ukázka kapitalistického nevkusu....kapitalisticke pozlatko....
159 vs zbytek světa
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 319
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
uff, koukám, že to tady začíná také houstnout
Na ARC už to dospělo tak, že jsem se zařekl, že už nebudu reagovat. 159 samozřejmě není bez chyb, to ostatně není žádné auto, mě jen naštve, že někdo kritizuje něco, s čím nejezdil a jen papouškuje jiné názory. Každý má svůj názor, to mu nikdo nebere, ale myslím si, že když jsem najezdil se 159 cca 23000 km, mám zkušenost větší. Naopak se před tím jsem jezdil pouze 147, a nedávno s Brerou a GT, se 156 nebo s jinými zkušenost nemám, tak nebudu kritizovat, což u hodně lidí neplatí. Souhlasím, že je těžší, ale to je je jediné větší mínus. Ikdyž s mojí motorizací mi nevadí ani to. To je čistě můj názor...
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
1/protože částečně podělali vývoj, resp. zacílení toho auta. ty kila jsou tam zbytečný, nejde ani tak o bezpečnost jako o izolaci posádky od zvuku motoru, aerodynamického svistu, kvílení gum atd (rozuměj od jízdních zážitkůHarous píše:1) Proc automobilka odlehcuje radu 159 a dopredu avizuje dalsi odlehceni?
2) Proc automobilka s radou 159 nepokracuje v serialu WTCC?
3) Proc prodeje rady 159 zdaleka nedosahuji prodeju predesle rady 156?
4) Proc nedava automobilka do rady 159 klasicky samosvor a misto nej dava elektronicky Q2?
5) Proc nema system Q4 alespon na takove urovni jako mela 155 Q4?
2/peníze plus rozměry
3/je na Alfu docela drahá. a vzhledem k tomu, co nabízí dnes proti konkurenci se nemůže rovnat 156 tehdejší doby, která byla výrazně před konkurencí a stála poměrně málo.
4/peníze + kila, jak píše Bullet
5/peníze + myslí si, že to "bude stačit". prodat obtloustlou komfortní limuzínu vydávanou za sportovní sedan chce dnes každý od Audi po Cadillac
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
pojďme to téma 159 uchopit trochu víc do hloubky a podívejme se do historie, resp, na onu genealogii sportovních sedanů Alfy Romeo. jak všichni víme, po válce se Alfa začala orientovat na masovou výrobu, aby přežila poválečnou krizi.
ve formuli 1 vyhrávaly nepřekonatelné Alfetty 158 ale automobilka soustředila svou pozornost na vývoj levnějšího, ale zároveň sportovního vozu. proto přišla na svět řada 1900, která přes týden mohla sloužit jako auto na cesty do práce nebo nákupy, a o víkendu se v rukou schopného řidiče stávala závodním náčiním (dnešním ekvivalentem je tak jen Mitsubishi Evo). díky přítomnosti značky v prestižním seriálu a potentním vývojářům se podařilo vyvinout ryzí sportovní sedan.
následovala Giulietta, které automobilka obětovala samotnou přítomnost ve formuli 1. její vývojáři a technici se stáhli z F1 a podíleli se pouze na vývoji nástupce 1900, který měl být ještě lepší. pokrokové přední zavěšení, vyspělý motor s dvěma vačkovými hřídelemi, dobré rozložení hmotnosti a spolehlivost - celkově se auto mimořádně podařilo a pro řadu Giulietta platí to samé, co pro 1900 - dalo se s ní jezdit do práce a o víkendech mohla vyhrávat závody.
další legendou je Giulia, která předběhla dobu (např. BMW) od nějakých 10 let. využívala modernizovaný, pokrokový motor z Giulietty včetně uspořádání podvozku, motoru a převodovky. zachovala si tak všechny klady předchůdce a ještě je posunula dál. zejména v oblasti podvozku konkurence nevěděla kudy kam. v závodech drtila konkurenci, verze GTA je legendou..
v roce 1972 se výroba Giulie dostala za zenit a představen byl sedan Alfetta s uspořádáním transaxle, koncepcí v masově produkovaném voze nevídanou (Alfa zůstala první a poslední). Nákladná, ale skvělá plaftorma podporující vynikající ovladatelnost plus tradičně dobré motory odsoudily tehdejší konkurenty opět do role statistů. verze GT/GTV se stala legendou a v závodech drtila konkurenci.ačkoliv Alfetta nahrazovala velkou Berlinu, jednalo se o sportovní vůz.
přímým nástupcem Giulie byla ale Giulietta nuova, která přebírala architekturu podvozku od Alfetty. byla ale menší a lehčí, tudíž ještě sportovnější a stala se tak dalším plnohodnoutným sportovním sedanem Alfy.
labutí píseň vozů s uspořádáním transaxle byla Alfa 75, vrchol evoluce. to byla Alfa naposledy před BMW. ultimativní sportovní sedan byl k neporažení jak v testech, tak na závodních tratích a dodnes je vyhledáván fanoušky značky.
pak přišel "infarkt" Alfy a ta spadla pod křídla Fiatu. ten ji podržel (a drží dodnes
) ale nástupcem vynikající 75 se stala průměrná, koncernově poskládaná 155. obrovský krok zpět od tradice - sice lepší spolehlivost, ale přední náhon, vysoká hmotnost a krom verze Q4 nijak závratné sportovní vlastnosti, které by ji alespoň částečně propojovaly s filosofií předchůdců. prodeje byla také špatné..
Fiat pochopil, že takhle to nepůjde a v roce 97 vypustil do světa 156. autu sice zůstal přední náhon a motor před nápravou, ale použité zavěšení, nízká hmotost a celové naladění auta zamenala částečnou náprav reputace sportovních sedanů Alfy, byť transaxlové 75 se v tomto ohledu nemůže rovnat. auto vyhrálo řadu testů a ocenění a velmi dobře se prodávalo.
v roce 2005 se představil zatím poslední zástupce mezi menšími sedany, Alfa 159. mnozí čekali, že to bude vylepšený, sportovnější, spolehlivější a bezpečnější nástupce 156. jenže zatímco na bezpečnost došlo, sportovní charakter se vytratil. autu nezůstal jediný benzinový motor vlastní konsktrukce Alfy, neúměrně přibyla hmotnost a nárůst rozměrů ani neodpovídal užitnému prostoru uvnitř auta. zkrátka místo sportovního sedanu přišlo velmi hezké, komfortní a trošičku sportovní (řízení,brzdy) auto, které se jednak špatně prodává, ale je i mezi alfisty poměrně chladně přijato (doporučuji navštívit zahraniční fóra
).
zkrátka linie, která byla započata kolem roku 1950 byla přetnuta modelem 155, pak částečně rehabilitována 156tkou, ale místo dalšího alespoň částečného pozvednutí směrem k tradici došlo k odchýlení. čas a nástupce 159 nám dají definitivní odpověď na to, jakým autem je a byla 159. z mého pohledu se zařadí po bok 155 a za několik let bude vzpomínána jako kompromis a přechodné řešení a jinak nezajímavé auto.
P.S. aby bylo jasno: považuji 159 za slušné, dobré auto (design, pas. bezpečnost, řízení), ale z hlediska všeho, co jsem se zde ostatním snažil napsat (co Alfa reprezentovala a akcentovala) ji zároveň považuji za špatný sportovní sedan v genealogii Alfy
.
ve formuli 1 vyhrávaly nepřekonatelné Alfetty 158 ale automobilka soustředila svou pozornost na vývoj levnějšího, ale zároveň sportovního vozu. proto přišla na svět řada 1900, která přes týden mohla sloužit jako auto na cesty do práce nebo nákupy, a o víkendu se v rukou schopného řidiče stávala závodním náčiním (dnešním ekvivalentem je tak jen Mitsubishi Evo). díky přítomnosti značky v prestižním seriálu a potentním vývojářům se podařilo vyvinout ryzí sportovní sedan.
následovala Giulietta, které automobilka obětovala samotnou přítomnost ve formuli 1. její vývojáři a technici se stáhli z F1 a podíleli se pouze na vývoji nástupce 1900, který měl být ještě lepší. pokrokové přední zavěšení, vyspělý motor s dvěma vačkovými hřídelemi, dobré rozložení hmotnosti a spolehlivost - celkově se auto mimořádně podařilo a pro řadu Giulietta platí to samé, co pro 1900 - dalo se s ní jezdit do práce a o víkendech mohla vyhrávat závody.
další legendou je Giulia, která předběhla dobu (např. BMW) od nějakých 10 let. využívala modernizovaný, pokrokový motor z Giulietty včetně uspořádání podvozku, motoru a převodovky. zachovala si tak všechny klady předchůdce a ještě je posunula dál. zejména v oblasti podvozku konkurence nevěděla kudy kam. v závodech drtila konkurenci, verze GTA je legendou..
v roce 1972 se výroba Giulie dostala za zenit a představen byl sedan Alfetta s uspořádáním transaxle, koncepcí v masově produkovaném voze nevídanou (Alfa zůstala první a poslední). Nákladná, ale skvělá plaftorma podporující vynikající ovladatelnost plus tradičně dobré motory odsoudily tehdejší konkurenty opět do role statistů. verze GT/GTV se stala legendou a v závodech drtila konkurenci.ačkoliv Alfetta nahrazovala velkou Berlinu, jednalo se o sportovní vůz.
přímým nástupcem Giulie byla ale Giulietta nuova, která přebírala architekturu podvozku od Alfetty. byla ale menší a lehčí, tudíž ještě sportovnější a stala se tak dalším plnohodnoutným sportovním sedanem Alfy.
labutí píseň vozů s uspořádáním transaxle byla Alfa 75, vrchol evoluce. to byla Alfa naposledy před BMW. ultimativní sportovní sedan byl k neporažení jak v testech, tak na závodních tratích a dodnes je vyhledáván fanoušky značky.
pak přišel "infarkt" Alfy a ta spadla pod křídla Fiatu. ten ji podržel (a drží dodnes
Fiat pochopil, že takhle to nepůjde a v roce 97 vypustil do světa 156. autu sice zůstal přední náhon a motor před nápravou, ale použité zavěšení, nízká hmotost a celové naladění auta zamenala částečnou náprav reputace sportovních sedanů Alfy, byť transaxlové 75 se v tomto ohledu nemůže rovnat. auto vyhrálo řadu testů a ocenění a velmi dobře se prodávalo.
v roce 2005 se představil zatím poslední zástupce mezi menšími sedany, Alfa 159. mnozí čekali, že to bude vylepšený, sportovnější, spolehlivější a bezpečnější nástupce 156. jenže zatímco na bezpečnost došlo, sportovní charakter se vytratil. autu nezůstal jediný benzinový motor vlastní konsktrukce Alfy, neúměrně přibyla hmotnost a nárůst rozměrů ani neodpovídal užitnému prostoru uvnitř auta. zkrátka místo sportovního sedanu přišlo velmi hezké, komfortní a trošičku sportovní (řízení,brzdy) auto, které se jednak špatně prodává, ale je i mezi alfisty poměrně chladně přijato (doporučuji navštívit zahraniční fóra
zkrátka linie, která byla započata kolem roku 1950 byla přetnuta modelem 155, pak částečně rehabilitována 156tkou, ale místo dalšího alespoň částečného pozvednutí směrem k tradici došlo k odchýlení. čas a nástupce 159 nám dají definitivní odpověď na to, jakým autem je a byla 159. z mého pohledu se zařadí po bok 155 a za několik let bude vzpomínána jako kompromis a přechodné řešení a jinak nezajímavé auto.
P.S. aby bylo jasno: považuji 159 za slušné, dobré auto (design, pas. bezpečnost, řízení), ale z hlediska všeho, co jsem se zde ostatním snažil napsat (co Alfa reprezentovala a akcentovala) ji zároveň považuji za špatný sportovní sedan v genealogii Alfy
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Raddik píše:
pak přišel "infarkt" Alfy a ta spadla pod křídla Fiatu. ten ji podržel (a drží dodnes) ale nástupcem vynikající 75 se stala průměrná, koncernově poskládaná 155. obrovský krok zpět od tradice - sice lepší spolehlivost, ale přední náhon, vysoká hmotnost a krom verze Q4 nijak závratné sportovní vlastnosti, které by ji alespoň částečně propojovaly s filosofií předchůdců. prodeje byla také špatné...
Infarkt mozna dostali majitele zavodnich tymu Opel, Mercedes a Audi v soutezi DTM
155 jim tam natirala zadky jako na bezicim pase... Primo je deklasovala... Nevim o tom ze by takovy uspech mela 75ka....
Dobre, bavim se o upravenych autech ale i tak to stoji za zminku...
Raddik píše: v roce 2005 se představil zatím poslední zástupce mezi menšími sedany, Alfa 159. mnozí čekali, že to bude vylepšený, sportovnější, spolehlivější a bezpečnější nástupce 156. jenže zatímco na bezpečnost došlo, sportovní charakter se vytratil. autu nezůstal jediný benzinový motor vlastní konsktrukce Alfy, neúměrně přibyla hmotnost a nárůst rozměrů ani neodpovídal užitnému prostoru uvnitř auta. zkrátka místo sportovního sedanu přišlo velmi hezké, komfortní a trošičku sportovní (řízení,brzdy) auto, které se jednak špatně prodává, ale je i mezi alfisty poměrně chladně přijato (doporučuji navštívit zahraniční fóra Wink ). .
Tady zase nechapu kde beres s takovou jistotou informace ze se vytratil sportovni charakter ?
Co ja vim projel ses kousek s Marc-em159 a byl si docela nadsen z toho auta.
Ridil si delsi dobu 159 ? Treba 2.4 jtdm nebo 3.2 V6 Q4 ?.... Never vsemu co lidi rikaji na netu...
Naposledy upravil(a) filip dne 13.5.2008, úte 23:15, celkem upraveno 3 x.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Jak je 159 podle me ve filozofii sportovnich sedanu ukrok bokem od 156, tak byla 155 tri kroky zpatky proti 75... Cest zachranovala Q4 a GTA, ale je nutny si priznat, ze se jednalo vic o Deltu Integrale nez o Alfu 155...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Na to abych nenapsal tohle mi stacila jedna - zakladni...drtikols píše:...ty mas 4skoli...
Ber to ale jako pratelsky rejpnuti, nikdo neni neomylny a kazdej se obcas upise.
Tohle tady ale nikdo nepise. Uz mockrat jsem napsal, ze 159 povazuju za vyborny auto. Jen k nemu mam jisty vyhrady, ktery mi tady koukam nikdo neodpusti...drtikols píše:159ka je praste strasne auto a do vyroby jit nemelo...doma mate vsichni PREdokonale stroje ktery maji s sobe dokonalou techniku...asi tak...ted jsme na to prisel jak to tú tak ctu...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Víceméně souhlasím se vším, co píšeš výše.... K těm sportovním sedanům od AR jenom dodám, že ty první (1900 - Giulietta - Giulia) byly nejlepší hlavně proto, že to byly JEDINÉ sportovní sedany té doby. Prostě tehdy podobná auta nikdo jiný dělat neuměl nebo nechtěl.... 75 se všude mohutně adoruje a já to auto mám taky rád, chci věřit, že ve své době bylo před BMW, ale pokud vím tak všechny modely s transaxle měly trochu problémy s přesností a rychlostí řazení (což je s ohledem na koncepci docela logické....). Dále bych k té 75 napsal, že podle toho co se píše je ukrutně servisně náročná (špatný přístup k brzdám atd.) a hlavně: ALFA ROMEO na 75 defacto zkrachovala (ono to nebylo jen kvůli 75, ale byl to tehdy nosný model....). Takže je nutné říct, že je umění udělat skvělý sportovní sedan, ale je mistrovství udělat skvělý sportovní sedan a nezkrachovat přitomRaddik píše: labutí píseň vozů s uspořádáním transaxle byla Alfa 75, vrchol evoluce. to byla Alfa naposledy před BMW. ultimativní sportovní sedan byl k neporažení jak v testech, tak na závodních tratích a dodnes je vyhledáván fanoušky značky.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Par vyhrad k ty 75... Zacnu tim krachem - ne ze by na tom nemela 75 svuj podil, ale hlavni duvod vidim v otevreni tovarny v socialistickem jihu a modelech Arna - Alfasud - 33. Konkretne u Alfasudu se snad vic stavkovalo nez vyrabelo.
Stat jako majitel vic koukal na zamestanonst zaostalyho jihu, nez na perspektivu znacky.
Ohledne srovnani 75 a tehdejsi BMW, tak jediny model ktery se dokazal vyrovnat Alfe 75 bylo M3 (E30).
Ohledne toho razeni - cely problem spociva v soli nacatych silentblocich prevodovky a naslednymu nadmernymu opotrebeni synchronu nizsich kvaltu. Zajimavy je, ze u nas je problem najit 75 ktera radi bez problemu, v nemecku ji obcas najdes a v italii obcas najdes tu ktera "neradi"...
Servisni narocnost 75 - bezesporu asi nejvetsi problem petasedmy vubec...
Ohledne srovnani 75 a tehdejsi BMW, tak jediny model ktery se dokazal vyrovnat Alfe 75 bylo M3 (E30).
Ohledne toho razeni - cely problem spociva v soli nacatych silentblocich prevodovky a naslednymu nadmernymu opotrebeni synchronu nizsich kvaltu. Zajimavy je, ze u nas je problem najit 75 ktera radi bez problemu, v nemecku ji obcas najdes a v italii obcas najdes tu ktera "neradi"...
Servisni narocnost 75 - bezesporu asi nejvetsi problem petasedmy vubec...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Hoši,hoši to je teda diskuse... a ta škála velice fundovaných tvrzení. Dělá to na mě dojem, že někteří jsou snad členy správní rady, nebo inženýrských týmů Alfy, že tady sdělují takové odborné a strategické závěry automobilky. No jsem v němém úžasu, co ta zatracovaná 159ka je vlastně za kraksnu. Budu si muset asi koupit na hlavu kuklu, aby mě nikdo nepoznal, že jezdím v něčem co vůbec nemělo být vyrobeno, je to špatně zacíleno, je to strašně těžké, přerušilo to linii a s autem to snad nemá vůbec nic společného a od Alfy to má jenom propůjčený znak.
No to jsem tomu teda dal, že jsem si koupil takovej šmejd...
Budu asi muset to nekoncepční a krokem zpět posunuté auto vyměnit za trabanta, nebo Škodu 105, v tom sklidím snad aspoň soucit a nikdo to snad nebude kritizovat... Jenom, kdyby mi tak mohl někdo z fundovaných odborníků na 159ku nějak vysvětlit, proč když kdykoliv do toho auta sednu tak mám blažený pocit jako po ejakulaci a dojem, že je to to nejlepší a nejhezčí auto ,které jsem kdy řídil? Nejsem nějakej divnej...???
No to jsem tomu teda dal, že jsem si koupil takovej šmejd...
Budu asi muset to nekoncepční a krokem zpět posunuté auto vyměnit za trabanta, nebo Škodu 105, v tom sklidím snad aspoň soucit a nikdo to snad nebude kritizovat... Jenom, kdyby mi tak mohl někdo z fundovaných odborníků na 159ku nějak vysvětlit, proč když kdykoliv do toho auta sednu tak mám blažený pocit jako po ejakulaci a dojem, že je to to nejlepší a nejhezčí auto ,které jsem kdy řídil? Nejsem nějakej divnej...???
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
filip: psal jsem to večer, a jak je vidno, u 155 a 156 jsme zapomněl zmínit sportovní úspěchy. o to HŮŘ pro 159.
a k tvé poznámce o řízení 159? myslíš, že jsem řídil všechny ty auta, o kterých tam píšu? to opravdu ne, je to nemožné. co ale možné je, si na ně udělat názor na základě dobových testů a informací, historických publikací, studiem technické koncepce a u některých i osobní zkušeností. po projíždce v Q4 jsem řekl že to slušně táhne a sedí, což je pravda. ale to ještě auto sportovním sedanem nedělá, slušně táhne a sedí i tirák.
Kubas: problémy, které má 75 po letech "slaného" provozu bych do toho netahal. a politiku italské vlády už vůbec ne, tady se bavíme o koncepci auta a ne zaměstnanosti. asi ve smyslu jak píše Harous, problém nastal u jiných typů, než byly sportovní sedany..
jinak jsem chtěl nějak přehledně zachytit o co v té genealogii sportovních sedanů Alfy jde. že JP nebo někteří další neumí pořádně číst a vytrhávají věty z kontextu není můj problém. tímto končím svou aktivitu v této sekci, protože tohle není diskuse, ale přehlídka negramotnosti, arogance a neobjektivity.
P.S. ještě mi nezapomeňte vzkázat, že tu auto někomu závidím
a k tvé poznámce o řízení 159? myslíš, že jsem řídil všechny ty auta, o kterých tam píšu? to opravdu ne, je to nemožné. co ale možné je, si na ně udělat názor na základě dobových testů a informací, historických publikací, studiem technické koncepce a u některých i osobní zkušeností. po projíždce v Q4 jsem řekl že to slušně táhne a sedí, což je pravda. ale to ještě auto sportovním sedanem nedělá, slušně táhne a sedí i tirák.
Kubas: problémy, které má 75 po letech "slaného" provozu bych do toho netahal. a politiku italské vlády už vůbec ne, tady se bavíme o koncepci auta a ne zaměstnanosti. asi ve smyslu jak píše Harous, problém nastal u jiných typů, než byly sportovní sedany..
jinak jsem chtěl nějak přehledně zachytit o co v té genealogii sportovních sedanů Alfy jde. že JP nebo někteří další neumí pořádně číst a vytrhávají věty z kontextu není můj problém. tímto končím svou aktivitu v této sekci, protože tohle není diskuse, ale přehlídka negramotnosti, arogance a neobjektivity.
P.S. ještě mi nezapomeňte vzkázat, že tu auto někomu závidím
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Já to taky balím, jenom opravdu apeluju na majitele 159 aby to nebrali tak vážně (což je těžké, chápu....) a zachovali Alfě věrnost.... A na srazech jsou taky vítáni, to snad říkám za nás za všechny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
jak říká Kubas, já taky a myslím že ani nikdo jiný nikoho za vlastnictví 159 nekritizuje, neupaluje atd
. s Boomerem jsme si na dubnovém srazu pokecali a to přijel ve 159 2.2 JTS
. to auto mě sice moc nezajímalo, ale nechápu proč bych se s majitelem kvůli tomu neměl bavit.
ono to chce čas, teď stojí 159 pořád strašně moc a trochu chápu, že někdo kdo za to vysolí takovou dardu je asi přecitlivělý na to poslouchat, že si nekoupil dokonalý výrobek. když by přišlo na lámání chleba, dokážu svý auta taky pěkně zkritizovat (krom GT, to už je veterán). zkrátka nechce to brát si ty věci tak osobně, pak se taky pořádně projet na třeba Kameni se svou 159 a pak třeba v nějaké staré pixle (např. 75) no a zjistíte, že svět není černobílý, že vše nové není vždy zákonitě ve všem nejlepší atd atd..
ono to chce čas, teď stojí 159 pořád strašně moc a trochu chápu, že někdo kdo za to vysolí takovou dardu je asi přecitlivělý na to poslouchat, že si nekoupil dokonalý výrobek. když by přišlo na lámání chleba, dokážu svý auta taky pěkně zkritizovat (krom GT, to už je veterán). zkrátka nechce to brát si ty věci tak osobně, pak se taky pořádně projet na třeba Kameni se svou 159 a pak třeba v nějaké staré pixle (např. 75) no a zjistíte, že svět není černobílý, že vše nové není vždy zákonitě ve všem nejlepší atd atd..
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Zamykat to asi nema cenu.
Jen jsme tu proste ve fazi, kde kazdy dalsi prispevek je jen prikladanim pod rozpaleny kotel. I kdyz napisu poklidny prispevek, tak je to nekterymi prekrucovano a je mi vytykano neco co jsem nikdy nerekl. Nekteri vidi rude uz jen pri pohledu na ikonu noveho prispevku v tomhle tematu a podle toho to tady ted vypada.
Ja jen prosim, at mi nikdo nebere nazory a muj pohled na 159, jde o to, ze kazdy ceka od auta neco jinyho. Treba manzelka by rekla, ze to sou kramy vsechno, protoze co je vetsi nez Ypsilonka je velkej a silnej kram se kterym nezaparkuje.
Takze ja navrhuju lehce schladit hlavy, zapracovat na zahradce
a pak smele pokracovat...

Jen jsme tu proste ve fazi, kde kazdy dalsi prispevek je jen prikladanim pod rozpaleny kotel. I kdyz napisu poklidny prispevek, tak je to nekterymi prekrucovano a je mi vytykano neco co jsem nikdy nerekl. Nekteri vidi rude uz jen pri pohledu na ikonu noveho prispevku v tomhle tematu a podle toho to tady ted vypada.
Ja jen prosim, at mi nikdo nebere nazory a muj pohled na 159, jde o to, ze kazdy ceka od auta neco jinyho. Treba manzelka by rekla, ze to sou kramy vsechno, protoze co je vetsi nez Ypsilonka je velkej a silnej kram se kterym nezaparkuje.
Takze ja navrhuju lehce schladit hlavy, zapracovat na zahradce
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Me jen prijde divne ze se tady 159 hodne kritizuje a to lidem kteri ji nemaji k dispozici.
Marc159 to mozna potom prehanel ale v zacatku jen branil svoje auto....
Nenapise prece jo je to spatne auto, starsi modely jsou lepsi, je to kus plechu a vyhodil sem takovy penize za 3.2 V6.... Zvlast pokud je s tim autem spokojeny.
Je jasne ze 159 svoje pozitivni a negativni stranky ale tak to je vzdy, jako u kazdeho noveho modelu.
Az budete mit 75, 155, 156 a 159 a pak reknete 156 nebo 155 byla lepsi po vsech strankach pak to budu brat jako silny argument...Navic kazdy ma jiny vkus a uspokojuje ho neco jineho...
Marc159 to mozna potom prehanel ale v zacatku jen branil svoje auto....
Nenapise prece jo je to spatne auto, starsi modely jsou lepsi, je to kus plechu a vyhodil sem takovy penize za 3.2 V6.... Zvlast pokud je s tim autem spokojeny.
Je jasne ze 159 svoje pozitivni a negativni stranky ale tak to je vzdy, jako u kazdeho noveho modelu.
Az budete mit 75, 155, 156 a 159 a pak reknete 156 nebo 155 byla lepsi po vsech strankach pak to budu brat jako silny argument...Navic kazdy ma jiny vkus a uspokojuje ho neco jineho...
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Soudnej clovek nikdy nerekne, ze je neco lepsi po vsech strankach. Nic neni cernobily, kazdy ma svoje pro a proti... 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
konecne rozumna vec..filip píše:Tady zase nechapu kde beres s takovou jistotou informace ze se vytratil sportovni charakter ?
Co ja vim projel ses kousek s Marc-em159 a byl si docela nadsen z toho auta.
Ridil si delsi dobu 159 ? Treba 2.4 jtdm nebo 3.2 V6 Q4 ?.... Never vsemu co lidi rikaji na netu...
kde jaky novinar neco napise a nekteri z vas tomu veri jako slovo bozi.
prominte ty slova ale tak to vidim.sorry
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Obzvlast plati pro Drtika...
Harous píše:Takze ja navrhuju lehce schladit hlavy, zapracovat na zahradcea pak smele pokracovat...
![]()
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

