
1. Prevodovka - Kubovi tam padajú tie rýchlosti pekne a ľahko. Na mojej prevodovke to ide samozrejme bez škrtania zubov alebo nejakých pazvukov ale tak nejak tuhšie. Fakt neviem prečo je tam taký rozdiel. Menil som čo sa týka synchronizácie prakticky všetko /čelné ozubenie, synchro krúžky a aj radiace objímky/. Uvidíme časom , možno si to ešte sadne.
2. Brzdy - mam zo začiatku dráhy pedálu taky akoby "mŕtvy" chod. Skúsim ešte odvzdušniť, v zásade tam nemá byť čo zlé. Brzdiče som komplet zrepasoval a je taktiež nový hl. brzdový valec Brembo. Asi tam ešte bude niekde vzduch. Na STK tie brzdy prešli v úplnej pohode.
3. Podvozok - Čo ma určite potešilo pri porovnaní je podvozok. Karoséria S3 je síce o niečo tuhšia v porovnaní s S2, ale myslím, že to nie je iba v tom. Ja som svoj podvozok celkom ladil a myslím, že sa to podarilo. Všetky čapy a ramená sú nové ale ešte som z nich vylisoval všetky gumené silentbloky a dal tam polyuretánové SUPERFLEX. Taktiež aj na stabilizátore. Tak isto aj na zadnej náprave som dal všetko od SUPERFLEX. Jedine zadná T-priečka ma gumené zavesenia ale sú úplne nové. Toto asi väčšina ľudí moc nemení a myslím, že je to celkom dôležité. Určuje spolu zo silentblokom uchytenia zadného diferenciálu /tiež polyuretán od SUPERFLEX/ ustavenie zadnej nápravy. Pružiny sú znížene o 40mm od EIBACH + nastaviteľné červené tlmiče od KONI. Myslím, že som dával 2,5 otáčky. Cele toto nastavenie je príjemne tuhé ale vôbec nie tvrdé. Auto v rámci možností šnekového riadenia presne vedie stopu. Nebál by som sa to porovnať ani s modernými autami. Som fakt rád, že sa setup podvozku takto podaril.
4. Motor - GO je asi cca 1600 km takže to ešte netočím do "plných" ale do 5000 otáčok som už šiel. Sú tam vačky od Colombo & Bariani s vačším zdvihom /10,9mm oproti 9/, piesty s väčším komp. pomerom 10,5:1 , trochu poladené kanály a sedlá ventilov v hlave, odľahčený zotrvačník. Motor ide celkom slušne ale myslím že po zábehu budem ešte skúšať časovanie vačiek. Taktiež uvažujem ešte o lepšom výfuku https://www.okp.de/xtc2/105-115-Spider/ ... 23932.html . Na konci by som to dal na brzdu aby som videl čo to prinieslo. Oproti Kubovmu motoru som mal pocit, že ide o niečo lepšie
