Složitější systém, častější servis..to je nevyhnutelný ...+ povinný "kurvítka" aby bylo taky
něco divadla okolo údržby..já myslím, že ty "kurvítka" jsou tam dokonce záměrně
implementovaný.u většiny výrobců..je to určitý druh marketingový strategie i řízené omezení životnosti.Nikdo nestojí o systémy, výrazně překračující 200tis životnosti..to patří už minulosti..přílišná životnost z hlediska strategie výrobců znamená zabítí"přirozené obměny" parku a tím pádem v důsledku dusí trh.

Soused dělá výhradně mercedesy a říká vždycky, že dobře už bylo..některý chudáci jsou u něj pečený vařený, a nejsou to auta třídy nákupní tašky..
Jinej známej dělá značkovej servis na Audi a říká to samé..auta se dneska dělají na servis, v tom je podstatná část moto-kšeftu,dílny z něčeho fungovat musí, samo auto žádnej velkej kšeft není..zvlášt při cenový válce dneška..