Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ostřiky jsem zjišťoval a jedna tryska prý stojí něco kolem 1000kč.Jako já nevím,jezdil jsem to asi 3 roky na fele,měl jsme světla puštěný o kousek níž,stejně tak to mám na alfě a nikdo na mě nikdy nebliká.Mě vždy oslní auto který ten modul má a projede dírou,tak to hodí krásnou blikačku do ksichtu
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj,
nějak se mi nepodařilo najít vhodné vlákno (věřím, že nejsem sám?), ale mám dotaz ohledně brzd, zdá se mi, že se nevracejí, dokonce z kopce mi auto přibrždovalo, teď už je to lepší. dá se s tím něco dělat? Myslím tím trvaleji, v létě mi to čistil v Imofě... Prý je to problém neplovoucích třěnů... Když pominu opotřebení a vliv na spotřebu atd, tak mi šve už ten fakt.. nemluvě o tom, že mi smrdí kola po svižnější jízdě a to nejedu na brdy...
nějak se mi nepodařilo najít vhodné vlákno (věřím, že nejsem sám?), ale mám dotaz ohledně brzd, zdá se mi, že se nevracejí, dokonce z kopce mi auto přibrždovalo, teď už je to lepší. dá se s tím něco dělat? Myslím tím trvaleji, v létě mi to čistil v Imofě... Prý je to problém neplovoucích třěnů... Když pominu opotřebení a vliv na spotřebu atd, tak mi šve už ten fakt.. nemluvě o tom, že mi smrdí kola po svižnější jízdě a to nejedu na brdy...
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Danopanci: Tak "votom" žádná, lepší by to určitě bylo, ale co si budem povídat, desítka a víc se mi do toho fakt dávat nechce. Jak jsem psal, jezdil jsem s nima už pár let na 156tce a nebyl jedinej problém, tak proč to komplikovat a vyhazovat zbytečně navíc chechtáky, i když originály by mě samozřejmě těšili víc.. Víš, on problém v oslňování HIDama je hlavně ten, že si něktěří bastlíři vymontují clonu co je v reflektoru před klasickou halogenkou a pak tam naperou HIDy. No a to je ten hlavní důvod proč oslňují.. pokud je to upravený s citem, fakt není problém.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ještě jedna věc, ze serva (tedy předpokládám, že je to servo) se mi na místě začalo ozývat jakoby vrzání, mechanik říkal, že to řešit nemám... a motor při volnoběhu začal klapat jak hodinky, tedy myslím tikat, co jsem dřív neslyšel... ach jo 

Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak servo se ozývá když je málo servokapaliny a to hlavně v rejdu.. a nebo to může být klíňák.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
BLACKaLF - skontrolovať a zistiť príčinu - pokiaľ su zakorodované - zanesené brzdové piestiky v brzdiči (predná časť) tak niekedy pomôže rozchodenie (čo už urobili) - ale vo väčšine prípadov sa ten piestik v brzdiči po ukončení brzdenia odporom brzdového obloženia neuvoľní a pribrzďuje.
Oprava:
-výmena tesniacich gumičiek + prachoviek piestika brzdiča (doporučujem opravárenskú sadu)
- výmena piestikov (pokiaľ je korózia v pokročilom štádiu)
Dôsledok:
- pribrzďovanie
- prehriatie brzdových kotúčov (zvlnenie)
- znížená brzdná účinnosť
- poškodenie ložísk kolesa
Nenapísal si - či pribrzďuje predná - alebo zaná náprava
Edit: nájdi si dobrého mechanika
Oprava:
-výmena tesniacich gumičiek + prachoviek piestika brzdiča (doporučujem opravárenskú sadu)
- výmena piestikov (pokiaľ je korózia v pokročilom štádiu)
Dôsledok:
- pribrzďovanie
- prehriatie brzdových kotúčov (zvlnenie)
- znížená brzdná účinnosť
- poškodenie ložísk kolesa
Nenapísal si - či pribrzďuje predná - alebo zaná náprava

Edit: nájdi si dobrého mechanika

Alfa Romeo 159 2,4JTDm Qtronic PANTERA 2007 DPF on
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
klíňák jsem měnil v létě a kapalinu kontroloval :-(sunic píše:Tak servo se ozývá když je málo servokapaliny a to hlavně v rejdu.. a nebo to může být klíňák.
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Díky za typ na tu sadu, mrknu co to obnáší. Asi jiná zázračná rada není :-). Dostal jsem typ na jednoho mechanika, vypadá šikovně, tak snad se osvědčí... připíšu mu to do seznamuDanopanci píše:BLACKaLF - skontrolovať a zistiť príčinu - pokiaľ su zakorodované - zanesené brzdové piestiky v brzdiči (predná časť) tak niekedy pomôže rozchodenie (čo už urobili) - ale vo väčšine prípadov sa ten piestik v brzdiči po ukončení brzdenia odporom brzdového obloženia neuvoľní a pribrzďuje.
Oprava:
-výmena tesniacich gumičiek + prachoviek piestika brzdiča (doporučujem opravárenskú sadu)
- výmena piestikov (pokiaľ je korózia v pokročilom štádiu)
Dôsledok:
- pribrzďovanie
- prehriatie brzdových kotúčov (zvlnenie)
- znížená brzdná účinnosť
- poškodenie ložísk kolesa
Nenapísal si - či pribrzďuje predná - alebo zaná náprava
Edit: nájdi si dobrého mechanika

Trošku mne to rozhodilo, neměl jsem ve zvyku řešit tolik "závad" najednou a vždy to vozil jen do servisu, teď změním taktiku, v létě končila záruka, tak co... snad to vyjde levněji a hlavně spolehlivěji. Naposled jsem nechal v Imofě 14tis (o to tolik nejde, ale po výměně destiček atd přibržďují po dvou měsících znovu, co mi nepřijde OK. Pokud to je zrezlé či kdovíco, tak to mají vyměnit,ne?)
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já co zvládnu na autě dělám sám a nebo mám nejradši mechaniky který znám a vím že udělají práci pořádně.Autorizákům se vyhejbám obloukem,protože co tak slyším pokaždý je to akorát předražený a práce odvedena na prd
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Alfe, v první řadě nám řekni které kola ti přibržďují. U zadních to dělá přešponovaná ručka.
Jinak já u novějších aut (Fiat Brava, AR159) neměl zatím problém se zatuhnutím brzdových pístů. Jenže já nemám Ti, takže vepředu je jen jeden velký píst.
V servu si napřed vyměň kapalinu za zelenou (návod ve vláknu), pokud to bude vrzat dál, zjisti kde přesně.
Hm, no a abych si taky postěžoval, začíná mi malinko pouštět gufero na klice, ze strany setrváku. Řešit to budu až při výměně spojky, vrazím tam šusplech a ať si to naň kape, stejně toho oleje víc sežere motor přes turbo. Ale štve mě, že mám z auta taky olejničku.
Jinak já u novějších aut (Fiat Brava, AR159) neměl zatím problém se zatuhnutím brzdových pístů. Jenže já nemám Ti, takže vepředu je jen jeden velký píst.
V servu si napřed vyměň kapalinu za zelenou (návod ve vláknu), pokud to bude vrzat dál, zjisti kde přesně.
Hm, no a abych si taky postěžoval, začíná mi malinko pouštět gufero na klice, ze strany setrváku. Řešit to budu až při výměně spojky, vrazím tam šusplech a ať si to naň kape, stejně toho oleje víc sežere motor přes turbo. Ale štve mě, že mám z auta taky olejničku.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Prosim o vysvetlenie co je gufero? Je to tesnenie medzi prevodovkov a spojkov? Alebo nema to nieco so semeringom? Ja som mal a mam podobny problem. Ako prve som nanovo utesnil olejovu vanu co odost pomohlo ale naposledy som pozeral ze to stale niekde slzy. Mechanik hovoril prave o tom semeringu. Len vymena je dost zlozita lebo musi vsetko von. Tak uvidim ci to budem riesit.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
typoval bych to na zadní, ale nevím jak bych to poznal, možná na zvedáku... no nechám to vyčistit a uvidím... jdu hledat to servo...
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
jestě jeden dotaz a už dám pokoj (pro dnešek) 
2,4JTD s DPF, v manuálu 5W-40, v servisce WR, WR Diesel (což je 5W-40), ale na dotaz mi řekl v Imofě 5W-30. Tak jsem si myslel, že koupím 5W-40 co píše manuál a serviska... ale mechanik mi říká, že jedině 5W-30 pro DPF-ka... WR Diesel 5W-30 jsem nenašel, jedině PURE energy, což není WR diesel... A čert se v tom vyznej, neumím najít WR 5W-40, nebo neexistuje? A proč mi v servis řekne jiný typ oleje než píše v servisce co mění?? Zádrhel bude mylím DPF-ko...

2,4JTD s DPF, v manuálu 5W-40, v servisce WR, WR Diesel (což je 5W-40), ale na dotaz mi řekl v Imofě 5W-30. Tak jsem si myslel, že koupím 5W-40 co píše manuál a serviska... ale mechanik mi říká, že jedině 5W-30 pro DPF-ka... WR Diesel 5W-30 jsem nenašel, jedině PURE energy, což není WR diesel... A čert se v tom vyznej, neumím najít WR 5W-40, nebo neexistuje? A proč mi v servis řekne jiný typ oleje než píše v servisce co mění?? Zádrhel bude mylím DPF-ko...

Naposledy upravil(a) BlackAlf dne 30.12.2011, pát 21:31, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
kde prosím v Fiatecuscan 3.3 aktivuju zavírání oken přes dálkač?
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo

Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Asi tím nic nezkazíš ale pro 2,4JTD je 5W-40 (viz. obr.)
Je ale zajímavé že u oleje 5W-30 píšou že se nezanáší motor karbonem, ale u 5W-40 o tom není ani zmínka.
Jinak 5W-30 je o cca 8% dražší než 5W-40.
______________________________________________________________________________
WR 5W-40
Olej na bází vybraných syntetických složek pro dieselové motory sací a turbokompresorové vybavené komorou předběžného spalování a přímým vstřikem. Hodí se pro každý druh dieselových motorů poslední generace (Common-Rail) dosahující vysokých otáček a velkého užitečného výkonu; díky zvláštním přísadám, které zajišťují ochranu motoru a prodlouženou účinnost zařízení k přeplňování, snižují opotřebení dílů, udržují ochrannou vrstvu oleje mezi pracujícími díly nezávisle na provozních podmínkách.
Vlastnosti
Olej Selenia WR je komponován z přesně zvolených a vyvážených složek s mycími a disperzními vlastnostmi, které umožňují snížit množství usazenin, produktů spalování a uhelných usazenin, díky tomu zajišťuje optimální práci motoru. Zvýšené viskozitní parametry 5W-40 umožňují použít produkt za extrémních teplot.
SAE 5W umožňuje optimální mazání a spouštění motoru i za teploty -35°C (je potvrzené, že cca 80% opotřebení motoru se děje při spouštění za studena). SAE 40 zajišťuje udržení mazací vrstvy za vnější teploty až +40°C. Kromě toho zvláštní viskozitní parametry SAE 5W-40 umožňují:
snížit opotřebení motoru
dosáhnout větší výkon na (kolesách)
lepší výkony motoru s hydraulickými zdvihátky
zvlášť se doporučuje pro motory JTD nebo Common-Rail, které dosahují velké otáčky a velký užitečný výkon. Z tohoto důvodu je olej vystaven značnému tepelnému a mechanickému zatížení; vybrané a zvláštní složky však předchází oxidaci a zajišťují účinnost oleje i za takových provozních podmínek
v motorech,kde se chladí dna pístů,se tlak oleje udržuje na vhodné a stálé úrovni,díky tomu se snižuje teplota a zlepšuje se práce motoru. Vysoké parametry zajišťují viskozitní odolnost výrobku i při značných změnách teploty.
Doporučené používání
Dle doporučení výrobce Fiat Auto by se měl olej vyměnit každých 20.000 km ve vozidlech vybavených motorem s přímým vstřikem a každých 10.000 km ve vozidlech vybavených motorem s nepřímým vstřikem.
_______________________________________________________________________________
WR P.E. 5W-30
Selenia WR Pure Energy je plně syntetický motorový olej, nového složení, který odpovídá novým požadavkům nejmodernějších motorů diesel. Převyšuje specifikaci ACEA C2, zamezuje vzniku karbonu, který vzniká spalováním. Zamezuje zanešení filtru pevných částic
Vlastnosti
Selenia WR Pure Energy 5W-30 je prvním produktem se systémem High Fuel Economy, což je speciální složení , umožňující významnou úsporu pohonných hmot, v porovnání s ostatními produkty se stejnou viskozimetrickou gradací.
Zvyšuje ochranu nejvíce namáhaných částí motoru,
obzvláště chrání turbodmychadlo.
Motorový olej pro vysoké výkony, schopný spojit ochranu životního prostředí .
Zamezuje vzniku karbonu.
Je ale zajímavé že u oleje 5W-30 píšou že se nezanáší motor karbonem, ale u 5W-40 o tom není ani zmínka.
Jinak 5W-30 je o cca 8% dražší než 5W-40.
______________________________________________________________________________
WR 5W-40
Olej na bází vybraných syntetických složek pro dieselové motory sací a turbokompresorové vybavené komorou předběžného spalování a přímým vstřikem. Hodí se pro každý druh dieselových motorů poslední generace (Common-Rail) dosahující vysokých otáček a velkého užitečného výkonu; díky zvláštním přísadám, které zajišťují ochranu motoru a prodlouženou účinnost zařízení k přeplňování, snižují opotřebení dílů, udržují ochrannou vrstvu oleje mezi pracujícími díly nezávisle na provozních podmínkách.
Vlastnosti
Olej Selenia WR je komponován z přesně zvolených a vyvážených složek s mycími a disperzními vlastnostmi, které umožňují snížit množství usazenin, produktů spalování a uhelných usazenin, díky tomu zajišťuje optimální práci motoru. Zvýšené viskozitní parametry 5W-40 umožňují použít produkt za extrémních teplot.
SAE 5W umožňuje optimální mazání a spouštění motoru i za teploty -35°C (je potvrzené, že cca 80% opotřebení motoru se děje při spouštění za studena). SAE 40 zajišťuje udržení mazací vrstvy za vnější teploty až +40°C. Kromě toho zvláštní viskozitní parametry SAE 5W-40 umožňují:
snížit opotřebení motoru
dosáhnout větší výkon na (kolesách)
lepší výkony motoru s hydraulickými zdvihátky
zvlášť se doporučuje pro motory JTD nebo Common-Rail, které dosahují velké otáčky a velký užitečný výkon. Z tohoto důvodu je olej vystaven značnému tepelnému a mechanickému zatížení; vybrané a zvláštní složky však předchází oxidaci a zajišťují účinnost oleje i za takových provozních podmínek
v motorech,kde se chladí dna pístů,se tlak oleje udržuje na vhodné a stálé úrovni,díky tomu se snižuje teplota a zlepšuje se práce motoru. Vysoké parametry zajišťují viskozitní odolnost výrobku i při značných změnách teploty.
Doporučené používání
Dle doporučení výrobce Fiat Auto by se měl olej vyměnit každých 20.000 km ve vozidlech vybavených motorem s přímým vstřikem a každých 10.000 km ve vozidlech vybavených motorem s nepřímým vstřikem.
_______________________________________________________________________________
WR P.E. 5W-30
Selenia WR Pure Energy je plně syntetický motorový olej, nového složení, který odpovídá novým požadavkům nejmodernějších motorů diesel. Převyšuje specifikaci ACEA C2, zamezuje vzniku karbonu, který vzniká spalováním. Zamezuje zanešení filtru pevných částic
Vlastnosti
Selenia WR Pure Energy 5W-30 je prvním produktem se systémem High Fuel Economy, což je speciální složení , umožňující významnou úsporu pohonných hmot, v porovnání s ostatními produkty se stejnou viskozimetrickou gradací.
Zvyšuje ochranu nejvíce namáhaných částí motoru,
obzvláště chrání turbodmychadlo.
Motorový olej pro vysoké výkony, schopný spojit ochranu životního prostředí .
Zamezuje vzniku karbonu.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak zde je ještě odkaz na origoš stránky SELENIE :
Zadej si auto a uvidíš.
http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257
Zadej si auto a uvidíš.
http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
není to tam, zatím to nejde, mě to teda funguje normálněMaxa píše:kde prosím v Fiatecuscan 3.3 aktivuju zavírání oken přes dálkač?
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler píše:není to tam, zatím to nejde, mě to teda funguje normálněMaxa píše:kde prosím v Fiatecuscan 3.3 aktivuju zavírání oken přes dálkač?
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo
tobě funguje vytahování? Mě jede jenom dolů, tak jsem to reklamoval a prý je to vlastnost (zcela logicky dolů jede a nahoru ne :-)
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
BlackAlf píše:cendler píše:není to tam, zatím to nejde, mě to teda funguje normálněMaxa píše:kde prosím v Fiatecuscan 3.3 aktivuju zavírání oken přes dálkač?
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo
tobě funguje vytahování? Mě jede jenom dolů, tak jsem to reklamoval a prý je to vlastnost (zcela logicky dolů jede a nahoru ne :-)
aj mne to funguje dole aj hore v pohode
AR 159 SW High 2,4JTDm 20V 147kw Q-Tronic
AR 156 1,9 JTD 8V 77kw
AR 156 1,9 JTD 8V 77kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler píše:není to tam, zatím to nejde, mě to teda funguje normálněMaxa píše:kde prosím v Fiatecuscan 3.3 aktivuju zavírání oken přes dálkač?
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo
tobě funguje vytahování? Mě jede jenom dolů, tak jsem to reklamoval a prý je to vlastnost (zcela logicky dolů jede a nahoru ne :-)
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
BlackAlf píše:cendler píše:není to tam, zatím to nejde, mě to teda funguje normálněMaxa píše:kde prosím v Fiatecuscan 3.3 aktivuju zavírání oken přes dálkač?
Nějak tam nemůžut uto volbu najít a jít by to mělo
tobě funguje vytahování? Mě jede jenom dolů, tak jsem to reklamoval a prý je to vlastnost (zcela logicky dolů jede a nahoru ne :-)
EDIT: podařilo se 2x, pokud to někdo zvládá vymazat, tak do toho...
EDIT2: Ježíšku, já už nebudu pít, slibuju!

Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
funguje dolů, nahoru úplně v pohodě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
aj podla návodu to musí fungovať 

AR 159 SW High 2,4JTDm 20V 147kw Q-Tronic
AR 156 1,9 JTD 8V 77kw
AR 156 1,9 JTD 8V 77kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Asi je to zbytečný,ale i mě to jede nahoru i dolů bez problémů
Takže pokud ti to řekli opět v Imofě,tak opět kecali

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
jde mi to jen dolů
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti