Jak je to ale dneska? Jelikoz je to novejsi EU5 narozdil od 1.9/2.4, mam docela strach o STK, ktere mne ceka v lednu 2017, navic DPF je spolecne s katem.
Nema nekdo (cendlere
 ) zkusenosti s DPF/ERG off u tohoto motoru? Mam najeto necelych 200tkm, auto nehuli, ale regeneruje co 150-200 km (denne 30+30km do prace), coz je silene mala vzdalenost mezi regeneracemi. Resil jsem to s Ostravskym AF Centrem, technik tvrdil ze tohle je uplne normalni a aktualizace ECU SW podle nej nepomuze. Na druhou stranu podezdrivam EGR ventil, po studenem startu si auto namodrale na 2 sec 'prdne' a kolem 2000 ot/min to obcas chytne slabou chvilku a na par sekund se zacuka (hlavne kdyz je venku chladneji a vlhko).
 ) zkusenosti s DPF/ERG off u tohoto motoru? Mam najeto necelych 200tkm, auto nehuli, ale regeneruje co 150-200 km (denne 30+30km do prace), coz je silene mala vzdalenost mezi regeneracemi. Resil jsem to s Ostravskym AF Centrem, technik tvrdil ze tohle je uplne normalni a aktualizace ECU SW podle nej nepomuze. Na druhou stranu podezdrivam EGR ventil, po studenem startu si auto namodrale na 2 sec 'prdne' a kolem 2000 ot/min to obcas chytne slabou chvilku a na par sekund se zacuka (hlavne kdyz je venku chladneji a vlhko).A nakonec michani jablek a hrusek - 1.9 110 kW co jezdi kratke trasy kolem komina regeneruje 800-900 km, ja EU5 2.0 tech 150-200, jak jsem psal vyse



 Jen me jeste napis v kolik muzu volat at te nejak od neceho nezdrzuju nebo neco..me je to jedno kdy..
 Jen me jeste napis v kolik muzu volat at te nejak od neceho nezdrzuju nebo neco..me je to jedno kdy..


 měřeno asi off line moc jsem se neptal měl jsem to tzv.přez někoho.
   měřeno asi off line moc jsem se neptal měl jsem to tzv.přez někoho. 



