
AR 75
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Nee, je to vrtaný spec.vrtákem z mikrozrnýho tvrdokovu na kalený mat. Trochu připomíná kopinatý vrták. Já bych asi zvolil elektroerozi (vyjiskření), pro mě to v práci není problém, jenom se bojím aby se mi kola nerozpadla.Kůrkyn píše:To by mě zajímalo, čím to vrtají ty díry. Spíš bych řekl, že to jsou kola vyrobená odznova i s otvory a pak teprv kalená a cementovaná. Smysl to asi má.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Záleží na tom, jestli si s tím dal někdo práci a trochu to propočítal - co ještě ten materiál snese. Je na to nějaký výkres, nebo je to prostě "vod voka vyvrtám osm děr, asi tak desítek"?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Tak auto porad je, bude na nem potreba dodelat par veci, ktery bych ja sam nezvladl a tim by se mi to neumerne prodrazilo. Taky je fakt, ze bych asi radsi 2.0 TS. Takze kdyby ji nekdo z vas chtel vymenit za 2.0 TS v dobrym stavu, mate kupce zajistenyho...Majkll píše:Včera jsem objevil tohle bejt to před týdnem tak neváhám, ale už bude asi fuč.
http://auta.i-bazar.cz/osobni-auta/alfa ... 5-3-0i-v6/

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Bude potreba vyvarovat:


A nevim jak vypada podlaha. Pro nekoho to je v pohode, ale ja si to sam nevyvarim a musel bych to nekam davat. Potom samozrejme to samy s lakem. Dalsi problem vidim v ty prevodovce, tam bych byl odhadem za 15, za to vyvareni i s lakem taky za 15 (nechal bych udelat ty prahy a lemy do stejny barvy jako je kastle). Jsou to na druhou stranu asi jediny nutny investice do auta, protoze je po velkym servisu a ma udelany brzdy, naplne i rozvodak.
Nepochybuju o tom, ze by byl ten trilitr na zabavu lepsi, uz jen ten zvuk nema chybu... Ale z hlediska nakladu a udrzeni provozuschopnosti nebude ten TS tak narocnej... Staci si precist co o tech sestivalcich psal Integrale - to auto ma i jinou kastli nez ctyrvalce, jiny cidla, jiny vsechno. Ale jak rikam, zvuk toho sestihrnku je famozni...
Jeste zkusim zjistit co by stala ta prevodovka...


A nevim jak vypada podlaha. Pro nekoho to je v pohode, ale ja si to sam nevyvarim a musel bych to nekam davat. Potom samozrejme to samy s lakem. Dalsi problem vidim v ty prevodovce, tam bych byl odhadem za 15, za to vyvareni i s lakem taky za 15 (nechal bych udelat ty prahy a lemy do stejny barvy jako je kastle). Jsou to na druhou stranu asi jediny nutny investice do auta, protoze je po velkym servisu a ma udelany brzdy, naplne i rozvodak.
Nepochybuju o tom, ze by byl ten trilitr na zabavu lepsi, uz jen ten zvuk nema chybu... Ale z hlediska nakladu a udrzeni provozuschopnosti nebude ten TS tak narocnej... Staci si precist co o tech sestivalcich psal Integrale - to auto ma i jinou kastli nez ctyrvalce, jiny cidla, jiny vsechno. Ale jak rikam, zvuk toho sestihrnku je famozni...
Jeste zkusim zjistit co by stala ta prevodovka...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Hosi, alfa 2.4TD ma tusim tiez samosvor, twin spark a sestvalce tiez, samozrejme benzinove turbo. 25% svornost, jedina vynimka je na 75 Turbo Evoluzione - tato alfa ma az 40% svornost. Inak, vybral som motor z mojej mrtvej alfy, zistili sme kde nastala chyba - strhlo mi vyfukovy ventil, ktory sa dostal do valca, pomlel sviecky a rozbil piest, tusim si to odniesla aj hlava a ojnica. Skoda motora, slapal vytecne... Teraz z neho davam dole zotrvak - potrebujem zotrvak na svoj TS, tam mam skrivene tie tri hnacie sroby, ktore sa napajaju na kardan. Fotky tu http://adam1.szm.sk/TSengine/
misokgb + Twin Spark 8v

misokgb + Twin Spark 8v



75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Pěkná fotodokumentace, hele co budeš dělat s tím zbytkem? O nějaké drobnosti bych měl zájem?
Jinak u mě nastala novinka a sice, kupuju toho výše uvedeného třílitra, co ho fotil Harous, nakonec jsem se na něho byl 3 x podívat a rozhodl jsem se ho vzít.
Abych ale doma zklidnil už tak napjatou situaci a náladu musím prodat Milano, takže prosím vás, kdo se cítí na renovaci, nebo by o někom věděl.. dejte mi prosím vědět.
Jedná se tedy o A.R. 75 2,5 V6 Milano, r.v. 86, motor šlape suprově, auto je v originál výbavě a stavu, žádný bastl, podle mě je to raritní kousek
- klimatizace ( zatím nefunkční )
- elek. okna, zrcátka,
- elek. naklápěné sedáky
- diskr. osvětlení vnitřku ( nohy, spolujezdci )
- mlhovky
- blinkry v narazníku
- 6 x repro
- atd. atd. na svou dobu vychytané auto
Na autě je špatná spojka, zatím nevím co s ní, neměl jsem jí rozdělanou.
Na autě je nutné vyvařit lemy zaních blatníků, místy podlaha.
Takže pro fandy určitě zajímává nabídka. Rád by si ho nechal ale nejde to, nicméně pokud osud rozhodně zůstane doma
Cena nebude nijak závratná ...
Jinak u mě nastala novinka a sice, kupuju toho výše uvedeného třílitra, co ho fotil Harous, nakonec jsem se na něho byl 3 x podívat a rozhodl jsem se ho vzít.
Abych ale doma zklidnil už tak napjatou situaci a náladu musím prodat Milano, takže prosím vás, kdo se cítí na renovaci, nebo by o někom věděl.. dejte mi prosím vědět.
Jedná se tedy o A.R. 75 2,5 V6 Milano, r.v. 86, motor šlape suprově, auto je v originál výbavě a stavu, žádný bastl, podle mě je to raritní kousek
- klimatizace ( zatím nefunkční )
- elek. okna, zrcátka,
- elek. naklápěné sedáky
- diskr. osvětlení vnitřku ( nohy, spolujezdci )
- mlhovky
- blinkry v narazníku
- 6 x repro
- atd. atd. na svou dobu vychytané auto
Na autě je špatná spojka, zatím nevím co s ní, neměl jsem jí rozdělanou.
Na autě je nutné vyvařit lemy zaních blatníků, místy podlaha.
Takže pro fandy určitě zajímává nabídka. Rád by si ho nechal ale nejde to, nicméně pokud osud rozhodně zůstane doma

Cena nebude nijak závratná ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
A nevim jak vypada podlaha. Pro nekoho to je v pohode, ale ja si to sam nevyvarim a musel bych to nekam davat. Potom samozrejme to samy s lakem. Dalsi problem vidim v ty prevodovce, tam bych byl odhadem za 15, za to vyvareni i s lakem taky za 15 (nechal bych udelat ty prahy a lemy do stejny barvy jako je kastle). Jsou to na druhou stranu asi jediny nutny investice do auta, protoze je po velkym servisu a ma udelany brzdy, naplne i rozvodak.
Nepochybuju o tom, ze by byl ten trilitr na zabavu lepsi, uz jen ten zvuk nema chybu... Ale z hlediska nakladu a udrzeni provozuschopnosti nebude ten TS tak narocnej... Staci si precist co o tech sestivalcich psal Integrale - to auto ma i jinou kastli nez ctyrvalce, jiny cidla, jiny vsechno. Ale jak rikam, zvuk toho sestihrnku je famozni...
Jeste zkusim zjistit co by stala ta prevodovka...[/quote]
Taky to vidím jednoduše,ale časově to ve finále zabere hodně času!
Mám na alfě 90 taky všechno vyvařený a zabralo to spoustu času a námahy,ale výsledek je perfektní!Neboj se a di do toho!
Nepochybuju o tom, ze by byl ten trilitr na zabavu lepsi, uz jen ten zvuk nema chybu... Ale z hlediska nakladu a udrzeni provozuschopnosti nebude ten TS tak narocnej... Staci si precist co o tech sestivalcich psal Integrale - to auto ma i jinou kastli nez ctyrvalce, jiny cidla, jiny vsechno. Ale jak rikam, zvuk toho sestihrnku je famozni...
Jeste zkusim zjistit co by stala ta prevodovka...[/quote]
Taky to vidím jednoduše,ale časově to ve finále zabere hodně času!

Mám na alfě 90 taky všechno vyvařený a zabralo to spoustu času a námahy,ale výsledek je perfektní!Neboj se a di do toho!

Ano to je ono, jediná 75 ve V6ce na prodej ani teď žádná nikde není, prostě krize ...RV147 píše:Petan : Není takový zelený a nebylo před časem na prodej na Squadře ?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
ještě mám někde kontakt na staršího pána odněkud z Prahy, údajně složil 75 pro synátora na závody do vrchu ale na ježdění nedošlo ... chtěl za to 20 tis. byl to 2.0 l, ale nevím v jakém stavu, má cenu to hledat?Harous píše:Ja tam nasel jen jednu 75 a to podle me dost pochybnou 1.8...
Mas nejaky odkaz?


Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Jsi z čech zajel bych se na ní aspoň podívat, ten inzerát byl hodně dobře zašitej, já jsem mu volal jednou ale nedohodli jsme se a zřejmě spěchal na prodej tak mi potom volal znova.Harous píše:Asi nema, nebudem si nic nalhavat. Pokud za ni chce 20, asi zrovna v dokonalym stavu nebude...
Stav by chtělo omrknout, podle mě dnes nekoupíš 75 kolem 50 tis. bez nutných investic, moc přebíráš a nakonec nic nebudeš mít. 75 bez investic leze až ke kilu, přitom nutné opravy s lakem tě na tolik nemusí vyjít a hlavně nemusíš spěchat.
Až budu mít dnes náladu zkusím to někde vyšťárat ten kontakt a uvidíš, problém je že mi klekl mobil a tel. seznam je v háji, takže budu muset hledat ten inzerát...
Jinak jsem si právě dovezl toho 3.0. No když pominu tu kastly tak jsem z toho auta nadšenej jako prase. Nehledě na to že ten kluk do toho nacpal loni nějakých 35 tis. na opravách a dílech, což doložil.
Je až neuvěřitelné, co vše ta 75 umí a to jsem začátečník na zadky.


Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
JasnýHarous píše:Ja taky spechat nebudu. Budu vyckavat a kdyz se neco slusnyho naskytne, tak po tom skocim...


podej zase zprávu

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Tak uvidim az prijdou fotky mailem. Auto asi 3 roky stoji a bohuzel je to 2.0 pred twinsparkem bez samosvoru. Ale uvidim, ta cena je vic nez zajimava...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Já jsem po něm chtěl taky fotky ale moc se mu nechtělo ... asi zjistil, že bez nich to nepůjde. Neboj se smlouvat o cenu, uvidíš 

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Nebyl z tech fotek moc odvazanej...
Akorat abych pravdu rek netusim co vsechno bude zatuhly po 3 letech stani... S tim by ale mohl poradit Kurkyn...

Akorat abych pravdu rek netusim co vsechno bude zatuhly po 3 letech stani... S tim by ale mohl poradit Kurkyn...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Zkratka potrebuju vedet co me ceka za ozivovaci prace na aute ktery 3 stalo. Prej bude mit prirezly zadni brzdy, ale co dal...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host