Výměna akumulátoru
Re: Výměna akumulátoru
Tady:
Všechny tři šrouby jsou +pol
Všechny tři šrouby jsou +pol
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9114
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Výměna akumulátoru
Se ti povedlu tu krytku urvat co? 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Výměna akumulátoru
Myslím že nějakýmu taliánovi 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Výměna akumulátoru
Ahoj chlapi ,
Tak včera jsem si vyzved auto ze servisu, kde byli nuceni odpojit baterii a jsem bez funkční ICS. Mám Alfu Romeo 166 r.v. 03_1999. Řekli mně, že za 800,- mně to zjistí, ale že potřebuje tu ICS fyzicky. Že mu nestačí jen opsaný štítky. Je to možný? Mně se to nějak nezdá. Už jsem tu o tom našel pár článků, hodně lidem stačilo jen opsat údaje a nějak vygenerovat.
Nějaké kódy jsem už zkoušel, ale zatím nic. Ani mi nefunguje třeba ten uni 4444, jako některým zde fungoval. Ani mi nejde ten trik s podržením tlačítek clima+dark, nic se mi tan nezobrazí. A už vůbec nevím, zda mám ten typ G2 ČI G3. Co navrhujete, mám dát 8 kil, nebo ještě něco zkusit? Mám jeden z prvních typů, tak tam ty triky asi fungovat nebudou..
Tak včera jsem si vyzved auto ze servisu, kde byli nuceni odpojit baterii a jsem bez funkční ICS. Mám Alfu Romeo 166 r.v. 03_1999. Řekli mně, že za 800,- mně to zjistí, ale že potřebuje tu ICS fyzicky. Že mu nestačí jen opsaný štítky. Je to možný? Mně se to nějak nezdá. Už jsem tu o tom našel pár článků, hodně lidem stačilo jen opsat údaje a nějak vygenerovat.
Nějaké kódy jsem už zkoušel, ale zatím nic. Ani mi nefunguje třeba ten uni 4444, jako některým zde fungoval. Ani mi nejde ten trik s podržením tlačítek clima+dark, nic se mi tan nezobrazí. A už vůbec nevím, zda mám ten typ G2 ČI G3. Co navrhujete, mám dát 8 kil, nebo ještě něco zkusit? Mám jeden z prvních typů, tak tam ty triky asi fungovat nebudou..

Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
Mulder
tak to je škoda, musíš hledat nejlevnější odblokování. Někdo, třeba i já jsem si na obě ICSky poznačil PINy na kastli ICSky. Zkus jí vytáhnout, třeba tam PIN nandeš.
No a pro ostatní (jak píše Cuhan), před odpojením postačí boční napojení na jiný zdroj a mělo by to fungovat. Akorát já bych to takto nekomplikoval (napojení u motoru), a našněroval silnější dráty na stávající kabely přímo na kontakty v kufru.

No a pro ostatní (jak píše Cuhan), před odpojením postačí boční napojení na jiný zdroj a mělo by to fungovat. Akorát já bych to takto nekomplikoval (napojení u motoru), a našněroval silnější dráty na stávající kabely přímo na kontakty v kufru.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna akumulátoru
Máš fotku nebo opis toho štítku s nápisem Becker z ICSky?Mulder píše:Ahoj chlapi ,
Tak včera jsem si vyzved auto ze servisu, kde byli nuceni odpojit baterii a jsem bez funkční ICS. Mám Alfu Romeo 166 r.v. 03_1999. Řekli mně, že za 800,- mně to zjistí, ale že potřebuje tu ICS fyzicky. Že mu nestačí jen opsaný štítky. Je to možný? Mně se to nějak nezdá. Už jsem tu o tom našel pár článků, hodně lidem stačilo jen opsat údaje a nějak vygenerovat.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Výměna akumulátoru
Petan a Alfi166silver:
Chlapi, pročítal jsem různý vlákna okolo ICS, někdo říkal, že už tu je návod, jak to vytáhnout - demontovat. Ale asi neumím hledat, nemůžu dohledat.
Prosím, pošlete link, jak na to. Nebo jen stručný návod písemně. Zručně na tom nejsem moc dobře, tak nechci udělat více škody než užitku. Sám si na autě nic nedělám, jelikož tomu absolutně nerozumím. To víte, neznalý hoch od počítačů
Díky, okamžitě pak demontuju a zjistím.
M.
Chlapi, pročítal jsem různý vlákna okolo ICS, někdo říkal, že už tu je návod, jak to vytáhnout - demontovat. Ale asi neumím hledat, nemůžu dohledat.
Prosím, pošlete link, jak na to. Nebo jen stručný návod písemně. Zručně na tom nejsem moc dobře, tak nechci udělat více škody než užitku. Sám si na autě nic nedělám, jelikož tomu absolutně nerozumím. To víte, neznalý hoch od počítačů


Díky, okamžitě pak demontuju a zjistím.
M.
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
Hlavně si pořádně pročti a prohlédni fotky jak na demontáž, ať nenaděláš víc škody než užitku.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Výměna akumulátoru
.. a kde si to mám pročíst a prohlídnout? Nemůžu to nikde dohledat :-(
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna akumulátoru
Nejdřív rozepneš manžetu řadící páky, strčíš do ní, blíž k ruční brzdě ruku a pomalým tahem nahoru překonáš sílu pružinek krytu řadící páky. Dvě jsou v zadu a dvě po stranách. Potom odpojíš konektory zapalovače a tlačítek. Opatrně odstarníš tu hliníkovou lištičku. Povolíš 4 šroubky na křížový šroubovák a sundáš ten ipur kolem řadičky a ICS. Abys ICSku vytáhnul, musíš se nejdřív podívat těma horníma dírkama, které se odkryjou sundáním toho ipurového krytu kolem ICS. Zhruba ve výšce díry na kazetu uvidíš takový stříbrný lyžinky. Musíš strčit ruku do díry od kazety mírně táhnout ven a šroubovákem šikmo vzhůru mírně zatlačíš na tu lyžinku. To samé pak na druhé straně. Netahej jí ven za přední panel nebo ti vyskočí a vysypou se tlačítka a povětšinou se ještě něco uláme. Abys viděl štítek, stačí jí jen povytáhnout, ale aby to šlo, straně řidiče musíš ještě odpojit konektor k tlačíkům mlhovek a výstrahy. Štítek Becker by měl být vidět ve výšce kazety na straně spolujezdce. Kdyžtak mi zavolej, telefon mám na stránkách....
Naposledy upravil(a) alfi166silver dne 8.2.2012, stř 15:48, celkem upraveno 2 x.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Výměna akumulátoru
Supr supr supr, díky moc za radu. Kdyby nešlo, cinknu.
Jak bude chvíle, jdu na to.
P.S. Asi bych měl odpojit baterku, že? :-)
Jak bude chvíle, jdu na to.
P.S. Asi bych měl odpojit baterku, že? :-)
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna akumulátoru
Nemusíš
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Výměna akumulátoru
Stačí trochu zagooglovat http://www.forum.alfaholicy.org/166/271 ... omocy.html
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Výměna akumulátoru
Chlapi, tak jsem se konečně dostal k tomu, abych vytáh tu ICS. Jediný štítek co jsem tam našel byl:
Siemens
Left hand steering
156.020.365
MLFB: 5WK 78100
Serial No: AR1000148914/03
SW3.40
Date: 99021518
2890g
Půjde to odkódovat?
Díky za info...
Siemens
Left hand steering
156.020.365
MLFB: 5WK 78100
Serial No: AR1000148914/03
SW3.40
Date: 99021518
2890g
Půjde to odkódovat?
Díky za info...
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
Mulder mrkni sem -
viewtopic.php?f=18&t=8240
Ale obávám se že tohle není správný štítek.
Ps: To info o vozidle mě nějak nesedí 2,4 JTD 100KW je 10V.
viewtopic.php?f=18&t=8240
Ale obávám se že tohle není správný štítek.
Ps: To info o vozidle mě nějak nesedí 2,4 JTD 100KW je 10V.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Výměna akumulátoru
.. nic jinýho tam není, jen ten štítek s výše uvedenými údaji.. :-(
Jak slyším ICS, tak už je mi blbě.. samozřejmě mám beztak ten typ, co nejde spočítat - proč taky ne, proč by něco mělo jít jen tak.. asi už prostě uajedu do Alfy a nechám tam za to prachy. Beztak to tak dopadne.
Jak slyším ICS, tak už je mi blbě.. samozřejmě mám beztak ten typ, co nejde spočítat - proč taky ne, proč by něco mělo jít jen tak.. asi už prostě uajedu do Alfy a nechám tam za to prachy. Beztak to tak dopadne.
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
Mulder pokud máš rv.99 nejspíš to vypočítat jde ale bez štítku je ti to stejně na prd. Zkus ale než poletíš do AR mrknout na net nebo se poptat jestli někdo nerozkodovává v tvém okolí rádia páč i ICS je obyč rádio jen s přerostlým displejem.Např já též nemám karty k ICS a našel jsem borca co mi rozkoduje jak ICS tak NAVi za 800kč.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Výměna akumulátoru
V první řade moc díky za odezvy, ať už sem či na SZ - cením si to.
Teď jsem to znovu rozdělal, abych se ujistil, že už tam nic jinýho není... a není. Viz. foto. V úrovni kazety, z boku je sundanej - odlepenej ten štítek, který je teda ten důležitý... - kdo na heroinu to z toho sundával do pr.. ??? :-(
Každopádně jsem jen tak z hecu cinknul do Alfy - 1600,- až 3000,- Kč.
Mohli by objednat podle VINka, ale ten kód bude na ICS co tam byla z výroby - tato je na 99,9 % nepůvodní... už to někdo měnil, vytahoval - dle odřenin všude kolem... možná nějaká putovní.
Dole uvádím foto...
Takže jestli to dobře chápu, spočítat to nepůjde, ale je možnost to fyzicky napojit přes nějaký "flasher" - nevím co to je, ale psalo se tu o tom. Jsem tu relativně novej, tak se omlouvám za případně stupidní dotazy - ale vždy když najdu můj dotaz, tak už tam někdo napíše - "NĚKDE UŽ SE TO TU ŘEŠILO"
MÁM JEŠTĚ DOTAZ - DÁ SE TA ICS PŘÍPADNĚ VYMĚNIT ZA JINOU, KDYBYCH SI JI SEHNAL NĚKDE? A DOPLŇUJÍCÍ DOTAZ JE, JESTLI TAM MŮŽU TEORETICKY NAPOJIT ICS S CD PŘEHRÁVAČEM, KDYŽ JÁ MÁM NYNÍ S KAZETOU - BUDE TO "HRÁT" ?
např. tady mají s tel. - http://hifiland.net/katalog/autoradio-a ... 20166.html
No a tady je ten snímek
Teď jsem to znovu rozdělal, abych se ujistil, že už tam nic jinýho není... a není. Viz. foto. V úrovni kazety, z boku je sundanej - odlepenej ten štítek, který je teda ten důležitý... - kdo na heroinu to z toho sundával do pr.. ??? :-(
Každopádně jsem jen tak z hecu cinknul do Alfy - 1600,- až 3000,- Kč.
Mohli by objednat podle VINka, ale ten kód bude na ICS co tam byla z výroby - tato je na 99,9 % nepůvodní... už to někdo měnil, vytahoval - dle odřenin všude kolem... možná nějaká putovní.
Dole uvádím foto...
Takže jestli to dobře chápu, spočítat to nepůjde, ale je možnost to fyzicky napojit přes nějaký "flasher" - nevím co to je, ale psalo se tu o tom. Jsem tu relativně novej, tak se omlouvám za případně stupidní dotazy - ale vždy když najdu můj dotaz, tak už tam někdo napíše - "NĚKDE UŽ SE TO TU ŘEŠILO"

MÁM JEŠTĚ DOTAZ - DÁ SE TA ICS PŘÍPADNĚ VYMĚNIT ZA JINOU, KDYBYCH SI JI SEHNAL NĚKDE? A DOPLŇUJÍCÍ DOTAZ JE, JESTLI TAM MŮŽU TEORETICKY NAPOJIT ICS S CD PŘEHRÁVAČEM, KDYŽ JÁ MÁM NYNÍ S KAZETOU - BUDE TO "HRÁT" ?
např. tady mají s tel. - http://hifiland.net/katalog/autoradio-a ... 20166.html
No a tady je ten snímek
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
Tak to mám odkódovaný, chlapi!! Taková radost, takovou jsem už dlouho neměl :-) Cena 800,- Kč u jednoho chlápka ve Vyškovským Fiatu.






Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
Jinak šifra mistra Leonarda byla 6366.
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Re: Výměna akumulátoru
A čím to odkodoval ?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Výměna akumulátoru
Tak to nevím, ale říkal, že to veze nějakýmu kámošovi do Brna, přímo do Alfy, chtěl po mně VIN kód, tak asi nějak oficiálně přes Alfu..... ?
Alfa Romeo 166, 2,4 JTD, 10V, 100kW, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
ex. Ford Focus 2.0, 16V, 90kW, Ghia, r.v.1999, šedá metalíza
ex. Citroën Xsara 1,8, Exclusive, r.v. 1999, šedá metalíza
ex. Citroën ZX 1,6, Advantage, r.v. 1991, černá barva
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů