
chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Takhle nehulí ani chip od Sarkana woové. Nebo od Bitpoweru. Nebo dosaď tunera dle libosti.
Celej flame jsem vyvola já, proto cítím morální povinnost ho aspoň přiživovat - Tvrdím, že jakákoli sériová nafta hulí, dokonce i nová s DPF. Chiptuningem, ale i dalšími SW a HW úpravami za účelem zvýšení výkonu to bude hulit víc.
Zůstává pouze k diskusi, jestli má na zvýšenou kouřivost větší vliv lemplovství tunera, nebo neúměrné požadavky majitelů po co nejvyšším výkonu.
Celej flame jsem vyvola já, proto cítím morální povinnost ho aspoň přiživovat - Tvrdím, že jakákoli sériová nafta hulí, dokonce i nová s DPF. Chiptuningem, ale i dalšími SW a HW úpravami za účelem zvýšení výkonu to bude hulit víc.
Zůstává pouze k diskusi, jestli má na zvýšenou kouřivost větší vliv lemplovství tunera, nebo neúměrné požadavky majitelů po co nejvyšším výkonu.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
souhlasim ze tohle je jedine o cem se v tomhle topicu muzeme bavit. myslim ze je to kombinace obojiho - tahle poptavka zivi hajzly, kteri chteji rychle vydelat. je to jak s ojetymi auty - kazdy chce to, ktere ma tech obligatnich 110 000km za dobre penize, stejne tak jsou lidi kteri si koupi levny turbodiesel za 120 000kc a jeste mu dopreji chiptuning. levne a s malou spotrebou se chteji dostat k vykonum, ktere byvaji vyhrazene mnohem drazsim a lepsim vozum. kazdy dle sveho gustakejml píše:Zůstává pouze k diskusi, jestli má na zvýšenou kouřivost větší vliv lemplovství tunera, nebo neúměrné požadavky majitelů po co nejvyšším výkonu.
existuje urcite par tuneru, kteri fochu rozumi a delaji to slusne (a zejmena jsou soudni) ale myslim ze je jich mensina.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Tak tady je husto. Auto po čipu nemá hulit, na tom trvám, ale za nékolika podmínek: dobrý stav vtřikú i turba, typ ŘJ, který umí regulovat tlak na turbu. Tedy u 77kw a 100kw je tohoto cíle možné dosáhnout u motoru, který je v 100% stavu a za cenu, že nárust výkonu bude tak do 15kW. pak úměrně s dalším nárustem výkonu stoupá kouřivost. Proto doporučuji u 100kW verze mechanicky změnit nastavení regulátoru tlaku na 1,3atm (turbo zvládá v pohodě - je to horní hranice bezpečného tlaku) a pak to nehulí ani při 122kW. Na druhé straně připouštím, že většina motorú je v stavu, který neumožňuje dosáhnout takového výsledku. Ale pokud auto hulí při polovičném plynu, je to moc špatné.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Neboli když při dvou tisících otačkách šlápnu na plyn k podlaze a je za mnou trochu kouře,je vše v pořádku.Ale mám jiný problém,se kterým bych chtěl poradit!Z pěti případů z deseti se mi stane,že při přidání plynu ve dvou tisících otáčkách se nic neděje,jakoby auto nereagovalo na přidání,jenom nepatrně.Buď musím počkat,až se otáčky dostanou aspoň na úroveň dvou a půl tisíc nebo musím podřadit.Jakmile se dostane nad tuto hranici,okanžitě je vše v pořádku a auto vystřelí vpřed!Tak yje za mnou,při té stagnaci výkonu,dým jako z Avie.Díky za rady.Podle mě je to buď váha vzduchu nebo EGR ventil.Na diagnostice je vše v pořádku.sarkan píše:Tak tady je husto. Auto po čipu nemá hulit, na tom trvám, ale za nékolika podmínek: dobrý stav vtřikú i turba, typ ŘJ, který umí regulovat tlak na turbu. Tedy u 77kw a 100kw je tohoto cíle možné dosáhnout u motoru, který je v 100% stavu a za cenu, že nárust výkonu bude tak do 15kW. pak úměrně s dalším nárustem výkonu stoupá kouřivost. Proto doporučuji u 100kW verze mechanicky změnit nastavení regulátoru tlaku na 1,3atm (turbo zvládá v pohodě - je to horní hranice bezpečného tlaku) a pak to nehulí ani při 122kW. Na druhé straně připouštím, že většina motorú je v stavu, který neumožňuje dosáhnout takového výsledku. Ale pokud auto hulí při polovičném plynu, je to moc špatné.
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
EGR si zkoušel vyčistit? Já tam měl hotový uhelný důlMari píše: Neboli když při dvou tisících otačkách šlápnu na plyn k podlaze a je za mnou trochu kouře,je vše v pořádku.Ale mám jiný problém,se kterým bych chtěl poradit!Z pěti případů z deseti se mi stane,že při přidání plynu ve dvou tisících otáčkách se nic neděje,jakoby auto nereagovalo na přidání,jenom nepatrně.Buď musím počkat,až se otáčky dostanou aspoň na úroveň dvou a půl tisíc nebo musím podřadit.Jakmile se dostane nad tuto hranici,okanžitě je vše v pořádku a auto vystřelí vpřed!Tak yje za mnou,při té stagnaci výkonu,dým jako z Avie.Díky za rady.Podle mě je to buď váha vzduchu nebo EGR ventil.Na diagnostice je vše v pořádku.


Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Budu muset,ale vůbec nevím kde je a jak ho vyčistitcoyote píše:EGR si zkoušel vyčistit? Já tam měl hotový uhelný důlMari píše: Neboli když při dvou tisících otačkách šlápnu na plyn k podlaze a je za mnou trochu kouře,je vše v pořádku.Ale mám jiný problém,se kterým bych chtěl poradit!Z pěti případů z deseti se mi stane,že při přidání plynu ve dvou tisících otáčkách se nic neděje,jakoby auto nereagovalo na přidání,jenom nepatrně.Buď musím počkat,až se otáčky dostanou aspoň na úroveň dvou a půl tisíc nebo musím podřadit.Jakmile se dostane nad tuto hranici,okanžitě je vše v pořádku a auto vystřelí vpřed!Tak yje za mnou,při té stagnaci výkonu,dým jako z Avie.Díky za rady.Podle mě je to buď váha vzduchu nebo EGR ventil.Na diagnostice je vše v pořádku.![]()

AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Poradil bych, ale nevím jestli to má 81kW verze stejné...Mari píše:
Budu muset,ale vůbec nevím kde je a jak ho vyčistit

A toto bychom měli řešit asi v jiném tématu ať nejsme OT...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
EGR je možná příčina, stejně jako zanešené lopatky na turbu a pak stagnující geometrie. Pak turbo plní až při vyšších otáčkách a kouří to. Chce to trochu šikovnosti, ale vyčištění je pro mechanika docela snadné. Zkusil bych asi tam, pak EGR a až pak jiné možnosti.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Díky za rady,ještě najít toho šikovného mechanika.Ale osobně si myslím,že když ho najdu,tak jako první to zkusí s EGRem.sarkan píše:EGR je možná příčina, stejně jako zanešené lopatky na turbu a pak stagnující geometrie. Pak turbo plní až při vyšších otáčkách a kouří to. Chce to trochu šikovnosti, ale vyčištění je pro mechanika docela snadné. Zkusil bych asi tam, pak EGR a až pak jiné možnosti.
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
tak pri polovicnim plynu ne ale pri plnem ano. jenze co popisujes je dost zkouseni...vyndat vstriky a merit turbo. no nevim.ale ja osobne co vidim u jinych kdokoli podstoupil cip...a to sebe opatrnejsi lidi ci setrnejsi vuci motoru tak vsem to zaclo o poznani vice...sarkan píše:Tak tady je husto. Auto po čipu nemá hulit, na tom trvám, ale za nékolika podmínek: dobrý stav vtřikú i turba, typ ŘJ, který umí regulovat tlak na turbu. Tedy u 77kw a 100kw je tohoto cíle možné dosáhnout u motoru, který je v 100% stavu a za cenu, že nárust výkonu bude tak do 15kW. pak úměrně s dalším nárustem výkonu stoupá kouřivost. Proto doporučuji u 100kW verze mechanicky změnit nastavení regulátoru tlaku na 1,3atm (turbo zvládá v pohodě - je to horní hranice bezpečného tlaku) a pak to nehulí ani při 122kW. Na druhé straně připouštím, že většina motorú je v stavu, který neumožňuje dosáhnout takového výsledku. Ale pokud auto hulí při polovičném plynu, je to moc špatné.
mozna mas zkutecne pravdu ze to jde ..ano pripoustim to...ale proste secteno a podtrzeno kourito a to vsem a to jako k...a.
proste chci tim rici ze ty to dokaze snad






ale u ostatnich to tak nevypada.
Naposledy upravil(a) drtikols dne 7.10.2007, ned 20:48, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Mohu souhlasit pouze s první částí Tvého tvrzení (až po "... a to všem"). Pokud to Tobě kouří jako k...a, máš buď rozjebané auto, nebo prasočip, nebo oboje.drtikols píše: ale proste secteno a podtrzeno kourito a to vsem a to jako k...a.
Naposledy upravil(a) kejml dne 7.10.2007, ned 20:51, celkem upraveno 1 x.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
nerikam ze me to kouri..ja se o sobe vubec nebavim..kouri to ano ..spatne porozumenokejml píše:Mohu souhlasit pouze s první částí Tvého tvrzení (až po "... a ti všem"). Pokud to Tobě kouří jako k...a, máš buď rozjebané auto, nebo prasočip, nebo oboje.drtikols píše: ale proste secteno a podtrzeno kourito a to vsem a to jako k...a.


Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
samosebou ze huli vic nez ostatni...ale ne tak jako oktavie zdekejml píše:Nechce se mi to hledat k citaci, ale sám ses nedávno přiznal



Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Jakej ma vliv na kourivost kvalita nafty? Mate to nekdo vyzkouseny? U benzinu je to jednodussi, tam se vlastne chipem upravej parametry ECU pro benzin s vyssim oktanovym cislem. Ale co u nafty? Pomuze brat nejakou lepsi naftu, nebo pridavat alespon aditiva? Precijen sem neslysel na CZ naftu snad jedinou chvalu... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jak je tohle slozite udelat??sarkan píše:Proto doporučuji u 100kW verze mechanicky změnit nastavení regulátoru tlaku na 1,3atm (turbo zvládá v pohodě - je to horní hranice bezpečného tlaku) a pak to nehulí ani při 122kW.
pri polovicnim plynu mi to nekouri vubec a jede jak draksarkan píše: Ale pokud auto hulí při polovičném plynu, je to moc špatné.

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
stejne by me zajimalo co by Sarkan rekl na ten muj cip co tam mam...da se to vlastne poznat co s tim kdo udelal????Sarkan??????
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti