No to urcite da a dvojhmota sa ti za to podakuje...Sgt. píše:No taky se dá rozjíždět ze 100 na 6ku :-)

No to urcite da a dvojhmota sa ti za to podakuje...Sgt. píše:No taky se dá rozjíždět ze 100 na 6ku :-)
kde to budes testovat ??? na dalnici v OV ?, ze bych se prijel kouknout jak ti to vali....w.o.l.f. píše:Milan+ píše:Takže včera jsem řádně zhřál motor a potom poměřilz 0 na 100 km/h= 7,9 s a ze 100 na 200 km/h = 11,9 s
na nových zimákách a ve 3 personách
Škoda té vysoké váhy... na sprinty to auto není, ale z 100 na 200 za 12s? To zní dobře. Těším se na to video. O víkendu to prubnu odměřit taky. Stovku dám za míň, ale do 200 jsem ještě neměřil
Dostal jsem tady tip na Štepána Březinu, ted mě navedl na tyto místa, kde hledat :Lukyn píše:Dovolte, abych taky přispěl s mou zkušeností s chiptuningem, mám mjtd 2,4, již pátým měsícem, začal jsem pozorovat, lehký úpadek výkonu v místech, kde otáčkoměr ukazoval na 2500 a pak na 3000 otáček. Pročítal jsem fora, a přisuzoval to na váhu, egr nebo potenciometr plynu, nuže jal jsem se zajet na diagnostiku, diag. hlásila vše bez závad. Ale dle kouřivosti motoru a projížďky mechanik tvrdil, že je načipovaná. Byl jsem odkázán na Bitpower, který načtení softweru a zjištění, co tam je, chce 3000, resp. za čip 10 000. Předchozí majitel tvrdil, že načipovaná není, jinak bych samozřejmě reklamoval, a nechal nahrát origo čip. Mám najeto 160tis, byla již měněna spojka (ve 140tis), poloosi, čip tam je podle mě od 100.000km na tacho. Já osobně zastáncem čipu nejsem, proto jsem si koupil již v základu výkonný motor.
Ja si to meril podle GPS je na to primo aplikace GTx .... a rekl bych ze to meri docela presne...Ferro píše:Me by zajimalo jak to takhle presne zmerite?
Milan+ píše:Takže včera jsem řádně zhřál motor a potom poměřilz 0 na 100 km/h= 7,9 s a ze 100 na 200 km/h = 11,9 s
na nových zimákách a ve 3 personách
A z 0 na 100 km/h si to měřil?w.o.l.f. píše:Tak jsem to testnul a za 12s to rozjedu ze 100 na 170km a na 200 km to trvá 28s. Když se podívám na youtube na 159 2,4mJTD, tak se bez chipu vzhledem k hmotnosti nechytají. A že by to po chipu jelo 2x rychleji? A ještě ve třech?
Mám zhruba 136koní na tunu a 159 po čipu někde kolem 150 koní na tunu.
No v pořádku, ten mám odbržděný na 416nm narozdíl od tvého odhadu 500nm, ale i tak mi nepříjde 80nm ( a řádově 300kg navíc - já mám z výbavy jen to nejnutnější ) jako rozdíl k takovým výkonům. Auto mám v patřičné kondici, zimní kola 205/16" atd...Milan+ píše:A z 0 na 100 km/h si to měřil?w.o.l.f. píše:Tak jsem to testnul a za 12s to rozjedu ze 100 na 170km a na 200 km to trvá 28s. Když se podívám na youtube na 159 2,4mJTD, tak se bez chipu vzhledem k hmotnosti nechytají. A že by to po chipu jelo 2x rychleji? A ještě ve třech?
Mám zhruba 136koní na tunu a 159 po čipu někde kolem 150 koní na tunu.
Víte co je potřeba k pružnému zrychlení, tedy třeba z 80 na 120 km/h ? Nechci nikoho poučovat, ale je to kroutící moment, který mají právě ropáci
Milan+ píše:A z 0 na 100 km/h si to měřil?w.o.l.f. píše:Tak jsem to testnul a za 12s to rozjedu ze 100 na 170km a na 200 km to trvá 28s. Když se podívám na youtube na 159 2,4mJTD, tak se bez chipu vzhledem k hmotnosti nechytají. A že by to po chipu jelo 2x rychleji? A ještě ve třech?
Mám zhruba 136koní na tunu a 159 po čipu někde kolem 150 koní na tunu.
Víte co je potřeba k pružnému zrychlení, tedy třeba z 80 na 120 km/h ? Nechci nikoho poučovat, ale je to kroutící moment, který mají právě ropáci
Takže závada nalezena oba vývody výfuku z turba byly netěsné, tesnění bylo ponecháno, a byla tam nacpáno řádně toho materiálu, mekanik tomu říká cement, včera jsem ji řádně vyzkoušel na pouti 300km napříč ČR. Zprvu se zdálo být vše super, vše pracovalo, jak má, později, poprvé po cca 90km to tu bylo znovu, a pak ještě třikrát znovu zakuckala, již to nebylo při 2,5 nebo 3tis, ale již okolo 2tis. a ten propad byl mnohem jemnější. Tak zase nevímLukyn píše:Dostal jsem tady tip na Štepána Březinu, ted mě navedl na tyto místa, kde hledat :Lukyn píše:Dovolte, abych taky přispěl s mou zkušeností s chiptuningem, mám mjtd 2,4, již pátým měsícem, začal jsem pozorovat, lehký úpadek výkonu v místech, kde otáčkoměr ukazoval na 2500 a pak na 3000 otáček. Pročítal jsem fora, a přisuzoval to na váhu, egr nebo potenciometr plynu, nuže jal jsem se zajet na diagnostiku, diag. hlásila vše bez závad. Ale dle kouřivosti motoru a projížďky mechanik tvrdil, že je načipovaná. Byl jsem odkázán na Bitpower, který načtení softweru a zjištění, co tam je, chce 3000, resp. za čip 10 000. Předchozí majitel tvrdil, že načipovaná není, jinak bych samozřejmě reklamoval, a nechal nahrát origo čip. Mám najeto 160tis, byla již měněna spojka (ve 140tis), poloosi, čip tam je podle mě od 100.000km na tacho. Já osobně zastáncem čipu nejsem, proto jsem si koupil již v základu výkonný motor.
netěstnosti v okolí turba, je to tam všude okolo plné sazí, viz foto, dnes proběhla rozborka, zítra pokračujeme, snad příjdeme té nemoci na kloub. Nesetkal se již někdo s tímto?
naprostý souhlas....Sgt. píše:Buď rád že ti to pěkně jezdí a seš bez starostí!
Lahkeho upravenia priebehu mapy by som sa nebal.ALEX2512 píše:poridil sem si Alfu Romeo 2.4 JTD je to 140 ps verze, premejslim o chiptuningu a chtel jsem se zeptat jestli to to auto tim neznicim, uz neni nejmladsi ma najeto nejakejch 240 000 km, diky za odpoved
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů