Radim - Alfa Romeo 156 2.4 JTD SportWagon
Nevím jak u jiných značek ale zrovna tento Fiaťácký systém reaguje na plno věcí, co jsem zatím odhalil je pokles napětí, špatné ukostření a následující věci. Určitě jak píše Harous může být závada ve slabém nebo špatném signálu chipu klíče, který snímá tzv. vysílačka kolem spínačky. Mě svítila CODE kontrolka v souvislosti s vadným relém benzínového čerpadla nebo po průjezdu myčkou s mytím spodku, takže závada v el. instalaci. Je toho mraky, snad diagnostika může něco odhalit.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Slušný bordel dělá oxidace kontaktů apod. Co to sleduju, tak skoro každému pomohlo něco jiného.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Přeci jen, kdyby si ty karty našel, tak alespoň nouzově můžeš nastartovat. Tady je malý návod:

Kontrolka motoru (novější modely):

Kontrolka CODE:

Kontrolka motoru (starší modely):Nouzové startování motoru:
Jestliže se systému Alfa Romeo CODE nepodaří zrušit zablokování motoru, svítí kontrolky CODE a poruchy motoru trvale a motor nelze nastartovat. V takovém případě lze motor uvést do chodu pouze nouzovým startováním:
1) otočte klíč ve spínací skříňce do polohy MAR
2) sešlápněte pedál plynu a držte jej sešlápnutý. Rozsvítí se kontrolka motoru asi na 8 sekund a pak zhasne. Nyní m§ůžete pedál plynu uvolnit
3) kontrolka motoru začne blikat. Vyčkejte až se bude počet záblesků rovnat první číslici kódu na CODE card. Pak znovu sešlápněte pedál plynu a držte jej sešlápnutý, dokud se kontrolka motoru nerozsvítí (na 4 sekundy) a nezhasne. Uvolněte pedál.
4) kontrolka motoru opět začne blikat. Až se bude počet záblesků rovnat druhé číslici kódu na CODE card. Pak znovu sešlápněte pedál plynu a držte jej sešlápnutý.
5) postupujte setjným způsobem i u ostatních číslic kódu uvedeného na CODE card.
6) po zadání poslední číslice podržtě sešlápnutý pedál plynu. Kontrolka motoru se rozsvítí (na 4 sekundy) a pak zhasne. Uvolněte pedál plynu.
7) Rychlé blikání kontrolky motoru (po dobu cca 4 sekund) signalizuje, že postup proběhl správně
9) nastartujte motor.

Kontrolka motoru (novější modely):

Kontrolka CODE:

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Kamarad ma 01' 2.4Sazomet a kdyz to poridil tak mu imobilizer vypinal motor i za jizdy, pri predjizdeni apod, pomohlo ocistit ten krouzek co je u kolem spinacky, resp. jeho kontakty
, ted uz pres pul roku klid

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
dík všem za tipy, doufám že to bude konkrétně tohleLadin 164V6 píše:Kamarad ma 01' 2.4Sazomet a kdyz to poridil tak mu imobilizer vypinal motor i za jizdy, pri predjizdeni apod, pomohlo ocistit ten krouzek co je u kolem spinacky, resp. jeho kontakty, ted uz pres pul roku klid
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
nemas zac...urcite to bude tim sandwichemRadim píše:dík všem za tipy, doufám že to bude konkrétně tohleLadin 164V6 píše:Kamarad ma 01' 2.4Sazomet a kdyz to poridil tak mu imobilizer vypinal motor i za jizdy, pri predjizdeni apod, pomohlo ocistit ten krouzek co je u kolem spinacky, resp. jeho kontakty, ted uz pres pul roku klid

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
http://www.cuoresportivo.net/karty/kejml/04.jpgRadim píše:měl byste někdo nějaký tip na netuzingovou koncovku výfuku? (2.4 JTD)
Je to tuzing nebo ne?
Za 300,- z ní slezl chrom už po prvním dešti...
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
A co s tím bylo... jsem pro zveřejnění způsobu odstranění závad, do budoucna to může mít přínos pro někoho jiného. 

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů