komplet GO motor TS aneb oprav si sam
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
tak co motůrek, už zajíždíš?? a co všechno se měnilo při té částečné GO??
zkoušel jsi měřit tlaky po opravě a před???
a jak budeš zajíždět??
zkoušel jsi měřit tlaky po opravě a před???
a jak budeš zajíždět??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Ty tlaky před a po mě také velice zajímají. Jenže jak znám dvojku Miso/Rasputin tak určitě nic nezměřili
Tak co kluci? 


AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
a jak postupuješ ty Sejny?? Mě ještě chybí vložky válců (písty nechávám původní) a přebrus kliky a snad to pojede jak pila :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
To neni moje auto, ja sem pouze uzivatelSejny píše:Ty tlaky před a po mě také velice zajímají. Jenže jak znám dvojku Miso/Rasputin tak určitě nic nezměřiliTak co kluci?


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
merat tlaky pred GO uz nebolo mozne z dovodu ze s motorom sa uz nedalo tocit, ake tlaky ma po GO zatial neviem, ale zmerame. Zajizdeni - viac ludi co robi s autami vravi ze ziadne zajizdeni, proste normalne jazdit. Ale kedze mechanik mi dal jasne najavo ze pokial ten motor nebudem minimlane 300-500kilometrov "setrit" a nieco sa posere, tak zanim ani nemusim chodit. Takze nakych 350kilakov to bude zlahka. Hned potom vymena oleja za 10w60racing. Co sa tyka toho co sa menilo: v podstate vsetko az na piesty, a pruziniek na ventiloch(nevedel ich zohnat). Inak auto ma k dnesnemu dnu nabehanych ~20-25km
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Na záběh je potřeba minimálně 1000 km, spíš 2000. Dej si magnet na filtr oleje, ať chytá piliny.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
z dovodu "opracovavania" novych dielov ide nova vymena oleja (samozrejme s filtrom) po 300km ako nahrada za ten magnet...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Dobře, no tak ne. 

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
jedna věc mě zaráží - u studeného motoru, po go, a tlak oleje někde mezi 3-4 ? já mám na studeným motoru 7 barů. čím to je ?Rasputin píše:http://www.youtube.com/watch?v=xQi7a6Fn_Do
http://www.youtube.com/watch?v=tBxgRdnPbkM
dalsie videa a dojmy neskor
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
7bar je nako moc, skor by som to videl na chybu cidla alebo budiku, ale mozno sa mylim. Kolko ti tlaci ked uz je olej zohriaty na volnobehu (tak pol cca pol hodine jazdenia?)
btw, ten tlak u mna je za studena 5bar, len natom videu to je blbo vidiet
btw, ten tlak u mna je za studena 5bar, len natom videu to je blbo vidiet
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 30.3.2010, úte 10:28, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
vzhledem k tomu že su pitomec a lil jsem tam celou dobu 10w40 místo 10w50 tak mi to tlačí po půl hodině na volnoběh cca 0,5 barů, ale když to vytáhnu do omezovače tak se mi tlak zvedá někde na 5-6 a to mám najetých 260 tisíc km na TSku a z toho posledních třicet tisíc nebylo žádné mazlení 

Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
hmm, mno tych 0.5-1bar za tepla je by som povedal normal, tak isto to mam aj ja, aj bracho to tak mal na vsetkych TS. takze v budik a cidlo budu asi ok. Tazko povedat. Ja mam mmt naliaty valvoline 10w40 a nahradi ho 10w60racing, uvidim jak bude tlacit s tym olejom.
http://www.youtube.com/watch?v=vlAzAMiCAoI opat pripomeniem, ze v reali to vyzera krajsie, hlavne to biele podsvietenie, fotak to nevie proste dobre zobrat...
http://www.youtube.com/watch?v=vlAzAMiCAoI opat pripomeniem, ze v reali to vyzera krajsie, hlavne to biele podsvietenie, fotak to nevie proste dobre zobrat...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Piliny z hliniku zachyti magnet? Nebo sou tam vobec hlinikove piliny v motoru?Kůrkyn píše:Na záběh je potřeba minimálně 1000 km, spíš 2000. Dej si magnet na filtr oleje, ať chytá piliny.



75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
a jede to citelně líp, než motor před GO?? Měnili jste i vložky válců?? a ty tlaky zkuste změřit :-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Vlozky jen mirne brouseny, byli pry dobry - novy krouzky akorat. Citelne nevim, mozna trochu je - plny kotlik do omezovace sem jeste nestupil, tak to neumim posouditjindřich 333 píše:a jede to citelně líp, než motor před GO?? Měnili jste i vložky válců?? a ty tlaky zkuste změřit :-)


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
keby som mal dat menit vlozky aj piesty tak si porad radsej dovezem dalsie auto zvonka 

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Proč se na tom videu kouří když se odšroubuje zátka ? Tlak oleje za studena mám stejnej a myslím si, že mi to na klice už nedrží. Jestli je to takhle po přebrusu kliky kašlu na to. Vždycky když dám novej olej tlačí to min. o půl baru víc. Vydrží to tak 5000km. Kompresní tlaky by mě obzvláště zajímaly. Kolik to mělo předtím je úplně jedno. Pokud jsou vložky OK, mělo by to po pár stech km mít tlaky co novej motor. A to mě právě zajímá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
To RV147:
to je docela dobrý připomínka, osobně jsem taky pro, aby se to zjistilo!!!!!!!!!!!
já raději používám minerál (u dieslu) a jsem na zahřátým motoru na 1,5barech na volnoběh místo 0,5baru
to je docela dobrý připomínka, osobně jsem taky pro, aby se to zjistilo!!!!!!!!!!!
já raději používám minerál (u dieslu) a jsem na zahřátým motoru na 1,5barech na volnoběh místo 0,5baru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
s tim kourenim ze zatky bych si nedelal hlavu, moje TD kouri uplne stejne ,jsou to jen olejove vypary.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
to koureni z nalievacieho otvoru bolo len po prvom nastartovani, resp. take masivne. Teraz uz je to ok, takmer zanedbatelna kour ked sa viko otvori.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
A.J.Michal píše:s tim kourenim ze zatky bych si nedelal hlavu, moje TD kouri uplne stejne ,jsou to jen olejove vypary.

ale u toho TSka bych to viděl opravdu na nějaký výpary z nového oleje, nebo to mohlo být mazadlo, kterým byly namazány díly motoru při skládání, těžko říci

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
takze alfa ma najeto zatial 210km O chvilu ju caka prva vymena oleja, malinko dojazdi este zopar kilometrov a skusi sa co dokaze nad 4500rpm. Zvody zatial drzia, akurat ze sa este vypaluje ta termopaska a pri stati ide smrad do interieru; ale uz aj to ovela menej ako na zaciatku.
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 2.4.2010, pát 21:21, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Uz se tesim kdyz se vymeni olej a zahreje motor





75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Takže já už jsem srdíčko taky otevřel: http://sejny.rajce.idnes.cz/TS_rozborka/ zatím jsem nalil hlavu benzínem a ventilům se nějak moc protíkat nechce... budu tahat ven i písty a pokud naměřím spáry v zámcích a průměry pístů skoro jak u nového motoru tak se vážně naseru
Miso: sežeň si prosím měřák a změř ty tlaky ať je jasno. Můj motor maže na volnoběh plně ohřátý 2bar a to stále ikdyž je olej těsně před výměnou, vytočený motor tlačí cca 5bar(teď nevím přesně) a používám olej 10W50. Když jsem auto dovezl tak nevím co v něm bylo za olej ale při vypuštění smrděl a tekl jak voda.... auto s ním mazalo na volnoběh někdě kolem těch 0,5-1bar a při motoru v otáčkách to bylo myslím podobné jako s tou 10W50..... maximální tlak je daný redukčním ventilem, pokud tento funguje správně tak není problém. Opačný extrém zase je když je tlak moc velký.... tím narážím na to jak se tu někdo chlubil že mu tlakoměr chodí až za roh... pak je ten tlakoměr buď vadný anebo správně nefunguje onen redukční ventil, který se normálně při dosažení daného tlaku začne otevírat a část oleje přepouští zpět do olejové vany.

Miso: sežeň si prosím měřák a změř ty tlaky ať je jasno. Můj motor maže na volnoběh plně ohřátý 2bar a to stále ikdyž je olej těsně před výměnou, vytočený motor tlačí cca 5bar(teď nevím přesně) a používám olej 10W50. Když jsem auto dovezl tak nevím co v něm bylo za olej ale při vypuštění smrděl a tekl jak voda.... auto s ním mazalo na volnoběh někdě kolem těch 0,5-1bar a při motoru v otáčkách to bylo myslím podobné jako s tou 10W50..... maximální tlak je daný redukčním ventilem, pokud tento funguje správně tak není problém. Opačný extrém zase je když je tlak moc velký.... tím narážím na to jak se tu někdo chlubil že mu tlakoměr chodí až za roh... pak je ten tlakoměr buď vadný anebo správně nefunguje onen redukční ventil, který se normálně při dosažení daného tlaku začne otevírat a část oleje přepouští zpět do olejové vany.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Takže dle fotek motoru nic podstatnýho nebude, když máš takhle čistý sání. Jinak nezáleží na průměru pístů, ty funkční nejsou, ale na ovalitě a průměru vložek. Jakmile je ovalita větší než cca.0,1mm je to na brus. Opotřebení bejvá do soudku a největší v místě kde chodí kroužky. Pokud jsi to rozdělal, tak pístní kroužky bych nový dal. To zdvihátko na fotce je na vyhození, ten měsíček značí popraskanou povrchovou vrstvu zušlechtění a to Ti časem odrbe vačku. Na klice to samý průměr nesmí bejt jako šiška, jak u hlavních tak u ojničních ložisek. Průměr válce se měří tímhle: http://www.uni-max.cz/dutinomer-supito-050100/d/
Tam kde to změříš obyč. mikrometrem na díru nic nenaměříš, tam nechodí kroužky. Pokud už nahoře ve válci cejtíš nehtem hranu, je to na brus na 100 %.
Ty ventily musí držet benzín bez pružin.
Tam kde to změříš obyč. mikrometrem na díru nic nenaměříš, tam nechodí kroužky. Pokud už nahoře ve válci cejtíš nehtem hranu, je to na brus na 100 %.
Ty ventily musí držet benzín bez pružin.
Naposledy upravil(a) RV147 dne 11.4.2010, ned 17:30, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti