Shell V-Power

Odpovědět
Allanar
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 5.4.2010, pon 15:29
Bydliště: Žilina

Shell V-Power

Příspěvek od Allanar » 12.4.2010, pon 18:32

Ahoj chcem sa spytat aky mate nazor na na toto palivo ci benzin alebo diesel. :)
Alfa Romeo Guilietta 1,4 T MultiAir 125kw
Alfa Romeo 147 JTD 1,9 85kW Distinctive

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Milano75 » 12.4.2010, pon 19:02

tady u nás je to stejné kvality jako obyč palivo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Aleš » 12.4.2010, pon 19:40

To je nesmysl,zkus pohledat,už se to tady řešilo
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Petr147 » 12.4.2010, pon 19:45

od lidí, kteří můžou porovnávat se zahraničím, tak 98 oktanovej benzín u nás je tak na urovni 95, Shell šel s kvalitou hrozně dolů, doporučují OMW, Benzinu... máme v benzínu pomalu nejvíc bio sraček z celé EU, co můžou, tak raději tankují za hranicemi, nafta je kapitola sama pro sebe, to je jak chcánky... :smt021

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Tibalt » 12.4.2010, pon 21:45

ja som benzin daval Vpower, ale teraz diesel davam OMW sprint bezsirny
Ex 147 1,9jtd 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Kubas » 12.4.2010, pon 21:56

pánové jestli chcete řešit V-power, tak klidně. Ale upozorňuju, že "palivové" vlákno je jinak tady:

http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... it=aditiva
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7203
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od speedy » 12.4.2010, pon 22:09

já tankuju VERVA 100 a naprostá spokojenost. každopádně v sobotu jsem se náhodu zatavil u OMV a bnatankoval CARRERA 100 a to bylo něco. fakt kvalita. Auto letělo jka z praku. Asi jeden z nejkvalitnějších benzínů vůbec. Jinak xo jsem četl, tak kvalita V-power benzínu je hodně špatná a už vůbec jsu na tom bídně prémiové dieselové paliva V-Power diesell. Místo toho raději tankovat VERVA - diesel nebo u již zmíněné OMV
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

PiMBeche
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Registrován: 29.9.2009, úte 12:43
Bydliště: Praha-Západ

Re: Shell V-Power

Příspěvek od PiMBeche » 12.4.2010, pon 22:37

Co DieselTech od Agipu? Ja beriem iba to a som spokojny, samozrejme som vyskusal vselico...aj nemecky a svajciarsky V-Power Diesel.

Bohuzial musim suhlasit s Milano75, v cechach je V-power a nafta z Robin Oil ta sama....
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Kubas » 13.4.2010, úte 07:32

pánové máte nějaké jiné důkazy o nekvalitě nafty od Shellu kromě toho asi 3 roky starého testu? (kde tedy V-power vyšel jako úplně obyčejná, ikdyž kvalitní nafta a stejnětak dopadl i ten jejich Extra Diesel nebo jak se ta běžná nafta jmenuje....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.4.2010, úte 07:44

No u nas mame nove Shellku, driv to byla Egeria, pak Esso, Egeria a ted Shell. Palivo vozi porad celou dobu stejny cisterny (jejich vlastni Egeria), Shell cisternu jsem tam videl jen ze zacatku. Co vim tak sefova paliva kupuje poruznu, podle ceny. Verim tomu ze to je stejny palivo jak na Onu apod... V power racing nemaj, ten se pry jediny vozi z Ingolstadtu
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Kůrkyn » 13.4.2010, úte 07:46

Je to tedy běžný systém frančízy, kde jde jen o to, jak vydělat na cizí značce. :smt033

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.4.2010, úte 07:49

Jj. Ale nekdo mi rikal ze Shell v CR ma pry koncit?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Kubas » 13.4.2010, úte 07:50

chlapi celkem to chápu, ale myslíte, že Shell by opravdu toleroval že pod jeho logem se točí kde co? Mekáč vám taky nedovolí dělat tam drůbeží vývar, ikdyž by se dobře prodával :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Kůrkyn » 13.4.2010, úte 08:05

U paliv a maziv jde o normu ČSN, kterou musí všechno prodávané splňovat. A některé produkty ji splňují více nebo méně.
Čerpací stanici provozuje většinou Franta Vomáčka z Horní Dolní :) Viz údaje na paragonu za palivo (IČ, DIČ).

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Aleš » 13.4.2010, úte 20:46

Třeba s tou naftou to mám podložený od táty.Má Mondeo 2,0 a spotřebu si počítá po každé nádrži a dřív bral naftu kde se dalo,až jsem ho přesvědčil at zkusí Shell V-power a od té doby nejezdí jinam,protože mu spotřeba klesla o 0,6 litru a motor jede pocitově líp.
Já do Alfy tankuju jen V-Power 95 a zmizeli mi potíže s volnoběhem a startováním.Ted jsem se spletl když jsem tankoval manželce do Fiesty 1,3 a natankoval jsem V-Power 95 a sama od sebe mi říkala,že to nějak líp jede.Takže já věřím tomu,že V-Power je lepší jak obyčejný benzín.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power

Příspěvek od Sgt. » 14.4.2010, stř 09:35

Jednou sem vzal u shellu na D1 v-power disel extra master ultra nebo jak se ta jejich lepší nafta jmenuje a kromě údivu při placení sem začal cca po 2-3 km pozorovat citelnou ztrátu výkonu a po sjetí z D1 na Jihlavu i neklidný volnoběh. Když sem dorazil do Znojma, měl sem skoro půlku nádrže pryč a nervy nadranc :D . Dolil sem tedy nějaký odstraňovač vody, čistič palivové soustavy a cca 20 litránků obyčejné ropy. Po vyježdění nádrže "do sucha" nalití další várky čističe a natankování normální ropy jezdím v klidu.
Než sem si pořídil Alfu měl sem Bravuši 1,6 16v natankoval sem do ní v Rakousku u Shellu obyč benzín a na stejné cestě k chatě (krpál jako prase a uzoučká zatáčkovitá cesta pro jedno auto) a stejném obsazení vozidla, kterou s předešlým palivem nebyl problém vyjet sem musel po Shellu potupně jet o jeden rychlostní stupeň níž tedy 1-2 místo 2-3.
Na všechna tvrzení mám svědky. Nikomu svoje zkušenosti nenutím, ale já sem s touhle firmou skončil.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti