trochu bych odklonil diskusi od designu směrem k technice.
jistá fakta:
platforma C-Evo (Giulietta), s úpravami - rozšířená,prodloužená atd.
motory: řada T-Jet Multiar a 1.8TBi, plus inovované JTDm
pravděpodobné:
zavěšení: mc pherson/multilink (Jůlinka)
řízení: elektrický posilovač
otázky:
bude benzinový a naftový V6? kam bude cenově mířit?
z toho jak působí giulietta, a dřívějších prohlášení šéfů FIATu (alfa by měla dělat především mrštná a agilní auta) soudím, že Nuova Giulia bude v tom dobrém smyslu vycházet z giulietty jak technicky, tak celkovým pojetím - tzn. slušná pohotovostní hmotnost, lehké benzinové R4 turbomotory, sportovní naladění šasi nerezignující na komfort. očekávám velice schopný FWD sedan, který zachová dílenské zpracování 159 (velmi slušné), nižší pohotovostní hmotnost než 159 a bude celkově mnohem hravějším a přitom komfortním vozem než předchůdce. jinými slovy, nebude působit jako odlehčená 159, ale jako delší a stabilnější giulietta.
co může tomuto vozu zlomit vaz je jednak slabý marketing (spolehlivost nových alf není vůbec špatná, jen to umět prodat) ale především příliš ambiciozní cenovka. cena by měla být někde na úrovni volva, možná i lehce pod ní. market launch 159 si pamatuji jako atakující BMW cenově, některé verze šly dokonce přes ceny 3er, což bylo dle mne smrtící..
a co se týká designu, obloukem bych se vyhnul současnému stylu, to se asi bohužel nesplní. o to víc pak bude osvěžující facelift
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.