Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kolem opelu to bude ještě hodně zajímavé:
http://ekonomika.ihned.cz/c1-38391760-o ... -v-nemecku
http://ekonomika.ihned.cz/c1-38391760-o ... -v-nemecku
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To bude, teď byla reportáž i ve zprávách. GM nechal Opel tý ruský bance až po slibu, že to nechtějí kvůli technologiím a týden po koupi šéf tý banky prohlásil, že to koupili kvůli technologiím.
Aby to nedopadlo tak, že to po Evropě pozavíraj všechno, značku Opel zrušej a budou to samý zas dělat 30 let pod svýma značkama...
Jak už jsem psal, hlavně že Fiat jim nebyl dost dobrej...

Jak už jsem psal, hlavně že Fiat jim nebyl dost dobrej...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak jsem teď koukal na DSF na ten jejich pořad o autech (mimochodem pánové to dělají opravdu výborně) a bylo to celé o Frankfurtu.... Zajímavých novinek spousta....
Naprosto jediná zmíňka o Alfě zněla:"vloni měla nejhezčí holky na stánku Alfa a letos..... zase Alfa".... Před pár lety by mi to asi udělalo radost, dneska, když člověk vidí tu totální vyprázdněnost portfolia, kdy jediný úspěšný model je "vytuněné Punto" a nástupce 147 5d se už asi 5 let furt odkládá, to s těma holkama vyznívá spíš ironicky....
Naprosto jediná zmíňka o Alfě zněla:"vloni měla nejhezčí holky na stánku Alfa a letos..... zase Alfa".... Před pár lety by mi to asi udělalo radost, dneska, když člověk vidí tu totální vyprázdněnost portfolia, kdy jediný úspěšný model je "vytuněné Punto" a nástupce 147 5d se už asi 5 let furt odkládá, to s těma holkama vyznívá spíš ironicky....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
pánové něco málo k americkým vizím Alfy tady:
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=157850
stručně - nástupce 166 by měl být zadohrab, převážně prodávaný (a vyráběný) v USA.... základem by měla být platforma z Chrysleru 300C....
Dle článku je možný i návrat zadohrabného spideru a kupátka....
Těžko říct.... vzhledem k tomu že jistý hatchback Alfa vyvíjí již asi 8 let, tak nevím jak dlouho bude trvat udělat Alfu se zadním náhonem..... ale proč ne, snít je krásné a zadohrabný spider s motorem 1750TB by mohl být zajímavý....
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=157850
stručně - nástupce 166 by měl být zadohrab, převážně prodávaný (a vyráběný) v USA.... základem by měla být platforma z Chrysleru 300C....
Dle článku je možný i návrat zadohrabného spideru a kupátka....
Těžko říct.... vzhledem k tomu že jistý hatchback Alfa vyvíjí již asi 8 let, tak nevím jak dlouho bude trvat udělat Alfu se zadním náhonem..... ale proč ne, snít je krásné a zadohrabný spider s motorem 1750TB by mohl být zajímavý....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kolem Opelu může být ještě veselo: http://www.autonews.com/article/2009101 ... 69934/1193
156 SW 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Zaplať pánbůh, že to nedávno "vyhrál" Renault a ne Fiat! 

156 SW 1.9 JTDm
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Prdím na Multiair. Skočím do tohodle a budu to mít za hubičku. GO JETE GO
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/bu ... ?id=650567
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/bu ... ?id=650567
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak už nějak vyvstává z mlhy to, jak bude Fiat/Alfa v USA fungovat....
http://news.auto.cz/ekonomika/fiat-chry ... -2012.html
nezní to špatně, hlavně pokud se má dělat zadohrabná Alfa, je potřeba nasypat řádně EUR do vývoje a to by byl nesmysl, kdyby se měla prodávat jen v Evropě, to by se nikdy nezaplatilo....
Takže vypadá to nadějně, což ostatně u Alfy vždycky, takže už si jen 5 let počkáme co z toho bude....
http://news.auto.cz/ekonomika/fiat-chry ... -2012.html
nezní to špatně, hlavně pokud se má dělat zadohrabná Alfa, je potřeba nasypat řádně EUR do vývoje a to by byl nesmysl, kdyby se měla prodávat jen v Evropě, to by se nikdy nezaplatilo....
Takže vypadá to nadějně, což ostatně u Alfy vždycky, takže už si jen 5 let počkáme co z toho bude....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jen 5let?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
to říkám pořád, že nakonec bude všechno Fiat 

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
nenapravitelný optimista, já vímcoyote píše:Jen 5let?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak na italiaspeed.com je poměrně zásadní článek, že Fiat nadále absolutně neví, co s Alfou dál....
Teď nedávno měli někde v USA x-hodinovou prezentaci a o Alfě nepadlo ani slovo. "Najednou" prej chlapci zjistili, že 156/Brera asi pro USA není to pravé a tak zvažují jestli to tam vůbec prodávat. Ani není moc jisté, jestli vůbec teda půjdou do toho, že by se ve spolupráci s Chryslerem začali zase dělat zadohraby atd.
Prostě naprosté tápání, nejistota.... Aby to za chvilku nebylo na ránu z milosti....
Ale raději si to vy gramotní přečtěte sami, ať tady nevyvolávám paniku....
Teď nedávno měli někde v USA x-hodinovou prezentaci a o Alfě nepadlo ani slovo. "Najednou" prej chlapci zjistili, že 156/Brera asi pro USA není to pravé a tak zvažují jestli to tam vůbec prodávat. Ani není moc jisté, jestli vůbec teda půjdou do toho, že by se ve spolupráci s Chryslerem začali zase dělat zadohraby atd.
Prostě naprosté tápání, nejistota.... Aby to za chvilku nebylo na ránu z milosti....

Ale raději si to vy gramotní přečtěte sami, ať tady nevyvolávám paniku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To tu bude veselo až Alfu koupí VW... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To nejsou moc pozitivní zprávy , doufám že se z toho alfa zase vyhrabe snad si ji fiat podrží , kdyby si to nenakur... u řady 156 s motory Twispark tak by prodejnost byla dnes taky jinde, jsou na tom ale i hůře volvo a saab schlamstnou bolševici z číny toho bych se u alfy nerad dožil 

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alespon že se nová 147 bude jmenovat Giulietta 

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa Romeo má dve alternatívy ďalšej existencie: úplné zmrazenie investícií alebo vývoj nasledovníkov modelových radov 159 a 166 na podvozkových platformách Chrysleru. Definitívne rozhodnutie padne po strategickom audite značky, ktorého výsledky budú známe začiatkom roka 2010. V rozhovore pre Automotive News to povedal najvyšší šéf koncernu Fiat Sergio Marchionne.
Marchionne chce zastaviť pokles predaja áut Alfa Romeo a ukončiť roky finančných strát. Cieľom auditu je rozhodnúť, či značka prejde oživením v rámci aliancie s Chryslerom, alebo bude ponechaná bez ďalších rozvojových investícií po uvedení modelu Giulietta na jar 2010.
„Na Alfe musíme tvrdo zapracovať a urobiť inteligentné rozhodnutie, ktoré efektívne zachová jej najvyššiu hodnotu pre koncern Fiat,“ uviedol Marchionne pre Automotive News Europe. Alfa totiž podľa neho prešla príliš mnohými prerodmi. „Musíme to zastaviť. Nemôžete byť každé štyri roky novo pokrsteným kresťanom. Je to stále rovnaké náboženstvo, ktoré musíte mať a niesť ho až do konca.“
Autá na báze Chrysleru
Dve alternatívy pre Alfu sú nasledovné: prvou je nahradenie modelu 159 novým vozidlom v segmente strednej triedy a modelu 166 sedanom segmentu vyššej strednej triedy na podvozkových platformách Chrysleru. Autá by sa vyrábali v USA, ale dizajn by mal rešpektovať tradície Alfy. Novinky by sa predávali v dílerskej sieti Alfa Romeo.
„V Spojených štátoch sú dostupné platformy v segmente D a E, ktoré by mohli byť Alfa Romeoizované. Musíme sa však pozrieť na ekonomickú stránku tejto možnosti,“ povedal Marchionne. Budúcnosť Alfy by mala byť jasná začiatkom roka 2010, teda už o niekoľko týždňov, kedy taliansky výrobca automobilov oznámi svoj obchodný plán pre roky 2010 až 2014. „Vtedy už budeme vedieť oveľa viac o tom, ako je táto technická architektúra vhodná pre Alfu,“ konštatoval šéf koncernu.
Zlúčenie s Dodge nebude
Alfa sa však určite nebude integrovať so značkou Dodge, ktorej majiteľom je koncern Chrysler, ako sa špekulovalo v médiách. „Odkaz značiek Alfa Romeo a Dodge je úplne iný, ich DNA sa totálne odlišuje. Ak by sme sa snažili Alfu amerikanizovať cez zlúčenie s Dodge, stratili by sme mnoho z jej pôvabu.“
Naopak, Marchionne je veľmi spokojný s najnovšími modelmi MiTo a Giulietta. Oba „robia veľkú službu zachovaniu a rozvinutiu DNA a kvality značky Alfa Romeo,“ povedal.
Druhý scenár - zmrazenie investícií - by naopak znamenal, že po nahradení modelu 147 novou Giuliettou by sa vývoj skončil. To znamená, že model 166, ktorého výroba sa skončila v roku 2007, by nedostal nástupcu. Jedinými novými modelmi by zostali MiTo a Giulietta, zvyšok modelovej palety - 159, Brera, Spider a GT by pokračovali v predaji v doterajšej podobe.
Vlani predala Alfa 103 000 vozidiel – v porovnaní s 203 000 v roku 2000. Strata značky bola podľa neoficiálnych zdrojov medzi 200 a 400 miliónmi eur. Fiat však nezverejňuje separátne oficiálne finančné výsledky svojich značiek.
z alfamania.sk
Marchionne chce zastaviť pokles predaja áut Alfa Romeo a ukončiť roky finančných strát. Cieľom auditu je rozhodnúť, či značka prejde oživením v rámci aliancie s Chryslerom, alebo bude ponechaná bez ďalších rozvojových investícií po uvedení modelu Giulietta na jar 2010.
„Na Alfe musíme tvrdo zapracovať a urobiť inteligentné rozhodnutie, ktoré efektívne zachová jej najvyššiu hodnotu pre koncern Fiat,“ uviedol Marchionne pre Automotive News Europe. Alfa totiž podľa neho prešla príliš mnohými prerodmi. „Musíme to zastaviť. Nemôžete byť každé štyri roky novo pokrsteným kresťanom. Je to stále rovnaké náboženstvo, ktoré musíte mať a niesť ho až do konca.“
Autá na báze Chrysleru
Dve alternatívy pre Alfu sú nasledovné: prvou je nahradenie modelu 159 novým vozidlom v segmente strednej triedy a modelu 166 sedanom segmentu vyššej strednej triedy na podvozkových platformách Chrysleru. Autá by sa vyrábali v USA, ale dizajn by mal rešpektovať tradície Alfy. Novinky by sa predávali v dílerskej sieti Alfa Romeo.
„V Spojených štátoch sú dostupné platformy v segmente D a E, ktoré by mohli byť Alfa Romeoizované. Musíme sa však pozrieť na ekonomickú stránku tejto možnosti,“ povedal Marchionne. Budúcnosť Alfy by mala byť jasná začiatkom roka 2010, teda už o niekoľko týždňov, kedy taliansky výrobca automobilov oznámi svoj obchodný plán pre roky 2010 až 2014. „Vtedy už budeme vedieť oveľa viac o tom, ako je táto technická architektúra vhodná pre Alfu,“ konštatoval šéf koncernu.
Zlúčenie s Dodge nebude
Alfa sa však určite nebude integrovať so značkou Dodge, ktorej majiteľom je koncern Chrysler, ako sa špekulovalo v médiách. „Odkaz značiek Alfa Romeo a Dodge je úplne iný, ich DNA sa totálne odlišuje. Ak by sme sa snažili Alfu amerikanizovať cez zlúčenie s Dodge, stratili by sme mnoho z jej pôvabu.“
Naopak, Marchionne je veľmi spokojný s najnovšími modelmi MiTo a Giulietta. Oba „robia veľkú službu zachovaniu a rozvinutiu DNA a kvality značky Alfa Romeo,“ povedal.
Druhý scenár - zmrazenie investícií - by naopak znamenal, že po nahradení modelu 147 novou Giuliettou by sa vývoj skončil. To znamená, že model 166, ktorého výroba sa skončila v roku 2007, by nedostal nástupcu. Jedinými novými modelmi by zostali MiTo a Giulietta, zvyšok modelovej palety - 159, Brera, Spider a GT by pokračovali v predaji v doterajšej podobe.
Vlani predala Alfa 103 000 vozidiel – v porovnaní s 203 000 v roku 2000. Strata značky bola podľa neoficiálnych zdrojov medzi 200 a 400 miliónmi eur. Fiat však nezverejňuje separátne oficiálne finančné výsledky svojich značiek.
z alfamania.sk
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak nejhorší by byla ta varianta sloučení s Dodge. Pak nevím jak jsou sofistikované podvozky D a E u Chrysleru, ale moje představa emerickýho auta je: váha dvě a půl tuny 6-ti válec o 150-ti koních se spotřebou 25l/100km, umícího jezdit jen rovně
Snad ten vývoj 169-ky raději zakonzervovat, zaměřit se na ostřejší a GTA modely MiTa a Giulietty i 159-ky (ta měla vyjít odlehčená a s 1,8 tbi už na začátku) a počkat na lepší časy, když už z toho podvozku od Maserati asi sešlo.

Snad ten vývoj 169-ky raději zakonzervovat, zaměřit se na ostřejší a GTA modely MiTa a Giulietty i 159-ky (ta měla vyjít odlehčená a s 1,8 tbi už na začátku) a počkat na lepší časy, když už z toho podvozku od Maserati asi sešlo.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Když to vidím tak asi přikoupím ještě jednu starou poctivou Alfu a bude vymalováno
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Spíš si kup k 75 ještě Giullietu. Ať máš poslední pravou AR a poslední AR vůbec... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti