Hrozně jsem to napsal,já vim.

Ale jen jakoyan.ko píše:krasa, jako nove![]()
jinak otacky turba se snimaji na kompresorovem kole.
Tady mas vykres s presnym umistenim - http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... awings.pdf
a navod k originalnimu Garrett kitu - https://www.turbobygarrett.com/turbobyg ... ctions.pdf
Ahoj, stav byl v pohodě vůči nájezdu, jen na pozici 5,6 (pozice z prava na foto) byly šály na klice nerovnoměrně zajetý. Motor má najeto 190000km, měním preventivně i s hydroštely a vahadly.pedro m píše:
U JTD unijet je to taky v pohodě, jelikož tam je systém odvětrání blok-víko ventilů a z víka ventilů do sání, na multijet je tahle šaškárna, víko ventilů, blok motoru, sání do separátoru potom odtok do vanyrazorcz91 píše:
Díky za odkaz, tenhle typ jsem měl na Unijet a popravdě řečeno je to sračka
Zdenku tusis kolik to kostuje ?r-a-k píše:merklu mam tento: http://www.goapr.com/products/catch_can_mqb_ea888.html
Záleži na ceně
Jeste jsem nezjistoval, napisu az na to dojde.pedro m píše:Zdenku tusis kolik to kostuje ?r-a-k píše:merklu mam tento: http://www.goapr.com/products/catch_can_mqb_ea888.html
Záleži na ceně
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host