Jako když to vezmu kolem a kolem, tak jediná kritická věc je koroze těch lemů a kolem zadního skla. To je řešitelné dejme tomu za nějákejch 15tyček. Beru to ale tak, že za ty prachy seženu i QVčko s dobrou kastlí a vadným motorem + navíc kupu dílů. A neopravovaná kastle je vždycky lepší než opravovaná. Mě jen znechucuje to, že v tomhle autě se někdo hrabal snad už úplně ve všem a skoro nic není původní. Teď to auto je plně pojízdné, motor táhne správně, spojka spojkuje správně, jeden ten silentblok na řazení je vylágrovanej, ale to se dá spravit, takže by to pak i správně řadilo. Podvozek taky funguje správně, přední náprava je prý repasovaná. Brzdy nefungujou. Je to otázka a hlavně jde o to, jestli seženu nebo neseženu stejný auto. Jestli jo, pak nemá oprava smysl a tohle půjde na šroubky, jestli ne, pak to sice nebude ideální, ale opravit to půjde, protože klíčové části karoserie jsou vpořádku. Nicméně tvůj názor a přístup chápu, je to to nejrozumnější co se dá dělat, ale já naneštěstí rozumnej nejsem, jak sis asi už všimnul

. Ono je fakt, že ve finále výjde, ikdyž třeba né levněji, ale rozhodně lépe a bez nervů koupit si za těžkej peníz něco, co někdo za těch +/- 20 let nedorasil.
Nejrychlejší cesta k ukončení boje je prohrát ho. To ale já nehodlám
