w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-wolf
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-wolf
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Není nad to kupovat auto za x set tyček a mít u toho k ruce arogantního pana majitele
Jinak já mám z AF Centra Bravo a u Fiatu byli "obyčejní" prodejci, ale zato se chovali slušně.... Přeju s GT hodně zábavy, já bohužel až příliš často řeším nějaké nefunkční blbůstky....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Gratuluju k pěknému GT.
Kdo to chipoval? Je to poznat oproti sérii?
Kdo to chipoval? Je to poznat oproti sérii?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Ahoj, první úpravu mi dělal Sarkan. S tím mám najeto 20tis. km. Ale po úpravách výfuku jsem si to doladil sám. To už bylo jen o snižování krouťáku, protože ten nárůst byl fakt vysoký a na pětku či šestku už to spojka nedávala. A jestli to jede lépe? Zrychlení na 100 do 7,5s, maximálka 240 a pružnost z 60-100 za 3,5s a z 80 na 120 5s. Jede to fakt pěkně a nekouří to. Což byla a je moje podmínka úprav. Nemyslím to odfouknutí dieselu, ale kropení vozovky naftou jak předvádí oktávky
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Tak to gratuluju dvojnásob!
Nemáš problémy s tlakem turba? K takhle přesnejm hodnotám si došel na brzdě?

Nemáš problémy s tlakem turba? K takhle přesnejm hodnotám si došel na brzdě?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
jj, měřil jsem to nedávno na brzdě. Tlak turba mám nastavený na 1,36bar od 2500ot. Dřív to nezvládne spojka. Mám výhodu v tom, že mám vyšší tlak na vstřikovačích od výroby. A taky vše zatím drží ( hadice, spojky, čidla ), protože je to rok staré. Šlo by jít i výš, ale ne s originál intercoolerem a spojkou.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)


BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
kráska..!tiše závidim..! 

- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Jo a pane Wolf odkud jste? Jestli to tedy není tajemství.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Jsem z Ostravy. O víkendu si dodělám profil, teď moc nestíhám
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
můžeš upřesnit co jsi si na tom upravil sám,máš na to program nebo nějak mechanicky?w.o.l.f. píše:Ahoj, první úpravu mi dělal Sarkan. S tím mám najeto 20tis. km. Ale po úpravách výfuku jsem si to doladil sám. To už bylo jen o snižování krouťáku, protože ten nárůst byl fakt vysoký a na pětku či šestku už to spojka nedávala. A jestli to jede lépe? Zrychlení na 100 do 7,5s, maximálka 240 a pružnost z 60-100 za 3,5s a z 80 na 120 5s. Jede to fakt pěkně a nekouří to. Což byla a je moje podmínka úprav. Nemyslím to odfouknutí dieselu, ale kropení vozovky naftou jak předvádí oktávky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Jasně, začal jsem čipem by Sarkan. Rychlost a relativní jednoduchost úpravy mě inspirovala k nákupu potřebné aparatury k čipování ,víceméně pro vlastné potřebu. ( jinak podnikám v oblasti počítačů, takže je mi to blízké ). Po Sarkanově zásahu jsem vyměnil filtr za KN bavlnu a jel znovu za Sarkanem, omezit kroutící moment, protože výměna filtru už byla moc na dvouhmotu. Nedávno jsem se pustil do výměny dílu výfuku s katem, takže byl nahrazen kusem vlastní výroby. Taky jsem vyměnil koncový tlumič, protože GT má originál velký jako Liazka. Úprava výkufu ale přinesla větší nárůst momentu v oblasti 2tis. ot. než jsem čekal, takže jsem si úpravil sw v řídící jednotce a trošku omezil sílu v oblasti 1800-2400ot. Ještě to chci jet odbrzdit, protože by mě zajímal reálný nárůst výkonu po úpravě výfuku. Jinak je v autě konečně trošku slyšet výfuk, a z venku to vypadá jako s blow off ventilem. A spotřeba? Na 17" kolech dlouhodobý průměr 7,2l, na 18" 7,8l. A to jezdím hlavně po Ostravě.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
a vyskytuji se nalezite kourove signaly ,nebo jsi radsi odmonotval zpetna zrcatka 

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Spravnej diesel musi kourit jinak je divnej 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
ale vysvětli jim to na emisích 

Re: w.o.l.f. - Alfa Romeo GT JTD (2008)
Možná vás to zklame, ale žádný kouř... Ani na brzdě při 5tis. otáčkách. A na emise jsem si nechal origo kat, proto jsem vyráběl celý středový díl. Auto musí dýchat, pak zbytečně nekouří.
Alfa GT 1,9 JTD, rv. 2008, 136kW@416Nm,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti