chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

Mari

Příspěvky: 27
Registrován: 4.3.2007, ned 19:44
Bydliště: Ženklava

Příspěvek od Mari » 9.10.2007, úte 13:00

Raddik píše:nechci tedy nejak rypat,ale "vse je OK,pokud mi to zrovna neblbne".. :D :smt009 :) a jeste by zajimalo kde berete ty hodnoty kw. na brzde jste asi nikdo nebyl,co?
Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok. :roll: .Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 9.10.2007, úte 13:31

Mari píše:
Raddik píše:nechci tedy nejak rypat,ale "vse je OK,pokud mi to zrovna neblbne".. :D :smt009 :) a jeste by zajimalo kde berete ty hodnoty kw. na brzde jste asi nikdo nebyl,co?
Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok. :roll: .Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
ja jen ze 23kw navic oproti seriove hodnote u prapuvodni verze 1.9JTD prijde jako mazec. verim ze ti to jede,ale na subjektivni dojmy nemuzes dat. to me i me predchozi TDicko prislo jako zihadlo,ale kdyz jsi clovek zkusi porovnani s jinymi auty (jako treba atmo 1.6 benzin) zjisti , ze to tak zhave neni. on ten kroutak co tlaci odspodu do sedacky totiz strasne zkresluje realne chovani..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 9.10.2007, úte 13:42

to ale clovek zjisti az po delsim jezdeni ...diesel taha odspodu..ja jsem sednul do 1.8 115koni a pripadalo mi to jako lenoch...delaj to ty otacky...dost casto si rikam jak toho benzinaka turuje ze mu to tak jede a pritom je to o dost slabsi auto....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Mari

Příspěvky: 27
Registrován: 4.3.2007, ned 19:44
Bydliště: Ženklava

Příspěvek od Mari » 9.10.2007, úte 22:59

Raddik píše:
Mari píše:
Raddik píše:nechci tedy nejak rypat,ale "vse je OK,pokud mi to zrovna neblbne".. :D :smt009 :) a jeste by zajimalo kde berete ty hodnoty kw. na brzde jste asi nikdo nebyl,co?
Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok. :roll: .Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
ja jen ze 23kw navic oproti seriove hodnote u prapuvodni verze 1.9JTD prijde jako mazec. verim ze ti to jede,ale na subjektivni dojmy nemuzes dat. to me i me predchozi TDicko prislo jako zihadlo,ale kdyz jsi clovek zkusi porovnani s jinymi auty (jako treba atmo 1.6 benzin) zjisti , ze to tak zhave neni. on ten kroutak co tlaci odspodu do sedacky totiz strasne zkresluje realne chovani..
Já si myslím,že to můžu porovnat,i když je to samozřejmě jenom můj subjektivní dojem,názor,pocit!Mé předchozí auta byly:VW Vento 1.8,Seat Toledo 1.9Tdi a teď Alfa.S Alfou jse jezdil půl roke bez chipu a teď je to asi třičtvrtě roku,co jezdím s chipem.Zkušenosti taky mám s AR 146 1,4 a AR 156 2,0 TS Selesspeed a i s ručním řazením.Tyto Alfy totiž vlastnil a Selesspeeda ještě vlastní můj otec!Tak si myslím,že můžu trochu srovnávat.Abych pravdu řekl,tak se mi zdá,že ten dvoulitr je nějaký slabý,i když vím,že má nějakých 114kw,tuším.
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.10.2007, úte 23:09

Mari píše:
Raddik píše:
Mari píše: Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok. :roll: .Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
ja jen ze 23kw navic oproti seriove hodnote u prapuvodni verze 1.9JTD prijde jako mazec. verim ze ti to jede,ale na subjektivni dojmy nemuzes dat. to me i me predchozi TDicko prislo jako zihadlo,ale kdyz jsi clovek zkusi porovnani s jinymi auty (jako treba atmo 1.6 benzin) zjisti , ze to tak zhave neni. on ten kroutak co tlaci odspodu do sedacky totiz strasne zkresluje realne chovani..
Já si myslím,že to můžu porovnat,i když je to samozřejmě jenom můj subjektivní dojem,názor,pocit!Mé předchozí auta byly:VW Vento 1.8,Seat Toledo 1.9Tdi a teď Alfa.S Alfou jse jezdil půl roke bez chipu a teď je to asi třičtvrtě roku,co jezdím s chipem.Zkušenosti taky mám s AR 146 1,4 a AR 156 2,0 TS Selesspeed a i s ručním řazením.Tyto Alfy totiž vlastnil a Selesspeeda ještě vlastní můj otec!Tak si myslím,že můžu trochu srovnávat.Abych pravdu řekl,tak se mi zdá,že ten dvoulitr je nějaký slabý,i když vím,že má nějakých 114kw,tuším.
moje rec..dvoulitr proste nema turbo a jizda s nim je divna.i kdyz rychla.celkem to klame.
jinak kdyz sednu do marejky at uz 1.8 ci 2.0 je to jako kdyz stojim
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 10.10.2007, stř 12:20

No benzin ale nema krutak. Preto sa zda, ze je slabsi. Nachipovana alfa 2,4 JTD ma kolko krutak, 350??? TS ma po nachipovani krutak nejakych 208 max... No aj napriek tomu sa s tym da urobit 100vka za cca 8sekund. Za kolko sekund robi stovku 2,4 Jtd po uprave? Neverim tomu, ze robi stovku rychlejsie, ako 2,0TS.
Pritom ked sa prevezem s kamosom na Tdi 1,9, ktore ma chipnute asi na 145 PS, tak sa mi zda, ze moja alfa je mesacne vozidlo. Je ale pravda, ze keby som mu chcel stihat v normalnej premavke, musel by som neustale drat ten motor na max a to nehovorim o spotrebe... Verim vsak, ze by sme si boli dost vyrovnany. Ale za aku cenu?
155 2,0 16V Super

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.10.2007, stř 12:34

no 2.4 JTD po chipu neudela stovku pod 8 ani kdyby se roztrhlo..pochybuju ze udela pod 9..nemeril jsem to teda jeste....ale v zakladu ma za 9,6 ....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 10.10.2007, stř 13:07

Mari píše:Já si myslím,že to můžu porovnat,i když je to samozřejmě jenom můj subjektivní dojem,názor,pocit!Mé předchozí auta byly:VW Vento 1.8,Seat Toledo 1.9Tdi a teď Alfa.S Alfou jse jezdil půl roke bez chipu a teď je to asi třičtvrtě roku,co jezdím s chipem.Zkušenosti taky mám s AR 146 1,4 a AR 156 2,0 TS Selesspeed a i s ručním řazením.Tyto Alfy totiž vlastnil a Selesspeeda ještě vlastní můj otec!Tak si myslím,že můžu trochu srovnávat.Abych pravdu řekl,tak se mi zdá,že ten dvoulitr je nějaký slabý,i když vím,že má nějakých 114kw,tuším.
ja te chapu ale presto si myslim, ze ten udaj od sarkana (pri vsi ucte k nemu) by tam na brzde nebyl. a pokud ano, tak zivotnost spojky a motoru bude rapidne snizena.. neco za neco.
a co se tyka porovnani, nelze usuzovat na pocet a druh byvalych aut, ale jen a jen na konkretni porovnani na trati. takze v tvem pripade vzit nekoho, kdo ma (v dobrem stavu) 156 1.9 JTD 81kw a dat si parkrat za sebou pruzne zrychleni nebo sprint.. :wink:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 10.10.2007, stř 13:11

drtikols píše:moje rec..dvoulitr proste nema turbo a jizda s nim je divna.i kdyz rychla.celkem to klame.
jinak kdyz sednu do marejky at uz 1.8 ci 2.0 je to jako kdyz stojim
nedavno jsem projizdel sestrinu novou Lybru SW 1.8 VVT 130 PS a rikal jsem si to same. jenze kdyz to prekrocilo 4000 otacek, jelo to jak svina. proste se to musi tocit..

v realu by to vypadalo takhle - moje Alfa odskoci v pruznem zrychleni diky kroutaku a turbu, Lybra se po dosazeni vyssich otacek srovna, ja zaradim vys a zase o fous popojedu vpred,Lybra me zase dojede atd atd... :wink:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8566
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 10.10.2007, stř 13:31

Tezko srovnavat turbo diesel a atmosferu benzin. Proto sem si poridil turbo benzin... :-D
Osobne moc tem udajum u dieslu neverim... Ale to by se muselo zajet na brzdu pred chipem a pak po nem. Jinak se to asi nezjisti.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 10.10.2007, stř 13:34

Harous píše:Tezko srovnavat turbo diesel a atmosferu benzin. Proto sem si poridil turbo benzin... :-D
Osobne moc tem udajum u dieslu neverim... Ale to by se muselo zajet na brzdu pred chipem a pak po nem. Jinak se to asi nezjisti.
je tam rozdil a dost obrovsky..u benzinu cip neni skoro poznat...je ale nepatrne
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8566
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 10.10.2007, stř 15:18

drtikols píše:je tam rozdil a dost obrovsky..u benzinu cip neni skoro poznat...je ale nepatrne
Ja taky nikde nepsal, ze by tam rozdil byt nemel. Ze skoro neni poznat u benzinu - predpokladam ze myslis atmosferu benzin. Prave proto sem psal, ze se to neda srovnavat... To by jsme museli rovnat chip pro atmosferu benzin a chip pro atmosferu diesel. Stejne tak preplnovanej benzin s preplnovanym dieselem. A tady bych rekl, ze u benzinu ty vysledky budou vzdy lepsi. I kvuli vyuziti benzinu s vyssim oktanovym cislem...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 10.10.2007, stř 22:25

Harous píše:
drtikols píše:je tam rozdil a dost obrovsky..u benzinu cip neni skoro poznat...je ale nepatrne
Ja taky nikde nepsal, ze by tam rozdil byt nemel. Ze skoro neni poznat u benzinu - predpokladam ze myslis atmosferu benzin. Prave proto sem psal, ze se to neda srovnavat... To by jsme museli rovnat chip pro atmosferu benzin a chip pro atmosferu diesel. Stejne tak preplnovanej benzin s preplnovanym dieselem. A tady bych rekl, ze u benzinu ty vysledky budou vzdy lepsi. I kvuli vyuziti benzinu s vyssim oktanovym cislem...
presne to myslim :wink:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 10.11.2007, sob 21:08

Jak píše Raddik, já vždycky říkal, že ten výkon je orientační, dle propočtu. Připouštím odchylku +/-. Sám bych byl rád, kdyby co nejvíce lidí bylo na brzdě, abych měl zpětnou vazbu k mým propočtúm. Jinak si myslím, že číslo (výkon) je strašně zkreslující parametr a podle něho by se nemél nikdo řídit. Na druhé straně chápu, že každého to číslo zajímá, když to je právé ten parametr, kúli kterému to podstupuje. :smt026
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 10.11.2007, sob 21:14

To Drtikols: Až přijedeš, rád se podívám na Tvúj čip, eventuelně Ti tam na zkoušku nahraju moji úpravu, ať si to múžeš objektivně srovnat. Měření ale provedem maximálně stopkama a paltestem, každopádně rozdíl bude určitě hodnotitelný i subjektivně. Chápu, že múj názoe se Ti pak múže zdát zaujatý, ale Tvou úpravu ti napálím na CD a múžeš si to pak dát posoudit více lidem. :-k
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Genda007

Příspěvky: 1
Registrován: 13.12.2007, čtv 19:36
Bydliště: Horní Jelení
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Genda007 » 25.12.2007, úte 23:14

Tokarev píše:Hosi, nezapomeli jste, ze nafta patri do kamen? :D
No ale jak si to tady procitam,silne uvazuju o 147 1.9 JTD + vylet za sarkanem :D (ale ten 2.0 benzin asi stejne vyhraje) :drivers:

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 14.1.2008, pon 17:44

Gendo, 2.0TS je omnoho menej spoľahlivý ako 1.9JTD 85kW, ktorý je podľa môjho názoru najspoľahlivejším motorom v Alfe.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 14.1.2008, pon 17:50

sarkan píše:Gendo, 2.0TS je omnoho menej spoľahlivý ako 1.9JTD 85kW, ktorý je podľa môjho názoru najspoľahlivejším motorom v Alfe.
Díky, udělal jsi mi radost. Jen ten výkon není nic moc :roll:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 14.1.2008, pon 18:47

Domluv cenu na brzdu u Srby a porovnáme Tvoji Alfu a moje Stilo :)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 14.1.2008, pon 20:35

kejml píše:Domluv cenu na brzdu u Srby a porovnáme Tvoji Alfu a moje Stilo :)
Bojim bojim, že tam je jen 60 kW :) A dokud nebudu mít rozvody (čekám na vodní pumpu), tak jí holku nechci moc trápit. Ale pak bychom to změřit mohli :)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gionardi » 18.1.2008, pát 21:20

Chlapi ja mam Sarkan* a spotřeba mi opravdu klesla o litr - a to na to nehledim - jezdim pilu* - skoro pořát - dynamika na předjetí i na výjezdu ze zatáček je super - chip není o maximálním výkonu - z mé zkušenosti - pokud je chip udělaný opravdu svědomitě šetří to provoz stroje - nemusím na to tak šlapat a točit to ať to jede. :D
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

krwel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Registrován: 3.3.2008, pon 11:00

Příspěvek od krwel » 5.3.2008, stř 02:59

s čipem se hlavně podle mě musí umět s motorem zacházet, pak bude schopen po dlouhou dobu podávat větší výkony. Jinak také uvažuji o čipu od sarkana.
Lancia Kappa 2,4 JTD

kodajz

Příspěvky: 6
Registrován: 27.3.2008, čtv 11:54
Bydliště: Krmelín

1,9 JTD 74 kW

Příspěvek od kodajz » 27.3.2008, čtv 12:37

zdar chlapi, uvažuju o Doblo 1,9 JTD 74 kW, máte s tím někdo zkušenosti? Je to spolehlivý motor a dal by se na něm udělat i nějaký rozumný chip?
Doblo 1,9 D

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 27.3.2008, čtv 14:45

Tady na webu najdeš stohy papíru (teda kilobajtů) na toto téma. Nebuď líný a použij tlačítko HLEDAT. ;) Pro začátek si ujasni, jestli máš motor hardwarově v pořádku a vyber si kvalitního dodavatele.

Jinak JTD 74 kW je spolehlivý motor, hardwarově velmi podobný s 77, 81, 85, 88 kW. Tedy se všemi čtyřválci 8V. Při rozumném zacházení a nezanedbané údržbě spolkne statisíce kilometrů.
Teda snad se nepletu. Ale třeba mě někdo z místních milovníků Solviny vyvede z omylu. Viď, Drtiku :)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 27.3.2008, čtv 14:50

S tímhle doblem jsem absolvoval 5000km dovolenou po Evropě a bez problémů. Vřele doporučuju. Auto není sprinter, má kvůli svému zaměření dlouhé kvalty, ale jede. A uživatelsky je maximálně příjemné. Čipovat je podle mě zbytečné, na pohodové ježdění i předjíždění to stačí a závodnička to prostě není.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů