No, to ukáže až čas, ale vzhledem k tomu, že původní zůstala jen převodovka, brzdovej posilovač a dva tlumiče, tak se toho už moc posrat nemůžeKubas píše:No, hlavně aby spolehlivě jezdila, to je nakonec to nejdůležitější....
Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Díky všem.
I když, je to Alfa 
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Serou se i nový věci
(ne že bych ti to přál...) To auto je ale prostě špica... co víc na to říct
=D>
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Hmm, převodovku mam taky puvodni 
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
A nejen pro Tebe. Akorát na tý mojí tuctovce asi nemá smysl to tak hrotit...vonkreuz píše: Jseš pro mně inspirací.
Hampi, vypadá to famózně, těším se až to někdy uvidím
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Zítra bude k vidění na Kuňce, v Imofě všechno dobře dopadlo. Geometrie ani tak špatná nebyla, takže jsem to od oka poskládal docela dobře:)

Jinak se objevil první problém. Bylo to pořád zavzdušněný, což jsme s Davidem pořešili opětovným odvzdušněním (sic z žádnýho kola vzduch nevyšel), další to ještě bude chtít až si sednou desky. Bohužel jsem ale asi během rekonstrukce odpravil některé z čidel ABS. Sice to brzdí výborně (teda s ohledem na ještě nesedlý destičky), ale při prvním brzdění se rozsvítí kontrolka ABS. Trochu jsme s tím v Imofě i zápasili, ale nenašli jsme konektor od ABS jednotky
Další problém, který ovšem trvá už od koupě auta je, že je to pořád celkem bohatý a vypisuje chybu lambdy (na Examineru doslova - Lambda sonda, hlavní kontakt). Lamda je nová, ale dávala se tam v době, kdy výfukem tekly deci oleje. Navíc neni origo, ale nějaká uni... Prý to ale taky může být váhou, že může fixlovat. Nicméně lambdu koupím novou správnou. No, nudit se rozhodně nezačnu

Jinak se objevil první problém. Bylo to pořád zavzdušněný, což jsme s Davidem pořešili opětovným odvzdušněním (sic z žádnýho kola vzduch nevyšel), další to ještě bude chtít až si sednou desky. Bohužel jsem ale asi během rekonstrukce odpravil některé z čidel ABS. Sice to brzdí výborně (teda s ohledem na ještě nesedlý destičky), ale při prvním brzdění se rozsvítí kontrolka ABS. Trochu jsme s tím v Imofě i zápasili, ale nenašli jsme konektor od ABS jednotky
Další problém, který ovšem trvá už od koupě auta je, že je to pořád celkem bohatý a vypisuje chybu lambdy (na Examineru doslova - Lambda sonda, hlavní kontakt). Lamda je nová, ale dávala se tam v době, kdy výfukem tekly deci oleje. Navíc neni origo, ale nějaká uni... Prý to ale taky může být váhou, že může fixlovat. Nicméně lambdu koupím novou správnou. No, nudit se rozhodně nezačnu
Naposledy upravil(a) Hampice dne 9.4.2014, stř 21:07, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Na Kůňku bohužel nejedu, absolutně nemám čas
. Tak snad jindy.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Lambda mi svítí taky. Na ME byl ale rozdíl s připojenou a nepřipojenou sakra znát. Váha mívá problém v tom, že se vydře ta dráha poťáku. Dá se to řešit tak, že ten sběrač trochu posuneš aby jezdil po jiný části. Tohle jsme taky udělali už. Akorát teda ta váha aspoň podle multimetru dává furt místy trochu divný hodnoty. ABS jednotka je pod Motronicem, diagnostickej konektor ABS si nejsem jistej jestli předface vůbec má. Pokud jo, tak by mohl být úplně vpravo pod palubkou u spolujezdce. Pod mřížkou ventilace je krytka, je tam relátko ABS a nějákej takovej konektor se tam válel co si matně pamatuju
Pak je teda zas nějákej stejnej třípinovej ve dveřích řidiče... ten ale naprosto nemám tucha k čemu je 
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jo, na tu váhu se ještě podívám, ale měnil jsem jí tehda za tu druhou co mám a žádnej výraznej rozdíl nebyl, takže to vidim na tu lambdu.
Sundal jsem tapec tubusu od spolujuzdce abych se dostal k jednotkám, ale žádnej konektor tam neni. Ten co je u "vyblikávácího" konektoru je taky od jednotky motoru (tam jsme se dnes píchli Examinerem a ono to fakt fungovalo) a pod tím vydechem jsou jen nějaký konektory, jakože zapojený a relé ABS s pojistkou. Skoro to opravdu vypadá, že to diag konetktor nemá. Beztak ani nebylo ABS v nabídce Examineru... Ale po nějakám pátrání jsme zjistili, že to bude na 99% nějaké čidlo a já osobně tipuju, že některé zadní (snad ne obě), bo ty dostaly celkem zabrat při rozborce nápravy. Dá se to lehce změřit na konektoru, tak až bude chvíle, mám co dělat:)
Sundal jsem tapec tubusu od spolujuzdce abych se dostal k jednotkám, ale žádnej konektor tam neni. Ten co je u "vyblikávácího" konektoru je taky od jednotky motoru (tam jsme se dnes píchli Examinerem a ono to fakt fungovalo) a pod tím vydechem jsou jen nějaký konektory, jakože zapojený a relé ABS s pojistkou. Skoro to opravdu vypadá, že to diag konetktor nemá. Beztak ani nebylo ABS v nabídce Examineru... Ale po nějakám pátrání jsme zjistili, že to bude na 99% nějaké čidlo a já osobně tipuju, že některé zadní (snad ne obě), bo ty dostaly celkem zabrat při rozborce nápravy. Dá se to lehce změřit na konektoru, tak až bude chvíle, mám co dělat:)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
To zavzdušnění, osobně bych šel po dvou věcech- První je odvzdušňování při zapnutém zapalování (v abs jsou ventily které jsou zavřeny) pokud je abs špatně odvzdušněné tak to občas právě hází i chybu.
A potom co se stalo mě, ale týká se to jen některých brzdových třmenů, tak se špatně daj nasadit ty "dráty" které pak tlačí proti pístku a působí to dojmem zavzdušnění.
Věřím, že obojí máš vymakaný, ale jen tak pro sichr.
Jinak ty čidla změříš na jednotce, měli by mít všechny +/- stejnej odpor případně dost často pomůže vyčištění (nebo ideálně uplně zrušení) abs konektorů.
A diag nejsem si teď 100% jistej, případně můžu předat kontakt na člověka s examinerem co ty auta dělá léta. Ale jak jsem tu měl 155 tak přes 3pin by se mělo dát napíchnout i na abs a airbagy, mělo by to v podstatě všechno být stažený na pin "7".
Ale chtělo by to nahlédnout to instalačky..
A potom co se stalo mě, ale týká se to jen některých brzdových třmenů, tak se špatně daj nasadit ty "dráty" které pak tlačí proti pístku a působí to dojmem zavzdušnění.
Věřím, že obojí máš vymakaný, ale jen tak pro sichr.
Jinak ty čidla změříš na jednotce, měli by mít všechny +/- stejnej odpor případně dost často pomůže vyčištění (nebo ideálně uplně zrušení) abs konektorů.
A diag nejsem si teď 100% jistej, případně můžu předat kontakt na člověka s examinerem co ty auta dělá léta. Ale jak jsem tu měl 155 tak přes 3pin by se mělo dát napíchnout i na abs a airbagy, mělo by to v podstatě všechno být stažený na pin "7".
Ale chtělo by to nahlédnout to instalačky..
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
164 má všechny systémy samostatně. Motorovej svazek a jednotka, ABS svazek a jednotka, Klima a jednotka, alfacontrol se taky s ničím nebaví. Na tacho má sensor svůj a otáčky nebere ani z ECU motoru ani z toho čidla. Je napojenej na cívku a bere to z ní. Prostě tady není moc co řešit, všechno je to samostatně a není to propojené (až na vyjímky). Proto taky jsou některé věci duplicitní (např čidlo teploty chladící kapaliny pro jednotku a pro alfacontrol). Pokud na svazku ABS žádnej konektor nikde není, pak to prostě diagnostikovat nejde. Servismanuál o tom taky mlčí.
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Autodata mi vyhodily, že by měl být konektor na diagnostiku ABS u "Hydraulic modulator" (vepředu u ABS pod airboxem) je to klasickej tří pin
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak jsem díval a dle fes mají všechny 164 bosch 5.3 kterej je uplně naprosto a běžně diagnostikovatelnej.
http://www.google.cz/url?sa=i&source=im ... 5122744371
edit: Pri zadani do google. Alfa romeo 164 abs diagnostic port to vyplivne hned prvni fotku, bohuzel se uz neda linkovat.
http://www.google.cz/url?sa=i&source=im ... 5122744371
edit: Pri zadani do google. Alfa romeo 164 abs diagnostic port to vyplivne hned prvni fotku, bohuzel se uz neda linkovat.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
To je sice pěkné co jsi našel, ale ve výsledku nic nevíš. Znovu opakuju, bavíme se tu o předface 164. Poface má úplně komplet celou palubní elektroniku jinou. Ne jen v detailech, kompletně a úplně. Když o tom konektoru není zmínka nikde v servisnávodu, předpokládal bych že tam prostě není
Každopádně vpředu u ABS čerpadla ani u cívky opravdu není, za to dám ruku do ohně, dneska jsem to tam rozdělával - bylo potřeba srovnat chladič. ABS jednotka předface a poface 164 je rozdílná.
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Hampi: a v Imofě poznali že to je Alfa Romeo?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jo ten konektor v motoraku je az od 93...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Prokopal jsem se zase k jednotce, šel po svazku a konektor jsem nenašel. Pravděpodobně opravdu nět... Opravdu to ale vypadá na čidlo. V týdnu si dám laborky a všechny přeměřím. Horší bude až přijdu na to, který to je, kde budu shánět nový...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
To Kubas: je to napsané na prazích 
ale jako jo, byla to slušná komedie, se na to sběhnul celej servis a než sem se k autu dostal, tak už v něm seděli 2 lidi z prodeje:)
ale jako jo, byla to slušná komedie, se na to sběhnul celej servis a než sem se k autu dostal, tak už v něm seděli 2 lidi z prodeje:)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Máš to ale fakt krásný 
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Provádím teoretickou přípravu na hledání chyby na ABS a podle schámatu předface modely opravdu diag konektor na jednotce ABS nemají... Jen vstupy z čidel, brzdového spínače a napájení a výstupy do pumpy a budíků..
A podle toho to vypadá, že počítat otáčky jednotka začíná až v případě sepnutí brzdového spínače (na pedálu), proto ta chyba vždycky vyběhne až při prvním brždění a zároveň chvilkově (než se odpojí) zapůsobí pumpa.
A podle toho to vypadá, že počítat otáčky jednotka začíná až v případě sepnutí brzdového spínače (na pedálu), proto ta chyba vždycky vyběhne až při prvním brždění a zároveň chvilkově (než se odpojí) zapůsobí pumpa.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No já to mám s ABS jinak. Chyba mi buďto svítí už od startu (a pak pomůže restart) nebo nesvítí vůbec. ABS ale vždycky fungovalo, ikdyž chyba svítila (bylo cítit jak kope pedál a pumpa pracuje).
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Zřejmě jiný problém. U mě to je teď už 100% čidlo. Jen zjistit které a co je sním (bordel, konektor, nebo je prostě v hajzlu...)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No zkusil bych si je prozvonit multimetrem. Konektory jsou bezproblémů dostupný. Pokud se nějáký jedno bude výrazně lišit... seš "šťastnej" člověk. Na druhou stranu ono by stačilo asi i to, že to čidlo někde máš jen trochu posunutý. Nic moc se na něm zničit nedá. Já měl takhle posunutý to čidlo otáček motoru a jakej to dělalo bordel... princip bude asi stejnej.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
To je jasný. Plán je je nejdřív prozvonit ohmetrem na konektorech (ty zadní teda moc přístupný nejsou, zvlášť to pravé) a pokud se hned tady nic neprojeví, vezmu je voltmetrem a budu točit příslušným kolem (v nejhorším to samé ještě na konektrou jednotky, piny jsou ze schématu jasný) tam se to uvidí... Může být třeba i jen blbě ten krycí plech za kotoučem, že může stínit... Uvidím. O víkendu vyměním lamda sondu, sušič na klimu a jestli zbude čas, budu řešit i tohle. I když je to asi aktuálně nejvážnější problém 
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No ono nevím jak máš ABS konektory ty, ale já mám přední normálně v držáčcích na hrncich pod kapotou a zadní jsou dostupný normálně pod kobercem, nemusím ho ani oddělávat
Snad to je fakt jen někde něco posunutýho.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9151
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Přední neřešim, ty jsou jasný. Ty zadní jsou ale utopený v zadních podbězích a aby se k tomu člověk dostal, tak napravo se musí oddělat jednotka podvozku a vlevo je to celkem v poho. Ale stáhnul jsem si z Cardisku návod a tam je v prvé řadě kontrola ohmetrem na konektoru jednotky (600-1400ohm), což ve finále vidim taky jako nejjedoduší možnost. Stejně tak případné měření napětí z čidel tamtéž... Je to jistota, že to není po cestě
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], lontos33 a 1 host
