Nevím jestli se ti jedná o toto:
Petr159 to má, tak se ho na to zeptej
Píše o tom:
dal jsem tam externí P-BOX Steinbauer (700Eur), optimalizuje vstřikování paliva - bez zvyšování plnícího a rail tlaku.
http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?select_c=sk
Dá se vypínat i zapínat během provozu, dá se úplně demontovat během chvilky. Já jsem si tam dal navíc vypínač na dálku, i když tuším že to až tak důležitý není, jednotka se dá vypnout i jednoduše po otevření kapoty.
Ty údaje po úpravě:
154kw na 185kw
209hp na 252hp
myslím že se tomu dá věřit, ale dám to na brzdu. Zvědavost mi nedá spát
Ještě nebyl čas pořádně testovat, ale zdá se mi že se průběh v nižších otáčkách nijak zvlášť nezměnil (prvotní dojmy!) ale nad 2600 ot. nastává peklo a těch 1800kg se začne bez váhání neskutečnou silou drát dopředu. Těžko se to popisuje, tohle musíte zkusit
Osobně si myslím to samé co Kejml, ale jsem zarytý benzinový magor ,tak ,že o naftě ti nic neřeknu, .