sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 11.11.2009, stř 20:34

docela zajímavé, ale nemá alfa půlkulaté písty, které usměrnějí kam se má směs při výbuchu směřovat???

kdyby to bylo něco COOL tak se to dělá seriově, rozhodně nepoběžím z V6 sundavat palice abych udělal ve spalovacím prostoru odborné řezy flexou :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 11.11.2009, stř 20:38

Já si taky myslím, že to má cenu možná u Škodárny, u TS tohle řeší dvě svíce na válec. To jen kdyby o tom někdo něco věděl.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

ice.cool.man2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
Bydliště: grenze silesia/moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od ice.cool.man2 » 11.11.2009, stř 20:45

myslím že alfa má na to u 4 válců dost jasné a jednoduché řešení s příznačným názvem dopalovací svíčky... ::s29:: takže flexy necháme ostatním automobilkám
Červená dunovka se žlutou střechou.

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 12.11.2009, čtv 11:38

né každý tu má ale TS, že :)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 12.11.2009, čtv 11:54

To sice ne, ale i V6 má půlkulovej spalovací prostor s centrálně umístěnou svíčkou u kterýho to asi moc smysl nemá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 16.11.2009, pon 09:05

Tohle je úprava spalovacího prostoru která pomáhá výření směsi a jak bylo napsáno,u dvou svíček na válec by to bylo složitější,tahle štěrbina se dělá hlavně u turbomotorů pro oddálení detonačního limitu.
Neni to nic světobornýho ani nic zázračnýho,výsledky z pokusů nejsou žádnej zázrak na to aby mělo smysl si tim ničit hlavu motoru....to už bude efektivnější upravit kanály v hlavě a i pitomí slícování přesahů má větší vliv na výkon.....
něco italskýho mám....

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 16.11.2009, pon 18:40

Tak jsem náhodou narazil na tohle :
http://www.e30.cz/chip-tuning
Jelikož má 75-ka 2,0 TS stejný ŘJ tak postup by byl stejnej. Jenom sehnat ten upravenej soft. Neví někdo ? Ne že bych si od toho něco sliboval, ale za cenu švába+ nahrání se experimentům nebráním.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Kůrkyn » 16.11.2009, pon 20:15

s jedním chlápkem z e30 se znám, zkusím něco vyzjistit.
Napiš mi, prosím, označení tej řj.

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 16.11.2009, pon 20:47

z tych desiatich map mam k dispozicii sest

BMW ECU.zip zbyvajuce styry nemam.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 16.11.2009, pon 21:05

Číslo jednotky je 0261200108
Na švábu je č. 1267355452
Existovali ještě šváby
1267356191
1267355230
1267355260
1267355413
Čím se to liší bůh ví, ale dle italů by první verze softu což je ta moje na začátku měla bejt nejlepší. Dík pokud se Ti podaří něco sehnat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 12.12.2009, sob 10:46

Milano75 píše:mno při porovnání lamel V6 a TD vypadá, že V6 má silnější pružinky, porovnával jsem i přítlačáky V6 a TD a řekl bych že krom obráceného vypínání bych řekl, že jsou stejné, možná z TDčka je těšší
lamela.jpg
Hele, mal som za to, ze existuju dva typy spojok, ked vynechame dvojlamelove.

1.6 1.8 2.0TS 2.0TD = ta slabsia lamela s vypinanim spojky smerom do zadu auta
2.4TD 2.5v6 3.0v6 1.8T = silnejsia, ktora ma lozisko nalisovane v mekane, vypina smerom do prednej casti auta.


Inak tieto lamely co si odfotil - naba je ta ista, alebo ina? To, ze su ine pruzinky, to je mi sumak, kosntrukcia lamely je na chlp rovnaka, teda neviem ci sedi naba. Dik.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 12.12.2009, sob 11:12

podle mě je ještě víc typů, 2,4 má silnější přítlačák naž 2,0TD a má při tom stejný systém vypínání

co jsem měl lamely vyndané tak tuším u 2,5V6 byl jinačí 1000hran než u ostatních

ale co jsem měl rozdělanou V6 3,0, TSko, 2,0TD, 2,4TD tak je 1000hran stejnej

bohužel nevíš co zrovna tam máš ty :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 12.12.2009, sob 11:21

Milano75 píše:podle mě je ještě víc typů, 2,4 má silnější přítlačák naž 2,0TD a má při tom stejný systém vypínání

co jsem měl lamely vyndané tak tuším u 2,5V6 byl jinačí 1000hran než u ostatních

ale co jsem měl rozdělanou V6 3,0, TSko, 2,0TD, 2,4TD tak je 1000hran stejnej

bohužel nevíš co zrovna tam máš ty :)
Ja nvm, a ty mas origo spojku z 2.4TD? Ptze my tam meli na ty prevodovce uz pridelanou z 2.0TD... :smt064
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 12.12.2009, sob 11:28

LOL VLASTNĚ JO, tak 2,4 bude stejná jako V6 máš pravdu

otázka je, jakej přítlačák bych měl na 2,4TD použít.....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 12.12.2009, sob 11:36

Milano75 píše:LOL VLASTNĚ JO, tak 2,4 bude stejná jako V6 máš pravdu

otázka je, jakej přítlačák bych měl na 2,4TD použít.....
To som chcel zistit :) A podla mna bude pritlacak na 2.4TD a V6 zhodny - smer vypinania je rovnaky... :smt026 Lebo idem robit lamelu u renovaku a neviem ci mozem poslat TDckovu... Ak nejaku najdem z 2.4... Ked nie poslem co mam v aute no... Ale dopracovali sme sa teda k tym spojkam aspon :) :smt041
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 12.12.2009, sob 11:39

mno já mám lamelu na V6 stejnou jako na 2,0td (podle 1000hranu)

ale nevím proč do renovaku??
tam mě řekly, že obložit lamelu z každé strany 4mm HDL matrošem neumí max 3,7

a 4 mm je origo nová jak u 2,4 tak u V6

pošli to do brzdy.cz tam mě stála cca 700kč

EDIT:
tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
> HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
> moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
> 3500-4000,-kč bez DPH.
>
> S pozdravem


EDIT II

renovak to obložení neměl skladem a brzdy.cz jo, navíc s níma bylo jednodušší se domluvit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 12.12.2009, sob 16:16

Ja tam davam stejne keramiku tedka... Teda, vaham... Staviam teraz cez zimu 3.0 motor a cez rok+buducu zimu budem robit turbo projekt...

Tuto ocakavam na 3.0 s upravami 200-220ps/280-30Nm, tak vaham, ci tam dat lamelu HDS, alebo rovno keramiku, marek s ciernou amerikou mi povedal, ze seriova spojka na okruhu uz nestiha seriovych 250Nm :( Jo a pritlacak poslem do cryogenic na tepelnu upravu, tak isto ako brzdy, casti motora, celu prevodovku a asi aj lamelu :D Tak co s tou spojkou? Prenese 300Nm spolahlivo HDS, alebo mam dat rovno keramiku? Na V6T isto dam keramiku...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 12.12.2009, sob 18:32

misokgb píše:Ja tam davam stejne keramiku tedka... Teda, vaham... Staviam teraz cez zimu 3.0 motor a cez rok+buducu zimu budem robit turbo projekt...

Tuto ocakavam na 3.0 s upravami 200-220ps/280-30Nm, tak vaham, ci tam dat lamelu HDS, alebo rovno keramiku, marek s ciernou amerikou mi povedal, ze seriova spojka na okruhu uz nestiha seriovych 250Nm :( Jo a pritlacak poslem do cryogenic na tepelnu upravu, tak isto ako brzdy, casti motora, celu prevodovku a asi aj lamelu :D Tak co s tou spojkou? Prenese 300Nm spolahlivo HDS, alebo mam dat rovno keramiku? Na V6T isto dam keramiku...
A/to že marek říkal, že mu to nechce přenést seriovej krouták je blbost měl určo v háji setrvák
B/ seriová spojka ti to ustojí kor s HDS
C přítlačák stačí novej
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 14.12.2009, pon 15:39

mensi dotaz. Ako su natom podla vas kastle motorizacii? Konkretne TS/TD a V6/T este konkretnejsie ulozenie motora, bocne silenty. S jednou osobou sa neviem zhodnut, podla mna je to to same, podla neho ma V6 a T ulozenie motora posunute oproti kastli TS/TD. Podla vas? :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2009, pon 16:53

mno nikdy jsem to neskoumal, ale podle mě bude rozdíl maximálně ve tvaru uchicení pro silentblok motoru, čím by se mohlo zdát, že u TSka, (kde bych řekl, že je menší než u TD) je jinak uchycenej
tak jako tak musí motor bejt vyváženej po namontování do kastle( o 3 silent ve zvonu se to jen ukotvuje aby se nekolíbal)

jako nějakej problém při záměně motorů bych to neviděl
převařit držák nejni problém

a propo hod sem fotku z TSka kde je vidět podběh s uchycením na silent motoru a já skusím někde najít TD

jinak s předěláním elektroinstalace z benzína do TD budeš mět nemalé problémy( prakticky to znamená rozdělat celý auto)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 14.12.2009, pon 17:49

Podla mna su kastle ine a hovorili mi to viacej ludi, konkretne 2.0TS a V6 - V6 motor je o nieco kratsi a ma inu vahu, takze je viac vzadu ako 2.0 motor, aspon sa mi to tak zda a uchtenie motora je na V6 viac dopredu...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 14.12.2009, pon 18:23

nn, nejde mi o change TD<->TS, ked uz by, tak by sa skor jednalo o V6/T do TS kastle. Tie bocne silenty, je fakt ze su rozdielne co do tvaru pruznej casti, ale myslim ze tie kovove casti co idu na kastlu a na motor su vzdy rovnake, len pruzna cast ma iny tvar. Zaujima ma fakt len tak bokom, napr. ked si pozres profil DiLucca, on ma carbecovu kastlu a V6 motor...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2009, pon 20:03

vzhledem k tomu, že kardan je u všech modelů stejnej tak motor je umístěnej taky stejně :wink:

motor 2,4TD je těšší než V6 má 267kilo :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 1.1.2010, pát 16:06

takovej dotaz:

lze napasovat kola s roztečí 5x100 na rozteč 5x98????? zkoušel to už někdo??
jednalo by se o náboje se svorníkama (75ka)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 7.1.2010, čtv 20:36

tady je k porovnání serie a upravenej

s takto upraveným přidavačem, tlakem turba jen 1,15bar a přidanou naftou+klouzající spojkou a nízkéma kompresema motoru :smt023

jsem dal prteho 155 2,0TSko

:smt023
přidavač.jpg
Obraz045.jpg
Obraz046.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů