

Auta to maji ruzne... Nekteri (daewoo) natlaci na 5s, nekteri - hlavne nove, ktere sou ovladany regulacny palivovy ventil elektronikou, snimaji tlak v liste a snazi se ho pred startem dorovnat, nekteri (Honda) bezi hned v prvni fazi klice... Nejak nebezpecny to nevidim, je tam regulator tlaku paliva, pres ktery tece benzin spatky do nadrze a rozdil mezi nastartovanym autem na volnobeh a vypnuty motor a cerpadlo bezi je temer nulovy, na volnobeh je minimalni ubytek tlaku v liste, tudiz nebezpecny proc jako? Jina auta to tak ma od serie. Pripadne na vypinac na pevno...Sejny píše:Jo otom jsem taky uvažoval... ale urobil bych to tak, aby èerpadlo nejelo stále po zapnutí klíèku, ale na 5sec by zaplo, natlaèilo a pak zas vyplo... aby èerpadlo jelo hned po zapnutí klíèku nepøetržitì mi pøijde dost nebezpeèný. Takhle nìjak to chodí u otcovy feliny s mono motronikem.
Takhle to má i Lancia a Fiat, ale ten čas je řízený z ECU. Zapne se zapalování, relé sepne asi na 3 s pak vypne a zase sepne, až když motor naskočí (snímač otáček hlásí běžící motor)Sejny píše:Jo otom jsem taky uvažoval... ale urobil bych to tak, aby čerpadlo nejelo stále po zapnutí klíčku, ale na 5sec by zaplo, natlačilo a pak zas vyplo... aby čerpadlo jelo hned po zapnutí klíčku nepřetržitě mi přijde dost nebezpečný. Takhle nějak to chodí u otcovy feliny s mono motronikem.
Ja viem, ze to je hodne penazi... Lenze idem robit upravy, kde by auto malo dosahovat urcite 170ps... Preto chcem ist na brzdu, ja som zohnal za 1500Sk - 50E bez papiru v BA na brzde... Zasekavani asi nehrozi, trmeny sem vzal z auta, ktere ma 100tkm najizdeno... Takze dle tebe to nemam rozebirat? Mam nove gumicky na trmeny, ale stare sou taky OK, tak nemam ani ty menit? A co zadni brzyd? Jak se nastavujou, a taky rucnia brzda? Olej do prevodovky mam ten Valvoline a prace na aute zacali akorat sem nakej chciplej, tudiz tyden mozna dva a bude to jezdit... Ok, peneze mi nejak posles, nebo mozna si pak udelam vylet, uvidimeSejny píše:Tak to snad leda že by pístky vázly ve tømenu anebo byly nìjak poškrábané... jinak nevidím dùvod je lapovat. Jo nechat zmìøit výkon otom jsem taky uvažoval, ale vyhodit dva litry bez danì za NIC... to je prosím i na mì mocTaková je cena za jedno odbrždìní u Michl Motorsport tady poblíž v Kuøimi. Za tuto službu jsem ochoten dát to pìtikilo, víc ne... to si za tu dvojku radši na alfu nìco pìknýho koupím
P.S. Peníze RV147 dovezl a moje náklady byly cca 150Kè
jo ahaaaaSejny píše:No já myslím šrouby připojující poloosu na převodovku, to asi 156 vzádu nemá... nebo máš nějakou tajnou Q4 edition?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti