2L TS mrtvý motor

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 23.2.2010, úte 10:00

Tak nová cívka od Kůrkyna je tady, fakt perfektně zabalený :smt023

změřil jsem ji, ať máme z čeho vycházet a dává 0,5Ω a 12,34kΩ :)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 23.2.2010, úte 18:59

takže jsem to poměřil a:
nová: 0,5Ω a 12,34kΩ
staré:
0,5Ω a 14,85kΩ
0,5Ω a 13,32kΩ
0,5Ω a 15,04kΩ


jedna je ještě v autě

takže bych měl asi vyřadit tu s nejvyšším odporem, ne?


jo a konektory na svíčky mají mít 2kΩ a mají 1,9kΩ, 1,9kΩ a 2kΩ, což bude asi v toleranci

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Ladin 164V6 » 23.2.2010, úte 19:13

Myslim ze i ty civky jsou OK
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 23.2.2010, úte 19:43

tak čím to může být, že s jinými to jezdí dobře?

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od coyote » 23.2.2010, úte 19:53

Nevím, ale rozdíl 2,7k mi už přijde docela dost. Chtělo by to ale vědět povolenouo toleranci.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 23.2.2010, úte 20:12

nové rozvody by měly vyřešit i ten občasný pískot řemene, ne?

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od tuta146 » 23.2.2010, úte 20:22

Jde o to co vyměníš, mám nové rozvody ze značkového servisu cca 15t km a píská to čím dál hůř. Studené v pohodě, ale jakmile se to ohřeje, tak na volnoběh to píská sice nepravidelně, ale čím dál tím víc. Sešlápnutí spojky na to nemá vliv :smt102
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 11:59

Petr147 píše:takže jsem to poměřil a:
nová: 0,5Ω a 12,34kΩ
staré:
0,5Ω a 14,85kΩ
0,5Ω a 13,32kΩ
0,5Ω a 15,04kΩ


jedna je ještě v autě

takže bych měl asi vyřadit tu s nejvyšším odporem, ne?


jo a konektory na svíčky mají mít 2kΩ a mají 1,9kΩ, 1,9kΩ a 2kΩ, což bude asi v toleranci

Když nad tím tak přemýšlím, tak bude asi vadná ta s 15kΩ, ale ta s 14,85kΩ ji statečně následuje :D

nemáte někdo tušení, kde najít doporučené hodnoty?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Kůrkyn » 24.2.2010, stř 12:08

Změř prosím ještě tu v autě. Zdají se mi to tak malé rozdíly, že v tom ůže hrát roli i teplota cívky.

Ale vlastně ten problém, může způsobovat vadná izolace mezi cívkou a hlavou motoru, ale to envím jak změřit. V tom případě je jiskra slabá, protože část proudu se ztrácí proti kostře a vůbec nedojde k jiskřišti. To je ten případ, jak jsem popisoval u aut s rozdělovačem.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 12:28

to budu muct udělat až večer s Coyotem, tyto jsem mohl změřit, protože jsou venku z auta

leda změřit přechodovej odpor te kostry, protože je venku i ten kovovej držák s cívkama, přehodili jsme to jako jeden kus a jenom tam dali jednu starou cívku, protože jsme měli tři

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 12:34

koukám na to a s tím držákem to asi nic nebude, sice je trochu špinavej a zoxidovanej, ale přes šrouby tam musí být kontakt

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Kůrkyn » 24.2.2010, stř 13:31

Jo což to jo, ale jde o to, že vysoké napětí probíjí jakoby z kabelu do hlavy (skrz plastovou izolaci) a ztrácí se.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 13:35

jestli myslíme stejny kabely, tak jsou tam kabely i konektory nove Bosche, jeden starej probíjel

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 13:38

tady jsou fotky se staryma kabelama, ten z kraje byl od oleje, další zašpiněnej od vody (špína) a třetí probíjel (bílej), poslední byl ok


a cívky jsou tam:

od oleje se nechala, od vody 15,04kΩ, probíjející 13,32kΩ a poslední 14,85kΩ
Přílohy
2.jpg
1.jpg

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 13:43

ted to jezdí celkem ok, otáčky drží a necuká, ale mám takovej pocit, že to pořád není ono, ale jistej si nejsem :D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Kůrkyn » 24.2.2010, stř 13:44

Zajímavý, to pak těžce nesedí hodnota z té nové cívky, to jsem z toho jelen.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 13:46

měřím mezi kontaktama v konektoru a pak mezi kontaktama na kabel + konektor, snad to měřím dobře :D jdu tu novou ještě jednou přeměřit

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 13:48

tak nové měření 12.91kΩ :shock:

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od coyote » 24.2.2010, stř 13:55

Kůrkyn píše:Ale vlastně ten problém, může způsobovat vadná izolace mezi cívkou a hlavou motoru, ale to envím jak změřit.
Ne měření izolace jsou přístroje. Pracují s vysokým napětím. Ale naposledy jsem to viděl ve škole a v práci je nemáme :(

Nemáš někde v chytré příručce kolik má být na cívce odpor? V tovární příručce na Bravo to tuším bylo, ale na Alfu nic podobného nemám :(
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 14:02

ted jsem ještě vzal konktakty alkoholem, páč byly dost zašpiněný a jdu je změřit ještě jednou, třeba to byl jenom přechodovej odpor mezi kabelem a cívkou :) ... ještě to můžu změřit s nasazenýma kabelama, jestli tam teda dostanu hrot multimetru :D

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 14:17

takže:

14,85kΩ-> dnes 14,93kΩ-> s kabelama 19,75kΩ
13,32kΩ-> dnes 13,39kΩ-> s kabelama 18,42kΩ
15,04kΩ-> dnes 15,12kΩ-> s kabelama 20,22kΩ

nová
12,34kΩ-> dnes 12,91kΩ-> s kabelama 17,76kΩ

mezi první a třetí je rozdíl cca 1kΩ :smt102 snad to dělala špína na kontaktech :smt102


konektor ma 2kΩ a kabel taky, tak to +- sedí, ale už je to s vyčištěnýma kontaktama

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.2.2010, stř 18:24

Coyote: co mame v praci pristroje na mereni iz. stavu tak ty bezne prenosny jsou stejne jen do 5kV. Z civek jde tusim >20kV (nechci kecat)? Pak tam mame aparat znacky Baur a ten je snad do 80kV tak tim by to slo zkusit, ale je to uz bedna jak krava
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od coyote » 24.2.2010, stř 20:08

Ladin: Tak to budou asi dobrý mrchy :) Ty malý přenosný jsme měli i ve škole a byla s tím docela prdel :-D Možná to u nás mají kolegové, ale my na útvaru to nemáme. Proč taky, když si ke kabelům ani nečuchnu. Ono už to asi nebude potřeba, vypadá to, že jsme zkoušením na tu špatnou cívku přišli.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2010, stř 21:47

Už zase skáču přes kaluže :smt041 :diky

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od coyote » 24.2.2010, stř 22:13

Tak hlavně aby to vyrželo :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host