Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 12.2.2017, ned 14:46

Aby zase nevznikl nějaký šum. Není to něco kvůli čemu by člověk nekoupil auto. Ale je to něco kvůli čemu se při dolévání vždycky otáčím směrem k jihu a na rtech mám spousty jadrných nadávek... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zmulin » 12.2.2017, ned 15:48

Já se s tim tak nějak smířil a začal kupovat směs v těch pytlích s úzkym hrdlem.Z těch to šlo přelejvat líp.Vim,že to nic moc neudělá,ale u Giuletty je i takový sympatický,jak si člověk omyje rovnou i baterku,když to nechtěně vyhrkne víc :smt023
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 12.2.2017, ned 15:52

já vozím ve všech autech trychtýř, i v těch, kde je dolívání v pohodě.... Nějaké moje bývalé auto, myslím Stilo, mělo to nalévací hrdlo kousek od řídící jednotky ESP nebo čeho a od té doby mám paranoidní strach že mi to někam nateče a něco udělá.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 12.2.2017, ned 16:45

Taky kupuju to v těch pytlíkách, ohne se to přímo do nádobky a no stress. A zabere mi to pak míň místa v popelnici.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3180
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od rosso155 » 12.2.2017, ned 17:21

Taky mam v kufru malej trychtyr :-D
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6978
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 12.2.2017, ned 18:36

trychtýř je ve 156tce je nedílnou součástí povinné výbavy :-D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 12.2.2017, ned 21:37

A co jízdní dojmy? Chování auta, jak to je s tím ESP atd. Přeci jen je to nejzajímavější verze pro běžný smrtelníky, tak je tu určitě víc lidí zvědavých...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 12.2.2017, ned 21:57

Na to je asi ještě brzo. Jezdil jsem celý víkend ale víceméně v klidu. Snažím se aspoň ten první tisíc km najet do 3 tis ot/min. No ne vždycky se to daří... :twisted: V sobotu jsem poprvé přepnul na Dynamic a poslal to na 4,5 tis. Dneska jsem chtěl vyzkoušet jak se zmeni zvuk na Dynamic pod plynem, takže jednou na 5 tis a pak z rozjezdu z křižovatky dokonce na 5,5 tis ot/min. Zvuk se asi projevi az časem, teprve se to vypaluje a vyzrava, ale nějaká klapka tam je, když se otevřela tak to dunelo při brzdění a při lehkym proslapnuti na místě to hezky zaflusalo z výfuku. Nechal jsem to běžet a po chvilce něco kovove cvaklo a zvuk zase žádný. Jinak to fantasticky reaguje na sebemenší pohyb volantu, perfektně to řadí, podvozek tichý a nerovnosti to žehlí neuveritelne. Baví mě automatický dálkový s natáčením do zatáček. I na režim Normal to reaguje ostře na lehký přidání plynu a hned to vystřelí vpřed, předjíždění je velmi rychlé. Snažím se přidávat s citem a cca v 3,5 tis ot/min radši padlem odřadím, ale i tak to leti jak střela a 160 je tam hned. Působí to strašně lehce, jak kdyby to mělo tak tunu.
Jinak to řazení je taky chytře udělaný, nemusím přecházet přes všechny polohy, prostě tuknu dozadu a je tam D tuknu dopředu a couvam.
Hands free funguje jak má, žádný zpoždění jako u 159 se nekoná. Líbí se mi že při vypnuti motoru a otevření dveří sedačka řidiče couvne dozadu takže se krásně vystupuje. Furt si nemůžu zvyknout na to bezklickovy ovládání takže vždycky někde zastavím, mam tendence hrabat pravou rukou na sloupek volantu :-D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 12.2.2017, ned 22:12

:smt023
Na bezklíč jsem si zvyknul hodně rychle. Klíč vidím jen když ho doma tahám z mikiny. Bojím se aby mi ho manželka neprohnala pračkou... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 12.2.2017, ned 22:18

jo, bezklíč je fajn věc, pro denní používání je to hodně komfortní :D Jinak pocit že to se chová jak kdyby vážilo tunu je podle mě způsoben zaprvé tím přesným a strmým řízením a pak taky ideálním vyvážením vozu, takže předek se nenoří do nerovností atd.... skoro jako transaxle.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 12.2.2017, ned 22:33

Tak hlavně pozor na noty... :D Dynamický parametry budou hodně podobný s STI. Ale vnímání rychlosti bude v Giulii určitě tou tichostí ošidnější. Plus mě aspoň upozorní zvuková a optická signalizace v nastavených otáčkách nebo omezovač. Tobě to tam ty kvalty nakope samo a pak by se to mohlo příslušníkům dost blbě vysvětlovat. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 13.2.2017, pon 10:28

Petr147 píše:něco z roumena... u holek bude mít asi úspěch :)
Super za 50 zdaleka nedělám, nemáš telefon?

Jinak 2 chladící okruhy to je zajímavé, to neměla ani V12 od BMW a ta měla 2x snad všechno :-D
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 13.2.2017, pon 11:34

Jestli to má intercooler voda / vzduch tak to musí mít dva okruhy. Ale zajímavý to rozhodně je. :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2017, pon 12:03

jak už se tady psalo, ty okruhy jsou oddělené (jinak by každý neměl svoji kapacitu v dokumentaci). Takže to musí asi být ten intercooler, protože kdyby to bylo jen další chlazení motoru, tak pak by to auto muselo mít i dva chladiče, ne? :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 13.2.2017, pon 12:09

hadXR píše:
Petr147 píše:něco z roumena... u holek bude mít asi úspěch :)
Super za 50 zdaleka nedělám, nemáš telefon?

Jinak 2 chladící okruhy to je zajímavé, to neměla ani V12 od BMW a ta měla 2x snad všechno :-D
Nemám, mám auto pro staré dědky :D :smt102

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 13.2.2017, pon 14:35

Kubas píše:jak už se tady psalo, ty okruhy jsou oddělené (jinak by každý neměl svoji kapacitu v dokumentaci). Takže to musí asi být ten intercooler, protože kdyby to bylo jen další chlazení motoru, tak pak by to auto muselo mít i dva chladiče, ne? :D
No ale tam jsou dva chladiče (plus klima)... a jak jsem psal, intercooler to asi nebude, protože do toho žádný hadice od turba nejdou. A taky to má tenký ty chladící "trubičky" (kapiláry), co mám intercooler na Tryskomyši, tak to je podstatně masivnější záležitost. Na Giulii je to turbo tak nacpaný na tom výfukovým a sacím potrubí, relativně dost vzadu, a navíc zadeklovaný, že mi přijde jako by to cooler ani nemělo, což by teda bylo dost divný, ale fakt tam žádný tlustý trubky odtud nikam nevedou :-k jedině, že by byly někde schovaný a vedly třeba podběhem zadeklovaný... ale kolem toho motoru je to dost přístupný a přehledný, takže fakt nevím.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 13.2.2017, pon 14:47

Pokud je intercooler chlazený kapalinou tak ten samotný výměník (pro turbo) bude atyp, chladič pro médium nějak extra tlakový být nemusí.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 13.2.2017, pon 15:14

Zmínka o intercooleru voda / vzduch je u tý naftový eco verze. A tá má tu nádržku taky...
Chtělo by to schéma nebo obrázek motoru.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 13.2.2017, pon 15:56

Pokud Michal píše, že to vypadá jako kdyby tam intercooler vůbec nebyl, může to být řešení kdy se chladí až sání u motoru https://www.enginebasics.com/Advanced%2 ... ooler.html

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2017, pon 16:17

napsal jsem svému kontaktu na FCA a překvapivě mi odpověděl obratem že na to mrknou.... tak uvidíme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 13.2.2017, pon 16:45

Dneska telefon do Imofy:
- Dobrý den, jak je to vlastně se zajížděním toho auta?
- Vůbec. Žádný zajíždění, pořádně to zahřejte a dávejte tomu, ať se to rozjezdí :-D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 13.2.2017, pon 16:56

No jo, dá se jim ale po tom všem věřit ? :D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.2.2017, pon 17:29

A co se tam ma zajizdet proboha? Pistni krouzky si diky honovani sednou za 100km a pak co? :D V klidu ohrat a davat ji, to opatrny zajizdeni akorat zpusobi to, ze jedno stejny auto je liny a druhy ktery jezdilo svizne ne...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18574
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2017, pon 17:46

vyjádření FCA: "Alfa Romeo Giulia používa pro vybrané motorové verze vodní chladič stlačeného vzduchu, který má vlastní chladící okruh, nezávislý na chlazení motoru.
V motorovém prostoru tak mohou být 2 nebo 4 chladiče.
"
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Franik » 13.2.2017, pon 18:41

Koukal jste někdo jak je u nafty řešená měrka oleje? :smt021 Taková důležitá věc a je schovaná v utrobách hned u turba. To bude spálených rukou.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů