
DPF a EGR off (multijet)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: DPF a EGR off (multijet)
Pěkně 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: DPF a EGR off (multijet)
To bylo první co jsem udělal...odstranění všech brzd na výfukovém potrubí...turbo se líp roztáčí
, ale EGR po testech ve zrychlení jsem nezaslepoval...

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
EGR mám pouze vyčištění a i bez zaslepení a do budoucna ani neplánuju, že bych ho zaslepoval. Jednou za čas se vyčistí a zatím funguje bez problému. Ale to DPF off je znát hodně :-)
AR 159 SW 1,9JTDm
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak jsem konečně získal naměřené hodnoty co ukazují na ten můj problém s přeplňováním.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
pro mě jsou tyhle hodnoty málo, je to teda vidět, ale není tam příčina, máš toho víc?
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: DPF a EGR off (multijet)
No nemám, ale můžu dodat pač mám tvůj kabel
. Tak napiš co všecko bys potřeboval nahrát a já to lognu.

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
mnou vyndané DPF a včera auto prodělalo STK a emaise a vše OK




Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: DPF a EGR off (multijet)
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tím jsi vlastně potvrdil mou zkušenost (já mám teda unijet). Včera jsem zkusmo zaslepil, protože se mi zdá, že to nejede tak, jak by mělo. Přijde mi to celkově línější. Naopak mi ale přijde, že to paradoxně méně kouří.Radek156 píše:Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod....zaslepit či nezaslepit
...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné.
....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Díky za útěchu, snad to dobře dopadne u mně, v září poreferuju :-)
AR 159 SW 1,9JTDm
Re: DPF a EGR off (multijet)
vše o emisích viz:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=9454
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=9454
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Katalyzátor u nafty nemá na emise moc vlivcendler píše:mnou vyndané DPF a včera auto prodělalo STK a emaise a vše OK
![]()
![]()


1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: DPF a EGR off (multijet)
Jo když zaslepíš nebo softwarově upravíš EGR, aby neotevíral tak auto bude méně kouřit , páč tam jde jen čistý vzduch a nelezou tam spaliny z výfuku. Trocha kouře u nafty není na škodu...coyote píše:Tím jsi vlastně potvrdil mou zkušenost (já mám teda unijet). Včera jsem zkusmo zaslepil, protože se mi zdá, že to nejede tak, jak by mělo. Přijde mi to celkově línější. Naopak mi ale přijde, že to paradoxně méně kouří.Radek156 píše:Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod....zaslepit či nezaslepit
...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné.
....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
V úterý jsem jel po dálnici na tempomat, najednou koukám že padá rychlost, auto vůbec nechce táhnout. Připadal jsem si jak náklaďák. Dojel jsem až do Prahy a tam mi to před první křižovatkou chcíplo a už nenaskočilo. Počítač nehlásil žádnou chybu.
Odtáhli jsme to tedy k panu Pavelkovi do Troje a tam po chvíli koumání přišli na to, že byl totálně ucpanej DPF, což mi přijde zvláštní, protože většinou jsem jezdil právě dálnici a žil tak v blaženém pocitu, že by se měl dostatečně vypalovat. Nicméně se tak asi nedělo a bude muset pryč, takže mně můžete přivítat jako dalšího člena klubu DPF off
K tomu mi navíc vyčistí EGR a sání, takže jsem zvědavej, jak to bude jezdit po tomto zásahu [-o<
Odtáhli jsme to tedy k panu Pavelkovi do Troje a tam po chvíli koumání přišli na to, že byl totálně ucpanej DPF, což mi přijde zvláštní, protože většinou jsem jezdil právě dálnici a žil tak v blaženém pocitu, že by se měl dostatečně vypalovat. Nicméně se tak asi nedělo a bude muset pryč, takže mně můžete přivítat jako dalšího člena klubu DPF off

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: DPF a EGR off (multijet)
Kdo ti to bude dělat??
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Auto Pavelka v Praze Troji. Snad to zvládnou dobře a doufám že to nebudou dělat poprvé [-o<
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak at to dobře dopadne. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak ať to sání vyčistí pořádně, aby tam něco nezůstalo a pak to nevlítlo do válců 

1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
xjohny : chudák turbo, ono totiž když se ucpe ta zátka, tak výfukový plyny nemají kam jít a to je pro něho něco co miluje
, tak přeji hodně štěstí, aby to udělaly dobře a fungovalo to

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
a hlavně levně ... 

AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
No snad to dobře dopadne, zase tolik kilometrů jsem s tím nenajel, uvidíme [-o<
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: DPF a EGR off (multijet)
akym klucom davate dole EGR ventil (na AR 159 SW, 1.9 JTD, r.v. 2006)??? Hlavne tie dva sroby, ktore su zospodu ma zaujimaju. Neviem sa k nim dobre dostat.
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Ty dva na prirube k trubce od vyfuku golou s nastavcem (cislo nevim) a ty dva spodni ze 4 co drzi teleso ventilu na sani tak taky malou golou s nastavcem (asi 10cm). Tyhle dva spodni se vyndavaj blbe, ale problem to myslim neni. Spis bacha, aby ti nespadlo tesneni nekam dolu do motoru nebo tak.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: DPF a EGR off (multijet)
jen pro info: můj již vyrušený DPF mi pěkně díky své dlouhodobé neprůchodnosti pěkně poničil motor.. :o( tím myslím téměř 1cm nános karbonu v sání a rovněž poničené svěroklapky.. (turbo to "nakonec" přežilo, zatím tedy neměním..) to způsobovalo snížený výkon v nízkých otáčkách a postupné vadnutí výkonu..( fabie 1.2 HTP byl proti mé AR trhač asfaltu) -> do 2200 ot/min auto vůbec nejelo (po zaslepení EGR asi týden výrezně lepší, pak zase krizovka), do té doby to byla zcela mrtvola.. na brzdě bylo sice naměřeno 186 PS z původních 200 PS (2.4 jtd 147kw), ale až za hranicí standardních parametrů.. o nárůstu spotřeby nemluvím..
K tomu se pak zjistily vadné vstřiky na (3 z 5 byly ko, zjištěno na stolici), tak si dovede představit, jak mi auto nejelo a kouřilo.. zítra bych ho měl mít (snad) už zpět zcela opravené..
sešlo se mi opravdu dost ne zcela levných věcí, ale snad bude moje AR opět k životu..
doufám, že to nikoho z vás nepotká.. s největší pravděpodobností je na vině všeho používání neoriginálního oleje od předchozího majitele.. :o(
ale nejsem žádný odborník!, jen tlumočím slova chlapů (spíš se snažím), kteří mi na autě dělají..
K tomu se pak zjistily vadné vstřiky na (3 z 5 byly ko, zjištěno na stolici), tak si dovede představit, jak mi auto nejelo a kouřilo.. zítra bych ho měl mít (snad) už zpět zcela opravené..
sešlo se mi opravdu dost ne zcela levných věcí, ale snad bude moje AR opět k životu..
doufám, že to nikoho z vás nepotká.. s největší pravděpodobností je na vině všeho používání neoriginálního oleje od předchozího majitele.. :o(
ale nejsem žádný odborník!, jen tlumočím slova chlapů (spíš se snažím), kteří mi na autě dělají..
Bolek AR 159 2.4 JTDm 20 V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti