Variátor + nastavení rozvodů...
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Zdravím kolegové,
na 147ičce mi u 88kw sem tam zatraktoří motor.
Nechám vyměnit variátor, respektive se chystám v servisu dohodnout na opravné sadě variátoru.
Jsem nahlášen cca za 20 dní.
Zeptáme se Vás z praxe a logiky: Je "bezpečné" jezdit s motorem, kterému se nekorektně nastavuje vačka vlivem vadného variátoru?
na 147ičce mi u 88kw sem tam zatraktoří motor.
Nechám vyměnit variátor, respektive se chystám v servisu dohodnout na opravné sadě variátoru.
Jsem nahlášen cca za 20 dní.
Zeptáme se Vás z praxe a logiky: Je "bezpečné" jezdit s motorem, kterému se nekorektně nastavuje vačka vlivem vadného variátoru?
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Ničemu to nevadí. Variátor nejspíš funguje v pořádku, jenom dělá hnusný zvuky. Ale i kdyby nefungoval, tak maximálně příjdeš o trochu krouťáku..
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ten odkaz už nefunguje, ale našel jsem nějaký video na YT, kde jsou samozřejmě zaaretovaný vačky, nastaví se první válec do horní úvrati a nasadí se řemen, ALE při tom nasazování řemene, bylo ukázáno, že rozvodové kolo sací vačky má být lehce povoleno, aby sedly zuby bez pohybu ve variátoru, jestli tomu správně rozumím. Nedá se s tím ale hnout blbě? Třeba o zub, a nemůže pak variátor pracovat špatně? Měly by tam být oválné díry na tom rozvodovým kole, má to vycházet na jejich prostředek nebo na nějakou stranu?Kůrkyn píše:Tady jsem vyvěsil návod jak na to, včetně nastavení rozvodu.
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=variator
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Měl jsem to i s popisky než to zase microsoft posral a popisky zmizly. http://1drv.ms/1blQjFK
První válec do HÚ (na to je uchylkoměr), na vačky nasadíš přípravky, na řemenici sací vačky povolíš čtyři šrouby na variátoru. Poloha řemenic tě vůbec nezajímá, zajímá tě pozice vaček vůči klice.
Po složení a napnutí dotáhneš ty šrouby na variátoru (dobré zajistit lepidlem na závity).
Já ještě kontrolují napnutí řemene při otáčení motoru (ať neklesne pod ryku na napínáku) a taky zkouším o kolik se řemen povolí při otáčení opačným směřem (např. když to zdechne).
Pokud budeš měnit i WP dej si pozor ať nestřihneš gumku, je dobré si jí minimálně namočit.
Jinak přípravky včetně úchylkoměru můžu zapujčit.
První válec do HÚ (na to je uchylkoměr), na vačky nasadíš přípravky, na řemenici sací vačky povolíš čtyři šrouby na variátoru. Poloha řemenic tě vůbec nezajímá, zajímá tě pozice vaček vůči klice.
Po složení a napnutí dotáhneš ty šrouby na variátoru (dobré zajistit lepidlem na závity).
Já ještě kontrolují napnutí řemene při otáčení motoru (ať neklesne pod ryku na napínáku) a taky zkouším o kolik se řemen povolí při otáčení opačným směřem (např. když to zdechne).
Pokud budeš měnit i WP dej si pozor ať nestřihneš gumku, je dobré si jí minimálně namočit.
Jinak přípravky včetně úchylkoměru můžu zapujčit.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Nebyl by někdo z okolí HK, Pardubic kdo by měl na půjčení přípravky na aretaci vaček - pro 2.0 JTS.
Případně info kde by se daly zapůjčit?
Díky
Případně info kde by se daly zapůjčit?
Díky
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA
ex: Alfa Romeo 156 SW JTS
ex: Yamaha YZF-R1
ex: Alfa Romeo 156 SW JTS
ex: Yamaha YZF-R1
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Ahoj chlapi, nědělá někdo rozvody v ústeckym kraji, koupil jsem barchettu a potřeboval bych udělat rozvody. Při startu zaklepe variátor, dieselový zvuk to ještě nemá, ale nevim, jak jsou tam ty rozvody dlouho.
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Zdravím, mám 1.6 ts 88kw a posledni dobou mi prijde že autu ubyl výkon a zvedla se hlavne spotřeba při nižší rychlosti a za studena.. plus za studena pri startu klesnou otacky asi na 700 jakoby chtěla zdechnout ale za par sekund se otacky vrati na cca 1200 a jede v pohode.. myslel sem ze se jedná o vahu vzduchu ale ta ma pri volnobehu cca 2,5g/s coz je asi 10,5kg/h coz je za studena celkem v pohodě. ale autu se nechce do otáček a nad cca 5000 moc netahne.. může to byt variator?
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Lambda
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
U studeného startu lambda ještě nefunguje, není ohřátá.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Právě.. proto jsem si myslel že váha protoze za studena to ridi ona, ale ta ukazuje v pohodě hodnoty..
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Za studena bere hodnoty z posledneho meraneho za tepla, odpoj lambdu resetni RJ
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti