Vzdyt mas pravdu, to je auto za cenu lepsi oktavky, takze to budou mit lidi co resi spotrebu a pneu... O fleetu nemluvespeedy píše:
mým záměrem bylo tomu trochu odlehčit.
Se tady kouknete do temat ohledne spotreby jak se resi desetinky

Vzdyt mas pravdu, to je auto za cenu lepsi oktavky, takze to budou mit lidi co resi spotrebu a pneu... O fleetu nemluvespeedy píše:
mým záměrem bylo tomu trochu odlehčit.

 Každopádně když už se to nakouslo, myslím že Giulie s 8st. automatem, rozumnou váhou a dobrou aerodynamikou budou v naftě o dost úspornější než srovnatelné výkonné naftové 159....
  Každopádně když už se to nakouslo, myslím že Giulie s 8st. automatem, rozumnou váhou a dobrou aerodynamikou budou v naftě o dost úspornější než srovnatelné výkonné naftové 159.... 
 

Navíc méně výbavy znamená krom nižší ceny i nižší hmotnost. Čímž nemyslím, že to vytrnou světla, ale když se podíváme třeba do sedmdesátých let tak v USA se i muscle cars, byť do nich bylo možné objednat téměř cokoliv, prodávaly úplně bez výbavy. A pouliční závodníci byli šťastní , že sou rychlejšíHampice píše:Zase pokud tyhle holátka* budou cenově konkurenceschopný, tak proč ne. Na něčem se ta "cena od" postavit musí.

 ale říkám si, že bude rozumnější minimálně rok počkat, aby se projevily a odstranily takový ty dětský nemoci a taky ta cena po počátečním boomu půjde znatelně dolů. Co myslíte?
 ale říkám si, že bude rozumnější minimálně rok počkat, aby se projevily a odstranily takový ty dětský nemoci a taky ta cena po počátečním boomu půjde znatelně dolů. Co myslíte? 
 No, obecně máš pravdu, ale zas na druhou stranu já si nepamatuju auto od Fiatu/Alfy za posledních 10-15 let, kdyby by první výrobní generace měla nějaké zásadnější problémy.... klasika typu 147/GT byla OK od začátku výroby, u 159 teda facelift řešil hmotnost a řízení, tam to pomohlo.... Mito a Giulietta taky nemají v prvních verzích nějaké vady (jasně, ty auta se postupně vylepšují, ale je to jen ladění detailů, nic fatálního....). A u Fiatu to samé, měl jsem funglovku Bravo hned jak naběhlo do výroby a až na blbosti řešené v záruce OK.... V dnešní době pětiletých záruk snad koupě nového modelu už není tak riziková....Michaltalbot píše:Taky se moc těším, Rosso + béžová kůže to jistíale říkám si, že bude rozumnější minimálně rok počkat, aby se projevily a odstranily takový ty dětský nemoci a taky ta cena po počátečním boomu půjde znatelně dolů. Co myslíte?
 
 jsem slepej? vidim krome qv akorat naftu...olis píše:cennik: https://drive.google.com/file/d/0B_bPVQ ... Qxbkk/view
nie si, benzin je tam len QVkrteczek píše:jsem slepej? vidim krome qv akorat naftu...olis píše:cennik: https://drive.google.com/file/d/0B_bPVQ ... Qxbkk/view



 
  jinak nevim, auto s dojezdem pod 400km bez moznosti rychleho doplneni energie muze nekomu stacit, ale do firemnich fleetu dost tezko, jedine jako auto na dojizdeni do prace pro management....
  jinak nevim, auto s dojezdem pod 400km bez moznosti rychleho doplneni energie muze nekomu stacit, ale do firemnich fleetu dost tezko, jedine jako auto na dojizdeni do prace pro management.... vyhlasenia vie davat skvele, len skoda ze nevie dohliadnut na to aby sa dodrziavali terminy, to by bolo lepsie
 vyhlasenia vie davat skvele, len skoda ze nevie dohliadnut na to aby sa dodrziavali terminy, to by bolo lepsie  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host