
chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
- Tomas-Oaza
- Příspěvky: 14
- Registrován: 5.1.2007, pát 17:03
- Bydliště: Nikolčice
- Kontaktovat uživatele:
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
trosku?????to bylo jako kdyz bouch cernobilTomas-Oaza píše:ten kdo jel za mnou na prvnich srazech ( drtik a richii) tak vi jak mi to trosku podkourilo :lol: a to bylo jen pridany na cerpadle



Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Tak to jsi jeste nevidel solidne udelany cip. Auto po cipu NESMI hulit, jestly nehulilo jiz predtim, co ukazuje, ze neco neni v poradku. Za cip, po kterem auto huli bych nedal ani korunu, nepotrebuji si znicit motor, a ver mi, ze vim, o cem povidam. Cim nejdrive bych si nechal softver upravit od nekoho, kdo tomu rozumi, muzu Ti dat par typu. Sebe vynecham. V CR jsou dva tuneri, co znam a rozumi svemu kseftu. Ani jeden neni renomovana firma...Pokud mas cip od Bitpower, tak se ani nedivim, ze huli.Narust vykonu je dosazenm zejmena prodlouzenim doby vstriku, takova nejprimitivnejsi uprava, co znam. Na to, abys auto vyladil, potrebujes cas a vedomosti. Klidne te svezu ve svem voze, nebo kontaktuj KOHOKOLI z fora, co jsem spominal vyse a zeptej se, jestly jim auto huli. Auta, ktere jsem upravil proste nedymi o nic vice nez predtim, a jestly predtim nedymily, tak nedymi ani nadale.drtikols píše:jsem realista a pisi co vidim ne co rikaji nejaky lidicky co si nepripousti ze to kouri nebo co se kde napise,,,Richie píše:
asi tak
Drtikolsi, ty jsi nějakej chytrej
Jistě, že na výkon potřebuješ palivo. Ale to zvýšení lze udělat prodloužením vstřiku /pak to hulí/, nebo zvýšením vstřikovacího tlaku, dřívejším vstřikem a úměrným prodloužením vstřiku tak, aby jeho ukončení nebylo pozdější, než to původní. Při vyšším tlaku se palivo rovnoměrně rozpráší a zhoří dříve než se otevře výfukový ventil. Výsledkem je, že auto nehulí!!! Úměrně palivu to musíš nekrmit vzduchem. Při správném poměru je největší výkon dosažen BEZ VIDITELNÉHO nárustu KOUŘENÍ. :!: Ale to umí skutečně jen hodně málo lidí, v ČR znám dva. A nelze to udělat bez damosů. tedy souborů, které obsahují popisy map ŘJ a hodnoty, ve kterých se dá pohybovat. Když pak znáš algorytmus výpočtu dávky paliva, je hračkou motor vyladit, aniž by trpěl.
Takže kouření=síla platí asi je u sexu. :o A čiptuner, který od začátku upozorňuje, že jeho úpravou klesne životnost a stoupne kouřivost je hanbou fachu. Když to neumí jinak, radši bych na jeho místě zvyšoval výkon méně, ať vůz nekouří a chvíli vydrží. Rád bych viděl, jak zareagujePalivo, které se spaluje na saze se usazuje po stěnách válců, zvyšuje tření a opotřebení kroužků, zvyšuje teplotu motoru a významně tím vším pak snižuje kompresi. Pak najedeš 50.000km a v zimě při -20 už nenastartuješ. :idea:

Jistě, že na výkon potřebuješ palivo. Ale to zvýšení lze udělat prodloužením vstřiku /pak to hulí/, nebo zvýšením vstřikovacího tlaku, dřívejším vstřikem a úměrným prodloužením vstřiku tak, aby jeho ukončení nebylo pozdější, než to původní. Při vyšším tlaku se palivo rovnoměrně rozpráší a zhoří dříve než se otevře výfukový ventil. Výsledkem je, že auto nehulí!!! Úměrně palivu to musíš nekrmit vzduchem. Při správném poměru je největší výkon dosažen BEZ VIDITELNÉHO nárustu KOUŘENÍ. :!: Ale to umí skutečně jen hodně málo lidí, v ČR znám dva. A nelze to udělat bez damosů. tedy souborů, které obsahují popisy map ŘJ a hodnoty, ve kterých se dá pohybovat. Když pak znáš algorytmus výpočtu dávky paliva, je hračkou motor vyladit, aniž by trpěl.

Tak jak si uz asi mnozi vsimli tak mam v podpisu najednou o 30 koni vic ,a tak se samozrejme nabizi rozuzleni teto zahady
ano...mate pravdu ..zajel jsem na chip...cip mi delal sarkan-timto mu jeste jednou moc dekuji.....musim rict ,ze takovy rozdil jsem tedy necekal....rozdil je opravdu znatelny drive jsem se rozplival jak to tahne na 2ku a 3ku....temer mamuti zatah....ted to tak tahne i na 4 ku... a na dalnici pri 130km/h kdyz jsem dupnul na pedal ,tak auto ssebou skublo a jelo jak z praku...je mi jasny ,ze prvnich par tydnu moje spotreba asi nebude idealni.....jedina mala vada na teto krase je lehce zvysena kourivost...vim ,ze se ted par lidi zaraduje ,ze to rikali a tak,ale musim jim zkazit radost....alfa kouri jen v tom pripade ,ze ji dam plnej plyn az na podlahu v nizkych otackach tzn pod 2000 ,coz davam dost casto protoze jak vite mi spatne ukazuje otackomer,takze auto permanentne podtacim...pokud na to slapu ve vyssich otackach ,tak akouri jen v okamziku seslapnuti plynoveho pedalu...rekl bych ,ze je to tak po dobu nez se roztoci turbina...jeste jsem teda neslysel komentar nikoho ,kdo jel za mnou takze nemuzu az tak objektivne posoudit jak hodne to zakouri kdyz na to slapnu....uz se tesim ,az se mnou bude chtit nekde zavodit nejaky ochcavkar 


Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
richie,tak at slouzi !! jsem zvedavy hlavne na vydrz setrvacniku a turba.kdyz to bude ok tak casem mozna taky zkusim u nekoho poladit..ale az po vymene pruzin,tlumicu.
zkus jeste trochu popsat charakteristiku..ze to tahne na 4ku je sice hezky ale moc mi to nerekne - jaky je ted prubeh vykonu,linearni nebo skokovy - pripadne v jakych otackach..reakce na plyn,prodleva turba,ochota jit do otacek (ta me hodne zajima,sarkan ji slibuje) atd.. trochu nas navnad :-)
zkus jeste trochu popsat charakteristiku..ze to tahne na 4ku je sice hezky ale moc mi to nerekne - jaky je ted prubeh vykonu,linearni nebo skokovy - pripadne v jakych otackach..reakce na plyn,prodleva turba,ochota jit do otacek (ta me hodne zajima,sarkan ji slibuje) atd.. trochu nas navnad :-)
Naposledy upravil(a) Radim dne 16.2.2007, pát 12:34, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
no kdyz to vemu poporade....prubeh vykonu je od 2200 do 3800 otacek linearni....reakce na plyn jsou take rychlejsi ..rekl bych ze se i trochu snizil tzv turboefekt....do otacek to jde paradne..nebudu zkouset merit zrychleni z 0-100 ale urcite tu bude mene...nejlepsi na tom vsak je ta zlepsena pruznost....jedes 90 km/h slapnes a auto zabere jak zamlada
nevim teda o kolik se zvysil kroutak ale co jsem tak vypozoroval na jinych forech tak se jedna asi o 70 Nm navic...

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
no kdyz to vemu poporade....prubeh vykonu je od 2200 do 3800 otacek linearni....reakce na plyn jsou take rychlejsi ..rekl bych ze se i trochu snizil tzv turboefekt....do otacek to jde paradne..nebudu zkouset merit zrychleni z 0-100 ale urcite tu bude mene...nejlepsi na tom vsak je ta zlepsena pruznost....jedes 90 km/h slapnes a auto zabere jak zamlada
nevim teda o kolik se zvysil kroutak ale co jsem tak vypozoroval na jinych forech tak se jedna asi o 70 Nm navic...
na mokru si pri prudsim rozjezdu musim davat bacha na to jestli nehrabu

na mokru si pri prudsim rozjezdu musim davat bacha na to jestli nehrabu

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Jestly jsou ty údaje pravdivé, tak se mrkni na to, že motor s počítačem řízeným turbem /2.4 110kw/ dosahuje po načipování nižší krotící moment, než varianta 103kw, kde je turbo nastaveno mechanicky a plnící tlak se nezvedá. Co to znamená? Pokud by to byla pravda, tak 103 kw motor by byl bojová dýmovnice s životností max. 1000km. A škoda, že se zde neuvádí teplota výfukových plynu, spotřeba, hodnoty emisí....machy1118 píše:http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky
Ale jako marketingový tah je to určitě účinné 8)
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
blahopreji Richie..at slouzi...ale sprintu se vyvaruj.preci jen na spojku to je zahul.
jinac s tebou musim souhlasit...zadny turbo efekt neni...vykon narusta v plnem rozsahu otacek.
je to uzasne
jinac s tebou musim souhlasit...zadny turbo efekt neni...vykon narusta v plnem rozsahu otacek.
je to uzasne
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- Raduza+Monča
- Příspěvky: 84
- Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
- Kontaktovat uživatele:
chip od Sarkana
Taky už to má naše alfinka za sebou co no přece CHIP od Sarkana, a dojmy no paráda nemusíme potom šlapat jak blbí ,přišlapneš a jedeš a spotřeba ještě nižší než původně.Co na to říct jen samou chválu a doporučení. 

AR-166,2.4jtd,98+ chip od sarkana
- Raduza+Monča
- Příspěvky: 84
- Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
- Kontaktovat uživatele:
- Raduza+Monča
- Příspěvky: 84
- Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
- Kontaktovat uživatele:
chip
V piatok som bol u Sarkana, zmenil moj zivot
Z Dubnice som viezol matku domov, cely cas sa modlila, ja orgazmoval. Alfa ide jak strela, vazne som necakal taku zmenu. No potrebujem spojku, chcem kit Valeo - doporuci mi niekto, kde v CR lacno kupim?

Alfa Romeo 159 SportWagon 2.4JTD 20V Q4 2007
Ex: Alfa Romeo 156 SportWagon 2.4JTD 2002, chip (sarkan)
Ex: Alfa Romeo 156 SportWagon 2.4JTD 2002, chip (sarkan)
Richie píše:no to ne noale ja mam 166 starejch koni a bracha ma 140 novejsich
ale me to neva..ono to uplne staci
ale ne o to mozna nejde, treba tech 166 jak si myslis nemas....
treba je neco spatne a misto narustu vykonu mas pokles vykonu.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů