Já jsem se předtím s číslem tý chyby asi uklep nebo si jí poplet, ale je to to co jsem si myslel a píše to i Cendler, je to prostě přespříliš zanesenej DPF, tak je třeba ho nuceně zregenerovat. Tak to prostě udělej, buď tou hodně svižnou jízdou někde po dálnici co jsem popsal a nebo přes diagnostiku a neřeš nějaký další varianty. A nebo je řeš až budeš mít potvrzený, že to DPF není. Ale jak jsem psal, měl jsem to samý a když si pročteš fórum, nebyl jsem zdaleka jedinej..
Edit: Já se DPFka taky chci zbavit, snad se do léta dočkám, ale i když už jsem tuthle nucenou regeneraci absolvoval, a to i tu drsnější verzi, a to, že jsme ho sundali a řádně propláchli wapkou, tak mi spolehlivě funguje. A od poslední "očistný kůry" už hodně moc desítek tisíc kilometrů. Takže to, že se Ti zanes ještě neznamená, že je kaput, ale holt asi spíš jezdíš cukačky než nějaký delší štreky, a to holt trpí víc. A pokud už jsi ho párkrát utípl v době kdy se sám regeneroval, tak se není čemu divit, že se zanes a už se sám nedokáže vyčistit. Ale samozřejmě nejlepší je ho vyndat a jezdit bez něj. Holt máš pak o jednu sakra velkou starost míň
