Tak konverze klimy na R134a se asi snad zadařila a jde z toho ledově studený vzduch. Nakonec se použila většina klimy ze Superky (komplet celej výparník s expanzním ventilem, hadice ze sušiče do chladiče, tlakové čidlo). Dával se taky jiný kompresor, protože původní byl díky zarezlé spojce totálně na kaši a rovnou do něj nový olej PAG 100 a pochopitelně nový sušič a některé O kroužky a izolace hadice vedoucí z kompresoru do chladiče. Trochu prekérka je plnění - doporučuju koupit na eBayi redukce z R12 ventilků na ty nový rychlospojky, nestojí to svět, ale vyměnit to jde jen když je vypuštěná klima.
Co se dostupností týče tak:
- kompresor je klasický Sanden SD7H15, u novějších aut s drážkovaným řemenem není problém, u starých je třeba použít původní řemenici na dva klíňáky
- expanzní ventil, sušič a tlakové čidlo se dají koupit nové celkem v pohodě
- hadice se daj nechat vyrobit, ale neřešili jsme, uvidíme jestli a jak moc bude utíkat
- chladič, shání se blbě, ale Nissens na požádání vyrobí, čekací doba cca měsíc a půl
Ve výsledku jediné, co je extrémně na palici je to ovládání směru a hlavně teploty
