

Já se zase k Alfistům hrdě hlásímSgt. píše:Asi nejsem alfista![]()
1. mám jí v naftě
2. je to kombík
3. musí jezdit každej den (v dešti, sněhu soli, srač... a tak)
4. dávám na ní střešní nosič a ještě rakev
5. převážím v kufru mooc těžký věci
6. jezdí s ní manželka
7. na zimu mám jenom 15"
8. na léto jenom 16"
9. dokonce na ní mám i zástěrky
10. votuzingoval sem jí fóliema
Asi zní odloupnu oba znáčky abych velkejm alfistům nedělal ostudu.
Cozeee?Hampice píše:Naprosto souhlasim s Banditou![]()
Znám osobně pár lidí, co mají k autu vztah jako například Havlo (jeden dokonce vlatní BMW - což už je fakt úchylárna)
Ladin 164V6 píše:Cozeee?Hampice píše:Naprosto souhlasim s Banditou![]()
Znám osobně pár lidí, co mají k autu vztah jako například Havlo (jeden dokonce vlatní BMW - což už je fakt úchylárna)
Kolik toho najezdíš, že 3x ročně přezouvášHampice píše: 3x do roka nový gumy
teda tak todle bych s autem taky nedělal
No jo, asi moc koukal na Rychle a zbesileelbandito píše:teda tak todle bych s autem taky nedělalale dyť píše, že na místě nehrabe
asi jezdí driftem
Juuu, to bych chtěl zkusit
Hampice píše:Juuu, to bych chtěl zkusit![]()
![]()
Škoda že to se Sportronicem nejde
S těma gumama to bylo myšleno obrazně, chtěl sem tim říct, že nemám Alfu Romeo, abych s ní jezdil jako řidič slečny Daisy... Ohřát, trochu se sní pomazlit a pak když je už pěkně nažhavená, chytnout jí pod krkem a dát jí pořádně nažrat... Taky trochu úchylný, já vim... Ale ruku na srdce, kdo z vás to tak nemá? Teda až na výjimky dle tohoto vlákna...
jaký otáčky jsou vlastně optimální? v manuálu se píše něco v tom smyslu, že při akceleraci je zbytečný překračovat maximální točivej moment, a ten je ve 2000 ot./min. Na druhou stranu, na dálnici se při 180 km/h dostaneš ke 4000 ot. Tak jsem z toho jelenHavlo166 píše:Jasne ze ani ja zase nejazdim v otackach do 2000 aj ked to je nafta tiez mu rad povymetam sadze z turba pretoze ten JTD je excelentny
No neviem ti povedat ja preradzujem v rozmedzi medzi 2500/3000ot.min to mu uplne staci.elbandito píše:jaký otáčky jsou vlastně optimální? v manuálu se píše něco v tom smyslu, že při akceleraci je zbytečný překračovat maximální točivej moment, a ten je ve 2000 ot./min. Na druhou stranu, na dálnici se při 180 km/h dostaneš ke 4000 ot. Tak jsem z toho jelenHavlo166 píše:Jasne ze ani ja zase nejazdim v otackach do 2000 aj ked to je nafta tiez mu rad povymetam sadze z turba pretoze ten JTD je excelentny
Tam někde mě běží na sytičHavlo166 píše: No neviem ti povedat ja preradzujem v rozmedzi medzi 2500/3000ot.min to mu uplne staci.
No na benzine ano ale na nafte by si asi tazko nasiel 7tis. otjakubSW píše:Já nevím, nejlepší je to mezi 4 až 7 tis otáčkami. Jo a 17" mám v zimě i v létě, nic menšího tam nedostanu
heh alebo sa pozries na svoj volant z mikroskopickeho hladiskaelbandito píše:osumkrát se možná tak otočíš přes čumák
180 myslim...DERGO píše:Ty vole...to je síla.. by mě zajímalo při jaké rychlosti to bylo....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host