Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Právě proto bych spíš chtěl ty savony...U nikoho jsem je neviděl
GTA-kola jsou krásný moc daj se dokonce sehnat i levnějc než ty Savony... Teďka jsi mi dal brouka do hlavy
GTA-čka bych rozhodně chtěl do černýho komaxitu... No ještě do léta času dost tak uvidíme co se naskytne
Rozhodně nechci kola větší jak 17-cky už kvůli tomu tvrdýmu podvozku 
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Asi bych taky volil origo GTA kola, ale třeba by to nemuselo byt špatný. Jinak brzďiče mas ze 166.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7309
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
s tou černou to moc nepřeháněj at z toho neuděláš plecháče, raději zrenovovat klasickej stříbrnej vzhled, méně často znamená více to mi věřMára píše: GTA-čka bych rozhodně chtěl do černýho komaxitu...
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Dobře kluci ;) Jojo ze 166...Mám to i s těhlicema
Jsem zvědavej jak to bude brzdit
) Chci se zeptat nevíte kde sehnat gumu co je na střešeokolo dveří nemůžu to v eperu najít
Jinak se mi začala v hlavě měnit myšlenka zda nesehnat jinou 156-stku...
Alfa je opravdu hodně sežraná ale jenom na straně řidiče. A dneska jsem přišel nato proč. Horní gumou co je kolem těch dvěří teče voda po C-ckovim sloupku dolu na podlahu a tou cestou kudy teče je všechno na kaši
Díry jsou ůplně skrz podlahu... Co by jste dělali vy? 
Naposledy upravil(a) Mára dne 4.11.2012, ned 17:32, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Ani jsem netušil, že 166 má stejnou těhlici. O problém méně 
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Ramena a ložisko doní sedí...Potřebuju je hlavně kvůli těm velkejm brzdám 
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Jasné vím o co jde. Já měl v plánu kupovat z GTA. Kupoval si jen těhlice nebo včetně náboje? U GTA je náboj jiný, předpokládám, že u 166 to bude to samé.
Těhlice z 166 jsou o hodně dostupnější než z GTA takže to je dobré vědět, že jsou stejné
Těhlice z 166 jsou o hodně dostupnější než z GTA takže to je dobré vědět, že jsou stejné
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
No já je vlastně nekupoval :P Mám to komplet a zatim jsem to nijak nezkoumal jestli je to stejný...
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Ložisko musíš do nové těhlice dát ze svého modelu. Jinak těhlice na 166 je jiná než GTA. GTA má rozteč na těhlici 130mm, a 166 má 150mm.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Jak píšeš 
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
166 má taky předpokládám 305 kotouč?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
166 má 310mm kotouč, ale ty brzdiče si vezmou i 305. Tyto brzdiče se používají proto, že je na ně lehčí vyrobit redukci než na 305mm. No, ale pokud Mára použije i původní těhlici, tak má vymezenou vzdálenost brzdiče od kotouče na 310mm kotouč. Takže při použití 305mm kotouče si myslím, že deska bude cca 1mm ve vzduchu před kotoučem.
Naposledy upravil(a) George.KHE dne 4.11.2012, ned 19:03, celkem upraveno 1 x.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Jsem nato zvědavej jak to bude brzdit :P 
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Pokuď to je brzdiš na 310 musí se dát 310. To není takový problém, ale asi už na to nepůjde napasovat 16" kolo
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
No mám celou nápravu ze 166...A byla na 16kolech plecháčích ;) Stejně chci ty 17-ctky 
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Není takový problém? Proč myslíš? Vždyť 166 má jinou rozteč jak 156, takže tam kotouč ze 166 nedáš.Dallen píše:Pokuď to je brzdiš na 310 musí se dát 310. To není takový problém, ale asi už na to nepůjde napasovat 16" kolo
310mm kotouč se dávat nemusí, ale mělo by se to asi nějak upravit, protože jinak nebude brzdová destička brzdit úplně celou plochou.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
samozrejme ze ma jinou ale prexe ty nadherny brzdy nehodim do smelcu ne? Nejak to pujde neboj ;)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Jsou dvě možnosti, když pominu výrobu kotoučů na zakázku. Bud se vykašlat na onu mezeru, nebo si nechat vyrobit redukci na tvoji těhlici. Druhá varianta tě vyjde ve finále i levněji, protože si zachováš svoje těhlice a v klidu pak můžeš použít i 305mm kotouč.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
jelikoz mam i kotouce ze 166 ktery jsou uplne novy tak bych to mohl slozit ale musel bych pak pouzit podlozky na zmenu roztece... a hlavne ty kotouce maj vic der. zejtra skusim jestli to pasne na origo roztec...
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
No tak to moc nehazarduj se svým životem a vrtáním do těch kotoučů se vyser. Hele mam za to že tam nějaký problém je když chceš dát těhlice ze 166ky na 156ku, mam za to že vzdálenost spodního oka, nebo něco takového. Už to v kebuli nenosím. Ušetřím ti starosti a dám ti radu
Nejjednoduší máš udělat redukci na tvoje stávájící těhlice a třmeny z tý 166ky a pěkně si to napasuješ na ty 305 z GTA kotouče nebo budeš šikovnější a dáš to na 330 z GTA jako jsem dělal na mojí 
Naposledy upravil(a) r-a-k dne 6.11.2012, úte 14:52, celkem upraveno 1 x.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
To máš z čeho brzďiče ?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
Ty samý o čem se tu píše. 166ky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
To sem nevěděl, ze si v pohodě vezmou i 330 kotouč. Zajímalo by mě jestli bych do svých dal 345 kotouč
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)
V pohodě to nevezmou
Musel jsem je upravovat jak na poloměr kotouče tak klasika na rozšíření tloušky kotouče. Teď tam máš 330ky a chceš použít ty třmeny na 345? Myslím si to dobře?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] a 1 host

