11:25

Ahoj, první úpravu mi dělal Sarkan. S tím mám najeto 20tis. km. Ale po úpravách výfuku jsem si to doladil sám. To už bylo jen o snižování krouťáku, protože ten nárůst byl fakt vysoký a na pětku či šestku už to spojka nedávala. A jestli to jede lépe? Zrychlení na 100 do 7,5s, maximálka 240 a pružnost z 60-100 za 3,5s a z 80 na 120 5s. Jede to fakt pěkně a nekouří to. Což byla a je moje podmínka úprav. Nemyslím to odfouknutí dieselu, ale kropení vozovky naftou jak předvádí oktávky
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Sgt. » 3.11.2009, úte 13:01

Tak to gratuluju dvojnásob! :smt023
Nemáš problémy s tlakem turba? K takhle přesnejm hodnotám si došel na brzdě?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

w.o.l.f.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 3.11.2009, úte 11:04
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od w.o.l.f. » 3.11.2009, úte 15:13

jj, měřil jsem to nedávno na brzdě. Tlak turba mám nastavený na 1,36bar od 2500ot. Dřív to nezvládne spojka. Mám výhodu v tom, že mám vyšší tlak na vstřikovačích od výroby. A taky vše zatím drží ( hadice, spojky, čidla ), protože je to rok staré. Šlo by jít i výš, ale ne s originál intercoolerem a spojkou.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Sgt. » 3.11.2009, úte 18:22

:-D slušnej dechťák. :smt040
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Mrca

Příspěvky: 10
Registrován: 9.10.2009, pát 19:05

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Mrca » 6.11.2009, pát 12:32

kráska..!tiše závidim..! :smt007

hajis
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 22.2.2009, ned 18:36
Bydliště: Zbůch, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od hajis » 6.11.2009, pát 12:34

Já závidím i na hlas :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distincive

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Sgt. » 6.11.2009, pát 13:51

Jo a pane Wolf odkud jste? Jestli to tedy není tajemství.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

w.o.l.f.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 3.11.2009, úte 11:04
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od w.o.l.f. » 6.11.2009, pát 15:51

Jsem z Ostravy. O víkendu si dodělám profil, teď moc nestíhám
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od r-a-k » 10.11.2009, úte 09:53

w.o.l.f. píše:Ahoj, první úpravu mi dělal Sarkan. S tím mám najeto 20tis. km. Ale po úpravách výfuku jsem si to doladil sám. To už bylo jen o snižování krouťáku, protože ten nárůst byl fakt vysoký a na pětku či šestku už to spojka nedávala. A jestli to jede lépe? Zrychlení na 100 do 7,5s, maximálka 240 a pružnost z 60-100 za 3,5s a z 80 na 120 5s. Jede to fakt pěkně a nekouří to. Což byla a je moje podmínka úprav. Nemyslím to odfouknutí dieselu, ale kropení vozovky naftou jak předvádí oktávky
můžeš upřesnit co jsi si na tom upravil sám,máš na to program nebo nějak mechanicky?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

w.o.l.f.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 3.11.2009, úte 11:04
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od w.o.l.f. » 10.11.2009, úte 13:05

Jasně, začal jsem čipem by Sarkan. Rychlost a relativní jednoduchost úpravy mě inspirovala k nákupu potřebné aparatury k čipování ,víceméně pro vlastné potřebu. ( jinak podnikám v oblasti počítačů, takže je mi to blízké ). Po Sarkanově zásahu jsem vyměnil filtr za KN bavlnu a jel znovu za Sarkanem, omezit kroutící moment, protože výměna filtru už byla moc na dvouhmotu. Nedávno jsem se pustil do výměny dílu výfuku s katem, takže byl nahrazen kusem vlastní výroby. Taky jsem vyměnil koncový tlumič, protože GT má originál velký jako Liazka. Úprava výkufu ale přinesla větší nárůst momentu v oblasti 2tis. ot. než jsem čekal, takže jsem si úpravil sw v řídící jednotce a trošku omezil sílu v oblasti 1800-2400ot. Ještě to chci jet odbrzdit, protože by mě zajímal reálný nárůst výkonu po úpravě výfuku. Jinak je v autě konečně trošku slyšet výfuk, a z venku to vypadá jako s blow off ventilem. A spotřeba? Na 17" kolech dlouhodobý průměr 7,2l, na 18" 7,8l. A to jezdím hlavně po Ostravě.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Richie » 10.11.2009, úte 13:32

a vyskytuji se nalezite kourove signaly ,nebo jsi radsi odmonotval zpetna zrcatka :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 10.11.2009, úte 13:49

Spravnej diesel musi kourit jinak je divnej :-D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od Kůrkyn » 10.11.2009, úte 17:07

ale vysvětli jim to na emisích :)

w.o.l.f.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 3.11.2009, úte 11:04
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)

Příspěvek od w.o.l.f. » 10.11.2009, úte 21:18

Možná vás to zklame, ale žádný kouř... Ani na brzdě při 5tis. otáčkách. A na emise jsem si nechal origo kat, proto jsem vyráběl celý středový díl. Auto musí dýchat, pak zbytečně nekouří.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti