V Mimoni sprintovat nebudu - chci aby ten motor měl něco najeto než tomu začnu dávat, navíc tam ještě asi pojedu na tlaku jen 0,6 bar tak se to nebude moci předvést v plné síle. Uvidím kolik budu mít do Mimoně najeto, ale nechci tomu hned dávat plnou nálož.HonzaV6 píše:Ale Mimon jedu tak si to tam dáme proti sobě a ještě Fík to bude sestava![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a já poslední
![]()
Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Problem s unikem oleje z prevodovky je (snad ) vyresen - nyni by melo byt vse ok. Dala se dokupy i pojistkova skrin a ucesala se kabelaz v interieru, byla upevnena jednotka s krycim plastem a byly vyreseny ruzne drobnosti ktere nejsou na prvni pohled videt.
Dnes jsem s Alfou take poprve vyjel na silnici na prvni projizdku a prvni dojem z jizdy predcil ma ocekavani. Dopredu rikam ze se nekonala zadna agresivni jizda s motorem v omezovaci ale jelo se pouze v normalnim rezimu (cca do 4000ot/min na tlaku cca 0,6bar) protoze se motor musi zajet. Mel jsem za to ze motor bude v nizsich otackach "tupy" a nebude se mu chtit do otacek ale opak je pravdou - uz od rozjeti jde hezky za plynem a i ve 1500 - 2000ot/min hbyte reaguje na pridani plynu (mnohem lepe nez ma Marea JTD). Turbo nastupuje nekdy od 3000ot/min a ve 4000 uz je trochu slyset. k
Kdyz jsem jel po silnici 2 tridy z Dobrise smerem na Novy Knin, tak v domeni ze jedu 80 jsem tam mel 130 a to jsem radil ze 4 na 5 ve 3500ot/min. Dojem z jizdy mi potom zkazil husty dest ktery me potkal cestou zpet a taky misty hrbolata silnice kde jsem musel zvolnit. Ale nejak jsem si od sportovniho podvozku odvykl .
Jsem zvedav az se bude moc motor vytocit pres 4000 a zvedne se plnici tlak na 1,4bar. K tomu uz jsou potreba nejake merice na tlak turba, teplotu a tlak oleje. Mam rozjednane merice VDO. V prubehu pristiho tydne se bude jen jezdit a zaroven kontrolovat zda se nebobjevi nejaky nedostatek ci unik nejake kapaliny. Alfu ceka pristi tyden take STK a geometrie.
Dnes jsem s Alfou take poprve vyjel na silnici na prvni projizdku a prvni dojem z jizdy predcil ma ocekavani. Dopredu rikam ze se nekonala zadna agresivni jizda s motorem v omezovaci ale jelo se pouze v normalnim rezimu (cca do 4000ot/min na tlaku cca 0,6bar) protoze se motor musi zajet. Mel jsem za to ze motor bude v nizsich otackach "tupy" a nebude se mu chtit do otacek ale opak je pravdou - uz od rozjeti jde hezky za plynem a i ve 1500 - 2000ot/min hbyte reaguje na pridani plynu (mnohem lepe nez ma Marea JTD). Turbo nastupuje nekdy od 3000ot/min a ve 4000 uz je trochu slyset. k
Kdyz jsem jel po silnici 2 tridy z Dobrise smerem na Novy Knin, tak v domeni ze jedu 80 jsem tam mel 130 a to jsem radil ze 4 na 5 ve 3500ot/min. Dojem z jizdy mi potom zkazil husty dest ktery me potkal cestou zpet a taky misty hrbolata silnice kde jsem musel zvolnit. Ale nejak jsem si od sportovniho podvozku odvykl .
Jsem zvedav az se bude moc motor vytocit pres 4000 a zvedne se plnici tlak na 1,4bar. K tomu uz jsou potreba nejake merice na tlak turba, teplotu a tlak oleje. Mam rozjednane merice VDO. V prubehu pristiho tydne se bude jen jezdit a zaroven kontrolovat zda se nebobjevi nejaky nedostatek ci unik nejake kapaliny. Alfu ceka pristi tyden take STK a geometrie.
- Přílohy
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Ty auta znam asi hlavne tu 146 kdyz jsem ji obcas ridil na chatu ale to tam byl jeste poradnej 1.6 16V twin spark













Alfa Romeo GT 3.2
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Čauky Venco,poptal jsi se mi na těch pár drobností?? Klidně SZ. 

ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Aktualne: Po nekolika desitkach km se projevil dalsi nedostatek - unik motoroveho oleje ze zaslepek vyvazovacich hridelu - v sobotu probehne jejich vymena (bude muset dolu prevodovka). Jinak by melo byt uz vse ok. Dorazili take merice na tlak turba, tlak a teplotu oleje a voltmetr. Samozrejme vcetne cidel, ktera jsem musel kupovat zvlast. Budik tlaku turba je od BSR (byl mi doporucen misto VDO - ten se jim pry moc nepovedl), ostatni je VDO. Budiky jsou mechanicke a svym vzhledem se hodi k seriovym budikum Alfy.
Zatim mam pujceny budik na tlak turba abych mel alespon tento udaj nez zacnu montovat nove budiky. Pristi tyden uz bych mel mit auto konecne doma a budu najizdet potrebne km (cca 1500) abych mohl motor vyuzivat naplno. Po zajeti bude samozrejme vymenen olej az se motor bude tocit do maximalnich otacek.
Zatim mam pujceny budik na tlak turba abych mel alespon tento udaj nez zacnu montovat nove budiky. Pristi tyden uz bych mel mit auto konecne doma a budu najizdet potrebne km (cca 1500) abych mohl motor vyuzivat naplno. Po zajeti bude samozrejme vymenen olej az se motor bude tocit do maximalnich otacek.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Paráda, takže na Kameni jí, doufám, uvidíme už konečně naživo
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Ja doufam ze ano, uvidime jak se podari pretesnit ty vyvazovaky...rosso155 píše:Paráda, takže na Kameni jí, doufám, uvidíme už konečně naživo.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Budem ti držet palce
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Ty vyvažováky to je za trest 

ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Marty píše:Ty vyvažováky to je za trest
To ano

Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
No nakonec je tam asi nechám,jen zůstanou odpojené a zaaretují se 

ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Delší dobu jsem nepodal žádné hlášení jak to vypadá, takže popořadě:
- vyvažováky byly přetěsněny a vše bylo OK.
- Auto jsem si vyzvedl 26.8. s tím, že budu zajíždět motor a ihned jsem s ním jel na sraz do Mimoně. Po cestě se vyskytla závada v elektrice (auto přestalo dobíjet), ale to bylo v zápětí odstraněno a Mimoň jsem nakonec (ikdyž s menšími obavami) absolvoval bez problémů. Následující týden jsem najezdil 730km absolutně bez problémů ikdyž jsem zaznamenal menší nedostatky, které ale nemají žádný vliv na provoz auta a které se budou postupně odstraňovat.
Co se týče jízdního dojmu tak jsem naprosto spokojen ikdyž jsem motor prozatím točil "jen" do 5000ot/min a turbo běželo na tlaku pouze 0,6bar. Ale i při tomto prozatimním "handicapu" celkem slušné svezení (kamarád s Golfem V GTI mi neujel ani o metr). Dále jsem koupil v Imofě nové original šrouby na ventilové víko a nasadil kryt svíček.
- vyvažováky byly přetěsněny a vše bylo OK.
- Auto jsem si vyzvedl 26.8. s tím, že budu zajíždět motor a ihned jsem s ním jel na sraz do Mimoně. Po cestě se vyskytla závada v elektrice (auto přestalo dobíjet), ale to bylo v zápětí odstraněno a Mimoň jsem nakonec (ikdyž s menšími obavami) absolvoval bez problémů. Následující týden jsem najezdil 730km absolutně bez problémů ikdyž jsem zaznamenal menší nedostatky, které ale nemají žádný vliv na provoz auta a které se budou postupně odstraňovat.
Co se týče jízdního dojmu tak jsem naprosto spokojen ikdyž jsem motor prozatím točil "jen" do 5000ot/min a turbo běželo na tlaku pouze 0,6bar. Ale i při tomto prozatimním "handicapu" celkem slušné svezení (kamarád s Golfem V GTI mi neujel ani o metr). Dále jsem koupil v Imofě nové original šrouby na ventilové víko a nasadil kryt svíček.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Jenže se mi bohužel stala taková jedna nemilá věc a byl to taky důvod, proč jsem nedorazil na Kámen jak jsem sliboval...
- Přílohy
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
A co že se vlastně stalo?
Rychlost okolo 100 - 110km/h, silnice E16 mezi Mladou Boleslaví a Jičínem směr Praha. V sbíháni dvou pruhů v jeden jsem si díky slunci které mě oslňovalo nevšiml značky zúžení (které mimochodem nastalo pouhých cca 20-30m za značkou) a po předjetí několika aut jsem se vrátil do pravého pruhu, následovala levotočivá zatáčka a já byl v tu dobu na úrovni předních dveří kamarádova Golfu V GTI takže jsem ani nemohl vidět že se pruhy zúžují. Když jsem to viděl bylo už pozdě - lekl jsem se, prudce jsem šlápl na brzdu a jelikož to bylo jak jsem již psal v zatáčce, tak jsem dostal lehký smyk, drcnul jsem do kamarádova Golfa a ten mě odrazil do škarpy, tu jsem celou proletěl a skončil jsem takhle. Následky může každý posoudit sám...
Škody jsou následující:
- přetržená spojovačka řízení (již vyměněno aby se s autem dalo manipulovat)
- vodní chladič KO (už mám doma nový original Valeo)
- hadice od turba KO (taktéž jsem již obstaral)
- hadice od vody KO (také už mám)
- IC tzv. "do vrtule" (je objednán nový a měl by dorazit tento týden)
- Přední příčka s nosníkama který ji drží je lehce zprohýbana )Mám doma novou a ta se upraví podle stávající příčky + se nově navaří držáky na IC)
- ohnutá nápravnice a rameno (již vyměněno)
- poškozená brzdová trubka (dostala to od přetržené spojovačky řízení.
- lehce poškozený olejový chladič (ale neteče, takže sezónu s ním dojezdím a na jaře koupím nový + nechám nalisovat nové hadice)
- pravý přední blatník na výměnu (mám doma náhradní - jetý ale originál)
- odlepený pravý plastový práh
Jinak žádna další poškození nejsou - motor normálně běží (akorát jsem ho moc nechtěl trápit protože na altíku byla naražená hadice od vody takže to dělalo nepěkné zvuky), kola jsou bez poškození (teda akorát mám na levém předním kole lak z kamarádova Golfa), olejová vana taktéž bez poškození, Přední nárazník to sice schytal, nicméně nikde není prasklý, jen se trochu prohnul a utrhl se z něj podspojler MS Design, který je ale taktéž v pořádku a bez poškození - holt kvalitní poctivé plastové díly
.
Jelikož už všechny díly (až na IC) mám, tak se bude zítra nastrojovat zpátky přední část. A jelikož mám za sebou 917km, tak se motor bude moc točit do maximálních táček a zvedne se plnící tlak na konečných 1,4bar. Při té příležitosti se vymění olej za 10W 60 a zkontrolují se ventilové vůle. Nárazník dám opravit až se bude dělat lak a jelikož by se toho lakovalo víc, rozhodl jsem se, že se auto nastříká znovu komplet celé a přibyde i několik vrstev transparentího laku pro větší lesk - přecejen ta "nehoda" byla k něčemu dobrá, ale hlavně, že se nikomu nic nestalo.
Rychlost okolo 100 - 110km/h, silnice E16 mezi Mladou Boleslaví a Jičínem směr Praha. V sbíháni dvou pruhů v jeden jsem si díky slunci které mě oslňovalo nevšiml značky zúžení (které mimochodem nastalo pouhých cca 20-30m za značkou) a po předjetí několika aut jsem se vrátil do pravého pruhu, následovala levotočivá zatáčka a já byl v tu dobu na úrovni předních dveří kamarádova Golfu V GTI takže jsem ani nemohl vidět že se pruhy zúžují. Když jsem to viděl bylo už pozdě - lekl jsem se, prudce jsem šlápl na brzdu a jelikož to bylo jak jsem již psal v zatáčce, tak jsem dostal lehký smyk, drcnul jsem do kamarádova Golfa a ten mě odrazil do škarpy, tu jsem celou proletěl a skončil jsem takhle. Následky může každý posoudit sám...
Škody jsou následující:
- přetržená spojovačka řízení (již vyměněno aby se s autem dalo manipulovat)
- vodní chladič KO (už mám doma nový original Valeo)
- hadice od turba KO (taktéž jsem již obstaral)
- hadice od vody KO (také už mám)
- IC tzv. "do vrtule" (je objednán nový a měl by dorazit tento týden)
- Přední příčka s nosníkama který ji drží je lehce zprohýbana )Mám doma novou a ta se upraví podle stávající příčky + se nově navaří držáky na IC)
- ohnutá nápravnice a rameno (již vyměněno)
- poškozená brzdová trubka (dostala to od přetržené spojovačky řízení.
- lehce poškozený olejový chladič (ale neteče, takže sezónu s ním dojezdím a na jaře koupím nový + nechám nalisovat nové hadice)
- pravý přední blatník na výměnu (mám doma náhradní - jetý ale originál)
- odlepený pravý plastový práh
Jinak žádna další poškození nejsou - motor normálně běží (akorát jsem ho moc nechtěl trápit protože na altíku byla naražená hadice od vody takže to dělalo nepěkné zvuky), kola jsou bez poškození (teda akorát mám na levém předním kole lak z kamarádova Golfa), olejová vana taktéž bez poškození, Přední nárazník to sice schytal, nicméně nikde není prasklý, jen se trochu prohnul a utrhl se z něj podspojler MS Design, který je ale taktéž v pořádku a bez poškození - holt kvalitní poctivé plastové díly

Jelikož už všechny díly (až na IC) mám, tak se bude zítra nastrojovat zpátky přední část. A jelikož mám za sebou 917km, tak se motor bude moc točit do maximálních táček a zvedne se plnící tlak na konečných 1,4bar. Při té příležitosti se vymění olej za 10W 60 a zkontrolují se ventilové vůle. Nárazník dám opravit až se bude dělat lak a jelikož by se toho lakovalo víc, rozhodl jsem se, že se auto nastříká znovu komplet celé a přibyde i několik vrstev transparentího laku pro větší lesk - přecejen ta "nehoda" byla k něčemu dobrá, ale hlavně, že se nikomu nic nestalo.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
No hezký, hlavně že jsou všichni v pořádku
, a na vlastnooční shlédnutí tvojí krásky si holt počkáme
.


2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Přesně tak, v tom Golfu seděla i má přítelkyně, takže jsem rád, že to dopadlo takhle. Škarpa byla měkká bez žádných kamenů, betonů atd, takže i to auto nedopadlo zase tak strašně. Tento týden by už mělo zase jezdit. Auto má ještě nějaké drobné chyby, které se musí odstranit, takže se ukážu až příští sezónu - to už bude doufám hotový krom laku i zbytek interiéru a audio - tzn komplet auto a už si budu hrát jen s detajlama.rosso155 píše:No hezký, hlavně že jsou všichni v pořádku, a na vlastnooční shlédnutí tvojí krásky si holt počkáme
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Tak ať se daří
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Díky, budu průběžně informovat.rosso155 píše:Tak ať se daří.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
jezdi vubec jeste tato bestie? 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
S Vencou jsem tak trochu v kontaktu a vím že auto momentálně nejezdí,motor se staví znovu a vlastě se to celé staví do jiné 146. Info a foto zde: http://www.arclub.cz/alfa-146-16v-turbo ... 5-240.html
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Ano, jak píše Márty - všechno špatně a celé to stavím znovu. Motor se po opravě potkal - nebyla podpěrná kladka pro vyvažováky, řemen byl přepnutý a unikal olej krz gufero na olejovém čerpadle - řemen se protočil na spodku a byl konec. Pak byly nějaké spory ohledně stavby motoru, které tady rozvedu až bude čas. Jedno vím určitě - už nikdy si nenavštívím "servis" pana Petra Kříže v Příbrami, protože takovou prasárnu co předvedl a jak se následně zachoval a postavil k problému by zasloužil zpřelámat ruce. Jsem za takovou zkušenost rád, protože teď můžu být hrdý na to, že jsem si to postavil skoro celé sám a nesrovnatelně lépe než člověk, který si říká "profesionál a specialista na italská auta".
Projekt je hotový a úroveň přestavby je úplně někde jinde. Výkon motoru je 273 PS a 389Nm - zatím. jsem limitován regulační baňkou na turbu která je moc měkká a nedovolí nafoukat větší tlak. Na jaře se půjde dál.
Projekt je hotový a úroveň přestavby je úplně někde jinde. Výkon motoru je 273 PS a 389Nm - zatím. jsem limitován regulační baňkou na turbu která je moc měkká a nedovolí nafoukat větší tlak. Na jaře se půjde dál.
Naposledy upravil(a) Venca146 dne 30.9.2014, úte 14:55, celkem upraveno 1 x.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Tady jsou nějaké fotky a nějaká ta specifikace a shrnutí úprav pro letošní rok: Motor - původně 1,4 16V TS 103PS, komplet zástavba motoru Lampredi T16 - 2.0 16V Turbo z Fiatu Coupe včetně hnacího ústrojí, chladícího okruhu a elektroinstalace. Kompletní GO motoru - kliková hřídel A1, zesílená třívrstvá ojniční ložiska, nová hlavní ložiska + šrouby, repasované olejové čerpadlo, komplet nová gufera a těsnění, odstraněné vyvažovací hřídele + zaslepení mazacích kanálů, kované "H" ojnice EF Racing, ojniční šrouby ARP, výbrus válců, lehčí kované výbrusové písty Wossner 84,2mm, silnější hlavové šrouby M12 pevnost 12.9 (série M10, pevnost 10) - převrtání otvorů v hlavě na 12,2mm a v bloku + vyřezání nových závitů, pětivrstvé kovové těsnění pod hlavu Cometic, úprava hlavy válců - zvětšené sací a výfukové kanály + spasování se sacím a výfukovým potrubím, úprava ventilových pružin pro zdvih ventilu 12mm, bronzová vodítka ventilů, úprava tvaru ventilových sedel a ventilů + leštění, zabroušené ventily, vyleštění spalovacích prostorů v hlavě a napojení na ventilová sedla, seřízení ventilové vůle IN/EX + nová gufera, vstřiky RC Racing 750cc, výkonnější palivová pumpa Walbro 255 + úprava napájení, stavitelná kola vačkových hřídelů, laděné nerez svody, velké turbo Garett se zesílenými axiálními ložisky, zakázkové vyrobené nerezové výfukové potrubí o průměru 2,5" s koncovým tlumičem ProRacing, větší IC, zakázkově vyrobený nerezový rozvod vzduchu k turbu a IC od Falcon Racing, BOV kopie Greddy RS, keramická lamela Rensport, odlehčený a vyvážený setrvačník, elektronická regulace tlaku turba Apexi, monitoring motoru VDO a BSR. Výkon 273PS, točivý moment 389Nm při plnícím tlaku 0,85 Bar.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Bohužel nejdou mi připojit přílohy takže bez fotek.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Dlouho jsem sem nic nedal a vzhledem k tomu, že někteří z vás nemáte FB tak sem něco málo přispěju protože mi chodí hodně zpráv jak jsem na tom s projektem.
Takže aktuální stav je navýšení plnícího tlaku na 1,45bar čímž vzrostl výkon na 350PS a 491Nm což už nestíhala spojka, takže jsem ji vyměnil za komplet keramický set který by měl zvládnout až 600Nm. Auto je aktuálně schopné pokořit 200km/h za cca 14s, 1/4 míli zajede za 13,088s na sériových pneu a maximální rychlost je hodně přes 260km/h podle tachometru.
Na řadu přišla i výměna těhlic z Fiatu Coupe 16VT na které jsou přes zakázkově vyrobené duralové adaptéry namontovány třmeny z Alfy 166 3.0V6, které jsou dodatečně upraveny pro použití kotouče o průměru 330mm. Společně s brzdami se změnil i podvozek - zvolil jsem značku Lowtec, řadu hi Low, verzi 9.4 - stavitelná výškoa, tuhost a odklony. Díky brzdám jsem také musel změnit kola a na místo předešlých 16" jsem zvolil dvoudílná šroubovaná kola RH ZW1 o rozměru 8,5 a 9x17 s pneumatrikami 205/40.
Takže aktuální stav je navýšení plnícího tlaku na 1,45bar čímž vzrostl výkon na 350PS a 491Nm což už nestíhala spojka, takže jsem ji vyměnil za komplet keramický set který by měl zvládnout až 600Nm. Auto je aktuálně schopné pokořit 200km/h za cca 14s, 1/4 míli zajede za 13,088s na sériových pneu a maximální rychlost je hodně přes 260km/h podle tachometru.
Na řadu přišla i výměna těhlic z Fiatu Coupe 16VT na které jsou přes zakázkově vyrobené duralové adaptéry namontovány třmeny z Alfy 166 3.0V6, které jsou dodatečně upraveny pro použití kotouče o průměru 330mm. Společně s brzdami se změnil i podvozek - zvolil jsem značku Lowtec, řadu hi Low, verzi 9.4 - stavitelná výškoa, tuhost a odklony. Díky brzdám jsem také musel změnit kola a na místo předešlých 16" jsem zvolil dvoudílná šroubovaná kola RH ZW1 o rozměru 8,5 a 9x17 s pneumatrikami 205/40.
- Přílohy
-
- 11949469_463678577172774_2956321367602308616_n.jpg (11.59 KiB) Zobrazeno 1714 x
-
- 11986325_464016253805673_1271394850213597493_n.jpg (11.25 KiB) Zobrazeno 1714 x
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: Venca146 - Alfa Romeo 146 2.0 TS Turbo (1998)
Pekny, dobra prace 

156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host