sportovní úpravy-rady tipy atd
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
docela zajímavé, ale nemá alfa půlkulaté písty, které usměrnějí kam se má směs při výbuchu směřovat???
kdyby to bylo něco COOL tak se to dělá seriově, rozhodně nepoběžím z V6 sundavat palice abych udělal ve spalovacím prostoru odborné řezy flexou
kdyby to bylo něco COOL tak se to dělá seriově, rozhodně nepoběžím z V6 sundavat palice abych udělal ve spalovacím prostoru odborné řezy flexou
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Já si taky myslím, že to má cenu možná u Škodárny, u TS tohle řeší dvě svíce na válec. To jen kdyby o tom někdo něco věděl.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
myslím že alfa má na to u 4 válců dost jasné a jednoduché řešení s příznačným názvem dopalovací svíčky... takže flexy necháme ostatním automobilkám
Červená dunovka se žlutou střechou.
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
né každý tu má ale TS, že
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
To sice ne, ale i V6 má půlkulovej spalovací prostor s centrálně umístěnou svíčkou u kterýho to asi moc smysl nemá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Tohle je úprava spalovacího prostoru která pomáhá výření směsi a jak bylo napsáno,u dvou svíček na válec by to bylo složitější,tahle štěrbina se dělá hlavně u turbomotorů pro oddálení detonačního limitu.
Neni to nic světobornýho ani nic zázračnýho,výsledky z pokusů nejsou žádnej zázrak na to aby mělo smysl si tim ničit hlavu motoru....to už bude efektivnější upravit kanály v hlavě a i pitomí slícování přesahů má větší vliv na výkon.....
Neni to nic světobornýho ani nic zázračnýho,výsledky z pokusů nejsou žádnej zázrak na to aby mělo smysl si tim ničit hlavu motoru....to už bude efektivnější upravit kanály v hlavě a i pitomí slícování přesahů má větší vliv na výkon.....
něco italskýho mám....
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Tak jsem náhodou narazil na tohle :
http://www.e30.cz/chip-tuning
Jelikož má 75-ka 2,0 TS stejný ŘJ tak postup by byl stejnej. Jenom sehnat ten upravenej soft. Neví někdo ? Ne že bych si od toho něco sliboval, ale za cenu švába+ nahrání se experimentům nebráním.
http://www.e30.cz/chip-tuning
Jelikož má 75-ka 2,0 TS stejný ŘJ tak postup by byl stejnej. Jenom sehnat ten upravenej soft. Neví někdo ? Ne že bych si od toho něco sliboval, ale za cenu švába+ nahrání se experimentům nebráním.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
s jedním chlápkem z e30 se znám, zkusím něco vyzjistit.
Napiš mi, prosím, označení tej řj.
Napiš mi, prosím, označení tej řj.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Číslo jednotky je 0261200108
Na švábu je č. 1267355452
Existovali ještě šváby
1267356191
1267355230
1267355260
1267355413
Čím se to liší bůh ví, ale dle italů by první verze softu což je ta moje na začátku měla bejt nejlepší. Dík pokud se Ti podaří něco sehnat.
Na švábu je č. 1267355452
Existovali ještě šváby
1267356191
1267355230
1267355260
1267355413
Čím se to liší bůh ví, ale dle italů by první verze softu což je ta moje na začátku měla bejt nejlepší. Dík pokud se Ti podaří něco sehnat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Hele, mal som za to, ze existuju dva typy spojok, ked vynechame dvojlamelove.Milano75 píše:mno při porovnání lamel V6 a TD vypadá, že V6 má silnější pružinky, porovnával jsem i přítlačáky V6 a TD a řekl bych že krom obráceného vypínání bych řekl, že jsou stejné, možná z TDčka je těšší
1.6 1.8 2.0TS 2.0TD = ta slabsia lamela s vypinanim spojky smerom do zadu auta
2.4TD 2.5v6 3.0v6 1.8T = silnejsia, ktora ma lozisko nalisovane v mekane, vypina smerom do prednej casti auta.
Inak tieto lamely co si odfotil - naba je ta ista, alebo ina? To, ze su ine pruzinky, to je mi sumak, kosntrukcia lamely je na chlp rovnaka, teda neviem ci sedi naba. Dik.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
podle mě je ještě víc typů, 2,4 má silnější přítlačák naž 2,0TD a má při tom stejný systém vypínání
co jsem měl lamely vyndané tak tuším u 2,5V6 byl jinačí 1000hran než u ostatních
ale co jsem měl rozdělanou V6 3,0, TSko, 2,0TD, 2,4TD tak je 1000hran stejnej
bohužel nevíš co zrovna tam máš ty
co jsem měl lamely vyndané tak tuším u 2,5V6 byl jinačí 1000hran než u ostatních
ale co jsem měl rozdělanou V6 3,0, TSko, 2,0TD, 2,4TD tak je 1000hran stejnej
bohužel nevíš co zrovna tam máš ty
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Ja nvm, a ty mas origo spojku z 2.4TD? Ptze my tam meli na ty prevodovce uz pridelanou z 2.0TD...Milano75 píše:podle mě je ještě víc typů, 2,4 má silnější přítlačák naž 2,0TD a má při tom stejný systém vypínání
co jsem měl lamely vyndané tak tuším u 2,5V6 byl jinačí 1000hran než u ostatních
ale co jsem měl rozdělanou V6 3,0, TSko, 2,0TD, 2,4TD tak je 1000hran stejnej
bohužel nevíš co zrovna tam máš ty
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
LOL VLASTNĚ JO, tak 2,4 bude stejná jako V6 máš pravdu
otázka je, jakej přítlačák bych měl na 2,4TD použít.....
otázka je, jakej přítlačák bych měl na 2,4TD použít.....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
To som chcel zistit A podla mna bude pritlacak na 2.4TD a V6 zhodny - smer vypinania je rovnaky... Lebo idem robit lamelu u renovaku a neviem ci mozem poslat TDckovu... Ak nejaku najdem z 2.4... Ked nie poslem co mam v aute no... Ale dopracovali sme sa teda k tym spojkam asponMilano75 píše:LOL VLASTNĚ JO, tak 2,4 bude stejná jako V6 máš pravdu
otázka je, jakej přítlačák bych měl na 2,4TD použít.....
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mno já mám lamelu na V6 stejnou jako na 2,0td (podle 1000hranu)
ale nevím proč do renovaku??
tam mě řekly, že obložit lamelu z každé strany 4mm HDL matrošem neumí max 3,7
a 4 mm je origo nová jak u 2,4 tak u V6
pošli to do brzdy.cz tam mě stála cca 700kč
EDIT:
tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
> HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
> moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
> 3500-4000,-kč bez DPH.
>
> S pozdravem
EDIT II
renovak to obložení neměl skladem a brzdy.cz jo, navíc s níma bylo jednodušší se domluvit
ale nevím proč do renovaku??
tam mě řekly, že obložit lamelu z každé strany 4mm HDL matrošem neumí max 3,7
a 4 mm je origo nová jak u 2,4 tak u V6
pošli to do brzdy.cz tam mě stála cca 700kč
EDIT:
tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
> HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
> moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
> 3500-4000,-kč bez DPH.
>
> S pozdravem
EDIT II
renovak to obložení neměl skladem a brzdy.cz jo, navíc s níma bylo jednodušší se domluvit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Ja tam davam stejne keramiku tedka... Teda, vaham... Staviam teraz cez zimu 3.0 motor a cez rok+buducu zimu budem robit turbo projekt...
Tuto ocakavam na 3.0 s upravami 200-220ps/280-30Nm, tak vaham, ci tam dat lamelu HDS, alebo rovno keramiku, marek s ciernou amerikou mi povedal, ze seriova spojka na okruhu uz nestiha seriovych 250Nm Jo a pritlacak poslem do cryogenic na tepelnu upravu, tak isto ako brzdy, casti motora, celu prevodovku a asi aj lamelu Tak co s tou spojkou? Prenese 300Nm spolahlivo HDS, alebo mam dat rovno keramiku? Na V6T isto dam keramiku...
Tuto ocakavam na 3.0 s upravami 200-220ps/280-30Nm, tak vaham, ci tam dat lamelu HDS, alebo rovno keramiku, marek s ciernou amerikou mi povedal, ze seriova spojka na okruhu uz nestiha seriovych 250Nm Jo a pritlacak poslem do cryogenic na tepelnu upravu, tak isto ako brzdy, casti motora, celu prevodovku a asi aj lamelu Tak co s tou spojkou? Prenese 300Nm spolahlivo HDS, alebo mam dat rovno keramiku? Na V6T isto dam keramiku...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
A/to že marek říkal, že mu to nechce přenést seriovej krouták je blbost měl určo v háji setrvákmisokgb píše:Ja tam davam stejne keramiku tedka... Teda, vaham... Staviam teraz cez zimu 3.0 motor a cez rok+buducu zimu budem robit turbo projekt...
Tuto ocakavam na 3.0 s upravami 200-220ps/280-30Nm, tak vaham, ci tam dat lamelu HDS, alebo rovno keramiku, marek s ciernou amerikou mi povedal, ze seriova spojka na okruhu uz nestiha seriovych 250Nm Jo a pritlacak poslem do cryogenic na tepelnu upravu, tak isto ako brzdy, casti motora, celu prevodovku a asi aj lamelu Tak co s tou spojkou? Prenese 300Nm spolahlivo HDS, alebo mam dat rovno keramiku? Na V6T isto dam keramiku...
B/ seriová spojka ti to ustojí kor s HDS
C přítlačák stačí novej
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mensi dotaz. Ako su natom podla vas kastle motorizacii? Konkretne TS/TD a V6/T este konkretnejsie ulozenie motora, bocne silenty. S jednou osobou sa neviem zhodnut, podla mna je to to same, podla neho ma V6 a T ulozenie motora posunute oproti kastli TS/TD. Podla vas?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mno nikdy jsem to neskoumal, ale podle mě bude rozdíl maximálně ve tvaru uchicení pro silentblok motoru, čím by se mohlo zdát, že u TSka, (kde bych řekl, že je menší než u TD) je jinak uchycenej
tak jako tak musí motor bejt vyváženej po namontování do kastle( o 3 silent ve zvonu se to jen ukotvuje aby se nekolíbal)
jako nějakej problém při záměně motorů bych to neviděl
převařit držák nejni problém
a propo hod sem fotku z TSka kde je vidět podběh s uchycením na silent motoru a já skusím někde najít TD
jinak s předěláním elektroinstalace z benzína do TD budeš mět nemalé problémy( prakticky to znamená rozdělat celý auto)
tak jako tak musí motor bejt vyváženej po namontování do kastle( o 3 silent ve zvonu se to jen ukotvuje aby se nekolíbal)
jako nějakej problém při záměně motorů bych to neviděl
převařit držák nejni problém
a propo hod sem fotku z TSka kde je vidět podběh s uchycením na silent motoru a já skusím někde najít TD
jinak s předěláním elektroinstalace z benzína do TD budeš mět nemalé problémy( prakticky to znamená rozdělat celý auto)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Podla mna su kastle ine a hovorili mi to viacej ludi, konkretne 2.0TS a V6 - V6 motor je o nieco kratsi a ma inu vahu, takze je viac vzadu ako 2.0 motor, aspon sa mi to tak zda a uchtenie motora je na V6 viac dopredu...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
nn, nejde mi o change TD<->TS, ked uz by, tak by sa skor jednalo o V6/T do TS kastle. Tie bocne silenty, je fakt ze su rozdielne co do tvaru pruznej casti, ale myslim ze tie kovove casti co idu na kastlu a na motor su vzdy rovnake, len pruzna cast ma iny tvar. Zaujima ma fakt len tak bokom, napr. ked si pozres profil DiLucca, on ma carbecovu kastlu a V6 motor...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
vzhledem k tomu, že kardan je u všech modelů stejnej tak motor je umístěnej taky stejně
motor 2,4TD je těšší než V6 má 267kilo
motor 2,4TD je těšší než V6 má 267kilo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
takovej dotaz:
lze napasovat kola s roztečí 5x100 na rozteč 5x98????? zkoušel to už někdo??
jednalo by se o náboje se svorníkama (75ka)
lze napasovat kola s roztečí 5x100 na rozteč 5x98????? zkoušel to už někdo??
jednalo by se o náboje se svorníkama (75ka)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
tady je k porovnání serie a upravenej
s takto upraveným přidavačem, tlakem turba jen 1,15bar a přidanou naftou+klouzající spojkou a nízkéma kompresema motoru
jsem dal prteho 155 2,0TSko
s takto upraveným přidavačem, tlakem turba jen 1,15bar a přidanou naftou+klouzající spojkou a nízkéma kompresema motoru
jsem dal prteho 155 2,0TSko
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů