
WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Všimol som si na zadnej náprave "činku"
. Na čo to vlastne slúži?

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Na vyvážení.Jakub_mt píše: 3.8.2019, sob 22:38 Všimol som si na zadnej náprave "činku". Na čo to vlastne slúži?
Jednou jsem ji zkusil vyndat...


- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Myslím, že by byla naopak věčná škoda do toho jakkoliv po Československu šťouratrazorcz91 píše: 3.8.2019, sob 17:11 a už máš napsanej seznam uprav co hodláš dělat nebo ho necháš jen takhle?což by byla věčná škoda
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Nehodlam do toho moc vrtat, ted udělam klasiku, oleje, filtry, svicky, rozvody tam jsou delany před cca 3000 km, takze ty zatim necham. Hlavne ted seridim ventilovy vule a uvidim vubec jak se motor chova. Potom je v planu koupit ideálně Blackline 18" alu z Gt a origo schovat, a potom podle toho jak to bude vypadat tak buď koupit max 2mm podlozky a jako maximum snížit bud podvozkem od K&W nebo pruziny od Eibachu. Uvidím podle financi a jestli si to nakonec nerozmyslim, protože shánět na to prvky napravy hlavne dozadu uz zacina byt celkem problem. Zadni dil vyfuku od ragazzonu bez tlumice s dvojitou koncovkou. Puvodni vyfuk schovam. Nehodlam kupovat duplex a rezat do narazniku.razorcz91 píše: 3.8.2019, sob 17:11 a už máš napsanej seznam uprav co hodláš dělat nebo ho necháš jen takhle?což by byla věčná škoda
Naposledy upravil(a) WhySoSad dne 4.8.2019, ned 21:43, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Mam to v plánu, ale na neco většího, bohužel se nedaji absolvovat Jeseníky, to by byla idealka. Tak mozna až na otevření za rok na kunku az to bude poladeny.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Jakej to má konkrétně účel? Moc často se s tim v aute nesetkas.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
myslel jsem, že v tomhle poface interieru má být stříbrný... tkhle nějak:
https://parkers-images.bauersecure.com/ ... agtv_4.jpg
https://i.wheelsage.org/pictures/a/alfa ... tv_69.jpeg
https://static.cargurus.com/images/site ... 0x480.jpeg
černý v předface...
https://123auta-katalog-902363.c.cdn77. ... rovy-6.jpg
kdybys to stříbrný sháněl (a podařilo se ho sehnat...), tak tohle černý od tebe rád koupím :-)
https://parkers-images.bauersecure.com/ ... agtv_4.jpg
https://i.wheelsage.org/pictures/a/alfa ... tv_69.jpeg
https://static.cargurus.com/images/site ... 0x480.jpeg
černý v předface...
https://123auta-katalog-902363.c.cdn77. ... rovy-6.jpg
kdybys to stříbrný sháněl (a podařilo se ho sehnat...), tak tohle černý od tebe rád koupím :-)
WhySoSad píše: 31.7.2019, stř 17:30 Jojo, interier facelift, presne jak jsem chtelA dokonce s originálním rádiem...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Těžko říct čím to je, možná je to nějakej mezifaceliftovej kus jako tomu bylo třeba u 159, kdy už jsou některý prvky z faceliftu i v předfaceliftových modelech.krteczek píše: 5.8.2019, pon 09:20 myslel jsem, že v tomhle poface interieru má být stříbrný... tkhle nějak:
kdybys to stříbrný sháněl (a podařilo se ho sehnat...), tak tohle černý od tebe rád koupím :-)
WhySoSad píše: 31.7.2019, stř 17:30 Jojo, interier facelift, presne jak jsem chtelA dokonce s originálním rádiem...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
ta činka u v6 asi smysl má, u Twinsparku se to tolik neprojevuje, ale je tam z toho důvodu, že když máš staženou střechu a vítr se nad autem vrací zpátky ke kabině, vzniká tam vztlak, ktery ten zadek nadlehčuje. Má snad 20 kg
když jsem se s ní mazlil naposled, měl sem co dělat, když ji držíš jednou rukou nad hlavou v krkolomný pozici pod autem a nejde ti nasadit matka na šroub.
Nemyslel jsem úpravy typu Alfisti FB a jejich stroje. Spíš opravdu něco přínosnýho.
S tím sníženým podvozkem resp. Eibach pružinama pozor na to, že jakmile to nasadiš na auto, zadní náprava se rozjede jak naložená tatra a neni to vůbec hezký. Ideální je pak převrtat díry v čepech na horních ramenech a posunout je blíž ke středu auta, aby se kola pěkně srovnaly. Idealně bych nechal seriovej podvozek, protože ten je k nezaplacení.
V jednom gtv jsem měl sniženej a drži to krasně, ale boli z toho člověk, ted v dalšim gtv ho mam taky a řikam si, to mam na litani je to ok. Na spideru mam ale seriovej a neměnil bych. Tam jen stahneš střechu, jedeš 80, kochačka rozumiš, žadnej stres, motor si jen ševeli
asi tak

Nemyslel jsem úpravy typu Alfisti FB a jejich stroje. Spíš opravdu něco přínosnýho.
S tím sníženým podvozkem resp. Eibach pružinama pozor na to, že jakmile to nasadiš na auto, zadní náprava se rozjede jak naložená tatra a neni to vůbec hezký. Ideální je pak převrtat díry v čepech na horních ramenech a posunout je blíž ke středu auta, aby se kola pěkně srovnaly. Idealně bych nechal seriovej podvozek, protože ten je k nezaplacení.
V jednom gtv jsem měl sniženej a drži to krasně, ale boli z toho člověk, ted v dalšim gtv ho mam taky a řikam si, to mam na litani je to ok. Na spideru mam ale seriovej a neměnil bych. Tam jen stahneš střechu, jedeš 80, kochačka rozumiš, žadnej stres, motor si jen ševeli

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Tak podle toho co jsem se dočetl by mělo jít o tlumič vibrací a chvění, kterým by měl Spider údajně trpět. Jinak k těm úpravám, co by si měl na mysli? Rollbar, rozpěrná tyč? Co se týče toho snížení, tak si ještě nejsem jistý, můsím počkat až na tom budou větší kola a pak se uvidí jak to vypadá. Do nápravy ale určitě vrtat nechci. Jsi si 100% jistý, že pouze se sníženými přužinami o 20mm dojde k takovýmu posunu?razorcz91 píše: 5.8.2019, pon 12:13 ta činka u v6 asi smysl má, u Twinsparku se to tolik neprojevuje, ale je tam z toho důvodu, že když máš staženou střechu a vítr se nad autem vrací zpátky ke kabině, vzniká tam vztlak, ktery ten zadek nadlehčuje. Má snad 20 kgkdyž jsem se s ní mazlil naposled, měl sem co dělat, když ji držíš jednou rukou nad hlavou v krkolomný pozici pod autem a nejde ti nasadit matka na šroub.
Nemyslel jsem úpravy typu Alfisti FB a jejich stroje. Spíš opravdu něco přínosnýho.
S tím sníženým podvozkem resp. Eibach pružinama pozor na to, že jakmile to nasadiš na auto, zadní náprava se rozjede jak naložená tatra a neni to vůbec hezký. Ideální je pak převrtat díry v čepech na horních ramenech a posunout je blíž ke středu auta, aby se kola pěkně srovnaly. Idealně bych nechal seriovej podvozek, protože ten je k nezaplacení.
V jednom gtv jsem měl sniženej a drži to krasně, ale boli z toho člověk, ted v dalšim gtv ho mam taky a řikam si, to mam na litani je to ok. Na spideru mam ale seriovej a neměnil bych. Tam jen stahneš střechu, jedeš 80, kochačka rozumiš, žadnej stres, motor si jen ševeliasi tak
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Samozřejmě, neboť to má mcperson zavěšení...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Fotka víc než tisíc slov
důkaz místo slibů, když to snížíš, dopadne to nějak takhle. ve výsledku bude odklon nějakych -3,5°. Na seriovym podvozku máš spravně -0°52' stupně a to je právě tenhle rozdil serie/eibach.
Hampice: ne to neni tím, mcpherson je jen na předku, tam se to nezmění nijak.
K těm úpravám. Já třeba na svém spideru mám tu rozpěru předních tlumičů, je to dobrá věc byť na výkonu nepřidá nic. Ještě jsem měl v airboxu Pipercross filtr. Na zadní nápravu jsem dával powerflex, ale jen do horních ramen a na stabilizátory. Unibaly jsem zachoval. Nerezovej výfuk od katů jsem měl atd. Takovy prkotiny spíš, ale účelový.
Jinak k těm 18" GT kolům, kola to jsou pěkny, ale jen pokud ten spider bude sníženej, jinak na tom vypadaj komicky. Pár fotek na netu najdeš.
Btw. má ten spider elektrickou střechu nebo ještě manuální?

Hampice: ne to neni tím, mcpherson je jen na předku, tam se to nezmění nijak.
K těm úpravám. Já třeba na svém spideru mám tu rozpěru předních tlumičů, je to dobrá věc byť na výkonu nepřidá nic. Ještě jsem měl v airboxu Pipercross filtr. Na zadní nápravu jsem dával powerflex, ale jen do horních ramen a na stabilizátory. Unibaly jsem zachoval. Nerezovej výfuk od katů jsem měl atd. Takovy prkotiny spíš, ale účelový.
Jinak k těm 18" GT kolům, kola to jsou pěkny, ale jen pokud ten spider bude sníženej, jinak na tom vypadaj komicky. Pár fotek na netu najdeš.
Btw. má ten spider elektrickou střechu nebo ještě manuální?
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Musel jsem použít kamošovu fotku z jednoho našeho výletu, na ni ten odklon jde krásně vidět.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
To je teda celkem extrém, nevím jak to řeší ostatní, ale pár 916 jsem viděl snížených pomocí Eibach kitu a nevšiml jsem si takovýho odklonu. Budu se na to muset ještě podívatrazorcz91 píše: 5.8.2019, pon 20:37 Fotka víc než tisíc slovdůkaz místo slibů, když to snížíš, dopadne to nějak takhle. ve výsledku bude odklon nějakych -3,5°. Na seriovym podvozku máš spravně -0°52' stupně a to je právě tenhle rozdil serie/eibach.
Hampice: ne to neni tím, mcpherson je jen na předku, tam se to nezmění nijak.
K těm úpravám. Já třeba na svém spideru mám tu rozpěru předních tlumičů, je to dobrá věc byť na výkonu nepřidá nic. Ještě jsem měl v airboxu Pipercross filtr. Na zadní nápravu jsem dával powerflex, ale jen do horních ramen a na stabilizátory. Unibaly jsem zachoval. Nerezovej výfuk od katů jsem měl atd. Takovy prkotiny spíš, ale účelový.
Jinak k těm 18" GT kolům, kola to jsou pěkny, ale jen pokud ten spider bude sníženej, jinak na tom vypadaj komicky. Pár fotek na netu najdeš.
Btw. má ten spider elektrickou střechu nebo ještě manuální?


Ty kola na tom podle mě vypadají nejlíp, má to jeden borec na squadra916 ve stejné barvě a snížený Eibach pružinama a vypadá to nádherně.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Takže objednány nějaký drobnosti na prvotní servis:
Svíčky NGK V-Line 2268
Olejový filtr BOSCH 0 451 103 351
Vzduchový filtr MANN-FILTER C 1589/3
Filtr, vzduch v interiéru DENCKERMANN M110029
Olej Selenia Racing 10w-60 - 7l
Převodovkový olej Castrol 75W-90 SYNTRANS 1L GL-4+ - 2l (Pokud jsem se správně dočetl, tak by mělo jít o 2 litry oleje se specifikací 75w-90 a pro 3.0 - GL4)
Můžete na to někdo kdo má s těmi motory větší zkušenost mrknout jestli je to v pořádku?
Svíčky NGK V-Line 2268
Olejový filtr BOSCH 0 451 103 351
Vzduchový filtr MANN-FILTER C 1589/3
Filtr, vzduch v interiéru DENCKERMANN M110029
Olej Selenia Racing 10w-60 - 7l
Převodovkový olej Castrol 75W-90 SYNTRANS 1L GL-4+ - 2l (Pokud jsem se správně dočetl, tak by mělo jít o 2 litry oleje se specifikací 75w-90 a pro 3.0 - GL4)
Můžete na to někdo kdo má s těmi motory větší zkušenost mrknout jestli je to v pořádku?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
mě to černý rádio ve stříbrným panelu přijde teda trochu divný...taky mám v předface gtv poface sesle už z fabriky, ale to nevypadá jako "z jiný planety" :-)
ale každopádně celkově auto libový - ta žlutá je fantastická!!! na spidera 916 podle mě nejlepší barva.
[/quote]
Těžko říct čím to je, možná je to nějakej mezifaceliftovej kus jako tomu bylo třeba u 159, kdy už jsou některý prvky z faceliftu i v předfaceliftových modelech.
[/quote]
ale každopádně celkově auto libový - ta žlutá je fantastická!!! na spidera 916 podle mě nejlepší barva.

[/quote]
Těžko říct čím to je, možná je to nějakej mezifaceliftovej kus jako tomu bylo třeba u 159, kdy už jsou některý prvky z faceliftu i v předfaceliftových modelech.
[/quote]
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Tak o víkendu se budou nastavovat ventilový vůle, tak dám vědět jak na tom byly.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Tak včera se to rozebralo, nastavovaly se vůle a kontrolovalo se co se dalo. Vačka je v pohodě, stejně tak zdvihátka ventilů, povrch není nijak vydřenej. Normální opotřebení, je to spíš lepší než horší, takže samý dobrý zprávy zatím
Bohužel nemám kvalitnější foto než tohle, ale aspoň pro představu. Výfukový ventily byly všechny v normě až na jeden, kterej byl lechce přes, takže taky paráda, sací se budou dělat nejspíš na jaře spolu s rozvodama. Jinak jsem teda nevěděl, že busso má EGR








Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Tak to je super, že je to v cajku 
Tenhle typ a PH1 s 24v měla taky EGR, nejlepší bude když ho uplně vyhodíš a zaslepíš díry

Tenhle typ a PH1 s 24v měla taky EGR, nejlepší bude když ho uplně vyhodíš a zaslepíš díry

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Vtedy mali v Alfe asi nejaké EKO obdobie, pretože aj TS 16v z prvých rokov výroby mali EGR 

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Usuzuju jen z fotky, ale ten sací palec na poslední fotce teda imho moc dobře nevypadá.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Je to nezaostřená fotka s blbýma odleskama a mastnej povrch, na ho*no (Pak se to jeví jako matný ten povrch na té fotce) - na té prostřední fotce to je vidět líp, tak to vypadá.... Ale je to hladký, žádný rýhy, vrypy, opotřebení na těch styčných plochách nejsou. Takže vím, že momentálně to je OK, uvidíme jak to bude vypadat za rok až se to bude zase nastavovat. Pokud by tam už poškození bylo, tak se to dá vždycky vyměnit za vačku třeba z QV...
Ještě technická, čím se dá předejít právě poškození toho palce vačky? Zrovna v místě, kde je to na odvrácené straně, čili není vačka v záběru, ale měla by pouze klouzat po zdvihátku. Hraje v tom roli ještě jinej faktor než kvalita oleje a nastavení ventilů? Když teda pominu přeskočenej rozvod.
Ještě technická, čím se dá předejít právě poškození toho palce vačky? Zrovna v místě, kde je to na odvrácené straně, čili není vačka v záběru, ale měla by pouze klouzat po zdvihátku. Hraje v tom roli ještě jinej faktor než kvalita oleje a nastavení ventilů? Když teda pominu přeskočenej rozvod.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Nechci tě strašit,ale ten palec to má nahnutý... Myslím že na to mám pořád ještě trochu oko...:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Viděli to kromě mě (kterej se v tom houbi vyzná) další 3 lidi, kteří tohle mají jako denní chleba a těhle motorů už dělali stovky. Samozřejmě se musí počítat s tím, že ten stav nebude jak novej. Příště to líp nafotím.
Ale každopádně je to podnět se na to po zimě podívat pořádně a líp to nafotit. Rozvody se dělat budou. Pokud by ten stav byl tak jak říkáš, tak jakej je ideální další postup? Po zimě nahradit pouze vačku, nebo to udělat i se zdvihátkama atd.? Jestli se mám začít shánět. Díky
Ale každopádně je to podnět se na to po zimě podívat pořádně a líp to nafotit. Rozvody se dělat budou. Pokud by ten stav byl tak jak říkáš, tak jakej je ideální další postup? Po zimě nahradit pouze vačku, nebo to udělat i se zdvihátkama atd.? Jestli se mám začít shánět. Díky
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: WhySoSad - Spider 916 3.0 12V
Povrch vypadá dobře, ale určitě by neměl mít takovouhle ostrou hranu.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Marshaleq a 2 hosti